Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Pareri despre service-ul PEUGEOT

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [quote=dassy]O Skoda Superb 1.9 TDICat ulei intra in motorul ala de la skoda superb?
    <span style=\'color:#006699\'><span style=\'font-size:16pt;line-height:100%\'>Renault Megane II Sedan 1,6/16V Confort Privilege</span></span>

    Comment


    • #47
      Originally posted by electriczbif
      [b]Prin "manaca" intelegeam ceva cat de cat semnificativ, vizibil pe joja la 1000-2000km, iar noi vorbim aici de masini de strada, conduse pe strada, care in aceste conditii ma indoiesc ca ar fi normal sa consume 1l la 10.000km, asta cel putin in primii 50.000km, ca sa nu spun 100.000km. Totusi un mecanic de reprezentanta sa-ti spuna ca un motor nou e normal sa consume 1l la 5000km, e cam tare.
      1L la 5000 e exagerat, dar sa consume pana la un litru la 10000km nu e deloc grav pe bune. si eu tot la mersul cu masina pe drumurile publice ma refeream nu la mersul pe traseu de raliu; daca schimbi la 6500 rpm e mers sportiv nu raliu, nu?

      Comment


      • #48
        in skoda superb intra 4.5 litri ulei

        Comment


        • #49
          Originally posted by dassy
          [b]in skoda superb intra 4.5 litri ulei
          Aha... 1l in 12000km mi se pare mult, avand in vedere experienta mea cu octavia (1,9/90) (si mai erau 2 octavii la firma cu acelasi consum de ulei, adica nesemnificativ). Fosta mea masina (Mondeo '94, 1,6/16v, 130.000km) consuma cam 300-500ml/10.000km. Acum o luna am fost la Sibiu la revizia de 1 an (10.000km). Mi-au schimbat uleiul si l-am intrebat pe frantzuz ce ulei mi-au bagat ca sa stiu cu ce sa completez daca evtl. va fi cazul. Ala a facut ochii mari: "Sa completati?! Nu trebuie sa completati nimic, numai sa verificati! Daca pana la urmatoare revizie (20.000) scade sub max. veniti sa vedem despre ce e vorba!" O atitudine total opusa fata de cei de la Eurial. Acuma probabil ca adevarul e undeva la mijloc... 8)
          <span style=\'color:#006699\'><span style=\'font-size:16pt;line-height:100%\'>Renault Megane II Sedan 1,6/16V Confort Privilege</span></span>

          Comment


          • #50
            la peugeot diesel revizia se face la 8000 km?
            nu. atat avea masina la revizia de un an, si am considerat ca pt topicul asta e mai important kilometrajul
            Pejos 206

            Comment


            • #51
              Aveti o obsesie cu consumul de ulei? Am doua masini, Citroen Xsara si Cielo, la amandoua le fac schimbul de ulei la 10.000Km si niciodata nu m-am uitat la cat consuma (ulei). Cand fac 10k ma duc la service si-l schimb. Vi s-a aprins vreodata martorul de ulei de verificati intruna nivelul?

              Comment


              • #52
                te rog sa ma scuzi, eu nu ma limitez la a o duce la service sa-mi schimbe aia uleiul si sa-mi faca ce vor ei la masina. a avea grija de masina insemna sa mai verifici anumite chestii de unul singur din cand in cand

                Comment


                • #53
                  Originally posted by adytzu
                  [b]Aveti o obsesie cu consumul de ulei? Am doua masini, Citroen Xsara si Cielo, la amandoua le fac schimbul de ulei la 10.000Km si niciodata nu m-am uitat la cat consuma (ulei). Cand fac 10k ma duc la service si-l schimb. Vi s-a aprins vreodata martorul de ulei de verificati intruna nivelul?
                  Si probabil ca tot atunci cand iti schimba uleiul iti verifica si-ti umfla si pneurile, ca tu nu nici nu te uiti la ele 10.000km, nu? :wink:
                  Acuma serios, uleiul e unul din putinele chestii care influenteaza HOTARATOR viata motorului si care de asemenea poate indica din timp diverse probleme la motor, asa ca verificarea o data la 1-2 saptamani a nivelului acestuia nu mi se pare o obsesie. In schimb as putea sa-mi exprim unele aprecieri despre neverificarea acestuia si bazarea exclusiva pe becu' rosu. uhuh
                  Atat este de important nivelul uleiului incat la megane ti-l afiseaza pe computerul de bord la fiecare pornire (asa ca eu am scapat de joja).
                  <span style=\'color:#006699\'><span style=\'font-size:16pt;line-height:100%\'>Renault Megane II Sedan 1,6/16V Confort Privilege</span></span>

                  Comment


                  • #54
                    la toate masinile moderne iti cam afiseaza la pornire nivelul uleiului la pornire.

                    Acum ca la 307 uneori (cam des) ti-l afiseaza degeaba, pentru ca este complet aiurea ce indica afisaju ala electrnic este alta poveste, ca doar intentia conteaza, nu ?! :wink:

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cristic
                      [b]la toate masinile moderne iti cam afiseaza la pornire nivelul uleiului la pornire.
                      Acum ca la 307 uneori (cam des) ti-l afiseaza degeaba, pentru ca este complet aiurea ce indica afisaju ala electrnic este alta poveste, ca doar intentia conteaza, nu ?! :wink:
                      De ce e complet aiurea? Iti afiseaza niveluri diferite cand uleiul e la maximum, sau mai rau, iti afiseaza maximum cand uleiul e la min?
                      Sunt curios cum au rezolvat baietii problema cu masurarea nivelului uleiului in cazul in care pornesti motorul la 1 minut dupa ce l-ai oprit si uleiul n-are timp sa se scurga inapoi in baie - totusi pe display apare max. La asta te refereai?
                      (acuma suntem offtopic bine de tot da' sa profitam pana nu ne trage Doc una-n barba... :wink
                      <span style=\'color:#006699\'><span style=\'font-size:16pt;line-height:100%\'>Renault Megane II Sedan 1,6/16V Confort Privilege</span></span>

                      Comment


                      • #56
                        N-o luati chiar asa. Si la mine afiseaza nivelul uleiului de fiecare data cand bag cheia in contact. Adevarul e ca, daca stau bine sa ma gandesc, tinand cont de faptul ca si eu am trecut de la masina veche (Skoda 120L) la o masina moderna, am verificat si eu nivelul in primii 5000Km. Dupa ce m-am convins ca totul e in regula si nu are sens sa stau tot timpul cu capul sub capota, m-am rezumat doar la a pune benzina si lichid de spalat parbrizul. Apropo de cauciucuri, desi am luat-o ca gluma, precizez totusi ca le verific cam o data la doua sapt. si intotdeauna cand plec la drum lung. Pot spune ca sunt totusi cam neglijent cu spalatul. Uneori trec si 3 sapt. fara sa le spal (ceea ce nu e bine, stiu, dar...).
                        Discutand acum de stat cu capul sub capota, a avut cineva dintre voi curiozitatea ca, cu motorul pornit si capota ridicata sa traga stanga-dreapta de volan?
                        Cum se aude pompa de servo?
                        Eu am ceva dubii in legatura cu a mea. Poate influenta chiar atat de mult functionarea servodirectiei tipul de ulei pus?
                        Eu am avut initial Total, dar, in urma accidentului avut s-a schimbat un furtun de la pompa si, implicit, uleiul de servo (mi-au pus Castrol). Am sesizat imediat ca volanul se misca mai greu, m-am dus in service si mi-au spus ca e pompa dusa si ca tre' schimbata. In ultimul timp, am mai vazut doua Citroen-uri (un Picasso si o Xsara dar pe motorina) si la amandoua face la fel, dar volanu se misca usor.
                        E cineva dispus sa faca testul asta si sa-mi spuna cum se aude (de preferat benzinar)?
                        Si gata, ma opresc aici ca suntem OffTopic. Scuze.

