Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 91 to 97 of 97

Thread: POMPA SERVODIRECTIE PEUGEOT 407

  1. #91
    Vizitator
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by salex View Post
    Unde ai masurat, ca sunt doua mufe?
    Din ServieBox reiese ca:
    -in prima, cea cu doua fire, gasesti masa si 12V (trece prin siguranta MF03 din PSF1)
    -in a doua, cea cu 4 fire, gasesti 12V pe pinul 7 (trece prin siguranta F7 din PSF1)

    Pe astea poti sa le masori. Celelalte fire sunt de comunicatie.
    Am masurat doar in prima mufa, nu am stiut de cealalta.
    Dar ca sa masor trebuie sa scot mufa din pompa,nu am altfel cum.

  2. #92
    nelux's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Constanta
    Posts
    351
    Rep Power
    15
    In legatura cu uleiul... pune Total DA.
    Nu te juca cu altceva pt ca din cate am vazut eu pe specificatii, Total DA are cea mai buna stabilitate termica dintre majoritatea daca nu chiar toate uleiurile pt directie de pe piața.

  3. #93
    Vizitator
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    3
    Rep Power
    0
    Buna ziua stimati colegi. Am o problema si eu cu pompa servo, voi īncerca sa va descriu cu cuvintele mele de nepriceput in ale mașinilor.
    Am observat ca pierdeam servo, mai ales cānd porneam din parcare( trebuie sa fac vreo 3 viraje). Deschid capota, pe la capacul rezervorului cu ulei de servo iesea afara cu spume uleiul. Las masina on pace, probabil se scursese tot, iar ziua următoare fac un drum cu ea, vreo 50km (stiu, am aflat ca nu e bine sa meargă pompa in gol). Mă sfatuieste cineva sa cumpăr ulei, sa completez, pana o aduc la service. Pornesc motorul, deschid capacul de la rezervorul pompei servo (se vedea rotorul in miscare), ei ii torn ulei. Servo merge beton. Cānd opresc masina, iar īncepe sa il arunce afara. Pornesc către casa dupa vreo 3 ore, realimentez cu lichid de servo, si las masina in pace, urmānd ca sa merg in service cu ea dupa 4 zile. Astăzi, īnainte de a pleca la service, dau sa alimentez cu lichid de servo.... Nu era nevoie, nu mai iesise afara.
    Am dus-o totusi la mecanic sa mi-o verifice, oricum am de schimbat si distribuția.
    Īmi cer scuze pt textul detaliat, am vrut sa fiu cat mai explicit. Ce credeti ca ar putea fi? E posibil sa fi refulat pompa lichidul vechi, pt ca nu-i "plăcea", sau totusi are o problema si e pe duca?( Bănuiam initial ca ar fi acea supapa care retine lichidul in instalatie). Mentionez ca uleiul pus de mine e ATF, la recomandarea mecanicului.
    Va multumesc anticipat, o zi splendida si cat mai putine defectiuni!
    P.S. Am uitat sa specific ce era mai important, masina e Peugeot 407 2.0 HDI, din 2005
    Last edited by crazyfroggg; 26-01-2017 at 08:42 AM.

  4. #94
    alex82's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Ploiesti
    Age
    38
    Posts
    1,663
    Rep Power
    15
    Eu completez de vreo 4 ani si inca nu s-a dus pompa . Asta nu inseamna ca si la tine e la fel , depinde cum iti e norocul .
    Ulei in servo eu am Total Fluide DA ( sau LSD , e acelasi lucru ) , asa cum recomanda grupul PSA .
    Acelasi lucru se intampla si la mine ca la tine .
    Ca si observatie , vei vedea ca , cu cat e mai frig , cu atat refuleaza mai mult si completezi mai des . Vara , poate o data pe luna va fii nevoie sa completezi ...

  5. #95
    salex's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    ...
    Age
    44
    Posts
    2,161
    Rep Power
    14
    Pasii de completare ar trebui sa fie cam asa:
    • motor pornit
    • completare continua si usoara pana ce nu se mai vede returul
    • joc USOR stanga dreapta de volan pentru a iesi mai repede bulele de pe circuit
    • mentinerea nivelului uleiului, altfel reintra aer pe circuit
    • in cele din urma o sa vedeti ca nu mai vin bule pe retur indiferent cat de tare trageti de volan (chiar si la capat de cursa)
    • opriti motorul si urmariti ca uleiul sa nu debordeze
    • bagati joja si adaugati cam 20mm peste MAX


    Eu asa am facut cānd am dat de problema asta, cu ceva ani in urma. Nu a mai dat pe afara.
    Experienta e proportionala cu numarul lucrurilor stricate. Eu am destula experienta...

  6. #96
    Vizitator
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    3
    Rep Power
    0
    Va multumesc pt răspunsurile prompte. O sa vorbesc cu mecanicul sa īmi pună si mie Total Fluid DA, si eventual sa curete Putin si instalatia, sa nu fi rămas ceva reziduuri metalice de acum o săptămānă, cānd am mers un pic fără lichid. Sper sa nu fie cazul sa schimb pompa, e cam scumpa chiar si second-hand . Va mai tun la curent daca e cazul, merci mult inca o data. Numai bine!

  7. #97
    Vizitator
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Botoșani
    Posts
    28
    Rep Power
    0
    Salut! Am și eu niște probleme cu servodirecția și vă solicit ajutorul. Acum vreun an a īnceput să vibreze volanul ușor la viteze mici. Peste iarnă am simțit vibrații mai puternice dar credeam că e de la zăpadă, noroi. Ei bine, după ce s-au topit zăpezile și vibrațiile nu au dispărut, mi-am dat seama că am o problemă. M-am uitat īn pompă la ulei și nivelul era foarte scăzut. Așa că am zis să schimb uleiul, ceea ce am și făcut, cu Febi 06161. A intrat cam 700 ml - mi s-a părut puțin. Chestia e că vibrațiile s-au intensificat, uneori vibrānd toată caroseria. Mi-am zis că nu-i bun uleiul pe care l-am pus, dar o mai las așa un timp. Azi l-am schimbat iarăși, la alt mecanic, cu Total Fluide DA. A intrat cam 650ml, și a spumat intens - mecanicul mi-a zis că īn cāteva zile (?!) se va aerisi și să mai completez. Am mai circulat eu vreo 50 km, cred că s-a aerisit circuitul, pentru că nu mai spumează, īnsă face mai rău ca īnainte. Vibrează volanul la viraj, relativ puternic, și īn mers și pe loc, dar mai tare īn mers cu viteze mici. Nu știu ce să-i mai fac. Vă rog să-mi dați o idee
    407 2.0i & 508 GT 😜

Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •