Care ar fi cauza uleiului in filtrul de aer sub forma de vapori/lichid?....dupa 5000 de km in 6 luni, filtrul e negru si imbacsit cu ulei.
"se datoreaza uzurii motorului"
Motorul trage bine.Acum iarna scoate fum(nu prea mult) pana se incalzeste bine motorul, pe urma nu.
Nu am alt filtru aditional.Mi-ai putea spune exact unde sa-mi montez unul?si cam ce model.
Ms anticipat
@turbojack, oare nu ar putea fi si din cauza k am ulei 10W40?ma gandesc ca la o posibila cauza,fiind mai subtire.
Daca motorul nu este uzat, 10W40 de calitate e foarte bun, nu e prea subtire. Eu astfel de depuneri aveam la Dacia cand foloseam ulei prost (Texaco Havoline). Dupa ce am trecut pe Elf Sporti 15W40, depunerile au disparut. Nu cred ca e de la ulei, eu am la Peugeot acea sita metalica. Seamana intr-adevar cu o "spalatoare" din aceea metalica de vase. Vezi numai sa nu fie din acelea cu detergent inglobat, ca iti distrugi uleiul!
Si eu am ulei in filtrul de aer, si intr-adevar motorul meu nu mai este nou. Dar a pornit asta iarna in 2 bujii, mai greu ce-i drept, si pe la -5 grade. Astfel incat nu-l consider chiar "terminat". Dar ca sa revin, si eu am vapori de ulei, sita mea e foarte incalcita dar o mai tin din motivul invocat de @turbojack.
In alta ordine de idei, si aici daca stie cineva altfel ma poate corecta, poti verifica uzura motorului asa: Cu motorul pornit scoti acel furtun care vine de la joja catre filtru din filtru de aer. Un semn de uzura este faptul scoate gaze pe-acolo, vapori, etc., iar un semn de uzura crescuta este atunci cand tii degetul pe gura furtunului, iar presiunea din furtuna ti-l da la o parte.
Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi 92CP
merci Alexandru.o sa incerc pe maine asta si o sa-ti spun ce si cum.![]()
Revin cu noi informatii:
"Un semn de uzura este faptul scoate gaze pe-acolo, vapori, etc., iar un semn de uzura crescuta este atunci cand tii degetul pe gura furtunului, iar presiunea din furtuna ti-l da la o parte."
am scos acel furtun si intr-adevar scotea putin fum.daca astupam acea gaura cu degetul nu simteam presiune mare astfel incat sa "scape" pe langa.dupa ce o sa montez si o "sita" de sarma si o sa schimb filtrul de aer, o sa va spun ce-am rezolvat.
Bookmarks