Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

200 ani de istorie, 200 ani de PEUGEOT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 200 ani de istorie, 200 ani de PEUGEOT

    Istoria companiei Peugeot

    1810-1858
    Stabilită în sudul Franţei încă din secolul al 15-lea, familia Peugeot deţinea mari întinderi de pământ, pe care în veacul al 18-lea a ridicat mori de vânt şi a dezvoltat afaceri în domeniul ţesăturilor, filaturilor şi morăritului. Ţinutul Montbeliard, situat la graniţa dintre Elveţia, Alsacia şi Franche-Comte, se bucură de resurse hidrografice abundente şi de forţă de muncă industrială calificată. Aceşti factori aveau să determine amplasarea şi a altor locaţii industriale. În 1810, fraţii Jean-Pierre şi Jean- Frederic Peugeot au transformat o moară într-o oţelărie şi fabrică pentru producerea de lame pentru fierăstraie; astfel a fost creată compania Peugeot Bros. Acesta reprezintă adevăratul debut industrial al familiei Peugeot. În 1858 s-a înregistrat oficial marca Leului, activităţile au căpăta un caracter din ce în ce mai pronunţat industrial şi s-au diversificat: se fabricau unelte pentru diferite tipuri de activităţi, ustensile casnice, inclusiv renumitele râşnite de cafea, războaie de ţesut şi diverse alte obiecte, inclusiv arcuri pentru crinolinele în stilul celui de al doilea imperiu. Prin muncă asiduă şi capacităţi inovatoare, Peugeot şi-a creat renumele pentru calitatea şi robusteţea produselor sale.
    1885-1935
    În 1885, Armand Peugeot începe producerea de biciclete la fabrica din Beaulieu. Tot el prezintă prima tricicletă acţionată prin forţa aburilor la Expoziţia Mondială de la Paris din 1889. Aceste evenimente fac din Peugeot unul dintre pionierii automobilului. Anul următor, Peugeot înlocuieşte propulsia aburului cu cea pe benzină.
    În 1896 a fost fondată o noua companie, "Societe des Automobiles Peugeot", dedicată exclusiv producerii de automobile. În acelaşi timp, compania "Sons of Peugeot Bros" şi-a continuat activităţile devenite tradiţionale: producerea de unelte, biciclete şi motocicluri uşoare, iar în perioada 1905 - 1915 a fabricat şi o gamă de vehicule utilitare uşoare sub denumirea de "Peugeot Lion".

    În 1910, cele două firme au fuzionat, rezultând "Societe Anonyme des Automobiles et Cycles Peugeot". Din acel moment, familia s-a lansat pe piaţă emergenţa a automobilelor.
    Designul aerodinamic, simbol pentru o întreagă epocă, va influenţa designul auto până la al doilea război mondial. La Peugeot, punctul culminant a fost reprezentat de lansarea modelului 402 în 1935.

    1960 până în prezent
    În 1960, Peugeot a devenit, dintr-un producător specializat, unul general: de la limuzine clasice la modele de mic litraj. Anul 1974 consemnează preluarea firmei Citroen de către Grupul Peugeot. Achiziţia a fost finalizată abia în 1976 şi astfel a luat naştere un grup auto cu două mărci diferite.
    A două criză a petrolului din 1978 a provocat o criză şi în industria auto, ce a urmat celor trei decade de avânt. Peugeot a hotărât că singura soluţie o reprezintă adaptarea fără întârziere la un mediu în profundă schimbare. Acest demers a presupus viabilizarea pe termen lung a afacerii şi menţinerea statutului său de independenţă. Preluarea filialelor europene de la Chrysler, împreună cu aventura Talbot, au zdruncinat soliditatea companiei la începutul anilor '80. Succesul modelului 205 alături de o restructurare organizaţională majoră au readus Peugeot pe calea succesului.
    1997 reprezintă anul celei de a doua reorganizări majore, prin adoptarea unei politici cadru şi prin folosirea partajată a echipamentelor industriale de către Peugeot şi Citroen. Fiecare marca şi-a păstrat denumirea, personalitatea şi reţeaua de distribuţie. Tot acum a demarat şi o acţiune vastă pentru reîntinerirea gamei, începând cu 206, urmat de 607, apoi 307, 406,407, 308, 3008 şi, mai recent, 5008.

    1. Varianta folosită pentru construirea brandului, conform tipologiei lui Wally Olins (cap. „Arhitectura unui brand”)
    În construirea brandului, Peugeot a utilizat modelul corporarist un sigur nume şi o singură idee vizuală au fost folosite pentru susţinerea tuturor produselor companiei.

    2. Trăsăturile care diferențiază produsele sau serviciile alese de cele concurente
    Marca Peugeot a fost unul dintre pionierii automobilismului. Produsele mărcii Peugeot s-au remarcat întotdeauna prin design futuristic, aerodinamic, foarte pragmatic, dar suficient de simpatic. În plus motoarele realizate pentru maşinile Peugeot s-au remarcat prin performaţe.
    Compania uimeşte mereu prin noile concepte şi prin adaptarea la un mediu în continuă schimbare.

    3. Marca apare ca urmare a aplicării strategiei de extensie de linie sau extensie la bază

    Marca Peugeot apare ca urmare a extensiei la bază. Initial a pornit cu producerea de unelte, biciclete şi motocicluri uşoare, toate s-au bucurat atunci de succes, apoi, în perioada 1905 - 1915 a fabricat şi o gamă de vehicule utilitare uşoare sub denumirea de "Peugeot Lion".


    4. calitățile care fac din numele de marcă unul bine sau prost ales, conform criteriilor prezentate în curs; precizați criteriile după care ați evaluat numele mărcii.

    Numele Peugeot este numele familiei fondatoare a companiei.Este un nume sonor, singurul inconvenient este faptul că nu poate fi pronuntat uşor în toate limbile. Şi totuşi numele este un nume bine ales. Nu poate fi asociat cu ceva dezagreabil, poate fi protejat, poate fi utilizat chiar dacă organizaţia îşi extinde acvtivităţile şi nu este perimabil.


    Propun ca pe acest topic sa postam tot ce tine de istoria Peugeot (articole, fotografii etc)
    catalin gheorghe
    Banned
    Last edited by catalin gheorghe; 31-05-2010, 08:31 AM.

  • #2
    Istoria leului


    1847
    Primul leu avea legatura cu realizarea de lame pentru fierastraie si produse de otelarie. El simboliza trei calitati ale fierastraielor Peugeot: duritatea dintilor, flexibilitatea lamei si viteza taierii. In 1850, imaginea leului a aparut pentru prima data alaturi de denumirea firmei "Peugeot Bros". Folosit initial ca marcaj pe lamele fierastraielor, acest logo a fost inregistrat in 1858 si va continua sa ramana multi ani de acum incolo pe uneltele fabricate sub marca.

    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977


    1889
    1889 reprezinta un reper istoric pentru marca, prin lansarea primului vehicul cu denumirea Peugeot: un triciclu, rezultat al cooperarii dintre Leon Serpollet, expertul in propulsia prin forta aburilor, si Armand Peugeot. Leul este si astazi reprezentat pe unelte si biciclete. Pe de alta parte, imaginea leului lipseste de pe primele masini produse intre 1890 si 1905, Pentru marcarea acestora, Armand Peugeot, fondatorul companiei Automobiles Peugeot, a folosit cuvintele "Automobiles Peugeot" imprimate pe radiatoare. Intre anii 1905 si 1915, automobilelor "Lion Peugeot" construite de catre Peugeot Bros. le era atasata o emblema cu profilul unui leu.


    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978





    1910
    In urma fuziunii activitatilor de producere a bicicletelor si de construire a automobilelor, noua companie "Automobiles et Cycles Peugeot" a folosit pentru identificare cuvantul PEUGEOT. Pentru anumite modele, se foloseau "lei neoficiali": leul Baudichon (1923) si leul Marx (1925), numiti astfel dupa sculptorii care i-au realizat, reprezinta veritabile opere de arta. Abia in 1933, capotele modelelor iesite din uzina erau ornate cu un leu realizat sub o infatisare mai apropiata de reprezentarea de astazi.



    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978Click image for larger version

Name:	leu1910mic.jpg
Views:	2
Size:	5.6 KB
ID:	927979







    1948
    Leul heraldic a aparut pe modelul 203, reprezentat ridicat pe picioarele din spate, in acord cu postura familiara a leului de pe emblema regiunii Franche-Comté, locul de nastere al afacerii Peugeot.

    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978Click image for larger version

Name:	leu1910mic.jpg
Views:	2
Size:	5.6 KB
ID:	927979Click image for larger version

Name:	leu1948mic.jpg
Views:	2
Size:	8.5 KB
ID:	927980









    1965
    Dupa ce a devenit societate pe actiuni sub denumirea de Peugeot S.A., marca si-a schimbat logo-ul: a fost retinut numai capul de leu proiectat pe un suport triunghiular. Dupa trei ani, capul de leu este incadrat intr-un patrat, rezultand semnul de marca folosit si astazi. In acelasi timp, pe grila de radiator se regasea si leul heraldic.



    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978Click image for larger version

Name:	leu1910mic.jpg
Views:	2
Size:	5.6 KB
ID:	927979Click image for larger version

Name:	leu1948mic.jpg
Views:	2
Size:	8.5 KB
ID:	927980Click image for larger version

Name:	leu1965mic.jpg
Views:	2
Size:	7.0 KB
ID:	927981







    1976
    In 1976, o noua structura, compania pe actiuni PSA Peugeot-Citroen, reuneste cele doua marci, Peugeot si Citroen. Apoi, Grupul a achizitionat Chrysler Corporatin. Aceste evenimente aveau sa afecteze identitatea marcii Peugeot. Pentru a-si consolida imaginea, Peugeot a revenit la leul heraldic, sub un design rafinat, asa-numitul "Lion fil". Cel mai bun ambasador al acestei noi identitati vizuale avea sa fie modelul 205, un succes de vanzari incepand cu anul 1983.



    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978Click image for larger version

Name:	leu1910mic.jpg
Views:	2
Size:	5.6 KB
ID:	927979Click image for larger version

Name:	leu1948mic.jpg
Views:	2
Size:	8.5 KB
ID:	927980Click image for larger version

Name:	leu1965mic.jpg
Views:	2
Size:	7.0 KB
ID:	927981Click image for larger version

Name:	76bun.jpg
Views:	2
Size:	7.8 KB
ID:	927982












    1998
    Identitatea vizuala a Peugeot cunoaste o noua schimbare: adaugarea la scara a picioarelor leului va contribui la consolidarea impresiei de putere si echilibru; ochii albastri si patrunzatori simbolizeaza viziunea pe termen lung a marcii. Leul, acum intreg si cu suprafata metalizata, astfel incat sa corespunda valorilor marcii (siguranta, dinamism, estetica), este inclus in designul celor mai recente modele.





    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978Click image for larger version

Name:	leu1910mic.jpg
Views:	2
Size:	5.6 KB
ID:	927979Click image for larger version

Name:	leu1948mic.jpg
Views:	2
Size:	8.5 KB
ID:	927980Click image for larger version

Name:	leu1965mic.jpg
Views:	2
Size:	7.0 KB
ID:	927981Click image for larger version

Name:	76bun.jpg
Views:	2
Size:	7.8 KB
ID:	927982Click image for larger version

Name:	leu1998mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927983





    2002
    Numit acum "Blue Brand", logo-ul este schimbat din nou, pentru o mai buna reflectare a ambitiilor marcii Peugeot. Redat tot in intregime si metalizat, cu albastrul insotit de negru, pentru a reda umbra leului. Echilibrat ca forma si proportii, logo-ul si Marca auto sunt de acum indivizibile, pentru ca unitatea creeaza putere.



    Click image for larger version

Name:	leu1847mic.jpg
Views:	2
Size:	4.5 KB
ID:	927977Click image for larger version

Name:	leu1889mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927978Click image for larger version

Name:	leu1910mic.jpg
Views:	2
Size:	5.6 KB
ID:	927979Click image for larger version

Name:	leu1948mic.jpg
Views:	2
Size:	8.5 KB
ID:	927980Click image for larger version

Name:	leu1965mic.jpg
Views:	2
Size:	7.0 KB
ID:	927981Click image for larger version

Name:	76bun.jpg
Views:	2
Size:	7.8 KB
ID:	927982Click image for larger version

Name:	leu1998mic.jpg
Views:	2
Size:	4.6 KB
ID:	927983Click image for larger version

Name:	leu2002mic.jpg
Views:	2
Size:	4.4 KB
ID:	927984

    Comment


    • #3
      2010 - Cu 200 de ani mai tarziu, un nou capitol din povestea Peugeot este pe cale sa se deschida cu o evolutie continua a brandului: o noua direcţie de stil, un nou “Leu” si o semnatura noua - Peugeot “Motion&Emotion” (Miscare si Emotie).Click image for larger version

Name:	dupa 200 de ani.jpg
Views:	1
Size:	11.0 KB
ID:	927985

      Comment


      • #4
        Click image for larger version

Name:	The Time Line of the Lion_1.jpg
Views:	1
Size:	20.6 KB
ID:	930870Click image for larger version

Name:	The Time Line of the Lion_2.jpg
Views:	1
Size:	22.3 KB
ID:	930869Click image for larger version

Name:	The Time Line of the Lion_3.jpg
Views:	1
Size:	22.7 KB
ID:	930868

        Peugeot, istorie:
        Attached Files
        bobovis
        Supermoderator
        Last edited by bobovis; 12-10-2010, 01:24 AM.

        Comment


        • #5
          Emblemele Peugeot de la infintare

          Fotografiile le-am facut luna asta la Peugeot autosalon de pe Champs Elysee ParisClick image for larger version

Name:	SDC14034.jpg
Views:	1
Size:	36.2 KB
ID:	934589Click image for larger version

Name:	SDC14035.jpg
Views:	1
Size:	32.7 KB
ID:	934590Click image for larger version

Name:	SDC14036.jpg
Views:	1
Size:	33.8 KB
ID:	934591Click image for larger version

Name:	SDC14032.jpg
Views:	1
Size:	68.2 KB
ID:	934592Click image for larger version

Name:	SDC14033.jpg
Views:	1
Size:	65.5 KB
ID:	934593

          Comment

          Working...
          X