Salutare,
Proaspat posesor de “felina”,extrem de nou intr-ale forumurilor, dar pot spune ca asa cum m-amasteptat, sunt foarte incantat de achizitia facuta.
Atasez la sfarsitul povestii mele cateva poze si sper sa avem ocazia sa ne si intalnim.
Experienta:
Desigur, experienta mea in domeniulmasinilor s-a concretizat acum 19 ani, cand am obtinut permisul deconducere.
Doar ca la acea vreme nu am avut noroc decat la masiniromanesti, cu asteptarile aferente.
“Furia rosie”, o Dacia 1300, masinatatalui meu, a fost prima experienta: bascula rupta pe serpentine,pivot roata dreapta fata rupt in mers (noroc ca eram intr-o parcare,la viteza mica), rezervor combustibil defect, rezervor spart,radiator spart si lista poate continua
.
Cu toate acestea, era omasina pe care am acceptat-o si pe care am indragit-o in modobligatoriu, neavand posibilitatea sa o schimb, sau sa imi iau alta.
Marca Peugeot:
Prima mea intersectare cu marca Peugeota venit in schimb in anul 2004, cand tata primise un ARO 244, motor2.5 TD de fabricatie Peugeot. Avand in vedere ca pana atuncicondusesem preponderent masini romanesti, aceasta mi se pareadementiala: mai silentioasa (bineinteles, pentru un ARO), maiputernica, iar pe autostrada sau la drum lung se simtea cu adevaratmotorul schimbat.
Prin 2007 am primit de la job un “leut”aproape nou: Peugeot 206, 1.4 Hdi. 13k km. Considerand ca trecerea afost de pe o Solenza Europa (varianta de baza de la Solenza),impresia a fost cu atat mai pozitiva.
La scurt timp dupa aceasta am avutocazia sa conduc mult mai multe marci, japoneze, nemtestifrantuzesti, dar personal si in functie de posibilitati, gandul mi-aramas la un 307, 1.6 Hdi, 110 CP, D-sign, tot de la job. Vreo 70k kmfacuti cu ea si nu am avut nicio problema, in afara de revizii siinterventii uzuale.
Masina personala:
Nu sunt un fan al niciunei marci, darsunt recunoscator al motorizarilor bune, garantiei calitatii si alucrului bine facut. La job-urile pe care le-am avut pana acum, am condus totfelul de marci si masini (ex. Solenza, Logan, Duster, Renault Clio, FiatPanda, Subaru Forrester, 206, 207, 307, 407 si 407 SW, VW Polo, VWGolf, VW Passat)
Dovada ca mi-a placut motorizarea PSA1.6 Hdi: prima mea masina personala a fost un Ford Focus Mk 2facelift, 1.6 TDCi, 90 CP de care si acum imi aduc aminte cu placeresi pe care i-am dat-o unei bune cunostinte.
508 RXH:
Spre sfarsitul anului trecut imi doreamin schimb ceva mai mare, mai puternic, mai tehnologizat si mai sigur.Deoarece avem o casa la tara in constructie, ma orientasem catre oSkoda Octavia Scout, sau un Audi A4 Allroad, dar un vechi amic mi-arecomandat-o pe aceasta. Este vorba despre un 508 RXH, BlueHDi, 180CP. (nu auzisem pana atunci decat despre modelul hibrid)
Desi era putin peste bugetul meu, dinprima clipa cand am testat-o m-am decis sa o iau. Masina este dinreprezentanta, fabricatie 2015, cu putini km la bord.
Stiu ca aceste modele sunt destul de rar intalnite pe la noi si ca au o rechemare inservice datorita rezervorului de AdBlue (si mie mi-a dat de catevaori eroare), dar la baza este tot 508, deci am incredere in marca.
In rest, am deja peste 17kkm cu ea in 4 luni si sunt extrem de multumit: confort,silentiozitate (izolarea fonica e fenomenala), putere exact cat imitrebuie, consum foarte bun (atunci cand nu te dai la ea).
Partile mai putin bune sunt legate dinpunctul meu de vedere strict de design (suportii de pahare din fata,amplasati deasupra plansei de bord, spatii de stocare minuscule,buzunare portiere fata greu accesibile, acces la rezervor AdBlue subroata de rezerva).
Din fata in schimb mi se pare ca arata bestial, iar absolut toate lucrurile de mai sus i le iert de indata deapas butonul de pornire.
PS: astazi la Ploiesti chiar am fostintrebat de un fost proprietar de 508 SW daca sunt multumit siaproape ca am vrut sa ii povestesc tot ce am scris mai sus.
Din pacate,masina lui fusese dauna totala acum ceva vreme, din cauza unui alt sofer care trecusepe rosu si m-am ferit sa comentez mai mult, dar se vedea clar ca impartaseam cu el exact aceeasi parere despre minunata "balenuta".
Sper sa ma tina tot asa si sa vapovestesc numai lucruri de bine.
In rest, kilometri in siguranta, multisi linistiti va doresc tuturor!







