Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Depolution system faulty - probleme si rezolvari

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depolution system faulty - probleme si rezolvari

    SAL,
    Am sub administrare de 1 an si jumatate o masina greu de inteles,un PEUGEOT 407 1,6HDI,110 cp.
    Masina de provenienta Franta,adusa de un samsar dobitoc care nici nu stie cu ce se mananca masina frantuzeasca.In momentul achizitie masina avea 67.000 km pe bord,133.000 km verificati cu LEXIA.
    De cand am luat-o m-a bantuit o sg problema mare la ea: DEPOLUTION SYSTEM FAULTY.
    Speriat si distrus ca am luat teapa de la dobitoc am pierdut nopti intregi pe forum sa gasesc solutii sa pot sa tin masina.
    Cu un mecanic genial si cu rabdare va ofer pe scurt rezolvarea acestei probleme in cativa pasi:
    1) anul trecut am spalat FAP-UL pt siguranta la mecanicul meu genial,fost angajat EURIAL,angajat prin Franta,posesor de LEXIA,DIAG ETC.
    2)In drum spre o vacanta in Praga m-am oprit la un alt specialist geniasi mi-am montat un led la Lucian in Timisoara.
    3)dupa acest pas am crezut ca e ok,dar francezul mi-a demonstrat ca gresesc.A inceput sa imi dea eroare din alt motiv,o diferenta de presiune intre cea din TURBO si cea atmosferica.Am schimbat electrovana in valoare de 320 lei si eram sigur ca am scapat de stress.
    4)2 saptamani a fost de vis,dupa care iar show, acum si mai grav cu blocare in 2800 turatii,nu urca peste 2800.Scarbit si hotarat sa investesc oricat pt a scapa de stres bat drumul la mecanic si verific.Dadea o alta diferenta de presiune,de data asta la relanti intre presiunea atmosferica de afara si cea indicata de sensor in motor.Sensorul are un pret de 120 lei,dar nu a fost necesara schimbarea ci doar curatarea sa.
    Dupa acest episod am deja 3 saptamani si nici o problema.

    Concluzia este sa mergeti la cineva care se pricepe si verifica tot,acea eroare cretina nu este mereu rezultata din colmatare FAPULUI.

    EU SUNT FOARTE MANDRU DE LEUTZU MEU,IAR DACA AVETI NEVOIE DE SFATURI ORICAND IMI PUTETI DA PM.

  • #2
    am si eu aceiasi problema astazi venind de la constanta mi s-a aprins martorul EPS si Depollution System Faulty. motorul nu mai trage cum tragea si nu stiu ce sa fac mai ales ca sta aprins si avertizorul ce arata motorasul ala mic. help my!!!! karolsat@yahoo.com

    Comment


    • #3
      ai noroc de un mecanic care se implica foarte bine in a gasi buba si a rezolva problema, rar gasesti asa ceva...

      Comment


      • #4
        Am mai descoperit ceva,prin logica si putina atentie la masina asta.
        Corectati-ma daca gresesc.
        Banuiesc ca doar cu lexia pe masina se poate demonstra daca e corect ce zic.
        In momentul in care se declanseaza regenerarea ,FAP-ul are un nivel de incarcare 68-72%.
        Masina din cate am dedus eu are 2 sensori de presiune importanti pt acest proces:
        1.unul la care masoara presiune la relanti vs cea atmosferica,iar cand apar diferente se aprinde DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY
        2.cel care masoara presiune in turbo vs cea atmosferica si aprinde REGENARTION PARTICLE CYCLE URGENT.
        In momentul cand FAPUL se incarca la aprox 70%, in functie de stilul de condus,e clar ca unul din cei 2 sensori declanseaza Postinjectia si implicit regenerarea.
        Deci daca mergi in oras una din cele 2 erori o ai din 400 km in 400 km.
        Problema e ca in momentul in care se aprinde nu trebuie sa opresti ci tre sa mergi sport ca sa se regenereze.
        Caterinca de aici incepe,ca daca nu ai nici macar un led pus pe ea de la Lucian TM,cum iti dai seama cat dai ture ca la rally?
        Cateodata poti sa o faci relaxat in a 2 a la 50km/h,in alte dati alergi cu 90km/h in a 3a.Depinde de drumurirel parcurse in acel interval.
        Eu am led deci stiu
        Si prietena mea a invat ce faci cand eroare si sensorul lui Lucian iti arata ca iti creste temperatura
        In acel moment ai sanse sa o faci praf in 30.000km sa zici ca toti tampitii ca masina frantuzeasca e de kko.

        Succesuri si astept pareri si sfaturi.
        Last edited by mavida; 23-08-2010, 07:26 AM.

        Comment


        • #5
          Depolution system faulty - probleme si rezolvari

          Sal,

          Poate va este de folos experienta mea in aceasta problema oarecum frustranta.

          vara asta mi-a aparut in bord "Depolution system faulty" dar aparea cand era foarte cald si mergeam cu AC si disparea seara; vazand ca dispare iar masina mergea relativ normal nu mi-am batut capu gandindu-ma ca o fi vreun senzor mai "destept'. Dupa cateva saptamani senzorul a inceput sa devina permanent si a trebuit sa ma duc cu ea la verificare (nici macar nu stiam la ce foloseste indicatorul ala prea bine dar atat timp cat nu aparea STOP stiu ca mai merge )

          In fine - fiind o avertizare electronica, sursa trebuia sa fie de la un senzor de undeva - din cate am inteles genul asta de averizare poarte sa aibe mai multe surse. In cazul meu era putin infundat injectorul 2 de la motorina proasta. Toata vara am alimentat numai de la Agip ca au avut promotie la gentutze -nu vreau sa le fac reclama proasta dar nu cred ca o sa mai alimentez in urmatorii 10 ani de la ei in urma experientei cu motorina.

          Un injector nou e cam scump - 2000 ron cam asa iar cei de la service mi-au recomandat o solutie de curatat sistemul de injectie, un aditiv si alimentat cu motorina OMV Premium; zis si facut iar in 5 minute de la alimetare senzorul a disparut- cam stupid nu ?

          Toata afacerea ma costat 150 service + 150 solutie = 300 ron

          Sper sa va fie de folos patania mea ca pe mine chiar ma skos din pepeni vara asta senzorul - si saraca masina am injurato degeaba ca tara e de vina si nu pejou'

          Numa bine

          Comment


          • #6
            Daca problema era numai de la motorina nu se manifesta doar printr-o semnalare a unui senzor. Trebuia sa simti si o "puturoseala" a motorului in trafic.

            In general e bine sa eviti promotiile care-ti dau o plasa...:naughty:

            Comment


            • #7
              salut si eu sunt printre cei care au o problema cu acest Depolution system faulty.masina mea a fot adusa din anglia, nu au fost probleme cu ea decat in tara cand sa alimentat cu motorina de la noi iar apoi sa aprins acest faimos Depolution system faulty.masina o perioada de timp a mers normal dar ieri am observat ca se tureazea pana aproape de 3000 de ture, dar inainte de asta vorbisem cu un prieten care lucreaza la un servis din localitatea de un de sunt (botosani)pt a merge sa pun masina pe un tester.ii spun si ca masina nu se tureaza peste 3000 si o pornesc,dar surpriza masina se tura peste 3000.astazi dim in drum spre servici din nou aceeasi problema care sa fie problema?
              mai sus spunea cineva ca a avut aceeasi problema poate sa fie aceesi cauza si la mine?
              Last edited by t1b3r1u5; 22-09-2010, 09:31 AM.

              Comment


              • #8
                Vedeti ca s-a discutat foarte mult asupra acestui aspect. Cereti parerea unui specialist: Citronel... Eu doar pot adauga ca eroarea poate fi normala. Sistemul incearca sa arda particulele si nu poate, deoarece masina este omorata fie prea mult in trafic urban, fie mergeti cu ea subturata! Schimbati vitezele la 3000 de ture (dupa ce apa ajunge la 60 Grade) si nu o sa mai aveti probleme. Dati-i, atunci cand aveti posibilitatea 4000 de ture pe autostrada (nu neaparat in viteza a 6-a) timp de 5-10 minute!

                Ca o remarca, nasa mea are A4 nou nout, 2.0 TDI, common rail cutie tiptronic. Il omoara in Bucuresti si, la 5000 de Km i-a aparut si ei mesajul acesta. E mesaj si nu eroare. Eu am 80.000 de Km si am avut o singura data acest mesaj la 59.000 Km, dupa ce am stat 2 ore (pe loc) sa ies din Bucuresti, masina fiind la limita intervalului de schimb ulei. Citronel stie, ca i-am cerut parerea si-i multumesc si pe aceasta cale pentru sfaturi.
                2007 Peugeot 407 Premium, 2.0 Hdi, Xenon Stock, FAP is OK!, My car is OK!

                Comment


                • #9
                  va salut salut
                  saptamana trecuta am fost la cineva si am pus masina pe dester sa vad din ce cauza apare acea eroare faimoasa Depolution system faulty.baiatul respectiv mia zis ca trebuie curatat filtrul de particule si ca trebuie sa merg la reprezentanta in suceava pt lucrul acesta.am sunat la reprezentanta si a ramas ca pe vineri (24.09.2010)sa merg pt curatare.joi(23.09.2010) am desfacut chestia aia care e inainte de filtrul de aer(cred ca e debitmetru (sau cum so numi)) si am scos si un furtunul ala mai gros prin care intra aerul in turbo suflanta, dar atat numai il scot ma uit la el si il montez la loc si surpriza cand sa plec de la servici pornesc masina si senzorul se stinge.am mers totusi vineri la reprezentanta, dar nu am mai curatat nimic ca imi cereau cam mult si mam lasat lipsit.de joi nu sa mai aprins acel senzor si nici nu a mai aparut faimosul Depolution system faulty ce aparea impreuna cu senzorul respectiv.ce spuneti de lucrul asta? astept o parere

                  Comment


                  • #10
                    Eu cunosc ca, mesajele se sterg la urmatoarea repornire a motorului. Deasemenea ca "Depolution system faulty" nu este eroare ci mesaj de avertizare ca sistemul nu reueste sa se curete singur prin arderea particolelor. Mie mesajul asta mi-a aparut o singura data, a scazut puterea instantaneu. Am turat-o la 4000 de ture vreo 10-15 minute pe autostrada, intr-a 4-a, apoi a inceput sa traga din ce in ce mai normal, dar mesajul nu s-a sters decat la urmatoarea pornire a motorului.
                    2007 Peugeot 407 Premium, 2.0 Hdi, Xenon Stock, FAP is OK!, My car is OK!

                    Comment


                    • #11
                      la masina mea mesajul a aparut mai demult.nu se mai tura peste 3000 de ture.dar in schimb acum se tureaza

                      Comment


                      • #12
                        salutare la toti daca nu folositi exact uleiul care trebuie adica total 5 w 30 se infunda fapul

                        Comment


                        • #13
                          Asta e buna de tot.
                          Peugeot 407SW 2.0 HDI 136 CP FAP - BH 26 TGM - PPS zona Aleșd Bihor

                          Comment


                          • #14
                            Folosesc ulei adecvat,alimentez doar Omv Premium,conduc sportiv,si totusi de doua ori pe an, ma duc la reprezentanta pentru regenerare .

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu de ce va tot chinuiti atat cu senzori, leduri si alte nimicuri. Cel mai simplu este sa dezactivezi total functionarea senzorilor din soft si sa dai jos fizic FAP-ul. Aceasta operatiunea a dat rezultatele cele mai bune. Fara batai de cap scapi de filtru si ramai cu un motor normal.
                              Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
                              Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

                              Comment

                              Working...
                              X