Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Pareri despre service-ul PEUGEOT

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atunci, imi pare rau, dar o sa iti spuna ca le-ai uzat la fier in aia 800 de km ! Bineinteles ca nu-i adevarat, dar asta e! Oricum, se schimba incadrarea - din inselaciune in neglijenta in serviciu! Imi pare rau de patanie!
    Nu uitam! Nu iertam! Ne vom razbuna in viata asta sau in urmatoarele! Noi suntem Europa!

    Comment


    • @Cristi_M - tocmai ca nu o sa spuna ca le-am uzat la fier in aia 800 km. Nu au cum. De aceea sunt curios sa vad ce explicatie vor da, probabil ca nici una. Voi reveni macar de curiozitate cu motivatia lor dupa vizita ce o voi face la service.

      Comment


      • Revin cu corectia necesara. In fisa de reparatie emisa la iesirea din service apare scris ca placutele si discurile de frana fata au fost semnalate clientului dar acesta a refuzat inlocuirea pe raspunderea lui. Cu asta mi-au inchis gura. Dar exista totusi o nelamurire, problema nu a fost semnalata deoarece nimeni nu e iresponsabil sa nu accepte macar schimbarea placutelor de frana. Chestiunea in sine ramane o enigma pentru mine dar, ca si invatatura de minte, de atunci nu mai semnez fisa de reparatie la iesirea din service fara a o citi in prealabil. Ceva s-a intamplat atunci dar numai ei in service stiu adevarul.

        Comment


        • Sa va impartasesc si eu o experienta negativa cu GUNOAIELE de la Eurial Cluj. Nu stiu daca este vorba 100% de personalul din service sau de vanzator, dar va povestesc. De ceva vreme urmaream sa achizitionez un Peugeot Boxer SH. Si gasesc exact ce am eu nevoie la Eurial Cluj-Napoca. Un Boxer din 2008, AC, etc.. 78.000 km, carte service, GARANTIE 12 LUNI !!! ( nu se specifica garantie pe numar de km), etc... Sun, masina pare in regula, ma deplasez la Cluj. Ajung acolo, aproape toate OK, masina proaspat vospita prin unele locuri ( nimic deranjant, se stie la Boxer 3 primii 3 ani fabricatie probleme grave cu vopseaua din fabrica si se decojeste ), motorul se auzea bine, ambreiajul cam moale, masina inchegata, dar surpiza, nu se poate face test de drum decat in curte ca nu are asigurare valabila ( desi ulterior cand am verificat AVEA asigurarea valabila), dar cred ca mai degraba datorita motorinei deoarece indicatorul de la motorina deja cand porneai masina cobora, nu se mai ridica. Ma deplasez eu cat pot prin curte, totul parea OK. Anvelope bune de iarna. In stanga fata plasticele toate erau desprinse ( explicatie : cum a vopsit-o ). Zic ok, le pun ei inapoi. Toba de esapament legata cu sarme, un zgomot metalic de la racordul flexibil intre galerie si esapament ( 700 lei reprezentanta unul nou ), ceva becuri arse ( nu am verificat sa vad care dar se aprindea martorul in bord ). Mi s-a asigurat ca masina NU ARE NICI o problema, a fost verificata temeinic de mecanici si toate sunt ok, au schimbat bateria cu una noua, etc... RAHAT IN OCHI !
          Acuma citind si pe site-ul lor ca fiecare masina e temeinic verificata si ca orice masina SH cumparata de la ei are schimbul de ulei si filtru de ulei facut, eram chiar incantat. Cam toate functionau pe masina. Cand am plecat sa testam masina mi-a dat cheia vanzatorul cu specificatia ca la ei toate masinile stau descuiate in curte, ca nu e nici o problema si cand plecam sa nu o incui. Stiind ca e reprezentanta nu am verificat inchiderea/deschiderea din cheie ( MARE greseala ).
          Dupa ce ne hotaram asupra masinii ca e totul ok ( deh doar reprezentanta cu garantie 1 AN !!!! ) ne ducem in birou sa vedem de negociere si acte. Ajungem la un pret corect pentru ceea ce credeam eu ca o sa cumpar, batem palma si cand sa plec il reintreb de garantie. SURPRIZA !!! garantia este de 12 luni ( pe motor si cutie de viteza - nici nu doream la altceva ) dar in LIMITA A 20.000 KM. La o masina mica e perfect asa, dar la o autoutilitara care face de 10 ori mai mult pe an ... Asta e, greseala mea. Dupa ce ma resemnez aud asa prin ceata:" Dar pentru garantie trebuie sa schimbati in maxim 1.000 km de cand ridicati masina in service-urile noastre ulei si filtrul de ulei." Pai zic dar nu era scris negru pe alb ca il schimbati voi gratis ? Aaaa, ca aia nu doar la unele masini. Pfff a doua teapa. Atunci m-au luat dracii. Ulei + filtru 450 lei ( probabil + TVA ) si toate filtrele si ulei vre-o 1000 lei ( nu mai retin exact ). Am ajuns la un consens sa aduc eu ulei si filtre si ei sa le schimbe gratis. Bun, zic schimbati si flexibilul de la galerie si tampoanele de la toba, prindeti plasticele si verificati ambreiajul. Da, da, da, daaaaaaa. Ok, zic am plecat si vedem ce o fi ( masina luata prin leasing, actele la leasing perfectate ulterior, achitat avans). Apropo, daca nu sunam sa intreb de ITP cred ca asa imi dadeau masina, fara ITP. A trebuit tot eu sa il platesc...
          Bun, ma intorc dupa masina dupa vre-o 10 zile. Ajung la 8 jumate dimineata, ma astepta masina pe cric in service, las ulei, filtre, se ocupa Ok cei de la receptie service. Vine si vanzatorul, facem actele, si dupa 2 ore gata si masinuta, spalata, frumoasa, totul OK !!! Mai ma uit putin la ea si plec ( cu frica in san sa imi ajunga motorina 100 m pana la prima benzinarie ). Cand am plecat mi-a spus si baiatul de la vanzari ca am in bord martorul de becuri dar S-AU UITAT MECANICII SI ARD TOATE BECURILE, nu stie care o fi defect. Zic, lasa e OK. Ma opresc la benzinarie, bag jumate de rezervor de la Rompetrol din aia scumpa, fac vigneta pe 7 zile. Apoi la 100m opresc la cineva de unde iau 3 jante ( sa pregatesc masina cu 2 randuri de roti ). Plec sa las ceva acte la leasing la 1 km in oras si pe drum observ un mers neregulat in orice treapta de viteza intre 1.600-2.000 ture. Ma opresc in parcare la firma de leasing, dau sa incui masina din telecomanda , TZEAAAPAAAAAAAA. Nu merge. Pfuai, las actele si sun pe asta. Raspuns: bateria, sa ma duc sa imi iau ca sigur de la aia e. Ii zic bine prietene, ma intorc ca oricum are o problema si la mers si CUMPAR de la voi o baterie. El o tot dadea la intors. Ma duc inapoi, ajung nervos , le explic, merge rau intre 1600 si 2000 ture. Le explic, mai am inca 3 masini acelasi model, acelasi motor, e de la vana EGR !!!! Si sa verifice si cheia. O baga in service. Stau o ora, stau 2 , aveam programare in 2 ore jumate la Oradea sa monteze un dormitor pe masina, astia nu mai termina. Si vine cu masina, fac o proba, merge la fel, adica ca dracu in plaja aia de turatii. Explicatie la ciumpalacul de la service: "Cum a stat masina, stiti asta si daca pleaca soferul in concediu se mai infunda si trebuie mers putin turat. Pana la Timisoara datii putin forja ca nu are nimic". Zic cum naiba nene, nu intelegi ca deja stiu ce au masinile astea, e EGR-ul, schimba-l nene. Nu si nu. Apoi cheia, nu stiu ce are, bateria e buna, dar o arata pe invers si nu au cifrul de la cheie ca e la fostul client, si ca daca ma duc in orice reprezentanta dupa ce fac ei rost de cifru o rezolva aia. DA PE BANII MEI MA !!!!!! Ca nu au ce sa faca. Si zic cu vitezele, parca intra mai greu ( am avut si eu ocazia sa folosesc treapta 3,4,5 nu doar 1 si 2 ca la testul din curte ). Raspuns: nu are nimic, e ok. Imi venea sa smulg schimbatorul si sa ii iau pe toti la batie. Da bani sunt dati, asta e. PROSTUL de mine am indraznit sa iau o masina la pretul CORECT ( NU SUB PRETUL PIETEI !!!! ) din reprezentanta , cu garantie...
          Merg cu masina pana la Oradea, 100-130 km, 3000 ture etc... nimic, era clar. Observ ca intradevar intra mai greu in viteza, alte lucruri negative nu au fost. AC-ul functional foarte bine chiar, masina foarte bine inchegata.
          Ajung la Timisoara si incep sa rezolv "problemutele". Incep cu cheia si cu EGR-ul. Bineinteles ca in Timisoara pusa pe tester -> EGR defect, inlocuit unul nou 1.000 Lei ( manopera + piesa ) , garantie 1 an. Alte problem nu la motor. Cheia -> ciuciu, nu se stie exact dar recomandare sa schimb cheia/cheile ..... ( nu am fost curios cat costa ). Ambreiajul e pe moarte ( 2.500 lei piesele : chit + volanta aftermarket ). A doua zi dimineata cand m-am trezit -> martor senzor ABS pornit ( nu a fost pus bine dupa ce au montat plasticele si s-a intins prea tare firul si a puscat o lita din interiorul cablajului - juma de ora de lucru, banda adeziva si un cuter si s-a rezolvat ). Acuma am observat ca pierde si antigel ( nu m-as fi gandit sa verific daca nu as fi observat ca la iesirea din service au umplut la refuz vasul cu lichid ).
          Si la creme de la creme cum s-ar zice, ma pun sa inlocuiesc becurile arse ( sticla de la stopul dreapta spate crapata din start, pret aprox 10 lei ). Si incep cu cele de gabarit de pe lateral, schimb sticla la cel de pe dreapta si, surpriza, becul nu era ars, LIPSEA ! Bun, trec la partea stanga, deschid stopul si aici lipsea, culmea, in simetrie, bec. Pun becul, nu se aprinde, il verific, nu e ars. Desfac stopul si ce sa vezi, firele din interior taiate si soclul de la bec lipsa. Atunci m-au apucat dracii.
          Aaa, si am mai uitat ceva, la pornirea la rece a inceput sa fluiere si cureau de la alternator, probabil cureaua si ceva role . Pret ? 550 Lei.
          DECI referitor la Eurial Cluj-Napoca trageti concluziile singuri.
          Si maine o sa ii sun sa le spun oficial parerea mea despre ei.
          P.S. Cand am preluat masina nu mai aveam 20.000 km ci 15.000 garantie si flexibilul ala de la toba au considerat mecanicii ca nu e necesar. NESIMTIRE si/sau PROSTIE.
          Trebuia sa ma fi gandit ca pana si ultimii samsari din piata prind un surub la plastice, schimba sarma de la toba, pun becuri pe masina si schimba sticla sparta de la stop/far, chiar daca o iau de la dezmembrari. Ce pretentie sa mai ai ?
          firepcmaster
          Vizitator
          Last edited by firepcmaster; 18-09-2014, 10:40 PM.

          Comment


          • Merita tarați prin tribunale, nu se poate asa ceva!


            Sent from my iPhone

            Comment


            • Salut,
              Imi puteti recomanda un service bun in Oradea?
              Vreau in prima faza sa imi fac o diagnoza la motor.
              Multumesc

              Comment


              • Salut.

                Anul acesta a venit momentul sa imi innoiesc masina.
                Dar citind aceste topicuri cu privire la calitatea interventiilor service in reteaua Peugeot Romania, ma cam ingrozesc.

                Pana la urma, este cineva care a fost multumit de felul in care s-au desfasurat interventiile service, revizii si reparatii?

                Si a doua intrebare, in prezent, poate clientul sa stea in service langa masina, in timpul interventiilor?

                La masina pe care o am acum, un Opel, acest lucru a fost posibil, ba chiar am fost invitat de catre personalul reprezentantei sa asist la revizii. Se semneaza o foaie, se poarta o vesta reflectorizanta inscriptionata "Vizitator", si gata.

                Pentru mine, acest aspect aparent simplu este foarte important. Pentru ca astfel pot sa previn eventualele probleme care pot aparea ulterior, gen a uita sa inlocuiasca unele repere sau sa confunde masinile intre ele, si sa monteze o piesa noua de pe masina mea, pe alta mai veche la care respectiva piesa e uzata, si viceversa. Intelegeti cred ce vreau sa spun.

                Cred ca nu o sa cumpar in viata mea o masina la care nu o sa pot asista la interventiile service.

                Iar ultima intrebare, cu privire la actualizarile de soft: la masinile actuale, unde o mare parte din functionare este guvernata de electronica, aceste actualizari pot rezolva multe probleme.
                Citisem ca cineva a trebuit sa plateasca asa ceva, la o masina in garantie, ceea ce nu mi se pare normal.

                Daca sunt colegi atat de amabili sa ma ajute cu informatiile de care am intrebat, va asigur ca voi fi bucuros sa citesc raspunsurile voastre.

                P.S. Am cerut dinainte de sarbatori o oferta de la unul din dealerii Peugeot, pana acum nu am primit vreun raspuns, ci doar confirmarea pe email ca au primit solicitarea ...
                Poate au fost in concediu de sarbatori, sa vedem de maine daca ma vor contacta.
                gandesc deci exist...:)

                Comment


                • Si eu am crezut ca se exagereaza un pic cu povestile de groaza, si ca sigur nu-i dracu atat de rau. Pe mine m-au lasat fara frane, fara sa ma anunte, fara nimic, mi-au rupt un furtun si l-au lipit cu picatura, am un post in categoria asta cu toata povestea.

                  Eu am zis ca in momentul in care urmeaza sa schimb masina actuala, vreau una noua, dar o sa o iau de afara, sa nu mai am de-aface cu eurial vre-odata....

                  Masinile sunt ok, dar gaseste-ti un mecanic ok, nu eurial, in nici un caz. Is niste jeguri de oameni care is dispusi sa te lase sa mori pt 5 lei...

                  Comment


                  • Salut,

                    Aveti idee daca service-urile Peugeot au o baza de date comuna? si daca da, ce informatii/interventii se regasesc in aceasta baza de date?

                    Comment


                    • Nu au nici o baza de date comuna. Am fost la mai multe service-uri pejo si de fiecare data a trebuit sa inregistreze toate datele masinii din talon plus datele din buletinul meu. Ca detinator de Peugeot de 12 ani pot spune ca per ansamblu este o masina ok, dar trebuie reparata la un service cu care ai avut experiente rezonabile, nicidecum la eurial. Care eurial m-au facut si la bani in perioada de leasing.

                      Comment


                      • Relativ recent (in dec 2017-ian 2018) s-a produs un switch de dealeri in Iasi de la UNION CARS cate CASA AUTO. Motivele ne sint oficial necunoscute si tin ma degraba de relatia de colaborare dintre importator si dealer si din cite constatam interesul posesorului de Peugeot, Citroen a ramas pe un loc secund.

                        Revenim cu informatii in urma inchiderii dealer-ului SERVUNION / UNIONCARS si service-ului Peugeot din Iasi din zona BUCIUM.

                        Cu totii am sperat la servicii de acelasi nivel sau chiar mai bune. O radiografie a situatiei actuale mai jos:

                        -Actualmente service-ul pentru autoturisme Peuget imparte acelasi spatiu cu cel pentru Opel.
                        -Spatiul este mult mai mic, numai 2 mecanici specializati de la service-ul Peugeot au ramas la noul service
                        -Exista o singura persoana pentru receptie service Peugeot care mai trebuie sa indeplineasca si alte sarcini drept pentru care chiar daca te prezinti la service nu esti preluat decit cu intirziere
                        -Responsabilii nu au manifestat preocupare pentru interesul clientului ci pentru propriile interese ale concesiunii
                        -Tarifele sint MULT MAI MARI, nu mai exista reducerea de 20% la manopera pentru masini cu vechime peste 4 ani, acordata in cadrul politicii SERVUNION/UNIONCARS
                        -Se ofera o reducere a tarifelor de pina la 20% exclusiv in cadrul unei campanii TRUST numai pentru montajul anumitor piese cuprinse in campania respectiva
                        -Tarifele sint mai marei cu cel putin 50% fata de cele constatate la service-ul UNIONCARS insa servicille nu a crescut in calitate
                        -Timpul de asteptare pentru o programare este mai mic acum, poate ajunge si la 24h (pentru cunoscatori acestaindica un numar foarte redus de clienti mai ales ca este de presupus ca se lucreaza pe maxim 2 elevatoare pentru Peugeot (sint 2 mecanici Peugeot)
                        -Show-room-ul este plasat la distanta de service intr-o alta cladire la circa 2-300m
                        Overall cele constatate sint mai degraba descurajante, nici SERVUNION/UNIONCARS nu erau deasupra oricarei critici dar patronii puteau luau pulsul direct pentru ca erau prezenti in concesiune si in caz de nevoie de "apasat pe butonul rosu" se putea face o sesizare directa la acestia cu sperante de luare a unor masuri in timp foarte scurt. Oricum de voie/de nevoie interesul clientului ajungea sa fie satisfacut intr-un interval rezonabil si intr-o masura multumitoare in vechiul service.

                        Cert este ca sunt foarte multe aspecte de imbunatatit la noul service incepnd cu atitudinea pentru marca si pentru posesorii acestora si continuind cu investitii indispensabile. Practic overall este un downgrade suferite de calitatea serviciilor sub toate aspectele, in conditiile in care tarifele s-au vazut aliniate practic cu cele de la service-ul Mercedes.
                        -DISCOUNT orice piese ORIGINALE Peugeot sau AM , accesorii PHILIPS, VALEO, BOSCH
                        -SISTEME ALARMA VIPER, -GPS/NAVIGATIE, Detect.RADAR, accesorii THULE,

                        Comment


                        • @407SW, ai uitat sa specifici ca de partea de tinichigerie se ocupa cei e la Caremil, parte a grupului CASA AUTO

                          Comment


                          • @407 Intr-adevar desfiintarea Servunion Iasi si inlocuirea partii de service cu Casa Auto care acum are aproape monopol (putine marci nu sunt la ei) nu e o imbunatatire.
                            Tarifele mai mari, lipsa promotiilor , faptul ca sunt mai dezorganizati si ca nu am prea recunoscut oameni de la fostul Servunion ma cam descurajeaza sa apelez la ei.

                            Sunt curios ce alte optiuni mai sunt in zona Moldovei? Si daca se merita sa mergi in alt oras (daca vrei sa iti schimbi kitul de distributie cu piese originale de exemplu) .

                            Comment


                            • O recomandare de service privat serios pentru Pejoul meu 5008 aveti la Bucuresti?

                              Comment


                              • Recomandare service serios Peugeot 4007 2,2 hdi, zona Suceava? Sau pe o raza de 100 150 km? Mulțumesc.
                                Peugeot 4007 2,2 HDI

                                Comment

                                Working...
                                X