Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament sectiune.

1. Masina prezentata sa existe, nu se accepta prezentari la "ce o sa am" peste 1, 2, 3, 6 luni .
2. Prezentarea sa fie insotita si de poze reale.

Anunturile care nu se incadreaza celor doua cerinte se sterg fara atentionare.
See more
See less

Povestea din spatele masinii

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Desi urmaresc discutiile de pe acest forum de aproape 2 ani abia acum m-am hotarat sa intru.
    Fac parte dintr-o familie de pejo-isti. La inceput (ian. 2001) am avut un Partner 1.9D. Dupa aproape 7 ani (sept. 2007) si 130.000 km, desi si-a facut treaba foarte bine, am considerat ca este cazul sa ne despartim.

    La acea vreme pendulam intre Peugeot Partner (HDI de data asta), 307 break sau SW, Ford Focus, Kia Ceed SW (datorita garantiei de 7 ani si a raportului dotari/pret).
    Cumnatul meu avea un 407. Cum el vroia sa-l vanda si sa-si ia alta masina, mi l-a dat doua zile in probe. Pot spune ca m-a fascinat de la prima cheie si, mai ales ca accepta sa mi-l dea in rate, am batut palma.
    Asa ca iata-ma posesorul unei masini minunate: 407 ST Sport, 2.0 HDI, FAP, 136 cai initial, pe care cumnatul i-a inmultit pana spre 170. Culoare gri dolomit, fabricat in 2004.
    Ca si dotari: Jante Cosmo pe 17, xenon, spalator faruri, piele+textil, scaune electrice, incalzite, senzori ploaie, lumina, parcare, sistem audio JBL, perdelute geamuri spate si luneta, magazie CD, subwoofer Hertz si altele. Am inteles de la cumnatul meu ca a ales toate optionalele care erau disponibile la acea vreme pt. Romania. Cand l-am luat avea 62.000 km, acum are 102.000 km.
    Pana acum am schimbat placute frana fata, kit ambreiaj + volanta dubla la 95.00 km, un pivot inf. dreapta fata, amortizoare spate. Urmeaza display-ul (s-a innegrit) si vana EGR (pe motiv de "depollution sistem faulty").
    La o luna dupa achizitie a urmat al 2-lea leu al familiei, 206 1.4 E, (fabr. 2004, 25.000 km) pentru sotie. Bineinteles culoare rosie.

    Asa cum spuneam la inceput, in familie mai sunt cateva peugeot-uri: doua 307 si un 207 ale nasilor, un 407 2.7 (cred) HDI, BVA, al cumnatului de la care am luat 407-le prezentat mai sus si un 207 al sotiei lui.
    In ciuda atator probleme despre care am citit pe forum, atat eu cat si rudele mele suntem nu multumiti, ci foarte multumiti de leii nostri.
    407 2.0 HDI ST SPORT, B-71-LBP

    Comment


    • #47
      Spre deosebire de Pejo-ul pe care l am avut, la Honda n am o poveste deosebita. Imi placeau cand le vedeam pe sosele si m au atras, desi nu mersesem niciodata cu una. Am luat o numa din prisma faptului ca era o masina "curata" cu putini km, unic prop etc, venind dupa 1 luna in care am batut tara cautand si gasind numa cazaturi, si la un pret care imi permite si la anu sa o vand si sa nu ies in pierdere cum am iesit la 607 dupa 4 ani. La inceput mi a fost greu sa ma acomodez cu ea. Era trecerea de la diesel la benzina, de la balena la o masina mai sport, desi e in 4 usi, mai mic spatiu interior, mai multa forta, etc. Dar pe masura ce a trecut timpu si incepeam sa o fortez din ce in ce mai tare si sa descopar marca... a inceput sa ma fascineze si daca as fi avut noroc sa aibe o optiune pe care mi am dorit o mereu, pe cuvant ca nu mi doream mai mult. Dar nu poti sa le ai pe toate. Pana acum, toate bune si frumoase. S auzim de bine
      "Ganditi pentru voi insiva si nu calcati pe urmele celorlalti" - Soichiro Honda
      Ex Owner: PUG 607 Owner: Honda Accord CL7

      Comment


      • #48
        @donfageru : Care este optinuea aceea ? Inca ceva , sper sa nu se condsidere off sau versus : cum apreciezi suspensia ( ca duritate si confort , dar si stabilitate ) intre 607 si Accord ?

        Comment


        • #49
          Optiunea era displayul mare
          Ca si suspensie..607 era un pic mai lin pe fata, ca spatele tot rigid era. Honda e mai rigida dar nu cat sa te zgaltaie ci doar reactioneaza mai rapid. O simti ca e sport. La serpii din parcari de exemplu, 607 trecea mult mai lin peste ei cu fata, parca nici nu se ridica masina, la Honda simti ca i treci. La statu in curbe.. 607 era grea, lasa impresia ca se conducea singura. asezata pe drum. La honda le ataca altcumva, simti ca o conduci, volanu tare, prompt, nu iti da senzatia ca ai pierde controlu. E normal, la o limuzicn trebuie sa dea sentimentul de confort si la o masina care se presupune a fi sport..sa simti ca esti calare pe ea. Nu stiu care e mai buna ca asta depinde de ce vrea fiecare om de la masina lui, dar amandoua vorbind off topic, isi evidentiaza perfect fiecare clasa din care fac parte.
          Last edited by donfageru; 19-03-2011, 06:31 PM.
          "Ganditi pentru voi insiva si nu calcati pe urmele celorlalti" - Soichiro Honda
          Ex Owner: PUG 607 Owner: Honda Accord CL7

          Comment


          • #50
            La mine a fost in felul urmator in vara lui 2008 inainte saplec in vacanta am facut o revizi totala la escort si ma luat durerea de cap 1600e masina pusa la punct am vinduto cu 1300e am luat un taxi sa merg la reprezentanta ford numai ca taxiul era un 407 si asa am ajuns la peugeot

            Comment


            • #51
              Prima mea masina a fost o Dacia Nova din 1999 pe care am tinut-o 7-8 luni dupa care am vandut-o si mi-am cumparat un ford escort cabrio din 1994 care a fost super masina dar din pacate nu am putut sa o inscriu din cauza unui contract de vanzare cumparare (nu era o problema ca il faceam eu) si crescuse taxa de inmatriculare foarte mult.L-am tinut in jur de 1 luna ,iar apoi l-am dezmembrat si am inceput sa strang bani pentru o alta masina.Dupa lungi cautari m-am oprit la peugeot 306 din 1998 care era tot cabrio(incepusera sa imi placa decapotabilele ) care a fost prima masina care am trecut-o pe numele meu.Am tinut masina 1 an jumatate in care am bagat ceva banuti in ea , iar apoi am dat-o la schimb cu actuala masina un Peugeot 407 2.0hdi la care am m-ai dat diferenta.407`le l-am luat de la un prieten , mai merseseram cu masina cand era la el dar nici prin cap nu mi-a trecut ca o voi cumpara eu.Cand mai ma duceam cu el undeva si ma suiam in masina eram asa incantat de cum merge masina,cate dotari are si ce mare e.Acum sunt foarte fericit de masina si vreau sa o tin cel putin 3 ani ani de zile ca mai am si alte planuri inafara de schimbat masina
              Peugeot 206 1.4i 75 Hp

              Comment


              • #52
                Hai sa ma bag si eu in seaman cu povestea mea.

                De mic mi-au placut masinile, am ajuns la 18 ani, m-am vazut cu permisul in mana, innebunit dupa sofat, conduceam tot ce prindeam. Asadar, prima masina a ajuns sa fie o dacie 1310 de vreo 20 de ani, dar masina in afara de rugina aferenta, tragea foarte bine(mai greu cu oprit-ul, aici am invatat frana de motor). Cum bani de bagat nu erau prea multi am zis pas si masina a ajuns la remat. Apoi o vara intreaga m-am plimbat cu un vw caddy si dupa lung timp ma suna un prieten si imi spune ca se scot dubele lor la vanzare. Fericire mare, nu conta ce masina era, pretul....1000e, ma apuc de rugaminti si uimitor reusesc sa intru in posesia dubei. Prima masina ce era a mea, pe numele meu. Urmeaza revizii, distributie, etc apoi boxe, HU and stuff si la 190.000 de km pica caseta de directie. Suparat pe ea, o repar si o vand cu 2400e cu greu. Apoi ma apuc de cautat ceva mic si motor la fel de mic pe benzina. Aveam de ales intre clio si punto(ma intersectasem si cu un 306 cabrio dar nu avea AC) cu motoare de 1.2.
                Gasesc pe autovit intr-un final un clio 2 motor 1.2 16V, masina de vis, adusa de afara. Ma duc sa o vad, exterior nu arata foarte bine, nici nu ma asteptam la banii care ii aveam, o iau, dau o tura, o fugaresc un pic, nici o problema, tragea masina. Cad in plasa vanzatorului, ca deh omu stia sa vorbeasca iar eu nu stiam prea multe in ale cumpararii de masini. Dau banii, iau masina ma apuc sabag bani in ea(reparatii uzuale)...o vand repede pentru ca avea prea multe probleme iremediabile . In perioada aceea, mama isi cumparase masina, iar fostul ei matiz ramasese pe bara. In gandul meu, zic sa pastrez matizul sa-l pun pe gaz si gata am masina, DAR dupa 2 zile m-am razgandit. Nu era masina pentru mine. Ma gandesc eu bine si ii propun un bussines: sa considere ca matiz-ul e al meu, asa de cadou, pentru ca statea degeaba si ea l-ar fi dat pe doi lei. Nu stiu cum, da am reusit s-o conving l-am dat cu 1800e plus ce aveam de pe clio ma apuc si caut masina de 4000e. Vreo 2 saptamani tot caut si ma decid la 206 hdi. Am zis ca tot mai aveam unul in familie, nu exista nici o necunoscuta, rasfoind tot forum-ul. In principiu cautam 1.4hdi ca deh, consum mic. Gasesc cateva sw-uri pe net, le ratez si apoi vad un 206 din 2002 motor 2.0hdi 90cp ,vreo 114000km, climatronic(sau cum io zice), interior impecabil magazie cd, etc...DAR tot reveneam la motorizare 2.0 90cp. Zis si facut luni am vazut-o, vb cu vanzatorul(din craiova), joi dimineata ma urc in tren, iar joi seara eram in Bucuresti cu masina. A fost dragoste la prima pedala as putea zice cand am vazut pe A1 ca se duce in 190....eram numai zambet, nici nu ma interesau restul problemelor. Ei dupa o saptamana au urmat puntea spate(aveam reducere din pretul masinii pentru ea), baterie, revizii, curea accesorii, cam tot pe la directie, o gramada de bani, de fiecare data ma gandeam s-o dau, dar pierdeam o gramada si in plus am 2.0. Acum 2 luni, foarte suparat am fost cand m-am intors de la mare, direct in service am bagat-o. Am zis ca o mai tin sa trec iarna si o dau, ma bag la credit si-mi iau logan 1.5dci 90cp sau 85. Pana cand am calculat eu ca la cati bani am bagat in masina si mai am doar, suspensia fata completa + un injector + bloc lumini + niste reparatii si plastice ca am pupat un leon in fund, nu merita loganul
                In concluzie, viitorul suna bine: in 3 saptamani trebuie sa fie gata montata suspensia -40mm(arcuri sport fata+amortizoare) cu flanse, rulmenti si ce mai trebuie, apoi restul ce din punct de vedere mecanic nu este in parametrii normali se va schimba, apoi anvelope de iarna, cred 185/55R15, pentru ca cele de 205/50 mi se par prea late pentru iarna si la anul ma ocup de motor, verificati parametrii motorului, turbinei si apoi chip + un ambreiaj corespunzator.

                Cam atat este povestea lui "dolarica" , cum ii spune prietena (am tinut-o vreo 6 luni cu numarul de DJ 55 USD), sper ca n-am plictisit pe nimeni si...sa fim sanatosi sa muncim si sa bagam banii in masini.
                Last edited by Sindrom_CHR; 29-10-2011, 09:39 AM.
                ISTORIA VORBESTE AICI Peugeot 206 - 2.0hdi

                Comment


                • #53
                  Foarte frumoasa povestea,si al meu mi a facut ceva probleme dar tot nu ma indur sa l dau,sper sa nu o fac.
                  Un mic edit).......sa muncim sa bagam banii in masini .........si in bere)))))).
                  PEUGEOT 307 1.6 HDI,NO​ FAP;OPEL ASTRA G 1.6i & OPEL ASTRA H CARAVAN 1.9 CDTI

                  Comment


                  • #54
                    La mine e un pic mai dificil de urmarit traseul de la inceput la sfarsit.Deci Dacie acasa ,apoi un fiesta din 2002 .un Opel Vectra.Fiat Stilo,Dacia Duster (doar cateva luni pe care din probleme personale l-am vandut) si acuma un 407 Sw.Cine stie mai incolo visez la un 508 SW.,,,,
                    Last edited by celcetebate; 07-04-2012, 04:06 PM.

                    Comment


                    • #55
                      29.11.2005, data la care am intrat in posesia permisului cat.B. Prima masina mi-am cumparat-o in februarie 2007 din targ de la un samsar(habar nu aveam atunci ce inseamna masina luata de la un samsar, dar urma sa aflu) Era o Dacia Nova GT din 97 benzina 1.6 cc cu instalatie gaz pe ea. Din pacate extrem de multe probleme avea masinuta fapt pentru care a trebuit sa devin un adevarat mecanic . Dupa aproximativ 7 luni si vreo 20.000 km cu peripetii(rasturnari, tamponari usoare, blocari de intersectii pentru ca se oprea singura in mijlocul strazii,etc) am reparat-o aproape bine, revopsit-o total si vandut-o. A urmat din Septembrie 2009 o Dacie Solenza 1.9 D, din 2003-40.000 km la achizitie. Am vandut-o la 98.000 km in 2010 februarie. Cea mai grozava masina cumparata de mine vreodata din targ, extraordinara. Nu am tamponat-o niciodata si am avut mare grija de ea si ea de mine si familia mea. Am dat-o la schimb pe un Bmw 320 D din 2000+diferenta de bani , argintie, frumoasa foc...dar cam pacatoasa...a necesitat ceva reparatii si m-a costat peste 5000 lei in doar 2 luni si m-am suparat ca tot mai trebuia sa bag bani in ea si am vandut-o in aprilie 2010. Apoi...eram cu mama in targ la Vitan, ne uitam ca tot cautam sa cumpar masina si am avut norocul sa gasesc un 307 SW 1.6 HDI,110 HP- superba si extrem de buna din toate punctele de vedere. Mare, spatioasa, confortabila, dotata, economica si multe alte lucrurui bune pot spune desprea masina. Am cumparat-o la 73.000 km reali-de la o firma ce o intretinea doar la Eurial Pantelimon-facturi,carte de service.totul in regula la ea. Am vandut-o pe la 93.000 km culmea din cauza ca nu vroiam sa bag banii in ea. Necesita diverse pe la articulatie si nu merita investitia. Am vandut-o in aprilie 2011. In mai 2011 mi-am cumparat un nou 307 SW super smeker de data aceasta pentru ca avea numai 22500 km reali . Am cumparat-o de la un profesor doctor universitar. Am fost cu el la Eurial Militari am verificat masina....am inlocuit doar un bec de proiector si facut revizia anuala. Era grozavaaaa . Incepusem sa ma satur pe faptul ca era benzina si eu merg doar in oras mare parte , deci consuma destul cam 9 %. Aparuse deja 308 SW la piata second si eram foarte tentat de noul design. Am pus-o la misto pe net si pac a venit clientul si a cumparat-o. (si acum ma suna si imi multumeste de ce masina buna si dotata i-am dat) Am vandut-o in septembrie 2011. Iar in octombrie 2011 dupa lungi cautari si mai ales negocieri cu firma de la care am luat masina sa imi cumpar un 308 SW 2.0 hdi - 136 cai. era cel mai scump posibil la aceea vreme 10.300 euro cerea firma pe el. Le-am dat 8700 euro -neinmatriculat.Pretul nu aveai cu ce il compara in Romania la aceea vreme si nici acum nu avem cu ce sa il comparam deoarce nu exista pe piata sh sau poate chiar deloc alte 308 SW cu motorizare de 2.0 hdi-a36 cai, iar la masinile similare de pe situri straine cea mai ieftina si atunci si acum incepe de pe la 12.000 euro(fara inmatriculare + fara drum, etc) A urmat apoi in decembrie inmatricularea care a costat 1709 euro. Numerele am pus la fel ca de fiecare data preferentiale IL 01 DFS(dumitru florentin simona-fiind logodnica mea, tata se lauda mereu ca este vorba de initiala lui Stan))))))))))) mai ales ca el este si zodia Leu) In fine, sunt extrem de multumit de aceasta masina . Pentru moment nu prea o folosesc datorita faptului ca nu am activitate. Am cumparat-o la 79.000 km , acum are 85600 km. Nu i-am facut inca revizie, dar o sa ii fac sper eu luna viitoare. (Nu ii fac luna aceasta deoarece am deja alte cheltuieli cu pastele + ca pe 25 aprilie se fac 6 luni de cand o am si trebuie sa platesc Rca+rata 3 casco, asa ca nu ma dau banii afara din casa) . Cand am cumparat-o era intr-o stare noua la verificare. Din pacate in 6 luni deja am reusit sa ii ciobesc putin parbrizul, stric cotiera centrala, desteptii de la vulcanizare sa imi strice mecanismul de la roata de rezerva si posibil o bieleta dreapta fata. Daca ai familie mare cu siguranta te vor iubii daca iti iei o astfel de masina.
                      Va recomand cu multa caldura gama Peugeot dar neaparat sa le verificati inainte de achizitie.

                      Comment


                      • #56
                        Hai sa ma bag si eu in seama ... dacie 1310 din 97' , pe care am inceput sa o conduc din 98' , si in care am bagat multa truda si sange , dar iubeam mult masina aia , pana anu trecut in iarna cand am implantat-o destul de urit intrun pom ... intre timp , prin 2008 , tot in urma unor discutii contradictorii cu seniorul , caruia i apartinea dacia , m-am hotarat sa caut masina ... insa am lasat-o balta dupa o luna ... dar prin 15 decembrie apruse reclama cu 206 -le cu reduceri substantiale ... asa ca repede fuguta la reprezentanta si fara sa il vad , in 22 decembrie am semnat actele si bagat leasingu pentru un 206 sedan ... pe care l-am primit in ianuarie 2009 ... si pe care inca il conduc in prezent ... si de care o sa ma despart cu greu .
                        Leu 206 sedan 09'

