Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament sectiune.

1. Masina prezentata sa existe, nu se accepta prezentari la "ce o sa am" peste 1, 2, 3, 6 luni .
2. Prezentarea sa fie insotita si de poze reale.

Anunturile care nu se incadreaza celor doua cerinte se sterg fara atentionare.
See more
See less

Peugeot 405

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [405] Peugeot 405

    Sal ..... sunt si eu nou pe aici am un 405 1.4 79CP 91" la care am probleme care parca nu se mai termina am luato de 2 sapt ala de la care am luato normal mi-a spus nici un sfert din prob care le are am fost tocmai la iasi sa o iau nu a fost timp de verificari era noapte mi-a convenit pretu si am zis ca imi mai permit sa mai si bag in ea ..... el mi-a spus ca trb schimbate amortizoarele am fost sa schimb amortizoarele si am aflata ca ele sunt bune prob e de la bucsele puntei spate stanga mi-a cerut 4 mil mana de lucru si cica sunt vreo 2 bucsele cam mult mana de lucru zic eu ......Rezervoru curge e lipit cu poxipol da a cedat era lipit de la el si a cedat la mine o sa il lipesc eu inca odata sa ma tina macar o luna in rest masina imi place ca aspect cum merge asta bineinteles in limitele in care imi permit si eu am luato din banii mei asta e cea mai mare satisfactie la anii care ii am si ca sunt la inceput de drum ce sa mai zic ce ma enerveaza cel mai rau la masina si sper sa fie de la bucse e ca la viteza de peste 100 incepe sa tremure toata masina si cand pun frana numai la peste 100 trage grav dreapta sa fie oare de la altcv astept un raspuns de la voi va rog frumos hai ca v-am plictisit am scris ditamai romanu si mai erau ogramada da m-am limitat la prob importante !!!!!
    Attached Files
    Last edited by tzunny; 12-01-2009, 06:10 PM.

  • #2
    Problema ta majora se cheama "punte spate".Da un search si citeste atent ce s-a scris,fiind un subiect indelung discutat la 205,405,206.
    Uzura puntii se face la rulmenti si nu la bucsi,iar acea manopera este un pret onest,daca este facuta profesional.
    Bine ai venit printre noi.

    Comment


    • #3
      Daca poate cineva sa ma ajute la distributie, semnul de la vibrochen, volanta, cum se descopara?va rog sa ma ajutati cat mai repede, peugeot 405 disel
      Last edited by wuk; 27-11-2007, 10:15 AM.

      Comment


      • #4
        Si eu am avut probleme la puntea spate (am Peugeot 106). La mine s-a rezolvat ieftin. Am cumparat chit de reparatie (special facut pt. punte) care a costat 110 ron si manopera a fost cam 80 ron. Problema mea a fost ca nu gaseam un mecanic care sa se priceapa la asa ceva. Unu mi-a zis ca-i munca de 3 zile, altu ca nu accepta, si in final am gasit un mecanic care in aprox. 2 ore a rezolvat problema.
        Iar pt. faza cu tremuratu volanului, incearca sa o duci sa-ti regleze unghiul de fuga (se face pe calculator). Tremuratu mai poate fi si de la cauciucuri, nu neaparat numai de la bucse. Poate nu-s bune cauciucurile...

        Comment


        • #5
          adik trb sa schimb toata puntea spate ???? am vaz pe aici ca puntea pot sa o schimb si eu cu putin ajutor adik o iau si ma duc la unchimiu e mencanic de o viata da el e cu daciile nu se pricepe la asta da am vaz la stefan ca a explicat cum se schimba!!!Acum inseamna ca vreau sa cumpar punte spate peugeot 405 cine are rog sa ma contacteze ....Si maine ma duc la un laborator de geometrie sa vad ce zice acolo ...

          Comment


          • #6
            Nu tra' sa schimbi toata puntea. In chitu' ala de reparatie is ceva rulmenti si ceva bucse. Atat trebuie schimbat. Nu-i mare lucru. Am uitat sa te intreb... scartaie spatele? Ca la mine asa facea.

            Comment


            • #7
              Andy, erau uşor īnclinate īnăuntru roţile?

              "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
              Nu sta īn calea babei spre māntuire.

