Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Funny stuff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu e banc, dar e "de suflet":
    Un profesor de filozofie statea in fata studenilor sai avand cateva obiecte pe catedra.
    Cand a inceput ora, fara sa spuna un cuvant, a luat un borcan mare si a inceput sa-l umple cu pietre avand diametrul de aproximativ 5 cm.
    Apoi i-a intrebat pe studenti daca borcanul este plin.
    Toti studentii au fost de acord ca borcanul este plin.
    Apoi, a luat o cutie cu pietricele si le-a turnat in borcan,scuturandu-l usor.
    Desigur, acestea s-au rostogolit printre pietrele mari si au umplut spatiile ramase libere.
    I-a intrebat din nou pe studenti daca borcanul este plin.
    Au fost din nou de acord ca este plin, si au ras.
    Profesorul a luat o cutie cu nisip pe care l-a turnat in borcan, scuturandu-l usor.
    Desigur, nisipul a umplut spatiul ramas liber.
    "Acum, spuse profesorul aratand spre borcan, vreau sa recunoasteti ca aceasta este viata voastra.
    Pietrele mari sunt lucrurile importante: familia, partenerul, sanatatea si copiii vostri, lucruri care, chiar daca totul este pierdut, si numai ele au ramas, viata voastra tot ar fi completa.
    Pietricelele sunt celelalte lucruri care conteaza: slujba, casa si masina.
    Nisipul reprezinta lucrurile mici, care completeaza restul.
    Daca puneti in borcan mai intai nisipul, nu mai ramane loc pentru pietrele mari si pentru pietricele.
    La fel se desfasoara si viata voastra: daca va consumati timpul si energia cu lucrurile mici, nu veti avea niciodata spatiu pentru lucrurile iportante.
    Fiti atenti la lucrurile care sunt esentiale pentru fericirea voastra.
    Jucati-va cu copiii vostri, faceti-va timp pentru controale medicale, duceti-va partenerul la dans.
    Va ramane mereu destul timp sa mergeti la servici, sa faceti curat in casa, sa dati o petrecere sau sa duceti gunoiul.
    Aveti grija de pietrele mari in primul rand, de lucrurile care intr-adevar conteaza.
    Stabiliti-va prioritatile! Restul... este doar nisip."
    Exista si o continuare:
    Dupa ce toata lumea a fost de acord ca Profesorul umpluse borcanul si daduse lectia de viata, parea ca nimic nu mai poate fi spus.
    Profesorul lua o halba de bere si o turna in borcan, care desi plin, absorbi intreaga cantitate de lichid, printre pietre, pietricele si nisip.
    Acum era intr-adevar plin. Si spuse: oricat de plina va va fi viata, intotdeauna veti gasi loc si pentru o bere cu prietenii!
    Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
    De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
    Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

    Comment


    • #77
      Bula, abia implinise un an, si statea in baie pe olita, tragand cu pofta dintr-un Kent. intra ma-sa peste el:
      -Bula, ce faci, fumezi la varsta asta?
      -Hehe, sa fii tu sanatoasa, ca am facut si sex, dar eram prea matol si nu imi amintesc cum a fost.
      Pejos 206

      Comment


      • #78
        Scrisoare din tabara:

        Draga mami si tati,

        Ghidul nostru ne-a spus sa scriem acasa ca poate ati vazut la
        televizor inundatia si sunteti ingrijorati. Suntem bine. Apa a luat
        doar un cort si doi saci de dormit. Din fericire, nimeni nu s-a inecat
        pentru ca eram toti pe munte si il cautam pe Cristi. A, da, sun-o pe
        mama lui Cristi si spune-i ca totul e bine. Cristi nu poate scrie
        pentru ca si-a rupt mana.

        Am mers si eu cu unul dintre jeep-urile Salvamont. A fost super. Nu
        l-am fi gasit niciodata in intunericul acela daca nu fulgera. Ghidul
        nostru, Victor, s-a enervat foarte tare pe Cristi pentru ca a plecat
        fara sa spuna nimanui.
        Cristi zice ca i-a spus, dar era in timpul incendiului, asa ca
        probabil n-a auzit. Stiai ca daca pui benzina pe foc, canistra o sa
        explodeze?
        Lemnul ud nu ardea, dar unul dintre corturi, da. Si hainele noastre la fel.

        Danut o sa arate ciudat pana ii creste parul la loc. Ne intoarcem
        acasa sambata daca Victor reuseste sa repare masina. Nu a fost vina
        lui. Franele mergeau bine cand am plecat. Victor spune ca, cu o masina
        atat
        de veche, ceva se strica mereu. probabil de asta nu are asigurare. Mie
        mi se pare o masina misto. Nu se supara daca i-o murdarim, si cand e
        cald, ne lasa sa stam pe capota ca sa ne mai racorim. Se face destul
        de cald, cu 13 oameni intr-o masina. Ne lasa sa stam si in portbagaj
        pana l-a oprit un politist.

        Ghidul nostru e misto.
        Il invata pe Tudorel sa conduca masina pe drumurile de munte, unde nu
        e trafic. Tot ce vedem pe aici sunt camioane cu busteni. Dimineata
        asta, toti tipii sareau in lac de pe stanci. Pe mine nu m-a lasat,
        pentru ca
        nu stiu sa inot, iar Cristi avea mana rupta, asa ca ne-a lasat sa
        mergem cu barca. A fost super. Se pot vedea sub apa copacii rupti de
        inundatie.

        Victor nu e un scortos ca ceilalti ghizi pe care ii stiu. Ne-a lasat
        sa mergem fara veste de salvare. Trebuie sa petreaca mult timp lucrand
        la masina, asa ca incercam sa nu-i facem probleme.
        Ghici ce! Am primit toti insigne pentru ca am trecut cursul de prim
        ajutor. Cand Danut si-a taiat mana cu
        toporul, am invatat sa coasem vene. Marius si eu am vomitat, dar
        ghidul nostru zice ca era de la puiul stricat. Ne-a mai spus ca
        mancarea din inchisoare era si mai rea. Ma bucur ca a iesit de acolo.
        Zice ca acum a invatat cum sa faca lucrurile cum trebuie.

        Apropo, ce e un pedofil?
        Trebuie sa plec acum. Mergem in oras sa ne trimitem scrisorile si sa
        cumparam vaselina. Nu va faceti griji. Suntem bine.

        Cu dragoste,
        Al vostru Alexandru
        Personally it's not God I dislike, it's his fan club I can't stand!

        Comment


        • #79
          oau! :biggrin: super jeeeep :laugh:

          http://forum.vwforum.ro/forum2/index.php?a...pe=post&id=1553
          Golf 5 GTI- da mucul la orice pejo :D

          Comment


          • #80
            Gata! Mi-am amintit! Arhitectura e realizata de PRACOWNIA PROJECTOWA.
            Pfrttt...
            mai degraba Frank Gehry. dar nu are un site dedicat, asa ca daca va intereseaza, dati un search. muzeul din bilbao, sau birourile din praga. dar nu mai sunt funny, totusi, ci tratate serios.
            Acea casa este din Sopot un orasel la 12 Km sud de Gdynia(Polonia), in centru pe strada Monte Cassino, , a fost inaugurata in 2004, Acopera un centru comercial, cafenele etc, Proiectul s-a numit Krzywy Domek(poloneza) sau Crooked House/ Drunk Facade si a fost realizat de firma arhitecturala Szotynscy & Zaleski din Sopot, al carei presedinte se numeste Jacek Karnowski. Si inauntru iti da aceasi senzatie, numai ca daca ai de gand sa bei sau sa mananci ceva in Sopot in general, mai bine renunti si te duci in Gdynia unde este de cel putin 6 ori mai ieftin.
            Bafta la toti!

            Alnaibii edit: Foloseste edit, nu posturi duble, te rog
            Peugeot 307SW 2.0 136 FAP Rosu Lucifer

            Comment


            • #81
              Parintii vin acasa, intra in camera copilului si vad iesind de sub perna un colt de revista. Curiosi, scot revista si vad cu stupoare ca e pentru sado-masochisti. Dupa un timp lung de gandire, tatal spune, incet: Eu zic sa nu-l batem...
              Pejos 206

              Comment


              • #82
                With the recent problems being encountered by Windows users all across the country, people are begin to ask themselves if windows is a virus. In response to the high demand for an answer to that question a study was done and concluded the following.

                1. Viruses replicate quickly.
                Windows does this.

                2. Viruses use up valuable system resources, slowing down the system as they do so.
                Windows does this.

                3. Viruses will, from time to time, trash your hard disk.
                Windows does this.

                4. Viruses are usually carried, unkown to the user, along with valuable programs and systems.
                Windows does that too.

                5. Viruses will occasionally make the user suspect their system is too slow (see 2) and the user will buy new hardware.
                Same with Windows, yet again.

                Maybe Windows really is a virus.

                Nope! There is a difference!

                Viruses are well supported by their authors, are frequently updated, and tend to become more sophisticated as they mature. So there! Windows is not a virus.

                Comment


                • #83
                  aha...deci "ala negru de respira greu", dupa ce ca "era tat'su mah", mai si lucra la Philips...:laugh:
                  Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

                  July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

                  Comment


                  • #84
                    ...

                    Am onoarea sa va prezint patania unui prieten scrisa de el pe un alt forum:

                    " Vineri pe la 4 plecam cu 3 motoare spre Sibiu : ural, nipru si o hondita de 400 pe traseul Bucuresti-Pitesti-Valcea-Sibiu. Io cu Uralu care mergea superb, primu drum pe serpentine, primu drum cu noile carburatoare. Pe autostrada mergem usurel sa nu se incinga prea tare nipra dar i-am dat si un pic blana sa vad si io cat duce uralu: pe la 120 a inceput sa se balangane (de la vant ?).
                    1. Dupa o crosetare controlata prin Pitesti ajungem la Dealu Negru. O frumusete de drum cu serpentinele alea delicioase, mai ales ca tragea fieru bine. Tiruri cat cuprinde. Intr--o curba in ac de par, tirul din fata mea urca pe banda 2 (pe exterior) si io moron.gif ma gandesc ca il fac la interior, dar el se gandeste ca mai bine inchide curba si ma baga pe mine in shantul de 1 metru de pe margine. Am oprit pe margine sa nu ma agate, dar prea pe margine: cand sa pornesc la loc am avut un moment de dezechilibru si am dat sa ma sprijin in piciorul care era deja deasupra shantului blink.gif in clipa urmatoare, in timp ce motoru isi continua aplecaera spre sant am sarit de pe el inexplicabil de mult, peste shant, pana langa cele 3 cruci deja existente yikes.gif MOTORU A PICAT IN SHANT pe ghidon si bagaje CU ROATELE IN SUS, ca bicicleta. Dupa e clipa de nedumerire am coborat la el sa il ridic, sa nu ii mai curga toate lichidele vitale. Imediat au venit langa mine un "conservar" care a pus mana sa il ridicam si un tovaras de drum care era 10m mai in fata. Dupa cateva minute au mai oprit cativa motociclisti care ne-au ajutat sa il scoatem din shant constatand ca nu are mari stricaciuni: doar plin de ulei si benzina peste tot. plus o zgarietura si o infundatura pe rezervor in timp ce eu nu am patit absolut nimic. Din momentu ala ceva s-a dat peste cap si la figurat: porneste foarte greu baldy.gif Cu chiu cu vai am ajuns la Sibiu.

                    2. La intoarcere, in Otopeni, cu acelasi tovaras de drum fara de care nu stiu ce ma faceam, oprim la o benzinarie sa vedem ce era cu un minsk oprit pe margine. Cand sa plecam inec carburatoarele la greu si tot nu pornea. Dupa insistente, da un rateu pe dreapta iese pe la crapatura din furtunu ala mare de aer (de la filtru la carburator) si IA FOC yikes.gif Un angajat al benzinariei ma vede si fuge la extinctor in timp ce eu cu Catalin incercam sa impingem motoru de langa stiva de butelii langa care a luat foc. Fiind cu fata spre benzinarie l-am impins sa il intoarcem spre pompe bash.gif Bnezinaru agita stingatoru si urla la noi ca nu spre pompe, io urlam la el sa vina mai repede cu stingatoru. A luat foc si furtunasu de benzina de pe partea respectiva si au urcat flacarile pana la busonu de pe dreapta. Dupa clipe de groaza a pornit ala stingatoru si a reusit sa stinga focu, trecand la un pas de o alta tragedie. Am schimbat furtunu si am plecat acasa.

                    Concluzii
                    Am trecut de 2 ori pe langa momente nasoale: daca nu saream de pe motor si pica pe mine in shant ? daca nu era ala cu stingatoru pe faza si bubuia rezervoru alea alea ...
                    Adrenalina face minuni: am sarit nujtu cum de pe motor, am tras de el sa il ridic la loc, l-am impins prin benzinarie cu o forta pe care nu as putea sa o reproduc in momente normale.

                    Sa ma consider norocos sau ghinionist ? headscratch.gif "


                    Intamplarea din benzinarie mi se pare de cascadorii rasului. :biggrin:
                    Multumit de Pejoul meu!
                    Partner Combi 2.0HDI/90CP

                    Comment


                    • #85
                      Tara arde si baba se piaptana... No comment...

                      Banc:
                      Trei candidati dau examenul de conducere la scoala de politie.
                      Instructorul care ii examineaza ii intreaba:
                      -Fiecare sa-si imagineze ca este la munte si ruleaza pe un drum ingust cu 80 km/h. In stanga e muntele, in dreapta e prapastia.
                      Deodata apar in fata o tanara si o batranica. Ce calcati?
                      -Baba, ca e pacat de pustoaica, raspunde primul.
                      -Fata, ca mai are sanse de supravietuire dupa accident, raspunde al doilea.
                      -Pe amandoua, ca orice viraj e periculos in aceste conditii, zice si al treilea.
                      -Sunteti picati toti, tipa instructorul exasperat. Frana trebuie calcata, dobitocilor!
                      Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
                      De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
                      Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

                      Comment


                      • #86
                        Noi suntem in masura sa mai linistim populatia, deoarece tocmai am interceptat un alt mesaj, trimis catre organizatia centrala de un membru al unei celule teroriste aflate in tara noastra:

                        "Salutam cu rezbect, jefu'.


                        Aderizat la Romania cu bomba la valiza ascuns bine; dragut fara problem control aerobort, fiindca mai gasit un bagaj pierdut pe drum. Pastrat dolar american blestemat, pentru construit aigea bomba noua; dat jumadate la daxi, jumatate furat tigan din buzunar.
                        Indilnit frate Ahmed, patron magazin, ajudat la mine. Discutat cu el la cafenea plan bomba, consumat egler proaspat, intoxicat zalmonel, noi ajuns spital, doctor roman durut la cur.
                        Jefu', gu bomba praf antrax nu putut facut la Romania, deci ingergat plan bomba cu bum-bum!
                        Mutat apartament frate Ahmed, adus mult frumos aminde tara mia, fara apa la robinet. Urmarit emiziuni explozia camion azotat, facut frica la mine.
                        Astia romani are tupeu nu gluma! Trebuie recrutati, jefu! Bomba cu azotat mare efect aveam!
                        Inderesat pilotat avion pentru lovit gladire la roman; vazut delevizor aparat zbor MIG prabusit singur in ogorul taranului, plus roman stricat singur gladire, adormit beat, tigara aprinsa, murit zoagra, facut chef mare la ei.
                        Draga jefu', gineva furat la mine gas pastrat bentru bus la bomba, iar azeara, gind iesit cumparat baglava,exblodat budelie la parter. Aicia la Romania , mult cretin! Zberiat, zguibat la zin, cacat pe mine de frica!
                        Jefu, ma indorg agaza! Asta romani nu are nevoie de terorism, face singur treaba noastra."

                        Saleem.
                        Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
                        De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
                        Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

                        Comment


                        • #87
                          Samuel, evreul, se duce la Banca Israeliana.
                          - Buna ziua, Samuel, il saluta respectuos angajatul bancii.
                          - Buna ziua. Am venit sa solicit un credit de 1 dolar.
                          - 1 dolar?? Dar, Samuel, iti retarg aceasta suma din oricare cont de-al tau, fara nici o problema.
                          - Nu, eu vreau un credit de 1 dolar, suma pe care o rambursez intr-o luna. Daca nu-mi dai creditul, Samuel retrage de la voi toti banii, toate bijuteriile, retag totul.
                          - Dar, Samuel... Bine, daca vrei acest credit, ti-l dam. Uite hartiile pe care trebuie sa le semnezi.
                          - Care este dobanda?
                          - 3 la suta pe luna.
                          - OK, dar vreau sa-mi las BMW-ul garantie.
                          - Nu, Samuel, nu este nevoie. Conturile pe care le ai sunt garantia suficienta.
                          - Daca nu-mi luati drept garantie BMW-ul, eu retrag toti banii de la voi, toate inversiunile, bijuteriile, tot.
                          - OK, Samuel, puteti lasa BMW-ul personal drept garantie, timp de 30 de zile, in parcarea subterana a Bancii.
                          - Perfect!
                          Samuel se duce fericit acasa si-i spune sotiei sale:
                          - Ruth, Ruth, putem pleca linistiti in concediu, am facut rost de parcare cu 1,03 $ o luna intreaga!
                          Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
                          De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
                          Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

                          Comment


                          • #88
                            daca era in romania, se intorcea din concediu si constata ca masina are cu 10 000 km mai multi la bord fata de cand a lasat-o :laugh:
                            Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

                            July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

                            Comment


                            • #89
                              O lady intra la un dealer Lexus, si se plimba pe acolo, uitandu-se la masini. Deodata, ocheste cea mai frumoasa si deosebita masina din show-room si se duce tinta la ea sa o inspecteze. In momentul in care se apleaca sa simta pielea fina, un partz mic ii scapa pe neasteptate. Foarte incurcata, se uita ingrijorata in jur sa vada daca a remarcat cineva faptul, sperand totodata ca nici un vanzator nu va aparea din senin tocmai atunci. Dar, cand se intoarce, langa ea statea un vanzator. Cu un zambet larg, acesta-i spune:
                              "Buna ziua, doamna. Cu ce va pot ajuta astazi?" Incercand sa-si mentina un aer sofisticat si actionand ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ea zambeste catre vanzator si-l intreaba:
                              "Domnule, care e pretul acestui vehicul deosebit ?" Vanzatorul, cu acelasi zambet larg, ii spune:
                              "Stimata doamna, imi pare foarte rau sa va spun, ca daca ati tras o basina doar cand ati atins masina, va veti kk pe dumneavoastra cand veti auzi pretul!''
                              Multumit de Pejoul meu!
                              Partner Combi 2.0HDI/90CP

                              Comment


                              • #90










                                Radu Adrian Photography

                                Comment

                                Working...
                                X