Peugeot Club

View Poll Results: Ati avut probleme la masina, specifice motorizarii?

Voters
25. You may not vote on this poll
  • Da, 1,6 HDi

    6 24.00%
  • Da, 2,0 HDi

    4 16.00%
  • Da, 2,2 HDi - 2,7 HDi

    0 0%
  • Da, 1,8i - 2,0i

    0 0%
  • Da, 2,2i - 2,9i

    0 0%
  • Nu (probleme generale)

    15 60.00%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 10 of 10

Thread: Defectiuni/Interventii in functie de motorizare

  1. #1
    madriann's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Tunis
    Posts
    679
    Rep Power
    9

    Arrow Defectiuni/Interventii in functie de motorizare

    Intr-un viitor nu prea indepartat, voi schimba Megane-ul cu o alta masina, posibil tot Peugeot (4007, poate...destul de ieftina in clasa ei). Am niste dezbateri in familie referitor la Benzina vs. Motorina, din punctul de vedere al fiabilitatii, costurilor de exploatare, revizii si in special, "vizitele neplanificate" :naughty:
    Pe scurt, numarul de interventii/defectiuni la modelele HDi si cele la modelele pe benzina.
    Votati, va rog, doar daca vi s-a intamplat ceva la masina...nu daca ati "auzit" ca s-a intamplat.
    Peugeot 407 Executive SV 2.2l/163 CP <Full Options> Active
    Megane 1.6i 8v/75 CP <No Options > Retired
    VW Jetta 1.6i - Company Car Active

  2. #2
    GXG's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,807
    Rep Power
    10
    Volanta e pe duca. Inca merge, dar trebuie schimbata.

  3. #3
    SonyAD's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bucureşti, Ro.
    Age
    28
    Posts
    3,104
    Rep Power
    11
    Eu nu ştiu ce să zic. Singura problemă cu motorul a fost că una dintre rolele fuliei auxiliare avea un strop de sudură pe canturile īn care stă cureaua. Defect de fabricaţie.

    Cu timpul a dezvoltat un joc destul de urāt şi īn cele din urmă ar fi cedat. Problema a fost detectată īnsă īnainte să se īntāmple vreo belea. Asta pe la 30000 de km.

    Īn rest nimic. Scuipa joja la pornire cānd a avut un pic peste max pe jojă. Combinaţie īntre zelul mecanicului, panta service-ului şi prostia mea care am mai pus nişte aditiv după schimb.

    ~42000 km.
    Le lion flatulent est revenu.
    "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
    Nu sta īn calea babei spre māntuire.

  4. #4

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Constanta, Bucuresti, Romania
    Posts
    2,398
    Rep Power
    11
    Am deja, din 13 martie 2006 pana in prezent 61.000km parcursi si singura problema cu masina se datoreaza ... gaborilor cu radare. Am mai avut probleme gen echilibrat la nesfarsit rotile, indoit jenti, raschetat marginile laterale ale jentilor, da' acest gen de probleme nu pot fi imputate constructorului.

    Era sa uit. La nici 2 zile dupa ce mi-a iesit masina din garantie mi s-au ars, pe rand becurile de pe faza scurta!!!!

    Cam atat si sa dea Dumnezeu sa mearga in continuare tot asa!

  5. #5
    Val S's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Bucuresti
    Age
    54
    Posts
    520
    Rep Power
    9
    Sal,
    Nu mi se pare relevant poll-ul prezentat asa.
    Cei mai multi dintre noi au motoare 1,6 HDI sau 1,6 i, deci e normal sa apara cele mai multe probleme la aceste motoare.
    Eu zic ca cel ce se ocupa de acest poll sa pondereze rezultatele cu cel in care fiecare spunem ce motorizare avem, apoi sa se dea verdicte. Sigur ca la motoarele de 2,2 - 2,7 nu prea sunt probleme, pentru ca nu prea sunt motoarele astea printre forum-isti. Iar motoare de 1,8 i nu am intalnit chiar deloc in realitatea pejo.
    307 1,6HDi powered by OBDtuning

  6. #6
    madriann's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Tunis
    Posts
    679
    Rep Power
    9
    ValS....polul l-am facut pentru mine, sa ma lamuresc care e treaba cu HDi vs benzina, nu sa dau verdicte. Pentru mine...e relevant, altfel nu-l faceam.
    Sunt destul de multe motorizari si pe benzina, paradoxal, 1.8 fiind poate cea mai raspandita motorizare (oferte peste oferte, discount-uri, etc)...recent, un bun prieten si-a luat tot 1.8i...o sa-l intreb daca e membru pe forum...daca nu, sa se execute .
    Nu am pus time limit...pentru ca, cel mai probabil, la anul abia o sa-mi permit alta masina, si vreau sa se adune destule voturi.

    Ca o parere personala, la 2.0, 2.2, 2.9 nu sunt probleme pentru ca motorul e normal aspirat...si nu are acele puncte slabe prezente la diesel (EGR, turbina, FAP, etc.) Dar ma pot insela ...pentru asta exista poll-ul.

    @all: ValiS a "intrezarit" posibilitatea unui versus sau cel putin a unor contraziceri va rog mult, nu vreau pareri de care e mai bun. Vreau strict votul in cazul in care ati avut probleme + specificarea problemei. Multumesc mult !
    Peugeot 407 Executive SV 2.2l/163 CP <Full Options> Active
    Megane 1.6i 8v/75 CP <No Options > Retired
    VW Jetta 1.6i - Company Car Active

  7. #7
    SonyAD's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bucureşti, Ro.
    Age
    28
    Posts
    3,104
    Rep Power
    11
    EGR este prezent pe toate motoarele moderne. Benzină ori motorină.
    Le lion flatulent est revenu.
    "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
    Nu sta īn calea babei spre māntuire.

  8. #8
    madriann's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Tunis
    Posts
    679
    Rep Power
    9
    E o diferenta, Sony...EGR e specific Diesel, la benzina nu am vazut asa ceva. Daca te referi la servomotorul de pe circuitul de aer, ala e altceva.
    Vad ca zilnic sunt noi posturi legate de defectiuni...daca e bai cu timpul, nu e neaparat sa si postati...dar va rog sa votati, scopul poll-ului nu e nici un verdict, nici un premiu sau altceva. E doar o simpla statistica .
    Peugeot 407 Executive SV 2.2l/163 CP <Full Options> Active
    Megane 1.6i 8v/75 CP <No Options > Retired
    VW Jetta 1.6i - Company Car Active

  9. #9
    SonyAD's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bucureşti, Ro.
    Age
    28
    Posts
    3,104
    Rep Power
    11
    E mai vizibilă prezenţa EGR pe diesele din cauza incidenţei mari a problemelor pe care le are pe aceste motorizări. Probabil datorită cenuşii. Care depinde mult de regimul de mers.

    Uite, garnitură pt. valvă EGR pt. Peugeot 505, 1987-1991:

    http://www2.partstrain.com/store/?D=...l&N=1695&Nty=1

    Gas, gas, gas...
    Le lion flatulent est revenu.
    "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
    Nu sta īn calea babei spre māntuire.

  10. #10
    madriann's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Tunis
    Posts
    679
    Rep Power
    9
    Am citit si pe wikipedia, asa o fi...desi, cand am dat jos motorul de pe Megane, n-am vazut asa ceva. Multam'
    Peugeot 407 Executive SV 2.2l/163 CP <Full Options> Active
    Megane 1.6i 8v/75 CP <No Options > Retired
    VW Jetta 1.6i - Company Car Active

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •