Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Blow Off Valve pentru Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blow Off Valve pentru Diesel

    Mi-am facut comanda imi pun BOV numai asa ca sa am o firimitura din feelingul de benzina turbo.Daca sunet de motor sport nu se poate macar fasaiala de motor tare sa fie )

  • #2
    De unde il iei,cit te costa si cum se monteaza?ca nu suna rau ideea
    sigpic

    Comment


    • #3
      Mult succes din partea mea. Abia astept sa vad cum suna pe un diesel un BOV.
      Daca imi spui numele...dispar!
      Cine sunt eu??? :naughty:

      http://www.danasoft.com/sig/Kulshit.jpg

      Comment


      • #4
        bov

        Originally posted by Vyk View Post
        Mult succes din partea mea. Abia astept sa vad cum suna pe un diesel un BOV.
        Sal ...prieteni , va dau un singur sfat ....nu montati bov pe diesel ! in primul rand suna ca un k _t , si a doua o sa aveti mici probleme cu compu' daca cel care monteaza nu face circuitul corect , nu ca nu ar stii !!! dureaza un pic mai mult si e si putin complicat ....nu ca nu ar stii cel ce monteaza ....
        been there ...done that .......out bov :naughty:
        Ex detinator : Renault Laguna 2.2D Ex detinator : Peugeot 406 2.0hdi
        peugeot 2.0 hdi....calutii sunt la innumarat:P
        You owe me a 10 sec car ...

        Comment


        • #5
          Scotea fum ca tractorul?

          "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
          Nu sta īn calea babei spre māntuire.

          Comment


          • #6
            Originally posted by lylgod View Post
            Sal ...prieteni , va dau un singur sfat ....nu montati bov pe diesel ! in primul rand suna ca un k _t , si a doua o sa aveti mici probleme cu compu' daca cel care monteaza nu face circuitul corect , nu ca nu ar stii !!! dureaza un pic mai mult si e si putin complicat ....nu ca nu ar stii cel ce monteaza ....
            been there ...done that .......out bov :naughty:
            Vorbele unui conoscator

            Cei care ati condus un turbo fie el benzina sau diesel ati observat ca la schimbarea treptelor mai agresiva, ai un mic lag la turbo. Acest mic lag se datoreaza faptului ca atunci cand schimbi viteza iei si piciorul de pe acceleratie, pana aici turbina facea presiune maxima, dar acum se inchide clapeta si toata presiunea aia unde se duce? ramane pe "traseu" este ca si cum i-ai astupa toba de evacuare a uni motor? ce se intampla cu motorul? ii scade turatia si/sau se opreste... e cam asa se intampla si la turbo daca ii montezi un BOV adecvat, special conceput pt debitul ei atunci cand o sa schimbi vitezele turbina nu o sa mai piarda din turatie ( presiune ) si asta se traduce printr-un lag mai mic sau foarte mic. Iar acum am citit multe aberatii cum ca se strica .. raspunsul este nimic. Am avut bov si pe BMW si se aude demential mai ales ca la diesel este presine mare in turbina la turatii joase. La benzina se inchide clapeta de acceleratie si se strange presiune intre clapeta si turbina , iar aceea presiune tinde sa invarta turbina in sens invers, da socuri in paletele turbinei in fine cica ar fi buna. La diesel nu e clapeta de acceleratie asa ca .. la diesel este mai diferit fiindca nu ai un vacuum pe aspiratie cand iei piciorul de pe gaz, vacuum care la benzinare trage pistonul BOV-ului dar se poate face cu o comanda electrica la pedala de acceleratie si un senzor de presiune. Sper ca am explicat corect si ati inteles ce era important si ca prietenul nostru nu ne mai strica entuziasmul cu "compul lui"
            Last edited by Vyk; 05-11-2007, 10:24 PM. Reason: te rog fii mai atent cand tastezi. gramatica, semne de punctuatie etc

            Comment


            • #7
              Bine man. Asteptam cu nerabdare noua ta jucarie. Eu unul sunt f. interesat sa o vad, pipai, aud, testez, etc
              Bah, chiar imi place Peugeot-ul asta. Vruummm....vruummm :cool:

              Comment


              • #8
                k sauber ....daca spui tu asa o fi ...sorry pt descurajare
                Ex detinator : Renault Laguna 2.2D Ex detinator : Peugeot 406 2.0hdi
                peugeot 2.0 hdi....calutii sunt la innumarat:P
                You owe me a 10 sec car ...

                Comment


                • #9
                  Sauber, hai să ne scărpinăm cu piciorul stāng după urechea dreaptă. Cum să īnvārtă turbina īn sens invers?

                  Īn primul rānd că nu se īnchide niciodată etanş clapeta de pe admisie.
                  Īn al doilea rānd turbina de pe admisie e conectată prin ax comunla altă turbină, pe evacuare.

                  Chiar vezi tu ca presiunea acumulată pe admisie īntre clapetă parţial īnchisă şi turbină să ajungă să īnvărtă turbina īmpotriva eşapamentului? Cel mult să o īncetinească dar şi asta e tras de păr.

                  La diesel e şi mai de lemn piciorul pe care-l freci. Motor īn 4 timpi cu 4 cilindri şi nici o clapetă pe admisie, cum zici şi tu.

                  Tot timpul un cilindrul e gata să primească aer.

                  Şi tu īi iei aerul de la gură şi īl arunci pe fereastră că-ţi place cum sună.

                  Cu ştiinţa ECU => scade consum dar şi puterea motorului.
                  Fără ştiinţa ECU => consumul constant, cenuşă pe eşapament şi scade puterea motorului.

                  Treaba fiecăruia ce face cu maşina lui, totuşi.

                  "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
                  Nu sta īn calea babei spre māntuire.

                  Comment


                  • #10
                    SonyAD, nu prea stiu ce zici tu acolo, dar dupa cum le zici, se pare ca stii tu ceva. Ar trebui insa sa renunti la mici comentarii in plus, care ar putea genera flame. Stii tu la care ma refer, alea cu "scarpinatul".

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SonyAD View Post
                      Cu ştiinţa ECU => scade consum dar puterea motorului creste.
                      nu asa era?
                      Cumpar urgent bare portbagaj !

                      Comment


                      • #12
                        mda.. din cate stiam eu majoritatea turbo benzina au un dump valve care intoarce aerul eliberat inapoi in admisie...so nu mai exista acel pfffssshht ...dar esti protejat de acel compressor surge cand vin undele de aer si "dau" in paletele turbinei... BOV-urile ii dau drumu' in atmosfera dar in esenta este acelasi sistem. Din cate am inteles BOV poate dauna daca acea cantitate de aer este deja "calculata" .... daca senzorul de aer este inainte de BOV..la dump valve nu conteaza pt ca asa cum am zis...aerul se intoarce in admisie..my 2 cents
                        Ah.. ca vorbeam de riscuri.. consider ca ar exista totusi un risc sa spargi turbina atunci cand se gripeaza Bov-ul... adica turbina "simte" o presiune scazut si compenseaza pana ii sar paletele... rar...dar asta e probl


                        PS: nu te mai pisca asa ca nu ai de ce... sau vrei sa demonstrezi ceva? daca vrei sa explici ceva fa-o frumos, cu decenta si hai sa incercam sa explicam aici si prietenilor nostri de pe forum. Sunt economist, nicidecum mecanic dar din pasiune pt masini din ce am citit vazut la prieteni care intr-adevar traiesc pentru tuning si scot bani grei din buzunar sa le modifice am mai retinut si eu ceva.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SonyAD View Post
                          Treaba fiecăruia ce face cu maşina lui, totuşi.
                          Nu vreau să demonstrez nimic.

                          Orice hdi (şi nu doar) cu turbină cu geometrie fixă are waste gate şi dacă are turbină cu geometrie variabilă nici ăla nu e mai este necesar.

                          Iar la dizelare n-ai nimic pe admisie care să restricţioneze fluxul de aer. Intră fix atāt cāt aer poate fi īmpins şi supt īn cilindru.

                          De asemenea, nu ai probleme cu un amestec prea sărac cum poţi avea cu o benzinară din moment ce aprinderea se face prin compresie rapidă şi nu scānteie. Deci nu există "aer īn plus".

                          E f. clar că un motor īn 4 timpi şi 4 cilindri are tot timpul un cilindru īn timpul de admisie (respectiv combustie, etc.).

                          E de asemenea f. clar şi că īn timpul combustiei presiunea şi temperatura īn cilindru sunt mult mai mari decāt erau la aceeaşi poziţie a pistonului īn timpul de compresie. La fel cum presiunea şi temperatura gazelor pe evacuare este mult mai mare decāt pe admisie.

                          De unde şi nevoia pt. wastegate pe evacuare dacă nu ai turbină cu geometrie variabilă. Permite ocolirea turbinei a unei părţi din gazele de eşapament.

                          Dacă tu crezi că mai degrabă se "sparge" turbina pe admisie de la "unde" care "dau" īn paletele turbinei decāt să se deformeze sau să se gripeze pe evacuare unde mai ai şi contact cu cenuşa din cilindru, treaba ta. Instalează BOV.

                          Dar nu mai sfătui şi pe alţii la cārpeli d-astea pe baza unor articole de pe wikipedia sau 4tiuning netrecute prin filtrul raţiunii.

                          "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
                          Nu sta īn calea babei spre māntuire.

                          Comment


                          • #14
                            nu are rost sa o mai lungim, posibil sa sti mai multe decat mine nu te contrazic, sti cum se zice: de la teorie pana la practica este cale lunga, ideea este ca BOV pe diesel este un moft.

                            Comment


                            • #15
                              :thumbsup: Sauber, mi-a placut cum ai evitat flame-ul. :clapping:

                              Comment

                              Working...
                              X