Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Consum 206 benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Confirm ca e influentat de conditiile meteo: cand e mai racoare afara (seara) masina consuma mai putin decat atunci cand e cald. Cel putin la mine. La motorinare lucrurile stau cu totul invers. Asa am remarcat io.
    Aa, normal, cand ploua sau cand ninge, consuma mai mult, nu numai din cauza starii carosabilului, ci si datorita faptului ca picaturile de ploaie sau zapada depuse pe caroserie fac ca aerul sa nu mai curga "lin", ci sa creasca frecarile cu aerul, nemaivorbind de restul (pierderi de aderenta, rezistenta pe care o creeaza pelicula de apa fata de anvelope, etc.).
    Dar consumul cel mai mult depinde de piesa dintre volan si scaun.
    Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
    De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
    Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

    Comment


    • #32
      Am facut consumul si in afara in excursia asta, dar din nefericire numai la dus, prima mie, pentru ca apoi am alimentat de la diverse benzinarii si le-am pierdut sirul. 6.2 a fost consumul mediu, la o turatie medie de 3500.
      Pejos 206

      Comment


      • #33
        Peugeot 206 1.1 benzina

        Houston, we have o problem!

        Cam asa m-am gandit cand am facut plinul, am mers 250 km si a consumat.... ia sa vedem, cine cat liciteaza??? 10litri la suta :cry: , adik juma de rezervor!!!

        Mie una mi se pare super urias consumul asta si musai sa gasim o explicatie!

        Doc zice ca e din cauza ca merg cu masina subturata (schimb vitezele la 2500/3000) + AC.

        Acuma am deschis acest topic sa ma luminez ce si cum, ca daca nu, o vand!!!

        So, ce ziceti? Mai are cineva micutz ca al meu? Cat consuma? La cat sa sch vitezele? (La AC nu renunt, ca nu pot merge fara el )

        HELP ! :roll:
        Peugeot 206, benzina 1.1i, PK Clime, gri sidobre

        Comment


        • #34
          Cum ai determinat consumul? Ca e prea in neregula valoarea gasita de tine...
          Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
          De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
          Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

          Comment


          • #35
            stai sa o luam metodin, inainte sa te superi pe leutz...

            uite cum iti recomand sa calculezi consumul: faci plinul si dai km partial la 0. Dupa ce kilometrajul partial iti indica 200km faci plinul, imaprti litrii alimentati la 2 si vezi consumul.

            hai sa aruncam un ochi pe fisa ta tehnica:
            This record added 2001-03-12.
            Last modified 2004-06-01.



            bodywork
            Type 4/5S HBK
            Designer
            Number of doors 3
            dimensions & weights
            Wheelbase 2442 mm 96.1 in
            Track front 1437 mm 56.6 in
            rear 1428 mm 56.2 in
            Length 3835 mm 151 in
            Width 1652 mm 65 in
            Height 1426 mm 56.1 in
            Ground clearance 110 mm 4.3 in
            Kerb weight 910 kg 2006 lb
            Weight distribution
            (Front) 61.00 %
            Fuel capacity 50
            litres 11
            UK Gal 13.2
            aerodynamics
            Drag coefficient 0.330
            Frontal Area 1.97 m2
            Cx 0.65
            engine
            Code
            Manufacturer Peugeot
            Type S-4
            SOHC
            8 valves total
            2 valves per cylinder
            Main bearings 5
            Construction
            Bore × stroke 72.00mm × 69.00mm
            2.83 in × 2.72 in
            Bore/Stroke ratio 1.04
            Displacement 1124 cc
            (68.591 cu in)
            Unitary capacity 281 cc/cylinder
            Compression ratio 10.20:1
            Fuel system Magneti Marelli fuel inj.
            Aspiration Normal
            Compressor type N/A
            Intercooler None
            Catalytic Converter Y
            Max. output
            (DIN) 60.8 PS (60.0 bhp) (44.7 kW)
            @5500 rpm
            Max. torque
            (DIN) 91.0 Nm (67 lbft) (9.3 kgm)
            @3200 rpm
            Maximum rpm
            Coolant Water
            Specific output 53.4 bhp/litre
            0.87 bhp/cu in
            Specific torque 80.96 Nm/litre


            Booooooon! Dupa cum vezi, cuplul maxim al leutzului tau este de
            91NM/ 3200rpm, deci cel mai bine este sa schimbi vitezele cat mai aproape de aceasta valoare cand esti in trafic, pentru a obtine un consum cat mai mic...deci schimbi intre 3000 si 3500rpm.

            Consumul in oras nu ar trebui sa treaca de 8 cu AC pornit. Hai, mai fa un test si vedem !
            Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

            July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

            Comment


            • #36
              Asa cum am discutat si private programare Eurial si sa iti faca un test de motor/consum. In timpul asta inceaarca sa schimbi furnizorul de combustibil sau eventual chiar statia
              Hyundai SantaFe new, 2.2CRDI, A/T, full
              Hyundai Tucson 2.0CRDI, 143cp, 4x4 permanent, piele, trapa, esp, tcs, mp3 player, cass player

              Comment


              • #37
                eu zic ca e ok consumul si e din cauza ca e motorul cam micutz si munceste din greu. De ce zic asta? La fiat-ul nevestei 900cmc in oras iese 7 (fara AC) la opel-urile astra cu motor de 1400 cmc cu AC iese 13 in oras. Tu esti pe undeva la medie si ca greutate a masinii sar si ca motor, din cauza asta zic ca e ok consumul. Ac-ul la un motor mic creste consumul mai mult ca la un motor mare.
                fost posesor 405 GRDT 1.7 TDI 90CP
                momentan Octavia 2 2,0 TDI 140CP

                Comment


                • #38
                  Corect. La mine A/C-ul creste consumul cu doar 0,1L la suta de km. Atat. La 206-le 1.4HDi de la birou consumul creste la A/C cu cca 1,3L la suta.
                  Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
                  De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
                  Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

                  Comment


                  • #39
                    @ Nor: bine spus ceea ce ai scris insa un amendament: nu imparti litri alimentati la 2 ci imparti litri alimentati la km efectuati. Stiu eu ceea ai vrut tu sa spui, dar este putin incomplet si cine nu stie despre ce fel de calcul facem se poate pacalii usor.