                        Comment


                        • #57
                          Am obtinut carnetul de conducere prin decembrie 2009. Prima masina pe care am condus-o a fost un opel astra break 1.4 modelul 2007 apartinand tatalui. Am mers cu el in jur de 25.000 km dupa care am primit masina de servici, o solenza din 2004 modelul scala (calarita de foarte multi, cu 130k km in bord). Dupa mine, nu ma asteptam ca o dacie solenza sa fie atat de fiabila, avand in vedere ca revizia se face odata la nu stiu cati ani, eu tinand-o numai in blana in jur de 17.000 km ! pe scurt, masina asta stie sa incaseze foarte mult ! Dupa ce obtinusem carnetul, stransesem bani inca din prima zi de angajare (prin 2008) am inceput sa colind reviste, targuri si orice avea legatura cu vanzarea masinilor second-hand. Initial, eram pornit pe un opel corsa in 2 usi, motor 1.4 90cp echiparea sport. Bineinteles ca visam la asea ceva, era foarte scumpa. Pe urma incep sa ma uit la un chevrolet spark facelift (facusem un test drive), eram gata-gata sa-l iau, dar ceva m-a oprit, astfel ca m-am razgandit. Eu eram pornit numai si strict pe masini hatchback. Nici nu visam vreodata ca o sa posed vreo berlina, nici nu intra in discutie. Eram foarte nehotarat, oscilam intre o masina noua (masina mica) sau compacte neaparat hatchback cu motoare de maxim 1.6 benzina (de diesel nici nu vroiam sa aud, nestiind cu ce se mananca, anturajul spunandu-mi ca e sensibil, se strica, e scump etc.). Dupa 1 an si jumatate de cautare, vine tatal meu intr-o zi sa-mi spuna ca la noi in parcare se afla o masina misto de vanzare). Ma duc sa vad despre ce e vorba, o vizualizez din profil si imi spun din prima "pfff, e berlinaa, clar e naspa". In timp ce ma apropii de ea, incepe sa capete o forma placuta ochilor, linie, ce mai......visam cu ochii deschisi. Il chem pe proprietar, vreau sa o testez. Prima oara cand m-am urcat in ea , mi se parea ca ma urc in cockpit-ul unui avion de vanatoare. Proprietarul incepe sa-mi arate fiecare chestie, dar eu incercam sa fiu atent, nu-mi venea a crede. A fost dragoste la prima vedere, fara a cunoaste pretul masinii sau starea tehnica a acesteia. Masina fusese revopsita (posibil accident minor), dar nu ma interesa. Ghinionul a fost ca tocmai atunci cand am facut test drive-ul, s-a intamplat sa intre un mosulica cu un cielor in noi, fapt pentru care a trebuit schimbate usile si revopsita complet (multi potentiali cumparatori, ar fugii mancand pamantul, dar eu nu, pur si simplu vroiam masina aceasta). Masina era un Peugeot 407 2.0 HDI,violet din 2007, cu 73.000 km . In prezent am 83.000 km, am schimbat doar consumabile (baterie + revizia anuala). Urmeaza o inlocuire de bujii incandescente si o reparare a unei "flori" din parbriz. O am din septembrie anul trecut, si credeti-ma ca in fiecare zi, este o placere sa o conduci.
                          Sper ca nu v-am plictisit prea mult si va multumesc pentru ca existati (PeugeotClubRomania). Numai bine !

                          Comment


                          • #58
                            salut!

                            ATENTIE LA PUNTEA SPATE! nu ii plac drumurile rele cu incarcatura pe ea. i se distrug rulmentii de punte si e al dracului de scumpa reparatia. noroc si drum bun!

                            Comment


                            • #59
                              Decembrie 2008, dupa un breack din '92 si o berlina din '93, in sfarsit mi-am luat inima in dinti si am trecut la 406; negru 1.6 benzina din '97 (cumparat de mine personal din Franta la 130k) pe care il am si acum. Sunt foarte multumit de el. In 3 ani jumate si 90k km facuti cu el am schimbat doar uleiul, cauciucurile, si 2 bielete pe fata. Abia acum am bagat ceva banuti in ea ( bucsi, brate, bielete,kit distributie,kit ambreiaj, placute frana), aproximativ 800 euro. Pe scurt, sunt foarte multumit de masina.

                              Comment

                              Working...
                              X