Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Montare intrare audio auxiliara RD4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare intrare audio auxiliara RD4

    Pentru cei ca si mine care doresc mp3 in masina dar cu pastrarea atat a calitatii (pierdute cu modulatoarele FM) cat si a ecranului multifunctional si a telecomenzii de la volan (inca nu m-am lamurit cu adaptoarele), iata simplu cum se poate conecta o sursa audio externa la radio-cd RD4 prezente pe 307 T6 si T5 restilizat dar si pe 407.
    1. la service, folosind Peugeot Planet Service 2000, se activeaza intrarea AUX 1 (aici sunt doua posibilitati: fie pe Mute - e activa cand se apasa concomitent cele doua taste de volum de pe telecomanda, utila pt un handsfree, fie ca sursa - apare la apasarea repetata a butonului Source. Ecranul va arata asa (nu e pacaleala :smile2: ):
    1

    2. fie se comanda de la Pug un cablu cu mufe (vreo 15euroi) fie se confectioneaza o mufa (dintr-un cablu audio de legatura Cdrom cu placa de sunet-poza) sau am improvizat de la un mouse vechi care la capatul celalat are un jack standard de 3.5 (orice, sa se potriveasca cu mp3-ul portabil - IPod or something)
    2

    3. se conecteaza astfel: la pinii din partea B a mufei din spatele cd Pin 4-audio dreapta. Pin 10-audio stanga, Pin 11-masa. (la mine al patrulea fir e nealocat, ca asa era cablul si lenea mare... :biggrin: )
    3

    4. acest fir se scoate unde se doreste - eu am gasit in torpedo 'o gaurica' si l-am scos acolo, dar e destul de nepractic la derularea melodiilor pentru ca firul incomodeaza pasagerul. Foarte usor se poate scoate la scrumiera.
    4

    Functioneaza foarte bine in tandem cu instalatia audio originala de pe 407, 307 restilizat ca si de pe T6, care suna mai bine decat pe vechile 307. Singura problema e cu sonorul - iesirea din mp3 sa fie amplificata (nu de linie) si tot nivelul volumului trebuie setat mai mare decat la Cd si radio.
    Succes si va ajut cu placere.
    Peugeot 307 X-line, Mai 2005, 1.6 HDI 110CP, T5 restilizat, climatronic bi-zona, Rouge Lucifer, Cruise Control & Audio IN (aftermarket):unsure:

  • #2
    Intrebari Raspunsuri Concluzii

    @hxa
    I:Cum demontezi RD4, ii scoti suruburile alea minuscule din lateral si gata?
    @bogdanteo
    R:Nu stiu exact cum e la 407. Nu cred sa aiba suruburi. Daca are, foloseste un Torx. Cred, totusi, ca sunt doar gherutze care prind marginile gaurii din bord unde e RCD. Incerca cu doua surubelnite subtiri si cand simti o rezistenta, apesi putin si incerci sa tragi RCD. Daca reusesti sa scoti cutia aia goala de sub RCD, ai control mai mare la extragere.
    @hxa
    C:Am facut si merge brici. Intr-adevar, volumul este mult mai mic decat la radio (6 la radio este cam 18 la Aux pentru acelasi nivel audio) dar calitatea audio este excelenta. Volumul la MP3-ul meu e dat la maximum, asta este tot ce poate, deoarece e un MP3 SONY cu CD alimentat de la un singur acumulator de 1,2 V. In conditiile astea extreme poate functiona totusi peste 18 ore fara reincarcare. Cablul de intrare mi l-am confectionat in cateva ore dintr-un cablu ecranat cu 5 fire de la un mouse PS/2 Compaq vechi (2 fire in paralel pentru dreapta, 2 la fel pentru stanga si ecranul care reprezinta al 5-lea fir e masa), are lungimea de 1,2 m si are la un capat 2 conectori plati simpli pentru computer (cu 4 pini respectiv cu 3 pini lipiti decalat unul de celalalt spate in spate - i-am luat de la un cablu de conectare a unui CD-ROM la motherboard), iar la celalalt un jack mama stereo de 3,5 mm pentru panou, lipit la randul sau pe un mic circuit imprimat, pentru rezistenta mecanica si facilitarea lipirii si consolidarii cablului audio. Totul este intarit si protejat cu tub termoplast. Jack-ul vine montat in interiorul consolei centrale sub suportul de brat (la 407 in cutia consolei centrale, care este pentru depozitat cateva CD-uri, langa conectorul de diagnosticare, este data din fabrica o gaurica de 3 mm in diametru, fara intrebuintare, pe care eu am largit-o la 6 mm ca sa incapa filetul de la jack-ul mama prin ea). Cablul intre radio si consola centrala l-am "tras" usor, fara a demonta nimic, folosindu-ma de o sarma de Cu de 1,5 mm diametru izolata cu vinilin, lunga de vreo 1.5 m. Tot acolo sta si playerul MP3 conectat la jack-ul mama printr-un scurt cablu cu jack-uri stereo de 3,5 mm la ambele capete. In acest fel nu am schimbat cu nimic designul interiorului, player-ul e "la mana", sta ascuns si nu incomodeaza in nici un fel.
    dlliviu
    Gold Lion
    Last edited by dlliviu; 02-05-2006, 09:38 AM.
    Cateodata absenta fumului face diferenta! :naughty:

