Peugeot Club
Results 1 to 9 of 9

Thread: 205 - Ulei in filtru de aer

  1. #1
    Banned
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bistrita
    Age
    28
    Posts
    64
    Rep Power
    0

    205 - Ulei in filtru de aer

    Care ar fi cauza uleiului in filtrul de aer sub forma de vapori/lichid?....dupa 5000 de km in 6 luni, filtrul e negru si imbacsit cu ulei.

  2. #2
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,302
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by CipriP View Post
    Care ar fi cauza uleiului in filtrul de aer sub forma de vapori/lichid?....dupa 5000 de km in 6 luni, filtrul e negru si imbacsit cu ulei.
    Sunt doar gaze de carter(vapori de ulei),in mod normal pe respectivul furtun al epuratorului de gaze se intercaleaza un filtru gen sita metalica.Daca sunt gaze in exces,se datoreaza uzurii motorului.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bistrita
    Age
    28
    Posts
    64
    Rep Power
    0
    "se datoreaza uzurii motorului"

    Motorul trage bine.Acum iarna scoate fum(nu prea mult) pana se incalzeste bine motorul, pe urma nu.
    Nu am alt filtru aditional.Mi-ai putea spune exact unde sa-mi montez unul?si cam ce model.
    Ms anticipat

  4. #4
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,302
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by CipriP View Post
    Nu am alt filtru aditional.Mi-ai putea spune exact unde sa-mi montez unul?si cam ce model.
    Nu este un filtru aditional propriu-zis,ci se introduce in furtunul ce vine de jos din baia de ulei.Din lipsa de cel original se poate folosi o bucata dintr-un burete de sarma ,folosit in bucatarie.
    Last edited by 205; 13-01-2008 at 02:34 PM.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bistrita
    Age
    28
    Posts
    64
    Rep Power
    0
    @turbojack, oare nu ar putea fi si din cauza k am ulei 10W40?ma gandesc ca la o posibila cauza,fiind mai subtire.

  6. #6

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Tg.Mures / Angers, FR
    Posts
    209
    Rep Power
    8
    Daca motorul nu este uzat, 10W40 de calitate e foarte bun, nu e prea subtire. Eu astfel de depuneri aveam la Dacia cand foloseam ulei prost (Texaco Havoline). Dupa ce am trecut pe Elf Sporti 15W40, depunerile au disparut. Nu cred ca e de la ulei, eu am la Peugeot acea sita metalica. Seamana intr-adevar cu o "spalatoare" din aceea metalica de vase. Vezi numai sa nu fie din acelea cu detergent inglobat, ca iti distrugi uleiul!

  7. #7
    Alexandru`'s Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    495
    Rep Power
    9
    Si eu am ulei in filtrul de aer, si intr-adevar motorul meu nu mai este nou. Dar a pornit asta iarna in 2 bujii, mai greu ce-i drept, si pe la -5 grade. Astfel incat nu-l consider chiar "terminat". Dar ca sa revin, si eu am vapori de ulei, sita mea e foarte incalcita dar o mai tin din motivul invocat de @turbojack.

    In alta ordine de idei, si aici daca stie cineva altfel ma poate corecta, poti verifica uzura motorului asa: Cu motorul pornit scoti acel furtun care vine de la joja catre filtru din filtru de aer. Un semn de uzura este faptul scoate gaze pe-acolo, vapori, etc., iar un semn de uzura crescuta este atunci cand tii degetul pe gura furtunului, iar presiunea din furtuna ti-l da la o parte.
    CitroŽn Xsara Picasso 1.6 HDi 92CP

  8. #8
    Banned
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bistrita
    Age
    28
    Posts
    64
    Rep Power
    0
    merci Alexandru.o sa incerc pe maine asta si o sa-ti spun ce si cum.

  9. #9
    Banned
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bistrita
    Age
    28
    Posts
    64
    Rep Power
    0
    Revin cu noi informatii:
    "Un semn de uzura este faptul scoate gaze pe-acolo, vapori, etc., iar un semn de uzura crescuta este atunci cand tii degetul pe gura furtunului, iar presiunea din furtuna ti-l da la o parte."

    am scos acel furtun si intr-adevar scotea putin fum.daca astupam acea gaura cu degetul nu simteam presiune mare astfel incat sa "scape" pe langa.dupa ce o sa montez si o "sita" de sarma si o sa schimb filtrul de aer, o sa va spun ce-am rezolvat.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •