Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament sectiune.

1. Masina prezentata sa existe, nu se accepta prezentari la "ce o sa am" peste 1, 2, 3, 6 luni .
2. Prezentarea sa fie insotita si de poze reale.

Anunturile care nu se incadreaza celor doua cerinte se sterg fara atentionare.
See more
See less

Povestea din spatele masinii

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Povestea din spatele masinii

    Nu stiu cum va vedeti voi masina, despre cei cu masini second hand vorbind, insa poze am vazut cu totii, de la unul sau altul. Insa, in cuvinte, ma rog in litere, care ar fi povestea masinii voastre?
    Eu de exemplu am luat masina la insistentele viitoarei neveste, si asta deoarece aveam nevoie de masina pentru serviciu. Am ajuns la 206, iar prezentul l-am luat de de la un tip din Secuime. Prima greseala. La inceput masina mi-a parut imposibia, greoaie, naspa intr-un cuvant, dar ce era sa fac...era a mea. Pana la urma am ajuns sa ne intelegem, ca intr-o casnicie, fiecare lasa de la el. Eu asa am auzit ca se face, o sa va tin la curent daca e pe bune sau e doar gogoasa ). Oricum, eu imi vad 206-le ca pe o femeie la 35 de ani. La inceput, in tinerete a fost zglobie, asta pana a dat peste un taran care a cam batut-o de a ajuns saraca pe la vopsitorie cel putin de vreo 2 ori. Pana la urma a scapat de la individ, a ajuns in Romania si s-a lovit de gropile secuilor. Acum, dupa ani de imbatranire, doamna noastra revine la viata, isi retraieste tineretea, face miscare, multa chiar, intre 500 si 900 km saptamanal, cu bagaje, normal, cum sta bine unei doamne respectabile.
    Voi?cum va vedeti masina?

    Daca se mai vorbeste despre asa ceva, rog moderatorii sa stearga, eu unul nu am gasit acelasi topic
    Femeile sunt ca traducerile: cele mai bune nu-s fidele si cele fidele nu-s bune.

  • #2
    Interesant topic!
    Eu am primit-o cadou de la sotul meu. Nu stiam cum arata masina, dar in momentul in care am vazut-o a fost dragoste la prima vedere. Mi-a parut rau in ziua in care am vandut-o, dar sper acum, sa achizitionez un alt pug care sa o inlocuiasca pe cealalta. Cert este ca niciodata nu va mai fi la fel...
    Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e prost.

    Comment


    • #3
      @kitty ----sigur o sa fie mai bine nu-ti face griji!

      605. Eram in Anglia de cateva zile cand pe net vad un Peugeot 605 foarte ieftin. Era un SVTI. Eu habar nu aveam ce inseamna sau ce poate masina. Dar tinand cont ca tata era mort dupa 605 dupa ce avuse unu cu motor 2lbenzina si eu mai mort dupa ce varul meu avea un 605 SV24 m-am decis sa merg si sa vad masina. Dupa o tura mica mi-am dat seama ca masina e o bijuterie si i-am platit omului depozit si intr-o saptamana am cumparat-o
      605.2 A doua masina 605(srti) am cumparat-o cu gandul ca avea nevoie de piese. Dar cand am vazut ce bine merge si cat de bine este intretinuta m-am razgandit si acum e masina lui tata.
      605.3 A doua masina cumparata pentru piese. De data asta masina avea un motor pe motorina 2.1td. Masina era intr-o stare excelenta dar nu pornea. Din cauza timpului am vandut-o mai departe cu un mic profit.
      607. Suparat pe primul 605 care imi tot dadea batai de cap din cauza "mecanicilor" m-am decis sa caut ceva mai nou. Si dupa o luna de cautari imi vad viitoarea masina pe net la un pret incredibil. In mai putin de cateva ore de la aparitia anuntului eram deja sa o inspectez si eventual sa o cumpar. Avea in jur de 160 000km la bor dar motorul era curat lacrima, mergea bine si singurele lucruri care i-au scazut pretul erau un cui intr-un cauciuc, sistemul abs ba mergea ba nu si displayul care era pe duca. Constient de problemele minore care le puteam rezolva am decis sa o cumpar Si am trait fericiti pana la adanci batraneti

      Comment


      • #4
        206 SW a fost prima iubire.A fost prima mea masina cu adevarat a mea,dar a trebuit sa mai ma gandesc si la familie,mergeam de multe ori impreuna de colo colo.Intr-adevar a fost nou dar ce sentiment am avut cand am luat-o de la pejo,ce miros,ce culoare:Superba!Si acum mai merg cu ea si e impecabila,a ramas a mamei...

        307cc,aici alta poveste:a fost fix nebunia mea,visul meu,numai si numai pt mine.Nu m-am gandit la nimeni decat la mine.Si a meritat bineinteles.Si o cunduc cu aceeasi placere ca in prima zi. Cum nu am inca o casa a mea,acolo am micul meu rai,unde nimeni nu are acces decat eu.Si unde am investit multa pasiune (si bani evident...).
        206 SW 1.4 Hdi /Ex: Peugeot 307 CC

        Comment


        • #5
          A trebuit sa-mi iau masina intr-un timp foarte scurt.Nu vroiam 307 sub niciun chip.Cativa din prietenii mei aveau(vreo 3 la nr) si mie se pare cam naspa.Am tot testat 407-le dar era si un pic mai scump.Pana la urma a fost acest 307.Trecand de la DACIE la PEUGEOT am simtit o diferenta clara.Usor usor ne-am adaptat si acum imi place.Nu as mai vinde-o chiar daca are 102.000.

          Comment


          • #6
            Uau interesante povestiri,"bubu" nostru cum numim eu si prietena mea 206-ele, a fost marea mea iubire de pe vremea cand se incaltau puricii cu potcoave adica de prin 1999 incoace, cand fiind un impatimit al jocurilor pe consola PlayStation, atunci fiind un PS1 aveam cel mai tare joc al momentului atunci Colin McRae Rally.Acel joc mi-a intarit admiratia dupa 206,jucand acel joc numai cu 206WRC rosu ... actuala masina am cumparat-o intr-o conjunctura putin euforica si cam grabit de anumite circumstante(trebuia sa plec la munte si nu aveam masina ) ),dar stiam ca a venit "propunerea" de a vedea un 206 verde cu motor de 2.0hdi ...am ajuns la masina m-am urcat in ea ... si i-am spus proprietarului sa isi ea tot ce are in masina ca trebuie sa plec la munte cu masina asta ) ...i-am dat banii si ne-am urcat in ea si am fost dusi la munte ) (tin sa precizez ca proprietarul masinii era o cunostinta foarte apropiata a noastra) ... dupa ce am venit de la munte am facut si noi actele de vanzare-cumparare , asta cam la 3 saptamani sau chiar o luna ...
            Cam aceasta este povestirea mea despre "bubu" nostru
            Ex detinator : Renault Laguna 2.2D Ex detinator : Peugeot 406 2.0hdi
            peugeot 2.0 hdi....calutii sunt la innumarat:P
            You owe me a 10 sec car ...

            Comment


            • #7
              Eu cand umblam sa-mi iau masina, 206 nu era printre primele 3
              Aveam nevoie de o masina ( am trecut de la Dacie.. deci orice marca straina puteam s-o consider masina)
              Ma uitam dupa Fiat Punto, Opel Corsa ... ca erau mai ieftine ca si pret. Am gasit la un nene care se ocupa cu adusu masinilor de dincolo un Punto 1.2 dragut, dar avea si 206. Dupa cateva ture cu 206-le, l-am luat. Mi-a placut mult, tinuta de drum ok. Sunt cateva lucruri care nu-mi plac la masina .. dar acum n-am ce sa mai fac. Nu regret ca am luat-o. E prima mea masina, din banii proprii fara ajutor de la parinti, iar pt un student, zic ca e ceva

              Eu inca mai sunt innebunit dupa un Punto Sporting sau de ce nu, as avea vise de un Punto HGT dar cine stie daca voi apuca sa pun mana pe masina aia. (asta daca nu gasesc un 1.6 16V sau 2.0 GTI )
              Dar asta dupa ce imi revin financiar:ninja:

              Comment


              • #8
                La mine povestea cu pejourile e putin mai lunga, dar am sa o scurtez putin. In anul 2000 aveam un vw glof 3 vr6. O adevarata bomba pe roti. Motor de 2800 cmc (parca) benzina si cam 2000 de cai. Eram super incantat de ea si chiar a fost una din masinile care mi-a placut enorm. Asta pana a venit "organul militar" de Buzau cu aro cu nr de A(armata) si mi-a facut spatele garaj. De! Armata cu buget de austeritate nu avea bani de reparat franele la masini, asa ca se opreau si ei unde nimereau. A urmat o adevarat tragedie pt mine. Cu banii pe care i-am luat de pe golf(busit), mi-am luat o mandrete de dacie noua "pa injectie". Daca nu m-am imbolnavit in perioada aia de nervi, cu siguranta imi va fi greu de acum incolo sa o fac. masina a fost ok, n-am ce zice. Am facut 40.000 km in un an si ceva, pana cand printr-o conjuctura fericita, un prieten mi-a zis ca are un vecin de bloc care vinde un pejo 405. Masina era tipla, an 1992, luata la 20k din Franta si tinuta in garaj. Era in romania din 1998 si acum avea 45k. Am luat-o fara sa ezit. Motor de 2000 diesel, fara turbina, culoarea belu. Asta era masina pe care mi-o doream de foarte mult timp si acum o aveam(cam tarziu si fortat de situatia financiara) dar decat dacia era muuult mai bine. Am avut masina asta vreo 2 ani, timp in care n-am bagat in ea decat ulei si placute de frana. A urmat un mitsubishi lancer si in 2006 am revenit la prima dragoste:pejo. De data asta am plecat eu personal in Germania si mi-am luat un 406 2.0 hdi. Am fost intr-un autohaus din Frankfurt si am avut reale probleme in a ma decide, deoarece aveau cam o suta si ceva de pejouri de toate felurile. Pana la urma m-am decis si am luat un 406 argintiu(de aici si nikul meu de silver). Extraordinar de confortabila masina si cu un motor excelent. 109k si mergea de rupea. Masina asta am tinut-o cam un an jumate si am dat-o unui prieten care si in prezent e foarte multumit de ea. Am dat-o (aici merit injurat) pt ca amavut ocazia sa iau un megane sedan la 10k la juma de pret. Mi-au trebuit exact 2 luni sa ma conving si sa o dau. Si asa am ajuns la prezentul 407, care in perioada de inceput mi-a mancat toti nervii. Adusa din franta la 80 k, nu avea cerina pt fap. Pe urma a picat volanta. Pe urma depolution faulty care nu-i dadea nimeni de cap pana m-au rezolvat baietii destepti de pe aici de pe forum. In prezent sunt foarte multumit de ea si astept cu nerabdare 408. La un moment dat imi facea cu ochiul noua Honda Acord fiind la un pas sa o si comand. Dar am zis sa mai stau, ca 407 chiar in momentul de fata ma multumeste. Ce o fi mai incolo, o sa vad.
                P.S. sper sa nu cada forumul acum, dupa ce am scris atat!!!

                Comment


                • #9
                  Prima oara l-am avut pe "Bubu - buburuza atomica", asa cum era numit Matizaurul. Luat initial de bunica-meo ca sa se duca cu el la peste, i l-am şutit a doua zi cum am luat carnetul. Apoi, dupa 2 ani venise vremea pt un "upgrade auto", si desi intotdeauna mi-a placut mult 206, la fel - nu a fost in primele 3 masini pe care as fi vrut sa le iau, doar pt ca mi se pareau prea comune
                  Ma orientasem catre o Toyota Celica, Golf 4 Cabrio sau Nissan SX 240 (ai mei nici nu au vrut sa auda de ea, pe motiv ca era prea veche). Apoi am fost in vizita la un var de-al tatalui care avea la firma 206-le. A fost totul, dar nu dragoste la prima vedere. Masina statuse vreo 5 luni "pe bara", prafuita, huse pline de praf, ambreiaj slab, clima avea la "soricei"... Marele motiv pt care am fost hotarat sa o cumpar, a fost motorul 2.0 HDi, care pe langa faptul ca auzisem ca e unul dintre cele mai fiabile diesel-uri, mai era si de 2.0l (mai mult decat speram sa apuc)
                  5 luni dupa achizitionare si am inceput sa iubesc totul la aceasta masina
                  Ferma Urbana

                  Comment


                  • #10
                    Si la mine e cam mult de scris. Prima mea masina a fost un Opel Calibra cu cel mai slab motor de pe Calibra adica 2.0l benzina clasic 115 caluti, era ea cam burdusita un pic dar a fost deajuns sa o testez ca m-am indragostit de ea, ce-i drept nu a mai condus pana atunci decat marca authtona iar cand am dat ca "taranul" de geamuri electrice, abs, servo directie, trapa electrica, calculator de bord si plus ca avea un sunet mai aparte ca de motor puternic, mi s-a parut avion. In fine am dat Calibra dupa vreo 2 luni de zile la instentele alor mei, intrucat era inscrisa in Italia si le era cam frica sa nu fie radiata sau alte chestii de genul acesta, si am lat o Dacie break argintie iar cand am plecat cu ea de la fostul proprietar mai ca nu plangeam de cum mergea in trei sau doua pistoane si mai ales de la motor de 2.0 la 1.3 ziceam ca sta pe loc, dar am trecut peste asta am aranjat-o un pic si mi-am facut treaba cu ea. Dupa vreo 4 luni am facut un credit la banca si in ziua cand am luat banii am si plecat dupa o Astra mai ieftina dar tunata din Cluj dar cand am ajuns acolo am constatat ca nu mai avea aceleasi nr de toli ci alte nr de Belgia si nu am mai luat-o. Am plecat de la Cluj la Deva pt ca vazusem pe net doua 307 unul albastru si unul alb tentante la pret. Ajuns acolo am constatat ca cel albastru era vandut si am plecat in proba cu cel alb care s-a comportat impecabil pe toata perioada probei adica vreo jumatate de ora, dar surpriiza cand a venit vorba de pret mi s-a spus ca pretul de pe net nu continea TVA. In fine am avut unele ezitari dar pana la urma l-am luat, dar acum vine partea cea mai tare, la 1km dupa ce-am plecat cu masina din vestitul parc AUTOROM din Deva mi s-a oprit motorul in mers(adica in viteza cand m-am dat la ea) si chiar am inceput s-a plang. Am sunat patronul parcului dar l-a durut in cot de mine dupa ce si-a luat banii. In fine, am plecat acasa cu masina si am mai bagat in ea cel putin 2000eur ca sa-i dau de cap dar nici cei de la EURIAL nu au stiut sa o faca avand cred ca aceeasi problema ca 407 silver cu antipolution fault. Vazand ca nu-i dau de cap si bugetu era pe sfarsite, am facut schimb cu buburuza pe care o am si in prezent: 206 albastru metal, 1.4 75CP, geamuri fata electrice, aer cond., abs, senzori ploaie si de lumini de care sunt multumit de ea si am facut 12k cu ea dar nu am schimbat decat uleiul.
                    Cam asta e povestea mea...
                    Aaaaa... era sa uit, 307-le avea la bord cand l-am luat 130.000km dar cand am fost la reprezentanta, la tester a aratat 1.070.000km ca sa va dati seama cat poate rezista un hdi de 2.0l, dar a ramas masina mea de suflet si sper sa imi iau alt 307 dar peste 2006
                    Sper ca nu v-am enervat sau plictisit.
                    Last edited by PH86KLA; 24-11-2008, 11:13 PM.
                    SENZATIE MAJORA CU 40 LA ORA...:cool:

                    Comment


                    • #11
                      Clar nu m-ai plictisit,prin cite ai trecut..oricum sper ca te-ai lamurit acum ca masina se duce la tester inainte sa dai banii,si io m-am ars asa..
                      Ce e ciudat,e nr de km..1.070.000,mi se par foarte muuulti
                      Cumpar urgent bare portbagaj !

                      Comment


                      • #12
                        OFFF, Offf, of, of!!!
                        Foarte bun topicul.
                        La mine, povestea incepe prin anii 2000 cand exista o echipa senzationala in raliu, numita Peugeot. Bineinteles ca vedeta acelei echipe era Pug 206 WRC. Nici acum nu pot sa uit cum Panizzi in Spania a reusit sa faca intr-o speciala un 360 pentru spectatori pentru ca avea vreo cateva minute avans fata de ceilalti. Apoi a urmat Colin McRae (jocul, bineinteles), si atunci am devenit deja addicted. Ce este si mai interesant, faptul ca pana in 2007 cand am reusit sa fac un credit la banca pentru a-mi lua o masina, nu mersesem niciodata cu un 206, nu stiam cum arata interiorul, cat de fiabila este, etc.
                        Ahhh, sa nu uit, am avut un mare orgasm in 2003, cand, culminand cu succesul din raliu, a aparut o bestie, 206 RC.
                        Avand doar un bugat de 5500 de Euro la acel moment, nu ma puteam incumeta la asa ceva, si visam la un 206 1.6 16V. Vazusem unul la Timisoara, numai ca avea numerele expirate, si nu aveam cum sa il aduc acasa decat pe platforma, lucru care era aproape imposibil.
                        Apoi a aparut NOS-ul. Masina a fost a unei doctorite la Sibiu, si la recomandarea unui prieten am fost sa o vad.
                        Masina arata precum calul lui Harap Alb inainte sa manance jaratec. Am luat aceasta masina din ambitie. Cand am ajuns acasa cu ea, toti prietenii au ras de mine. Dar dupa peste 1000 de Euro bagati in ea, am reusit sa o stilizez destul de bine, zic eu (sunt si foarte modest dealtfel ) ).
                        Acum, sunt foarte multumit de ea, insa dezamagit de motor si de puterea acestuia. De cate ori am fost flashuit de tot felul de baietasi sa ne dam, dar a trebuit sa zic pas de fiecare data...:blush:
                        Pentru viitor, ma incanta un 206 RC, sau un Audi TT. Sau poate un 207 Platinum de 1.6 THP 150 Cp. Sa vedem...
                        Dar de un lucru va asigur...nu vor scapa netunate...

                        Uitati si filmuletul cu Gilles Panizzi...asta e de dat panzerilor in cap...)

                        http://www.youtube.com/watch?v=Y3lycIaNMfc
                        Last edited by nos2techno; 25-11-2008, 07:27 PM.
                        Le lion du Sinaia

                        Comment


                        • #13
                          Foarte tare faza facuta de Panizzi)
                          Cumpar urgent bare portbagaj !

                          Comment


                          • #14
                            Povestea leului meu a inceput asa.

                            In anul 2007 juniorul pe la 1 an si jumatate din cauza ca nu mergea si nici in picioare nu avea echilibru, umbland prin doctori a fost diagnisticat si la Ploiesti si la Bucuresti de mai multi medici si specialisti cu o forma usoara de tetrapareza spastica.
                            Intrand pe net si vazand ce inseamna acest diagnostic am cam intrat in panica, dupa drumuri pe la diversi doctori concluzia a fost cam aceeasi sa faca kinetoterapie, si asa am ajuns la Spitalul de recuperare din Poiana Campina Prahova, unde profesor era chiar baiatul unei colege de servici.
                            Vazandul concluzia lui a fost ca se rezolva si ca poate dura si pana la 1 an de recuperare.
                            Asa am inceput in fiecare dimineata de 3 ori pe saptamana (luni-miercuri-vineri) naveta Ploiesti-Poiana Campina un drum de 80 Km dus-intors, si cu naveta la locul de munca masina mea de atunci Cielo ajungea sa consume benzina de 40ron la un astfel de drum, saptamanal cheltuiam numai cu drumul 150ron pe putin, astfel am simtin nevoia sa cumpar ceva mai mic si cu un consum mic mai ales in afara.
                            Hotararea am luato in scurt si chiar am gasit repede client la Cielo si l-am si dat fara sa fiu hotarat la ce masina imi voi lua.
                            Tot umbland pe net si pe la dealerii din Ploiesti, bugetul atunci nu trebuia sa depaseasca suma de 13-14mii euro ma oprisem si chiar incepusem la acte la un Ford Fiesta Ghia de 1.4 TDCI.
                            Pana sa fac rezervarea am avut okazia sa fac un test cu o masina de servici a unui prieten chiar acea varianta care urma sa o cumpar eu si nu prea am fost atunci multumit de cum trage acel motoras comparandul cu o Astra scurta din 2002 cu motor de 1.7 diesel de 75cai.
                            Fiind in cumpana, dintre tot ce vazusem pe piata auto in acesti bani la momentul respectiv nu prea aveam alte alternative, astfel ca intro zi stateam de vorba cu un coleg care avea un 307 si fiind multumit de acea masina mi-a propus sa ma duc sa vad 207 cum arata si chiar sa fac un test cu el (atunci nici nu stiam ca exista dealer Pejo in Ploiesti).
                            La momentul acela, 2007 iulie, in Ploiesti nu erau decat maxim 5 Pejo 207, sau cel putin atatea vazusem eu in trafic.
                            Mergand la dealerul Pejo din Ploiesti in showroom era expus varianta diesel de 207 culoare Rosie, cum am vazuto la exterior mia placut enorm fata de restul concurentei, iar cand l-am si pornit si a observat ca la relantii era mult mai silentios decat Fordul (acela avea un tacanit stresant pana o accelerai dupa 1200-1300) si avand dotari in plus in aceeasi bani , dotari care chiar imi erau de folos (fordul avea multe in minus mai ales spatiul interior, in plus avand doar parbriz incalzit si volan de piele, neinteresant pentru mine) am ales 207.
                            Cum o vroiam foarte repede, imi trebuia masina de naveta am optat pentru Trendy, imi doream si o echipare mai mare dar prima livrare la culoarea dorita (Jeune Lacerta si apoi Orange) era tocmai in Noiembrie 2007.
                            Astfel am gasit un Trendy la Simode Craiova culoarea Jeune Lacerta cu termen de livrare pana intro luna, astfel pe data de 20 August am intrat in posesia leutului meu care a venit in plus fata de dotarile standard cu scaune incalzine pe care nu regret ca am dat ceva euroi in plus.
                            Cu aceasta masina am reusit sa reduc costurile navetei in aceeleasi conditii de la 150ron pe saptamana la maxim 60ron.
                            Totul s-a rezolvat pana la urma cu micutul, Noiembrie 2007 a fost ultima luna cand am fost la recuperare si totul decurge foarte bine si in prezent.
                            Cam asta este povestea leutului meu.

                            Comment


                            • #15
                              Multa sanatate micutului tau si sa te bucuri cat mai mult de leu.
                              SENZATIE MAJORA CU 40 LA ORA...:cool:

                              Comment

                              Working...
                              X