Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament sectiune.

1. Masina prezentata sa existe, nu se accepta prezentari la "ce o sa am" peste 1, 2, 3, 6 luni .
2. Prezentarea sa fie insotita si de poze reale.

Anunturile care nu se incadreaza celor doua cerinte se sterg fara atentionare.
See more
See less

RXH 180 CP, BlueHDi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [508] RXH 180 CP, BlueHDi

    Salutare,


    Proaspat posesor de “felina”,extrem de nou intr-ale forumurilor, dar pot spune ca asa cum m-amasteptat, sunt foarte incantat de achizitia facuta.
    Atasez la sfarsitul povestii mele cateva poze si sper sa avem ocazia sa ne si intalnim.


    Experienta:
    Desigur, experienta mea in domeniulmasinilor s-a concretizat acum 19 ani, cand am obtinut permisul deconducere. Doar ca la acea vreme nu am avut noroc decat la masiniromanesti, cu asteptarile aferente.
    “Furia rosie”, o Dacia 1300, masinatatalui meu, a fost prima experienta: bascula rupta pe serpentine,pivot roata dreapta fata rupt in mers (noroc ca eram intr-o parcare,la viteza mica), rezervor combustibil defect, rezervor spart,radiator spart si lista poate continua .
    Cu toate acestea, era omasina pe care am acceptat-o si pe care am indragit-o in modobligatoriu, neavand posibilitatea sa o schimb, sau sa imi iau alta.


    Marca Peugeot:
    Prima mea intersectare cu marca Peugeota venit in schimb in anul 2004, cand tata primise un ARO 244, motor2.5 TD de fabricatie Peugeot. Avand in vedere ca pana atuncicondusesem preponderent masini romanesti, aceasta mi se pareadementiala: mai silentioasa (bineinteles, pentru un ARO), maiputernica, iar pe autostrada sau la drum lung se simtea cu adevaratmotorul schimbat.


    Prin 2007 am primit de la job un “leut”aproape nou: Peugeot 206, 1.4 Hdi. 13k km. Considerand ca trecerea afost de pe o Solenza Europa (varianta de baza de la Solenza),impresia a fost cu atat mai pozitiva.
    La scurt timp dupa aceasta am avutocazia sa conduc mult mai multe marci, japoneze, nemtestifrantuzesti, dar personal si in functie de posibilitati, gandul mi-aramas la un 307, 1.6 Hdi, 110 CP, D-sign, tot de la job. Vreo 70k kmfacuti cu ea si nu am avut nicio problema, in afara de revizii siinterventii uzuale.


    Masina personala:
    Nu sunt un fan al niciunei marci, darsunt recunoscator al motorizarilor bune, garantiei calitatii si alucrului bine facut. La job-urile pe care le-am avut pana acum, am condus totfelul de marci si masini (ex. Solenza, Logan, Duster, Renault Clio, FiatPanda, Subaru Forrester, 206, 207, 307, 407 si 407 SW, VW Polo, VWGolf, VW Passat)
    Dovada ca mi-a placut motorizarea PSA1.6 Hdi: prima mea masina personala a fost un Ford Focus Mk 2facelift, 1.6 TDCi, 90 CP de care si acum imi aduc aminte cu placeresi pe care i-am dat-o unei bune cunostinte.


    508 RXH:
    Spre sfarsitul anului trecut imi doreamin schimb ceva mai mare, mai puternic, mai tehnologizat si mai sigur.Deoarece avem o casa la tara in constructie, ma orientasem catre oSkoda Octavia Scout, sau un Audi A4 Allroad, dar un vechi amic mi-arecomandat-o pe aceasta. Este vorba despre un 508 RXH, BlueHDi, 180CP. (nu auzisem pana atunci decat despre modelul hibrid)
    Desi era putin peste bugetul meu, dinprima clipa cand am testat-o m-am decis sa o iau. Masina este dinreprezentanta, fabricatie 2015, cu putini km la bord.


    Stiu ca aceste modele sunt destul de rar intalnite pe la noi si ca au o rechemare inservice datorita rezervorului de AdBlue (si mie mi-a dat de catevaori eroare), dar la baza este tot 508, deci am incredere in marca.
    In rest, am deja peste 17kkm cu ea in 4 luni si sunt extrem de multumit: confort,silentiozitate (izolarea fonica e fenomenala), putere exact cat imitrebuie, consum foarte bun (atunci cand nu te dai la ea).