                        Comment


                        • #57
                          pentru discuti legate de indicatorul de nivel al uleiului de la bord poftiti pe aici

                          Comment


                          • #58
                            Care ati avut curiozitatea sa intrebati la sefice pt ce se fac reviziile acelea intermediare???
                            Eu unu' am avut acea curiozitate si mi s-a spus ca se verifica becuri, nivel lichide de frana eventual completare, verificat lichid racire eventual completare, verificat nivel ulei EVENTUAL COMPLETARE, deci cei cu peugeot ar trebui sa mai verifice uleiul din cand in cand!!!!
                            Martorul de la bord e o porcarie, mi s-a intamplat sa stea masina 1 noapte si sa-mi indice nivel minim, sa stea 2 min si sa-mi indice maxim, deci e inutil!!!!
                            TOYOTA Avensis D-4D 2.0l 116CP

                            Comment


                            • #59
                              Eu zic ca sunt bune reviziile alea intermediare..., mai ales ca sunt gratis.

                              Apropo revizii, varianta romaneasca a manualului este foarte tampit facuta, cand vine vorba de revizii in Romania. De exemplu nici unde nu reiese ca la noi in tara se fac doar revizii de tipul B. Sa nu mai zic ca la mine in manual pe primele 10 pagini sau asa, in loc de 307 tot scrie intr-una de 607... partea funny este ca nici macar numarul pagini nu corespunde cu ceea ce gasesti la continut. In plus traducerea este sub orice critica, uneori chiar lipsind pagini intregi de manual. Hartia pe care este tiparit este execrabila.

                              Noroc ca il primim si pe cel in franceza, si ca eu ma mai descurc putintel in franceza la citit.

                              Comment


                              • #60
                                Problema: intrat idiot in mine (in timp ce STATIONAM la cedeaza trecerea...). Rezultat: bara spate deplasata 1/2 cm spre drepta (in coltul din dreapta s-a oprit imbecilul...). Bara este absolut intacta (uimitor!!!) si a fost doar putin miscata (descentrata) spre partea dreapta si inainte.
                                Am fost azi dimineata in service. Demontat bara+ schimbat suporti+ montat bara= DOUA ORE JUMATE!!! Pret: 1600000, din care 2 treimi MANOPERA si o treime suportii aia de plastic. Pe factura e trecuta la manopera DOAR 1 ora si 40 de min. Am intrebat de ce e asa si nu 2 ore jumate cat a durat de fapt si mi-au spus ca ei au pentru fiecare operatiune de service un anumit timp stabilit prin niste norme (de exemplu ptr montaj scut motor, timpul este de o ora, atat se trece pe factura, chiar daca poate dura si 3 !!!). In fine, m-au terminat nervos ca mai aveam si alte treburi de facut... Acum , de ce a durat ATAT DE MULT, eu nu-mi pot explica pentru ca bara e prinsa cu 2 suruburi si restu sunt niste cleme! A, si inca ceva, dupa ce mi-au dat-o jos au constatat cu mirare ca nu am ABSORBANTE DE SOC (doi tamburi de cauciuc care se pun pe bara de metal , sub aia de plastic). Evident uimirea a fost si de partea mea, masina avand o luna de cand a fost adusa (facuta). Intr-adevar, le-am spus ca eu nu platesc tamburii atatat timp cat ei trebuiau sa fie acolo si nu erau, si i-au considerat ca facand parte din garantie. Oricum, nu stiu daca aveti cum sa verificati daca exista acesti tamburi la masinile voastre, dar in caz ca nu exista trebuie sa va duceti sa ii puneti pentru ca i-ati platit! Atentie insa, in caz ca vreti sa umblati voi singuri (sa dati bara jos...etc) sa nu cumva sa aveti probleme la garantie dup'aia... Cam asta ar fi aventura cu service-ul de la pejo.
                                Acum as mai avea o problema, poate ati mai intalnit-o: mi se pare ca masina merge cam infranat, parca nu mai trage foarte bine... Poate mi se pare mie. Si inca ceva, cand plec de pe loc (cu motorul rece) dupa vreo 2 metri se aude un clantzanit si se simte ceva in pedala de acceleratie... Asta am uitat sa le spun cand am fost azi, dar ma mai duc :smile2:....
                                Peugeot 307 X-Line, 1.6 HDI, 110 CP

                                Comment

                                Working...
                                X