              Comment


              • #8
                la a mea e inclinata roata stanga spate dar spre exterior si da scartaie da nu mereu ......Am o foarte mare problema cu consumu imi ia 15-16% si am motor de 1.4 cum e posibil ???? Va rog frumos cine stie sa imi spuna si mie de la ce piesa poate sa fie consumu ridicat motoru merge bine porneste la sfert !!!!!Rezervoru meu era putin fisurat si pe acolo curgea benzina am crez ca daca consuma mult l-al lipit si verific mereu si nu curge nici un strop de benzina pt ca sub unde am lipit vine scuti daca ar curge s-ar vedea imediat tabla uda si ramane si patat dar nu mai curge acum e de la motor cred ...Va rog frumos sa imi dati si mie un raspuns

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=laur3atu;131902] ......Am o foarte mare problema cu consumu imi ia 15-16% si am motor de 1.4 cum e posibil ????....QUOTE]

                  Sunt 3 variante primare:
                  - pierderi de benzina pe circuit;dar spui ca problema cu rezervorul s-a rezolvat.
                  -s-a umblat la "surubele",caz in care se poate regla in cote .doar pe analizor de gaze si multa,multa rabdare
                  - talpa grea .

                  Comment


                  • #10
                    SonyAD, da, era inclinata roata din dreapta. Cea din stanga n-avea nimic. Era foarte nasol, ca daca aveam pe cineva in spate si se lasa spatele freca roata pe interior. Da' am schimbat rulmentu si ce mai era pe-acolo si nu mai am nicio treaba.

                    Comment


                    • #11
                      Deci e clar. Cred că ştiu ce mă aşteaptă.

                      Dar mai sper īncă să fie doar geometrie proastă de la accidentul din 2001. Deşi evident că i s-a făcut şi geometria la ieşirea din service. Sau poate doar pe faţă i-au făcut?

                      [edit]Ce vrei să zici cu frecat pe interior?
                      Era aşa de accentuat, să frece īn aripă?

                      "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
                      Nu sta īn calea babei spre māntuire.

                      Comment


                      • #12
                        Da, asa era de uzat. Freca in interior de aripa, da' numai cand era greutate in spate si se lasa un pic. Si mai si scartia de rupea...
                        Nu tra' sa-ti faci griji ca nu-i o chestie scumpa. Chitu' ala care l-am luat era de fapt de 206 (se potriveste perfect la a mea) si a fost 110 ron (pe o parte). Numa' tra' sa gasesti un mecanic care se pricepe...

                        Comment


                        • #13
                          Pai talpa grea ii dau da chiar asa consum ?? adik cred cam sigur ca are carburator in 2 camere cand apas pana la jumate se tureaza si daca resprect turatiile astea (nu are turometru dupa sunet schimb)ajung in a 5-a sa am 90 km/h daca apas la maxim peste jumate motor isi schimba total sunetu si ajung la 90km/h cu a 2-a ii da un svak asa te lipeste de scaun si cred ca atunci cand intra a doua camera de la carburator sa consume dublu da parca cand am facut consumu nu iam dat decat odata cu unu cu un vectra la semafor si inca odata in rest turatii normal pana la jumate pedala ..... o las moale ca am bagat destul in ea urmeaza sa mai bag si in mine dupa care urmeaza sa ii rez problemele insa cu benzina ma manaca de bani pe zi ce trece si as vrea sa rez acum prob de aceea v-am intrebat......SCurgeri pe traseu nu vad benzina sa fi curs dedesupt ca mereu ma uit si faza cu surubelele habar nu am ce sunt alea daca esti mai explicit imi dau si eu seama care e faza ......mc de raspuns

                          Comment


                          • #14
                            Pacat ca are problema, pare chiar frumoasa in poze
                            Daca ai talpa grea, faci consum>10 si cu 1.6hdi. Am in var care o calca tare si avea consum de 12% cu un 307 1.6hdi110, in Vaslui(sora-sa avea 7,5% in Buc). Incearca si tu sa mergi mai "normal", sa nu mai fii chiar primul la semafoare si vezi cat consuma.
                            Apropo de puntea spate, vezi ca e un mambru cu 405 care l-a dat de copac si o vinde pt. piese
                            http://www.peugeotclubromania.ro/for...ead.php?t=6770
                            Pug 307SW T6 1.6HDI110 navi

                            Comment


                            • #15
                              Cam nasol cu consumu'... Da' esti sigur ca atat iti ia? Adica, cum i-ai facut consumu? Te-ai luat numai dupa acul din bord? Ca de multe ori nu prea te poti baza pe el. Ca sa afli exact cat consuma, cel mai bine ii sa ii faci un plin, mergi cu ea 100km, dupa care ii faci iar un plin, si atunci vezi exact care ii consumu (cati litri intra in rezervor). Si eu am mai patit ca acul era pe rosu, si cand i-am facut plinu mi-am dat seama ca mai aveam 10 L in rezervor...

                              Comment

                              Working...
                              X