    Partile mai putin bune sunt legate dinpunctul meu de vedere strict de design (suportii de pahare din fata,amplasati deasupra plansei de bord, spatii de stocare minuscule,buzunare portiere fata greu accesibile, acces la rezervor AdBlue subroata de rezerva).
    Din fata in schimb mi se pare ca arata bestial, iar absolut toate lucrurile de mai sus i le iert de indata deapas butonul de pornire.


    PS: astazi la Ploiesti chiar am fostintrebat de un fost proprietar de 508 SW daca sunt multumit siaproape ca am vrut sa ii povestesc tot ce am scris mai sus.
    Din pacate,masina lui fusese dauna totala acum ceva vreme, din cauza unui alt sofer care trecusepe rosu si m-am ferit sa comentez mai mult, dar se vedea clar ca impartaseam cu el exact aceeasi parere despre minunata "balenuta".


    Sper sa ma tina tot asa si sa vapovestesc numai lucruri de bine.
    In rest, kilometri in siguranta, multisi linistiti va doresc tuturor!

    Attached Files

  • #2
    Bine ai venit in club
    Sa o stapanesti cu bine si mult succes!

    Comment


    • #3
      Foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme!
      Chiar ca este mai rar varianta ne-hybrida de RXH, pacat ca nu este si 4x4. Nu stiu de ce nu incearca si Peugeot-ul sa ofere un sistem 4x4 conventional (nu hybrid, cu motorul electric care sa invarta rotile de spate), mai ales pe gama SUV (3008, 5008), unde chiar mi se pare ca n-are sens fara 4x4...

      Cutia automata cum schimba?
      Peugeot 207 1.4-16v-90horses

      Comment


      • #4
        Cred că ne-având un sistem dezvoltat in-house, dacă ar fi să-l ia de la alţi producători îţi dai seama că i-ar taxa foarte mult. În primul rând doar ca să nu le facă concurenţă modelelor care le au ei, în al doilea rând pentru că orice tehnologie costă.

        Erau prea scumpe RXH-urile când am luat eu dar altfel mi se par foarte frumoase şi complete. Nu mai ţi-e frică aşa tare de drumurile româneşti parcă.

        Comment


        • #5
          Multumesc mult pentru urari.
          Si eu cred ca daca astfel de masini ar fi fost 4x4, ar fi avut un succes mai marisor si ar fi fost intalnite mult mai des pe drumurile noastre.
          Cu toate acestea, va spun sincer ca si asa are un avantaj, deoarece are garda la sol ridicata, iar atunci cand am avut nevoie, am selectat modul "ice" si s-a descurcat admirabil (ex. zapezile din februarie). Bineinteles, nu e o diferenta foarte mare, dar plecarea de pe loc in acest caz o face din treapa a doua, iar schimbarea vitezelor se face smooth, fara a rupe aderenta.
          In schimb, are ceva inconveniente daca mentin cutia pe modul normal, avand un lag destul de marisor cand schimba in treapta superioara. La accelerari bruste, acest lucru creaza un disconfort (ex. la depasiri, sau la plecarea de la semafor), dar m-am obisnuit sa schimb eu preventiv la mic, din padele, pentru a o ajuta.
          Surpriza cea mai placuta in schimb e atunci cand o trec pe modul sport. Desi are un cuplu de doar 400 Nm, la cei 180 CP demareaza destul de bine, iar cutia schimba super rapid. Cutia in acest caz devine mult mai vioaie, iar acest lag este aproape eliminat. Reversul medaliei in acest caz este cresterea consumului undeva cu 20%
          Pe scurt, e o masina care place tuturor, axata pe confort. Nu e o masina sportiva, ci una in care sa te deplasezi din punctul A in punctul B super-relaxat, iar cand ajungi in punctul B, sa vrei sa pornesti rapid catre punctul C si asa mai departe.

          Comment


          • #6
            Salutare,

            Mai deții mașina? Eram curios cum se mai comportă și dacă ai avut probleme în toți acești ani.

            Numai bine!
            Peugeot 207 1.4-16v-90horses

            Comment


            • #7
              SALUT GRUP!
              O recomandare va rog pt schimb distributie,pompa apa,intinzatoare,curele,ulei,filtre discuri si placute?
              Masina in cauza este Peugeot 508 rxh 2000 hdi hibrid 2014.
              Mulțumesc!

              Comment

              Working...
              X