Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Pareri despre service-ul PEUGEOT

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MESAJ APA IN FILTRU DE MOTORINA

    IN LEGATURA CU MESAJUL "APA IN FILTRU DE MOTORINA"!!!
    I SA INTAMPLAT OMULUI LA 17:10 SI PROGRAMUL ERA PANA LA 18:00.
    PATE INTRADEVAR NU ERA TIMP PENTRU DIAGNOSTICARE.
    IN PLUS DACA ERA APA IN FILTRU, NU TREBUIA INLOCUIT NUMAI FILTRU SI CURATAT SI USCAT SI SISTEMUL DE INJECTIE CARE NU SE FACEA IN 50 MIN....
    DACA TINEA CU ADEVARAT LA MASINA O LASA ACOLO PENTRU VERIFICARE.
    DACA I SE APRINDEA MARTORUL LA 12 NOAPTEA?
    IN PLUS NU IA PUS FRANCEZU' APA IN MOTORINA.TI LA MASINA O LASI O ZI, DOUA.
    DA LUI II ERA "SILA" ,CRED, SA MERGA PE JOS, P:!
    PENTRU BAIETZI DE LA EURIAL MILITARI(NUMAI ACOLO AM FOST) LE DAU O NOTA DE 8,50 PE O SCARA DE LA 1 LA 10 (AM FOST DE 3 ORI LA EI).

    Comment


    • @ iuliuscezar : in primul rand bun venit pe forum. Apoi nu TIPA. Scrisul cu majuscule asta inseamna.
      Inca ceva: completeaza si tu datele, inclusiv semnatura corespunzator.

      Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

      Comment


      • Iar numai cuvinte de lauda la adresa serviceului .... duc masina cu niste defecte minore si ...... o iau cu altele majore :cry:
        Asta e in romania ........

        Comment


        • Fericire mare, m-au sunat sa iau masina. Ma duc acolo bucuros, plec trist. De la accident, aveam si pe usa o mica zgarietura, care la prima constatare nu mi-a trecut-o. La servis am lasat masina la domnul Niculescu, si i-am spus cand fac reconstatarea - ca nu trecuse BCR nici masca, e separata de bara, sa nu uite de usa, sa o puna si pe ea la vopsit. Va dati seama, dupa ce am povestit atata, ca usa era in aceeasi situatie in care o lasasem. Din nefericire, nu sunt omul sa faca scandal pentru atata lucru, si l-am trimis inapoi in servis sa imi dea cu putina vopsea, macar sa nu rugineasca. Asa se intampla cand ai incredere in altii.
          Si binenteles o alta surpriza-nesurpriza (adica ma asteptam la asta) se vede diferenta intre partile nou vopsite si celelalte - dintr-un anumit unghi.
          Pejos 206

          Comment


          • am si eu o aripa care a fost a doua oara vopsita si se vede " daca stii" ca a fost vopsita
            Am vorbit cu cineva si o sa-i trag un polish total si sper sa nu se mai vada diferenta.Acum parca e putin mai mata vopseaua............
            Pug 206 1,4 75CP 3usi negru met.

            Comment


            • Si cum e la noi , s-au rezolvat dupa a ... x-a oara.
              Cica s-a reinitializat computeru cu setari default si precum la windowse , default nu clima , nu auto lights , nu mergea nimic, asa ca au trebuit sa ia totul la setat manual , de data asta sub ochii mei si i-am zapacit cu intrebarile , ce face aia , ce implica , etc.

              PS. cu versiunea noua papa mai putina motorina in oras si e vizibil mai nervoasa. asa ca si-au spalat pacatele pe total.

              Comment


              • Aia din militari...din pacate....sunt cel mai bun service peg din tara....si aia de la receptie merita spanzurati de parul din nas nu dati cu capul de monitor....lol....e unu care vorbeste numai printre dinti...mai blondin...pe ala l-as bate rau de tot....glumesc.....dar oricum...nu prea au facut exercitii de amabilitate.....

                Comment


                • nu cred ca era cazul unui nou topic despre service.
                  Pejos 206

                  Comment


                  • Hai sa povestesc si eu intamplarea avuta astazi 14 Octombrie 2005 in service-ul de la Eurial Militari, intamplare care m-a facut sa cred ca oamenii angajati acolo sunt niste neciopliti.
                    Astazi dimineata pe la ora 9 m-am gandit, ca daca tot am o zi libera si eram prin zona (a trebuit sa o duc pe Rox la munca), sa trec pe la Eurial Militari si intr-o ora sau doua sa imi rezolv micile probleme aparute la VTL. Unele aparute dupa interventia avuta la tinichierie Eurial Otopeni (trosneste o usa si se deschide mai greu), altele aparute pe parcurs. Am ajuns la ora 9:30, in service putina lume, si ma duc la tinichigerie la un anume domn Adrian Niculescu sa imi deschid o fisa de constatare cu probleme mele. Ii enumar cam ce ma nemultumeste pe mine la masina si ii predeau masina. Chiar ii atrag atentia ca pot merge la test drive cu un angajat ca sa ii prezint problemele si ca nu vreau sa stau 3-4 ore pana se gandesc ei sa faca masina, dar tipul de acolo parca nici nu aude ce ii spun. Zic Ok si ma duc in sala de asteptare. Trece o ora, trec doua ore si uite asa se face 12:00, ora la care ma duc sa il intreb pe cel de la receptie in ce stadiu se afla masina. Raspuns anagajat Eurial: inca nu am reusit sa ii dam de cap si ca mai sta putin la tinichigerie dupa care se duce la mecanica. Mai stau inca o ora, deja era 13.00 si iar ma duc sa il intreb. Raspuns: masina este la mecanica acum. Va dati seama ca m-am infuriat ca deja trecusera aproape 4 ore si ei inca nu facusera mai nimic la masina. I-am balacarit putin si le-am cerut masina inapoi cu avertismentul ca data viitoare cand am timp sa vin in service ma duc direct la seful al&#39; Mare.
                    Nu vreti sa stiti ce era in capul meu in acel moment avand in vedere ca am pierdut 4 ore in service fara nici un folos, ca sa vad niste incapabili care nu stiu pe ce lume traiesc. Cred ca tot ce aveau ei de facut nu dura mai mult de o ora, de reglat o usa, de verificat un cheder, de verificat un zgomot la motor si de verificat un tampon motor.
                    Am plecat de la Eurial Militari cu gandul ca macar am rezolvat problemele de tinichigerie si ca o sa trec intr-o alta zi pentru celelalte. Cand sa ies din Service dau peste DJSave care avea o problema cu busonul de la ulei, problema aparuta in urma reviziei cand idiotii de la Eurial Militari au uitat sa stranga busonul de la ulei si saracul om avea motorul + capota pline de ulei. Restul cred ca o sa va povesteasca chiar el, il las lui placerea asta. :wink:
                    Ajung eu la primul semafor si cand sa plec de la el, apare acelasi zgomot pentru care am dus masina in service. Va dati seama ca am vazut rosu in fata ochilor, dupa ce am stat 4 ore sa ma trezesc cu asa ceva, si am intors masina brusc facand cale intoarsa la Eurial. Suieratul de la usa sofer era la locul, chiar se auzea mai rau decat atunci cand am adus-o.
                    Le-am trantit cheile pe masa si le-am transmis sa puna mana sa imi faca masina ca eu nu sunt bataia lor de joc si ca o sa iasa scandal mare (am adus vorba si de cateva nume grele din EURIAL :biggrin.
                    A venit intr-un final un nene care sa mearga cu mine la un test drive si sa se convinga ca ce spun eu nu sunt aberatii. Dupa ce s-a convins a bagat masina in service, unde a stat cam 40 min si a venit inapoi la mine sa imi spuna ca este gata si sa ma duc la eu la test drive. Ma sui in masina si dau sa inchid usa. Usa nu se inchidea si facea si un zgomot ciudat, iar la test rezultatul era acelasi. Nu cred ca vreti sa va spun cam ce explicatii am primit la fiecare problema pe care o am si ca rezolvarea lor era un dat din umeri. La fel si eu le-am transmis ca eu nu ma pricep si ca doar semnalez o problema iar ei SPECIALISTII trebuie sa o gaseasca si sa rezolve. Intr-un cuvant: nu ma intereseaza ce solutii gasesc, dar eu vreau sa vad masina reparata.
                    Intr-un final a ramas sa ma programeze Luni de dimineata si sa las masina (sa isi bata joc de ea) pana seara, cand le-am tranmis ca vin sa o iau facuta. Daca nu este indeplinita conditia asta, a 2 a oara vin cu OPC-ul si scandal mult mai mare.

                    In concluzie m-am dus sa imi repar cateva probleme si m-am ales cu mai multe: usa stg fata se inchide mai greu, au aparut cateva zgarieturi in dreptul ei, timp pierdut aprox 7 ore, consumat motorina. Astia au impresia ca ei ne platesc pe noi sa venim in service, ca este o placere pentru noi sa le stam pe cap si semnalam problemele, ca suntem idioti si ei sunt EXPERTI etc.
                    Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
                    Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

                    Comment


                    • Cred ca mai bine te duci in Otopeni.
                      Personal serviceul de acolo mi se pare mai bun si oamenii mai bine pregatiti decat in militari.
                      Pacat ca e nebunie din cauza drumului (

                      PS. Nu rezolvi nimic cu OPC-ul , se duc isi iau portia si gata , ba pe viitor or sa te trateze si mai aiurea.

                      Comment


                      • Daca nu ne unim sa luptam impotriva indiferentei si a prostiei ne vor coplesi.
                        Doc ai ideea oare cati mai fac asa ca tine atunci cand nu li se rezolva problemele sau sunt tratati prost?
                        Pai daca ar fi mai multi poate nu s-ar intampla asa ceva.Traim intr-o tara locuita.....
                        She was a fast machine/She kept her motor clean/
                        She was the best damn woman I had ever seen
                        :blush:

                        Comment


                        • de-asta eu astept de 2 luni sa ajung in Tg.-Mures ca sa imi repar toate alea...

                          Comment


                          • :laugh: buna idee. Io am ajus sa mesteresc singur la el. Acum am descoperit ca am izolatia de la usa din dreapta spate rupta si intra ceva apa pe acolo. Maine cred ca ma apuc sa vad ce pot sa-i fac. ( cred ca o sa-i pun o bucata de folie de plastic peste izolatia originala )

                            Comment


                            • sa mor io daca nju ar trebui sa ne fam noi (sau altii) o concesiune separata Peugeot si sa ii bagam in faliment...Mama lor de fraieri, dupa ce cam dam cu zecile de mii de euro pe masini, sa isi bata ei joc de noi...pe banii, timpul si nervii nostri.

                              Daca as putea face rost de 1mil euro, sa mor io daca nu mi-as deschide o consesiune super beton, un blue box la super standard cu super servicii...Inclusiv hostess-e care sa mentina interesul clientilor...ridicat :laugh:...Iar ma aberez, dar sa mor io daca voi castiga la loterie, concesiune Peugeot imi fac si ii bag in faliment pe dobitocii astia...O sa am grija ca revizia de 15 000 sa mi-o fac in Ungaria...Fac o plimbare la Balaton si gata(
                              Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

                              July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

                              Comment


                              • Mda... nasol... nu am cuvinte... Deh... WELCOME TO ROMANIA&#33;
                                Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
                                De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
                                Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

                                Comment

                                Working...
                                X