Proaspat posesor de “felina”,extrem de nou intr-ale forumurilor, dar pot spune ca asa cum m-amasteptat, sunt foarte incantat de achizitia facuta.
Atasez la sfarsitul povestii mele cateva poze si sper sa avem ocazia sa ne si intalnim.

Experienta:
Desigur, experienta mea in domeniulmasinilor s-a concretizat acum 19 ani, cand am obtinut permisul deconducere.

“Furia rosie”, o Dacia 1300, masinatatalui meu, a fost prima experienta: bascula rupta pe serpentine,pivot roata dreapta fata rupt in mers (noroc ca eram intr-o parcare,la viteza mica), rezervor combustibil defect, rezervor spart,radiator spart si lista poate continua

Cu toate acestea, era omasina pe care am acceptat-o si pe care am indragit-o in modobligatoriu, neavand posibilitatea sa o schimb, sau sa imi iau alta.
Marca Peugeot:
Prima mea intersectare cu marca Peugeota venit in schimb in anul 2004, cand tata primise un ARO 244, motor2.5 TD de fabricatie Peugeot. Avand in vedere ca pana atuncicondusesem preponderent masini romanesti, aceasta mi se pareadementiala: mai silentioasa (bineinteles, pentru un ARO), maiputernica, iar pe autostrada sau la drum lung se simtea cu adevaratmotorul schimbat.

Prin 2007 am primit de la job un “leut”aproape nou: Peugeot 206, 1.4 Hdi. 13k km. Considerand ca trecerea afost de pe o Solenza Europa (varianta de baza de la Solenza),impresia a fost cu atat mai pozitiva.
La scurt timp dupa aceasta am avutocazia sa conduc mult mai multe marci, japoneze, nemtestifrantuzesti, dar personal si in functie de posibilitati, gandul mi-aramas la un 307, 1.6 Hdi, 110 CP, D-sign, tot de la job. Vreo 70k kmfacuti cu ea si nu am avut nicio problema, in afara de revizii siinterventii uzuale.
Masina personala:
Nu sunt un fan al niciunei marci, darsunt recunoscator al motorizarilor bune, garantiei calitatii si alucrului bine facut. La job-urile pe care le-am avut pana acum, am condus totfelul de marci si masini (ex. Solenza, Logan, Duster, Renault Clio, FiatPanda, Subaru Forrester, 206, 207, 307, 407 si 407 SW, VW Polo, VWGolf, VW Passat)
Dovada ca mi-a placut motorizarea PSA1.6 Hdi: prima mea masina personala a fost un Ford Focus Mk 2facelift, 1.6 TDCi, 90 CP de care si acum imi aduc aminte cu placeresi pe care i-am dat-o unei bune cunostinte.
508 RXH:
Spre sfarsitul anului trecut imi doreamin schimb ceva mai mare, mai puternic, mai tehnologizat si mai sigur.Deoarece avem o casa la tara in constructie, ma orientasem catre oSkoda Octavia Scout, sau un Audi A4 Allroad, dar un vechi amic mi-arecomandat-o pe aceasta. Este vorba despre un 508 RXH, BlueHDi, 180CP. (nu auzisem pana atunci decat despre modelul hibrid)
Desi era putin peste bugetul meu, dinprima clipa cand am testat-o m-am decis sa o iau. Masina este dinreprezentanta, fabricatie 2015, cu putini km la bord.
Stiu ca aceste modele sunt destul de rar intalnite pe la noi si ca au o rechemare inservice datorita rezervorului de AdBlue (si mie mi-a dat de catevaori eroare), dar la baza este tot 508, deci am incredere in marca.
In rest, am deja peste 17kkm cu ea in 4 luni si sunt extrem de multumit: confort,silentiozitate (izolarea fonica e fenomenala), putere exact cat imitrebuie, consum foarte bun (atunci cand nu te dai la ea).
Partile mai putin bune sunt legate dinpunctul meu de vedere strict de design (suportii de pahare din fata,amplasati deasupra plansei de bord, spatii de stocare minuscule,buzunare portiere fata greu accesibile, acces la rezervor AdBlue subroata de rezerva).
Din fata in schimb mi se pare ca arata bestial, iar absolut toate lucrurile de mai sus i le iert de indata deapas butonul de pornire.

PS: astazi la Ploiesti chiar am fostintrebat de un fost proprietar de 508 SW daca sunt multumit siaproape ca am vrut sa ii povestesc tot ce am scris mai sus.

Din pacate,masina lui fusese dauna totala acum ceva vreme, din cauza unui alt sofer care trecusepe rosu si m-am ferit sa comentez mai mult, dar se vedea clar ca impartaseam cu el exact aceeasi parere despre minunata "balenuta".

Sper sa ma tina tot asa si sa vapovestesc numai lucruri de bine.
In rest, kilometri in siguranta, multisi linistiti va doresc tuturor!
Comment