sper ca acest topic sa fie "mai la obiect" decat peugeot 207, lasandu-l pe acela discutiilor generale si aici sa ne axam strict pe 207.
azi la ora 12 am luat masina, 207 sport 1.6 hdi 90 cp.
am mai primit la ea si "faimosul" si atat de doritul breloc, un mic port pentru acte, trusa cu cele necesare si plasa pentru bagaje. sa nu visati la mai mult!
am mai platit 520.000 lei pentru numere, rca pe un an - 3.300.000 si un plin de motorina 1.600.000 (au intrat 48 l - cred ca mai era ceva prin el).
trec direct la partea functionala si va spun ca masina e destul de incapatoare. in fata se poate sta fara probleme, chiar daca ai niste "dimensiuni" ceva mai mari (>120 kg - e probata chestiunea) dar in cazul asta, cei din spate vor sta cam inghesuiti. cu putin efort si scaune mai bine pozitionate intra familionul foarte bine.
bordul e chiar imens, se vede clar ca acolo au pierdut cel putin 10 cm din spatiul interior, in fapt sunt 20 de cm, materiale placute, guri de ventilatie mari si bine amplasate, totul la indemana. scaunele sunt bine profilate, cu sprijin lateral foarte bun.
imi place schimbatorul - scurt si bine amplasat cu toate astea, in oras, l-am pierdut de doua ori :blush:. adica nu l-am mai gasit pur si simplu si a trebuit sa ma uit unde dracu` e (este mult mai jos ca la megane). la inceput am avut impresia ca nu vrea sa intre in viteza dar de fapt trebuie sa te arunci cu el in treapta, altfel nu intra si asa e in toate treptele (nu cred ca e pe cabluri
).
pedalele (in special ambreiajul) - sa nu ai norocul sa te urci cu febra mulsculara in el ca nu pleci de pe loc.
in timp ce ma plimbam fericit, am inceput sa am niste dureri de spate (s-a trezit discopatia - nu-i place masina) si atunci mi-am dat seama ca nu are reglaj lombar :mad:, lucru prioritar la mine pana sa ma fraiereasca 207 asta. am dat spatarul mai pe spate si am observat ca trebuie sa stai fie bagat cu totul in scaun, fie tebuie sa "iei" in brate suporturile laterale pentru a putea conduce, ca sa nu mai spun ca, dupa ce m-am bucurat ca nu am cotiera si nu o sa mai dau cu cotul in ea, acum ma lovesc direct de suportul lateral cand schimb :ack:.
a mai sunat si telefonul de doua ori si, cum nu am reusit sa dau de cap satelitului (nici macar nu am avut timp sa ma uit in maual), am incercat sa reduc volumul direct din caseton dar am nimerit, tot de doua ori, butonul stanga de la clima :blush:.
deschisul geamurilor e un lucru destul de incomod, panoul cu butoanele respective se afla prea in spate si cam ai nevoie de o aripa in locul mainii ca sa reusesti sa le deschizi si la 1.75 m ai mei nu cred ca am maini prea lungi
.
trecand peste toate astea, azi am vrut, in principal, sa vad cum sta cu motorul si dinamica.
inca de la turatii joase, trage mai bine decat ma asteptam, e destul de sprinten si parca are o tenta usoara sportiva, in sensul ca nu trebuie sa te rogi de el (ca la megane dci 100 cp). pe 200 de km am un consum de 5.1 %, cu o medie de 54km/h
suspensia, e tare (la propriu)! pe denivelari mici, nu sunt deloc probleme dar unde ai parte de ceva mai mare sau "valuri" de asfalt, mi-a tasat vertebrele. de cateva ori, am avut impresia ca are un ruliu neasteptat si la banii astea, asa ceva nu acceptabil!
dupa ce am scris cel mai lung post din viata mea si probabil multi se vor speria de ceea ce am scris trebuie sa specific ca aceste impresii sunt pur subiective, bazate pe comparatii directe cu alte modele si coroborata cu o neadaptare imediata la acest model, in timp si dupa o acomodarea cat mai buna, sper sa fiu cat mai elocvent si obiectiv.
de asemena, am mari rezerve asupra motorului si a suspensiilor/tinutei de drum pentru simplu motiv ca va trece o perioada pana voi putea evalua (atat cat imi sta in putinta si pricepere) cat mai corect aceste elemente dar tin sa ii linistesc pe cei care se tot leaga de directia electrica: este asistata si chiar foarte bine, de la 40 km/h devine foarte rigida iar diferenta intre ea si una hidraulica este aproape nula. buna treaba!
deci si inconcluzie ca sa zic asa, masina nu a excelat la nici un capitol pe ziua de azi dar a impresionat placut si cu timpul sper sa devina un companion demn de banii cheltuiti.
cu scuzele de rigoare pentru posibila incoerenta si inadvertente precum si alte greseli gramaticale, dupa o zi lunga si foarte obositoare (200km parcursi cu ea, plus "udarea" masinii) si cateva ore pe seara petrecute in frig, ma retrag la somn.
azi la ora 12 am luat masina, 207 sport 1.6 hdi 90 cp.
am mai primit la ea si "faimosul" si atat de doritul breloc, un mic port pentru acte, trusa cu cele necesare si plasa pentru bagaje. sa nu visati la mai mult!
am mai platit 520.000 lei pentru numere, rca pe un an - 3.300.000 si un plin de motorina 1.600.000 (au intrat 48 l - cred ca mai era ceva prin el).
trec direct la partea functionala si va spun ca masina e destul de incapatoare. in fata se poate sta fara probleme, chiar daca ai niste "dimensiuni" ceva mai mari (>120 kg - e probata chestiunea) dar in cazul asta, cei din spate vor sta cam inghesuiti. cu putin efort si scaune mai bine pozitionate intra familionul foarte bine.
bordul e chiar imens, se vede clar ca acolo au pierdut cel putin 10 cm din spatiul interior, in fapt sunt 20 de cm, materiale placute, guri de ventilatie mari si bine amplasate, totul la indemana. scaunele sunt bine profilate, cu sprijin lateral foarte bun.
imi place schimbatorul - scurt si bine amplasat cu toate astea, in oras, l-am pierdut de doua ori :blush:. adica nu l-am mai gasit pur si simplu si a trebuit sa ma uit unde dracu` e (este mult mai jos ca la megane). la inceput am avut impresia ca nu vrea sa intre in viteza dar de fapt trebuie sa te arunci cu el in treapta, altfel nu intra si asa e in toate treptele (nu cred ca e pe cabluri

pedalele (in special ambreiajul) - sa nu ai norocul sa te urci cu febra mulsculara in el ca nu pleci de pe loc.
in timp ce ma plimbam fericit, am inceput sa am niste dureri de spate (s-a trezit discopatia - nu-i place masina) si atunci mi-am dat seama ca nu are reglaj lombar :mad:, lucru prioritar la mine pana sa ma fraiereasca 207 asta. am dat spatarul mai pe spate si am observat ca trebuie sa stai fie bagat cu totul in scaun, fie tebuie sa "iei" in brate suporturile laterale pentru a putea conduce, ca sa nu mai spun ca, dupa ce m-am bucurat ca nu am cotiera si nu o sa mai dau cu cotul in ea, acum ma lovesc direct de suportul lateral cand schimb :ack:.
a mai sunat si telefonul de doua ori si, cum nu am reusit sa dau de cap satelitului (nici macar nu am avut timp sa ma uit in maual), am incercat sa reduc volumul direct din caseton dar am nimerit, tot de doua ori, butonul stanga de la clima :blush:.
deschisul geamurilor e un lucru destul de incomod, panoul cu butoanele respective se afla prea in spate si cam ai nevoie de o aripa in locul mainii ca sa reusesti sa le deschizi si la 1.75 m ai mei nu cred ca am maini prea lungi

trecand peste toate astea, azi am vrut, in principal, sa vad cum sta cu motorul si dinamica.
inca de la turatii joase, trage mai bine decat ma asteptam, e destul de sprinten si parca are o tenta usoara sportiva, in sensul ca nu trebuie sa te rogi de el (ca la megane dci 100 cp). pe 200 de km am un consum de 5.1 %, cu o medie de 54km/h
suspensia, e tare (la propriu)! pe denivelari mici, nu sunt deloc probleme dar unde ai parte de ceva mai mare sau "valuri" de asfalt, mi-a tasat vertebrele. de cateva ori, am avut impresia ca are un ruliu neasteptat si la banii astea, asa ceva nu acceptabil!
dupa ce am scris cel mai lung post din viata mea si probabil multi se vor speria de ceea ce am scris trebuie sa specific ca aceste impresii sunt pur subiective, bazate pe comparatii directe cu alte modele si coroborata cu o neadaptare imediata la acest model, in timp si dupa o acomodarea cat mai buna, sper sa fiu cat mai elocvent si obiectiv.
de asemena, am mari rezerve asupra motorului si a suspensiilor/tinutei de drum pentru simplu motiv ca va trece o perioada pana voi putea evalua (atat cat imi sta in putinta si pricepere) cat mai corect aceste elemente dar tin sa ii linistesc pe cei care se tot leaga de directia electrica: este asistata si chiar foarte bine, de la 40 km/h devine foarte rigida iar diferenta intre ea si una hidraulica este aproape nula. buna treaba!
deci si inconcluzie ca sa zic asa, masina nu a excelat la nici un capitol pe ziua de azi dar a impresionat placut si cu timpul sper sa devina un companion demn de banii cheltuiti.
cu scuzele de rigoare pentru posibila incoerenta si inadvertente precum si alte greseli gramaticale, dupa o zi lunga si foarte obositoare (200km parcursi cu ea, plus "udarea" masinii) si cateva ore pe seara petrecute in frig, ma retrag la somn.
Comment