Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Impresii personale si comentarii ale proprietarilor.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Impresii personale si comentarii ale proprietarilor.

    sper ca acest topic sa fie "mai la obiect" decat peugeot 207, lasandu-l pe acela discutiilor generale si aici sa ne axam strict pe 207.

    azi la ora 12 am luat masina, 207 sport 1.6 hdi 90 cp.
    am mai primit la ea si "faimosul" si atat de doritul breloc, un mic port pentru acte, trusa cu cele necesare si plasa pentru bagaje. sa nu visati la mai mult!

    am mai platit 520.000 lei pentru numere, rca pe un an - 3.300.000 si un plin de motorina 1.600.000 (au intrat 48 l - cred ca mai era ceva prin el).

    trec direct la partea functionala si va spun ca masina e destul de incapatoare. in fata se poate sta fara probleme, chiar daca ai niste "dimensiuni" ceva mai mari (>120 kg - e probata chestiunea) dar in cazul asta, cei din spate vor sta cam inghesuiti. cu putin efort si scaune mai bine pozitionate intra familionul foarte bine.

    bordul e chiar imens, se vede clar ca acolo au pierdut cel putin 10 cm din spatiul interior, in fapt sunt 20 de cm, materiale placute, guri de ventilatie mari si bine amplasate, totul la indemana. scaunele sunt bine profilate, cu sprijin lateral foarte bun.

    imi place schimbatorul - scurt si bine amplasat cu toate astea, in oras, l-am pierdut de doua ori :blush:. adica nu l-am mai gasit pur si simplu si a trebuit sa ma uit unde dracu` e (este mult mai jos ca la megane). la inceput am avut impresia ca nu vrea sa intre in viteza dar de fapt trebuie sa te arunci cu el in treapta, altfel nu intra si asa e in toate treptele (nu cred ca e pe cabluri).

    pedalele (in special ambreiajul) - sa nu ai norocul sa te urci cu febra mulsculara in el ca nu pleci de pe loc.

    in timp ce ma plimbam fericit, am inceput sa am niste dureri de spate (s-a trezit discopatia - nu-i place masina) si atunci mi-am dat seama ca nu are reglaj lombar :mad:, lucru prioritar la mine pana sa ma fraiereasca 207 asta. am dat spatarul mai pe spate si am observat ca trebuie sa stai fie bagat cu totul in scaun, fie tebuie sa "iei" in brate suporturile laterale pentru a putea conduce, ca sa nu mai spun ca, dupa ce m-am bucurat ca nu am cotiera si nu o sa mai dau cu cotul in ea, acum ma lovesc direct de suportul lateral cand schimb :ack:.

    a mai sunat si telefonul de doua ori si, cum nu am reusit sa dau de cap satelitului (nici macar nu am avut timp sa ma uit in maual), am incercat sa reduc volumul direct din caseton dar am nimerit, tot de doua ori, butonul stanga de la clima :blush:.

    deschisul geamurilor e un lucru destul de incomod, panoul cu butoanele respective se afla prea in spate si cam ai nevoie de o aripa in locul mainii ca sa reusesti sa le deschizi si la 1.75 m ai mei nu cred ca am maini prea lungi .

    trecand peste toate astea, azi am vrut, in principal, sa vad cum sta cu motorul si dinamica.
    inca de la turatii joase, trage mai bine decat ma asteptam, e destul de sprinten si parca are o tenta usoara sportiva, in sensul ca nu trebuie sa te rogi de el (ca la megane dci 100 cp). pe 200 de km am un consum de 5.1 %, cu o medie de 54km/h

    suspensia, e tare (la propriu)! pe denivelari mici, nu sunt deloc probleme dar unde ai parte de ceva mai mare sau "valuri" de asfalt, mi-a tasat vertebrele. de cateva ori, am avut impresia ca are un ruliu neasteptat si la banii astea, asa ceva nu acceptabil!

    dupa ce am scris cel mai lung post din viata mea si probabil multi se vor speria de ceea ce am scris trebuie sa specific ca aceste impresii sunt pur subiective, bazate pe comparatii directe cu alte modele si coroborata cu o neadaptare imediata la acest model, in timp si dupa o acomodarea cat mai buna, sper sa fiu cat mai elocvent si obiectiv.

    de asemena, am mari rezerve asupra motorului si a suspensiilor/tinutei de drum pentru simplu motiv ca va trece o perioada pana voi putea evalua (atat cat imi sta in putinta si pricepere) cat mai corect aceste elemente dar tin sa ii linistesc pe cei care se tot leaga de directia electrica: este asistata si chiar foarte bine, de la 40 km/h devine foarte rigida iar diferenta intre ea si una hidraulica este aproape nula. buna treaba!

    deci si inconcluzie ca sa zic asa, masina nu a excelat la nici un capitol pe ziua de azi dar a impresionat placut si cu timpul sper sa devina un companion demn de banii cheltuiti.

    cu scuzele de rigoare pentru posibila incoerenta si inadvertente precum si alte greseli gramaticale, dupa o zi lunga si foarte obositoare (200km parcursi cu ea, plus "udarea" masinii) si cateva ore pe seara petrecute in frig, ma retrag la somn.

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos dadule si la mai multi km cu noua ta jucarie.
    Asa cum spui si tu mai trebuie sa va acomodati si atunci vei privi altfel lucrurile.
    Ar fi bine totusi sa petreci ceva timp cu manulalul de intretinere in masina si sa explorezi totul.Altfel nu ti se prea indemana si apar situatii cand te pot pune in dificultate cand esti in trafic

    Multa bafta
    She was a fast machine/She kept her motor clean/
    She was the best damn woman I had ever seen
    :blush:

    Comment


    • #3
      felicitari dadule. sa o conduci sanatos (fara dureri de spate)!
      saptamana viitoare o ridic si eu facem schimb de impresii

      Comment


      • #4
        S-o stapanesti sanatos. Asteptam si impresii legate de dinamica si stabilitate, precum si cele legate de ambianta interioara si sonora

        Comment


        • #5
          multumesc.
          acum urmeaza Partea a III-a (acum vorbesc la rece ) desi aseara am tremurat)

          am mai facut un drum cu ea de dimineata si nu am mai avut problemele de ieri cu cutia, pedalele si suporturile laterale, i-am dat de cap si satelitul (butoanele de volum sunt putin cuidate in sensul ca trebuie apasat putin oblic pe ele) si trebuie sa spun ca la partea asta cel putin masina e bine gandita. singura obiectie pe care o am este ca modul economic ma enerveaza rau si, culmea, in manual nu prea e dat mare lucru.

          intrebare: cum il dezactivez definitiv?

          la exterior, desi nu mi-au placut proiectoarele, se integreaza chiar foarte bine in linia caroseriei cu toate ca dimensiunile lor sunt . farurile de viraj sunt intra-devar utile, mai ales ca se aprind la un unghi de 30-40 de grade si nu se sting imediat dupa ce volanul a revenit.

          la interior, o spun din nou, spatiul e din plin in fata iar in spate se sta foarte bine (am incercat azi iar ).

          imbinarile sunt fara repros (momentan), materialul din care este confectionata tapiteria este placut dar se vede clar ca e 100% plastic, in schimb textura in relief face ca aceasta sa se vada diferit in functie de lumina :naughty:.

          usile au un sunet metalic la inchidere (dar nu ca la TF1) si asta datorita sistemelor lor de chedere (destul de ciudat) dar care nu le lasa sa iasa in exterior ca la alte modele . geamurile au o tenta foarte placuta si duc putin spre cele ionizate, daca privirea nu este perpendiculara pe ele (cu aproximatie), nu prea vezi in masina :naughty:
          plasticul de sub bord, pe care l-a dezlipit tipul ala de la TF1 e rigid si cred ca a tras in nesimtire iar cele de pe hayon nu au sanse sa cada.

          important: nu am auzit inca grierasii ).

          inca ceva: la modelul sport pk de la lansare, teava cromata de esapament era de forma, cea adevarata era sub masina. la, modelul meu, este complet functionala dar ce m-a uimit este ca in brosura celor de la peugeot aceasta (teava cromata) este disponibila doar pe motoarele de 110 cp :coolspeak:.
          alta chestiune: au scos acel ecran cu martorii de centuri pentru toate persoanele si cam strica aspectul dar nu e mare lucru.

          pana acum nu m-a convins functionalitatea climei bi-zona (are si conducte pentru locurile din spate, sub scaunele din fata) dar decat aer manual, e mult mai bine asa.

          ca o scurta concluzie: masina frumoasa, bine gandita si spatioasa, comfortabila, motor foarte bun pentru o exploatare zilnica si ponderata (cu restul mai vedem), bine asambalata.

          un lips important: oglinzi rabatabile electric (casa scapi de o grija). sunt cam mari si ma intreb cat va trece pana se va infige un aiurit in ele
          Last edited by dadu; 29-10-2006, 01:39 PM.

          Comment


          • #6
            @dadu: felicitari pentru achizitie!Sunt convins ca dupa un timp, cand o sa va acomodati unul cu altul(tu si masina), daca ai sa recitesti aceste posturi ale tale o sa surazi cu subinteles.Oricum, sa parcurgeti impreuna cat mai multi kilometrii fara probleme(nici mecanice, nici lombare)!

            La 307 nu e posibila dezactivarea modului economic.Presupun ca nici la 207 ne e posibil asta!
            Nici eu nu am oglinzi rabatabile electric!Si nu e asta o problema:ai grija sa le rabatezi manual atunci cand e cazul.O sa-ti "intri in mana" cat de curand!

            Bafta in lupta cu noua felina!

            Comment


            • #7
              in sfarsit a venit masina omului! :thumbsup:
              @dadu, s-o folosesti sanatos cat mai multi km fara dureri de spate si de portofel!
              Servicii spalare/curatare/intretinere auto in IASI
              CUMPAR JOCURI ORIGINALE PENTRU PLAYSTATION 3
              2008 PEUGEOT 308 CONF PACK 1.6 HDi 16v 90 CP GRISS HURRICANE 2008 PEUGEOT 207 TRENDY 1.4 VTi 16v 95 CP ROUGE ADEN

              Comment


              • #8
                pentru reglat volumul tre' sa apesi mai spre extremitate
                clima bi-zona e f utila cind pasagerul din drt sau spate (acolo se face media celor 2 temp) are preferinte termice net diferite de ale tale.
                in plus te ajuta daca ai si cutia de acte refrigerata poti pune acolo ceva la rece ca sa uz din nou masina cu prima ocazie si tui sa ramii la temp dorita.
                mie masina nu mi s-a parut a avea ruliu insa suspensia e putin mai ferma decit la alte masini, pt tinuta de drum.

                Sa o stapinesti sanatos si sa te bucuri din plin de ea!
                -DISCOUNT orice piese ORIGINALE Peugeot sau AM , accesorii PHILIPS, VALEO, BOSCH
                -SISTEME ALARMA VIPER, -GPS/NAVIGATIE, Detect.RADAR, accesorii THULE,

                Comment


                • #9
                  BRAVO ! Sa te bucuri de ea si poate vei fi si tu multumit ....ce draq ?
                  Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

                  July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

                  Comment


                  • #10
                    Hai sa clarific o data pt totdeauna problema cu teava de esapament. Teava falsa de esapament apare doar la modelele cu FAP, pentru ca atunci cand FAP-ul se regenereaza, evacueaza gaze foarte fierbinti, care pot sa te arda la picioare. De aceea teava este indreptata in jos si e pus un capat fals. La modelele fara FAP nu e nevoie de acest artificiu.

                    Comment


                    • #11
                      La 1.6 hdi 110 poti sa alegi cu sau fara FAP cand vine masina? Eu unul as alege fara clar!
                      1.P206 1.4Hdi 90CP 2004
                      2.A64-3000@3400 / dfi nf4 ultra / 2x512 geil ultra / xp120 / enermax 485w / leadtek 7600gt / hdd 120 p-ata / func&amp;mx500 / 21 dell real flat / 5.1 genius 120w / papst 80/120mm all around :D

                      Comment


                      • #12
                        cred ca toate sunt cu FAP! cele de 110... parca asa era pe site la Pug.ro
                        Servicii spalare/curatare/intretinere auto in IASI
                        CUMPAR JOCURI ORIGINALE PENTRU PLAYSTATION 3
                        2008 PEUGEOT 308 CONF PACK 1.6 HDi 16v 90 CP GRISS HURRICANE 2008 PEUGEOT 207 TRENDY 1.4 VTi 16v 95 CP ROUGE ADEN

                        Comment


                        • #13
                          FAP este numai pe Feline. Celelalte nu au FAP.

                          Comment


                          • #14
                            multam mult!

                            am mai postat aici acum cateva minute dar vad mesajul meu nu apare :mad:.
                            pana acum sunt multumit de masina, sta foarte bine in viraje (nu are acel ruliu de care vb), directia e o incantare, in continuare, motorul e foarte vioi - sprinturi bune, cuplul isi face datoria foarte bine.
                            cred ca pentru un condus de oras ceva mai alert se preteaza mai bine decat o benzina (dar nu V6-le lui 407SW), daca cuplarea se face ceva mai repede masina zvacneste puternic si daca o mai si calci putin te-ai dus.

                            ca o prima concluzie, cu cat o analizez mai mult, cu atat imi dau seama ca putine lucruri au fost lasate la voia intamplarii si nu s-a facut rabat in privinta calitatii.

                            si la naiba, toti se uita dupa mine )

                            Comment


                            • #15
                              cum e fata de 1.5dci 100 de pe Megane?stiu ca ala are 200 cuplu si asta de la Pug are 215...
                              Servicii spalare/curatare/intretinere auto in IASI
                              CUMPAR JOCURI ORIGINALE PENTRU PLAYSTATION 3
                              2008 PEUGEOT 308 CONF PACK 1.6 HDi 16v 90 CP GRISS HURRICANE 2008 PEUGEOT 207 TRENDY 1.4 VTi 16v 95 CP ROUGE ADEN

                              Comment

                              Working...
                              X