    Comment


    • #3
      Q-uri :
      Credeti ca se poate si la RCD de la 406?? daca da, va ros spuneti-mi cum? eventual poza PLS

      merge si la 307le vechi?

      cam cat costa la peugeot activarea meniului repectiv? Mie mi-au spus ca impreuna cu cablul pe care trebuie sa il comand costa in jur de 300 ron. Cam mult as zice...

      Foarte mult... :| si eu sunt curios dac ase poate pentru 406
      dlliviu
      Gold Lion
      Last edited by dlliviu; 30-10-2007, 11:00 AM.

      Comment


      • #4
        Revin cu o "perfectionare" in domeniu, utila pentru toti cei ce folosesc intrarea auxiliara de la RD4, deoarece de cateva ori am comutat pe radio din greseala si era sa surzesc! Stim ca la cuplarea unui walkman CD sau MP3 player cu volumul la maxim, nivelul de iesire este tot mic, iar ca sa avem in masina acelasi nivel sonor ca la radio trebuie sa dam volumul radioului din dotare aproape de maxim, de exemplu treapta 5 de la radio are ca echivalent cam treapta 22 pentru intrarea auxiliara, avand cuplata iesirea de casti a unui MP3 obisnuit, alimentat cu o baterie de 1.5V. Sunetul se cam strica la volum mare, asa ca am experimentat un mic amplificator pentru masina, de 12V, 2x15W. L-am cumparat ieri de la magazinul Conex de pe strada Maica Domnului (aproape de Lizeanu) gata asamblat, e minuscul, se gaseste tot acolo si o cutiuta pentru el, aseara le-am montat impreuna si functioneaza perfect, treapta 5 de la radio este treapta 5 de la intrarea auxiliara, cu volumul la MP3 player pus cam pe 75%, caz ideal as putea spune. Amplificatorul costa 19 lei, cutiuta din plastic pentru el 9 lei (cam scumpa, dar arata civilizat), conectorii, cablul si cateva jack-uri stereo (2 de panou mama si 4 de cablu tata, cu toatele ajung cam pe la 29 lei (nu stiu exact deoarece mi-am mai cumparat si alte cateva chestii de la ei). Totul intra lejer in cotiera, acolo unde am trasa si intrarea de auxiliar, iar alimentarea amplificatorului o fac de la una din prizele de 12V, din fata sau din spate.
        Cateodata absenta fumului face diferenta! :naughty:

        Comment


        • #5
          Scuza-ma dar 2X15 W pt o intrare auxiliara este enorm de mare!!! risti sa arzi amplificarea RD4 care el insusi scoate max 4X15 W. Eu cred ca un preamplificator era mult mai bun, ceva in genul a 500 mW - 2 W max. Mai trebuie sa tii cont si de distorsiunea introdusa de amplificator. Ai incercat si cu alt mp3 player sa vezi daca tot asa incet se aude?

          Comment


          • #6
            Am incercat cu mai multe tipuri de playere MP3, toate se aud foarte incet, avand maximum 3-4 trepte de volum diferenta intre ele. Intrarea de linie de la RD4 are amplificare foarte mica comparativ cu amplificatoarele obisnuite stationare. Am incercat initial si cu un preamplificator nu foarte sofisticat, insa nivelul obtinut tot nu a fost nici pe departe suficient pentru intrarea de linie a lui RD4. La prima vedere pare ca 2x15W e mult pentru o intrare de linie, dar atentie, amplificatorul debiteaza puterea aia pe o sarcina de 2 ohmi, conform datelor tehnice; pe o sarcina de 4 ohmi, de exemplu, puterea la iesire scade la 9W pe canal. Intrarea de linie a lui RD4 are impedanta mare, deci amplificatorul functioneaza cam ca un preamplificator, cu ceva mai multe distorsiuni (0.25% pana in 10W), desigur. http://www.paia.com/KRUKits/K143/tda2005_datasheet.pdf
            Schema amplificatorului se poate vedea la adresa http://www.adelectrocom.home.ro/main...eo_tda2005.pdf
            De-aia mi-a placut tipul asta de amplificator, e realizat cu un CI TDA2005, e vechi si nepretentios dar merge echilibrat practic pe orice sarcina de iesire, cu scaderea corespunzatoare a puterii. Banda de frecventa audio pe o sarcina de 2 ohmi este 50Hz - 15kHz, teoretic ca si la un radio FM (in realitate sunetul obtinut este insa mult mai amplu si mai curat la acelasi volum comparativ cu orice post de radio), absolut multumitor pentru mine in masina.
            Intrucat amplificatorul nu are radiator din constructie, iar integratul se cam incingea, i-am atasat un radiator din tabla de aluminiu de 0.9 mm, lata de 2 cm, care inconjoara circuitul imprimat pe 3 laturi, suficient ca sa tina integratul pe la vreo 45 de grade.
            Last edited by hxa; 27-10-2007, 04:40 PM.
            Cateodata absenta fumului face diferenta! :naughty:

            Comment


            • #7
              Am incercat ieri acelasi lucru cu un amplificator stereo de 2W/canal pe care l-am "imprumutat" din niste boxe active mai vechi. Castigul in volum pe intrarea de linie a lui RD4 a fost practic nul. Se pare ca intrarea aia audio necesita semnale intr-adevar mari!!!
              Cateodata absenta fumului face diferenta! :naughty:

              Comment


              • #8
                se pae ca se poate

                va trimit atasat toate schemele si pozele pe care le am si sper sa ajute...
                si eu stiam ca dupa legarea efectiva trebuie acea activare din soft...se pare ca nu...o sa vedeti aici o legatura inre 2 pini care se pare ca exact acest lucru face, si anume dupa efectuarea legaturii, la pornirea casului, prin schimbarea din buton o sa apara pe afisaj su AUX...bafta...
                eu nu am facut, dar totce va trimit a facut un prieten la care ii merge super ok un mp3 pe care il incarca de pe calc, il tine langa schimbator si e totul ok...
                Attached Files
                "Uneori iubesc, alteori...plang!"

                Comment


                • #9
                  sper sa va ajute si sper sa reusiti...sa ne tineti la curent
                  Attached Files
                  "Uneori iubesc, alteori...plang!"

                  Comment


                  • #10
                    Nu prea inteleg ce masina are prietenul tau, dar 307 nu e sigur. Si nici mufa din spatele radio-cd-ului nu seamana deloc cu ce am eu pe masina. Bafta.

                    e un renault, dar la mine mufa e la fel...si cica asezarea pinilor si rolul lor sunt identice...
                    acum vedeti voi...
                    Da, mufele ISO sunt identice indiferent de fabricant... problema nu e la mufe ci la aparatul RD3 in sine sau la multiplex-ul masinii care nu vrea sa porneasca intrarea auxiliara decat dupa ce e activata cum zice ashtefan
                    Ca idee, am un blaupunkt milano sau asa ceva pe cealalta masina, la care pot activa intrarea auxiliara din meniul lui, pe acel HU merge adaptorul. Si pe reno.ro am gasit ca unii nu au buton/functie de aux pe HU stock de pe masinile lor. Cam aceeasi situatie avem si noi, degeaba e butonul acolo daca nu cupleaza.
                    Norocosi cei cu RD4 sau alte sisteme...

                    Ca o completare, schema, tutorialul si explicatiile sunt bune, testate, verificate, dar nu pentru RD3

                    L.E. Ce reprezinta firul negru din mufa verde la pin-ul 12?
                    dlliviu
                    Gold Lion
                    Last edited by dlliviu; 05-11-2007, 09:37 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Am pus cate ceva de aici [ de la poze pana la sfarsit ] dincoace( montare aux rd4) . Va puteti uita daca am preluat corect? daca e ceva gresit dati un report.
                      multumesc.
                      206 XLine 1.4 benzin - china - 0704 / VCLIC 50 cmc - noire - 0507 ,ó) / mais x3 0118 le suv

                      Comment


                      • #12
                        pot face asa ceva si la 206-le meu ,si daca da ce inseamna aux gnd

                        Comment


                        • #13
                          AUX gnd = Ground (masa). pe un cablu stereo este camasa care inconjoara cele doua fire centrale din fiecare cablu.

                          Bafta si numai bine,
                          Pentru o buna colaborare, merita citita si aceasta sectiune.

                          My 206

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by hxa View Post
                            Am incercat cu mai multe tipuri de playere MP3, toate se aud foarte incet, avand maximum 3-4 trepte de volum diferenta intre ele. Intrarea de linie de la RD4 are amplificare foarte mica comparativ cu amplificatoarele obisnuite stationare. Am incercat initial si cu un preamplificator nu foarte sofisticat, insa nivelul obtinut tot nu a fost nici pe departe suficient pentru intrarea de linie a lui RD4. La prima vedere pare ca 2x15W e mult pentru o intrare de linie, dar atentie, amplificatorul debiteaza puterea aia pe o sarcina de 2 ohmi, conform datelor tehnice; pe o sarcina de 4 ohmi, de exemplu, puterea la iesire scade la 9W pe canal. Intrarea de linie a lui RD4 are impedanta mare, deci amplificatorul functioneaza cam ca un preamplificator, cu ceva mai multe distorsiuni (0.25% pana in 10W), desigur. http://www.paia.com/KRUKits/K143/tda2005_datasheet.pdf
                            Schema amplificatorului se poate vedea la adresa http://www.adelectrocom.home.ro/main...eo_tda2005.pdf
                            De-aia mi-a placut tipul asta de amplificator, e realizat cu un CI TDA2005, e vechi si nepretentios dar merge echilibrat practic pe orice sarcina de iesire, cu scaderea corespunzatoare a puterii. Banda de frecventa audio pe o sarcina de 2 ohmi este 50Hz - 15kHz, teoretic ca si la un radio FM (in realitate sunetul obtinut este insa mult mai amplu si mai curat la acelasi volum comparativ cu orice post de radio), absolut multumitor pentru mine in masina.
                            Intrucat amplificatorul nu are radiator din constructie, iar integratul se cam incingea, i-am atasat un radiator din tabla de aluminiu de 0.9 mm, lata de 2 cm, care inconjoara circuitul imprimat pe 3 laturi, suficient ca sa tina integratul pe la vreo 45 de grade.

                            Teoretic vorbing sant 4 tipuri de amplificare: Clasa A, B, AB, C si D. Diferentele intre ele sant mari si dstul de multe asa ca nu o sa intru in detali dar....
                            cea mai buna calitate a amplificari o are Clasa A dar are si randament mic si aceasta clasa se foloseste in cazul semnalelor mici si foarte mici in general pentru preamplificatoare. Cea mai proasta calitate dar cu cel mai mare randament o are clasa D - in general pt amplificare semnalelor digitale unde calitatea trebuie sa fie la minim.
                            TDA 2005 sant amlificatoare care lucreaza in clasa AB si avand etajul final in contratimp (clasa . Ele au distorsiuni destul de mari si nu sant recomandate a se folosi pe post de preamplificatoare mai ales in schema clasica.
                            Eu am patit o chestie asemanatoare prin '92 cu un Walkman pe care in momentul in care vroiam sa il leg la amplificator nu mergea sau daca mergea se auzea foarte incet. Cand puneam castile mergea. Trebuia sa folosesc si castile dar sa si iau semnal ca sa bag in amplificator. Solutia a fost sa folosesc cate o rezistenta ca sa inlocuiesc castile adica am pus o rezistenta de 30-40 Ohmi intre masa si L respectiv intre masa si R inainte de intrarea in amplificator.
                            Ar fi o idee sa incercati sa puneti o rezistenta cal de 20-40 Ohmi/0.5W (ceva mai mult decar au castile MP3-lui) in paralel cu intrarea amplificatorului sa incercati daca e vreo imbunatatire.... O rezistaenta e foarte ieftina 2-3.000 lei vechi si exista posibilitatea sa mearga bine....
                            Last edited by nelux; 24-02-2008, 04:54 AM.
                            Peugeot 407, 2.0L - 140Cp Benzina

                            Comment


                            • #15
                              Cat a costat in service activarea functiei Aux la RD4?

                              Comment

                              Working...
                              X