                    @ Full Moon: Deci faci plinul la masina, dar rezervorul sa fie plin ochi, sa vezi benzina in buza rezervorului; apoi circului cu ea prin oras 2-300 km, in conditii constante de exploatare (adica daca tii ac pornit sas fie macar marea majoritate a km parcursi); apoi de la aceiasi statie (nu neaparat, dar mai indicat) alimentezi masina ,ii faci plinul, la fel pana in buza rezervorului. Dupa care iei bonul, te uiti cati litrii ai alimentat (pt a reface plinul) si imparti cifra respectiva la nr. de km parcursi. Astfel vei obtine cea mai apropiata de realitate cifra care indica consumul masinii. Daca vei avea un rezultat contradictoriu, atunci sa mergi la service cu ea, pana atunci, daca nu mai ai alte probl. stai departe de service.

                    Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

                    Comment


                    • #40
                      Cand am luat-o a zis ca consuma in oras 5 jumate...Am sa ma uit si in carte, dar nu cred ca scrie mai mult de 6 jumate

                      @75Nor Doc zicea sa sch vitezele la 3500/4000... Azi asa am facut, dar se aude ca o racheta...e groaznic
                      Peugeot 206, benzina 1.1i, PK Clime, gri sidobre

                      Comment


                      • #41
                        Las' ca daca face ca o racheta, inseamna ca se simte bine... Asa cum ii place lui Vali in intervalul 6500-7500rpm :naughty:
                        Dar cu Elefantu' in schimb daca ii dau 5000rpm ii ies pistoanele prin evacuare...
                        Full Moon, uita-te in cartea tehnica, vezi la ce turatie are cuplul maxim. Acolo e cel mai bine sa schimbi vitezele. Mai bine zis la turatia de cuplu maxim plus 250-350rpm.
                        Trust me.
                        Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"
                        De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor...
                        Alfa Romeo 147 2.0TS, 51100km...

                        Comment


                        • #42
                          @ Full Moon: Schimba viteza in jurul unei valori a turatiei de 3.000, nu pe la 4000 (decat in caz de necesitate) ca altfel cam chinui masina si consumul pe masura. Cred ca (fara a o fi testat-o) ca turatia optima de schimbare a treptei de viteza pt motorul tau este pe la 3.000. Aici vei obtine si cea ma ibuna comportare a masinii, nu mergi nici subturat, nici nu sare consumul din grafic, etc.
                          Cat despree consumul indicat tie, poate este cel extraurban, ca cel urban nu are cum sa fie. O fi motor mic, dar este benzina.

                          Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

                          Comment


                          • #43
                            @ 75Nor deci 4000 turatii e mult?

                            @ flexu pai io asa stiam (la dacie cel putin) ca daca o supraturezi si face ca o racheta, consumul e mai mare... io nu mai stiu ce sa cred!

                            Hai ca mai uit in carte si vb la intalnire
                            Peugeot 206, benzina 1.1i, PK Clime, gri sidobre

                            Comment


                            • #44
                              @Full Moon: alimenteaza asa cum a spus Aer Curat si schimba vitezele asa cum ti-am recomandat eu, adica la 3000-3500 si vei vedea improvement. Nu are nici un rost sa te duci cu ea in service inca. Nu schimba la 4000 ca nu are nicu un folos, doar consumi benzina aiurea, intrucat optimul masinii e undeva la 3200-3500...Nu schimba deocamdata statia de benzina, pana nu ai rezultatele dupa testul de consum. Doar pentru niste pareri, nu are rost deocamdata...Parerea mea :laugh:
                              Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

                              July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

                              Comment


                              • #45
                                Nu poate fi consumul 10 - preuspun ca ai masina de curand, (alfel ti-ai fi dat seama cam cum consuma ).si nu cred ca aplecat din fabrica cu pompa defecta sau ceva injectoare.
                                Cand am facut (la inceputuri) un test de consum cu metoda plinului mi-a iesit 11!!! -explicatie : am blocat pompa si sa oprit singura la 'plin' - numa' ca nu era 'ochi' ci lipseau vreo 5-6 L. Uite o metoda mai simpla pt calcul:

                                ______________,---------- punctul cand se aprinde avertizarea
                                1. [ooooooooooo*__________________] - pui contor pe 00.00
                                2. [oo__(km1)__*__________________] - faci km1 pana la primul peco
                                3. [ooxooooooooooooooooox_________] - alimentezi xx litri
                                4. [ooooooooooo*_(km2)__x_________] - faci alti km2 pana la avertizare

                                deci contor = km1+km2 si ai alimentat xx

                                100*xx
                                cm=---------
                                contor
                                206 XLine 1.4 benzin - china - 0704 / VCLIC 50 cmc - noire - 0507 ,ó) / mais x3 0118 le suv

                                Comment

                                Working...
                                X