Page 290 of 291 FirstFirst ... 190240280286287288289290291 LastLast
Results 4,336 to 4,350 of 4351

Thread: Probleme intalnite la Peugeot 207

  1. #4336
    csaa's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    OLTENITA
    Age
    49
    Posts
    1,035
    Rep Power
    16
    He! He! Nu. Alta solutie
    Lupta STEAUA!!!

  2. #4337
    Vizitator
    Join Date
    Feb 2020
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    1
    Rep Power
    0

    Question Eroare Temp Fault Engine

    Buna ziua
    Am un Peugeot 207 sw din anul 2011. De o saptamana imi afiseaza eroarea STOP. TEMP FAULT ENGINE.
    Stie cineva care este cauza si cum poate fi remediata? Multumesc anticipat.

  3. #4338

    Join Date
    May 2011
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    38
    Rep Power
    0
    Buna.Am un peugeot 207 benzina din 2008.
    Recent a trebuit sa completez freon la instalatia de aer conditionat.
    Dupa asta mia aparut urmatoarea priblema : nu intotdeauna cupleaza compresorul de clima.O data da de 2 ori nu.Am vorbit cu cine a completat freonul si a spus ca alta ar trebui sa fie cauza.
    Totusi eu cred ca nu a completat suficient freon.
    Voi ce credeti ?Ce ar trebui sa fac sa mearga clima tot timpul ?
    Ventilatorul din habitaclu merge,butonul de ac se aprinde dar nu cupleaza compresorul cind face defectul.

  4. #4339
    Vizitator
    Join Date
    Jun 2020
    Location
    Sibiu
    Posts
    58
    Rep Power
    1
    salut,

    mai jos este shema electrica
    presiunea insuficienta este o cauza.

    instalatia mai depinde si de acel senzor de presiune si de cel de temperatura, ai putea sa le verifici (asta daca tot nu merge dupa ce esti sigur ca ai presiune suficienta)

    compresorul (bobina ambreiajului lui ) este cel cu trei fire de linga motorasul aeroterma (sub notatia cu rosu)
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Screenshot_1.jpg  
    Last edited by gabymilo1; 26-06-2020 at 12:33 PM.

  5. #4340

    Join Date
    May 2011
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    38
    Rep Power
    0
    Stie cineva ce presiune trebuie sa indice manometru ?Pentru ca am de gind sa ma duc din nou la cel care a completat freonul si sa stiu daca e ok sau nu.Nu vreau sa demontez masina daca nu e nevoie.Prima data trebuie sa fiu sigur sigur ca nu e problema de freon.

  6. #4341
    Vizitator
    Join Date
    Jun 2020
    Location
    Sibiu
    Posts
    58
    Rep Power
    1
    verifica supapa de expansiune a aerului conditionat (prima poza)

    presiunile sint in a doua magine, depind de tipul de freon (nu se disting pe imagine dar arata 5,1 bar la fiecare dintre ele)

    L.E. - am facut captura doar cu valorile - se pot citi imaginea 3.

    sincer sint aproape sigur ca e valva defecta dupa simptomele pe care le descrii, te rog sa nu uiti sa postezi rezolvarea cind o ai, sint foarte curios.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 99.JPG   10.jpg   22.JPG  
    Last edited by gabymilo1; 26-06-2020 at 06:27 PM.

  7. #4342
    Vizitator
    Join Date
    Jun 2020
    Location
    Sibiu
    Posts
    58
    Rep Power
    1
    atentie ca programul de unde am luat imaginile are multe indicatii cu privire la clima.

    o nota atentioneaza ca presiunile de mai sus te pot ghida in a determina daca este cantitatea de refrigerant corecta dar nu sint concluzive in diagnoza (se mai fac si alte teste)

    sincer nu cred ca nu ai cantitatea corecta de freon, daca a pus robotelul pe ea ala isi cam face treaba.

  8. #4343

    Join Date
    May 2011
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    38
    Rep Power
    0
    Astăzi a venit un prieten cu o instalație: am golit ,am făcut vacum și am băgat cantitatea corecta 450g de freon R134A.Acum sunt sigur ca am cantitatea necesara de freon.Rezultatul:nu merge.
    Maine ma apuc de controlat instalația electrica.
    E mașina soției,la ora la care iasă de la munca o pornește și merge clima.Daca oprește undeva a doua oara nu mai pornește.O fi sigur un senzor.
    P.S. unde e poziționata supapa aia ?Cel de presiune l-am văzut pe conducta subțire în spate la motor.Ala de temperatura pe unde e ?Au o anumita valoare pe ohmmetru când sunt ok ?

  9. #4344
    Vizitator
    Join Date
    Jun 2020
    Location
    Sibiu
    Posts
    58
    Rep Power
    1
    ar trebui mai intii sa faci o scanare cu o interfata pe cit posibil dedicata Peugeot pentru a fi sigur de corectitudinea gasirii erorilor.

    din cite stiu o defectiune a uneia din componentele electrice ar trebui sa genereze o eroare (daca e defect unul din senzori - presiune temperatura, il afiseaza).

    valva de care am zis nu cred ca e alimentata in vreun fel si s-ar putea sa fie plasata in compresor .

  10. #4345

    Join Date
    May 2011
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    38
    Rep Power
    0
    Asta o sa mai dureze.Am interfata dar am schimbat de curind hardul la laptop si am pus ssd si windows 10.Am incercat sa instalez pp2000 pe windows 10 pe 64 si nu merge.Cred ca trebuie sa pun win 7 pe alt hdd si sa incerc asa.

  11. #4346

    Join Date
    May 2011
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    38
    Rep Power
    0
    Ok am revenit.Astăzi am reușit sa scanez mașina si am găsit codul P0599 Thermostat Heater Control Circuit High Tin sa menționez ca defectul apare numai când motorul este cald și dupa opriri si porniri repetate.

  12. #4347
    Vizitator
    Join Date
    Jul 2020
    Location
    Galati
    Posts
    5
    Rep Power
    0
    Probleme pornire, mers intrerupt 1.6 hdi 112 cai

    Salutare tuturor!
    Am nevoie de ajutor si astept parerile voastre.
    Am un 207 Sw, 1.6 hdi 112 cai, 2010, euro5,157 mii km
    Intampin ceva probleme la pornire si nu stiu de la ce poate fi si la ce sa ma astept.
    Am luat de curand masina si are urmatoarea simptoma.
    La prima pornire, porneste la prima cheie, nu invarte mult adica nu se chinuie nimic, dar primele 3-4 minute sa zic asa pana cand se incalzeste cat de cat motorul merge ca si cum at merge in 3 pistoane sa zic asa.
    Se zgaltaie, daca o turez la 1300 1500 de ture merge rotund, daca las acceleratia inapoi la relanti iar incepe sa se zgaltaie, dar v-am spus doar pana se incalzeste motorul, dupa merge normal.
    Nu am martori aprinsi in bord, masina trage normal.
    Nu stiu de la ce poate fi si la ce sa ma astept.
    Astept o parere de la voi, daca a mai patit cineva ceva asemanator.
    Va multumesc

  13. #4348
    Vizitator
    Join Date
    Sep 2020
    Location
    brasov
    Posts
    1
    Rep Power
    0

    Unde se afla senzorul presiune turbo

    Salutare! Am eroarea P0238 care face referire la senzor presiune turbo. Aveti idee unde se afla acesta si cum ajung la el? Ms fain!

  14. #4349
    Vizitator
    Join Date
    Apr 2021
    Location
    Prahova
    Posts
    2
    Rep Power
    0

    Exclamation Oprire motor în mers

    Bună ziua,

    De ceva timp am o problemă cu mașina (un Peugeot 207 SW din 2007). Inițial mi s-a oprit motorul la un giratoriu, dar a pornit imediat. La scurt timp am oprit într-o parcare și n-a mai pornit decât foarte greu. După ceva vreme, am pățit iar să mi se oprească motorul pe linia de tramvai, în București. A pornit după vreo 10 min. Am reușit să o aduc acasă după mai multe opriri și reporniri (de obicei când trebuia să frânez la un stop sau ceva). la service au găsit nu știu ce furtun care intra la motor desprins de acolo. Au prins totul la loc și am zis că am rezolvat. A doua zi am dus-o la service pe platformă, căci m-a lăsat iarăși în mers. Am simțit-o că nu mai trage, apăsam accelerația, dar nu răspundea, iar în câteva secunde mi-a apărut și indicatorul de motor oprit și aia a fost. N-a mai pornit. La acea intervenție am schimbat filtrul de motorină, debitmetrul care era ars și am zis că e ok. După vreo lună, am luat o denivelare și mi s-a oprit motorul. Am zis că a fost un contact ceva. A pornit la cheie, dar îmi dădea niște ”șuturi” în mers. După ceva ore a murit iarăși motorul când am oprit la o intersecție și foarte greu l-am repornit, că nu stătea. Pornea și se oprea imediat. Am dus-o iar la service și mi s-a spus că e spart catalizatorul și că trebuie scos sau înlocuit. Mi s-a spus că unul nou este în jur de 4 000 lei, așa că am optat, pentru moment, să renunț la el. Au scos catalizatorul (sistemul de evacuare este mai scurt acum), mașina a mers cam 20 km, după care a început să-mi dea ușoare ”șuturi”. Am ajuns cu ea la cineva și când am vrut să plec de acolo, mi-a apărut pe bord mesajul ”Depollution system faulty”. Menționez că destul de des îmi apărea în bord mesajul ”Depollution system faulty. Risk of particle filter blocking”, dar după vreo 5-10 min îmi dispărea martorul. De data aceasta, după ce mi-a apărut doar prima parte a mesajului vechi, am mers cu mașina vreo 500 m și am simțit din nou că nu se mai acționează acceletația, deci nu mai trage, iar în câteva secunde s-a oprit și motorul. Am stat câteva minute și am încercat s-o repornesc, dar îmi apare din nou mesajul și se oprește motorul. Am înțeles că s-ar putea șterge eroarea din calculator și să dispară problema pentru că cel care îmi oprește motorul este calculatorul care sesizează o eroare. Sau este chiar din cauza lipsei catalizatorului??? Dar mi s-a spus că nu influențează mersul mașinii?? Sau are legătură cu faptul că sistemul de evacuare este mai scurt acum și poate se înfundă mai ușor???
    Apreciez orice opinie care mă poate ajuta să depistez problema, căci am ajuns să-mi fie teamă să mai plec cu mașina în afara orașului, chiar dacă atunci când o iau din service pare să meargă. Mulțumesc!

  15. #4350

    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti
    Age
    37
    Posts
    40
    Rep Power
    0
    Salut, simptomele opririi din mers, pornirea grea sau deloc, pornire si imediat oprire, par mai degraba legate de injectie. Incearca sa o pornesti cu senzorul de presiune combustibil decuplat, cel de pe rampa de injectie. Daca porneste si sta relanti-ul, acolo este problema.

Page 290 of 291 FirstFirst ... 190240280286287288289290291 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •