Peugeot Club
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16

Thread: Scartaituri la acceleratie

  1. #1

    Join Date
    Dec 2005
    Location
    oradea
    Age
    32
    Posts
    78
    Rep Power
    9

    Scartaituri la acceleratie

    iar revin cu alte probleme la masina mea... azi am observat ca pe langa trancanitul care il face intinzatorul mobil de la cureaua de la alternator (care disparea cand acceleram la 1000 rpm)mi-a aparut un nou zgomot tot prin acea zona, si anume: pe masura ce accelerez si trec de 1000 rpm imi apare un scartait metalic care se intensifica pe masura ce accelerez, la relanti nu se aude acest zgomot, insa daca accelerez apare. Cum spuneam, zgomotul e un scartait metalic care da impresia ca pe masura ce se invarte ceva se intensifica tot mai tare, fie ca masina e in miscare fie ca e pe loc si trece de 1000 rpm.
    Ce sa fie ?

  2. #2
    mmid's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Bucuresti
    Age
    47
    Posts
    82
    Rep Power
    8

    scartait

    Si la mine face la fel, ca un greieras, banuiesc ca este un mic amortizor pe la unul din tampoanele motorului, dar nu stiu inca unde se afla pentru ca n-am avut timp sa dau scutul jos si sa ma uit pe sub masina. Daca stie cineva mai bine rog sa ne lamureasca

  3. #3
    trex's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Bucharest, Romania, Romania
    Age
    29
    Posts
    221
    Rep Power
    8
    ce o sa scriu acuma e un pic off-topic
    shi la mine e un scartzait metalic care vine de undeva d sub mashina da nu shtiu exact de unde .. problema e ca continua pe masura ce accelerez ci se aude doar cand intra motorul in sarcina shi durea doar o fractziune de secunda..se aude in 1'a a 2'a shi a 3'a .. shi dispare dupa vreo 10-15 min de mers.. (tind sa cred ca lipseshte un amortizor pe la motor sau cutia de viteze .. mashina e noua deci nu prea cum are sa fie d la uzura) ...


    acuma referitor la post'u al 2'lea vreau sa zic ca shi la mine se aude ca un greier de sub capota shi se aude numai cand e in frana da motor cand scade viteza intre a 3'a shi a 2'a .. daca o scot din viteza nu se aude nici daca franez shi nici daca accelerez (shi asta dispare dupa circa 10 min d mers) a inceput sa se auda acum cam o sapt juma .. dupa ce am pus nishte benzina de la omv (nu zic ca asta e cauza - din cate shtiu yo poate sa fie o vietate care s-a bagat unde la motor shi a decedat intre timp dar zgomotul este prea mecani shi pare ca vine aproape de roata din dreapta..).

  4. #4
    adioperator's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tulcea, Romania
    Age
    32
    Posts
    1,613
    Rep Power
    10
    Scartaitul poate apare de la cureau de transmisie (alternator), poti verifica daca dai cu un spray special pentru curele (se gaseste prin magazinele de piese auto) pe curea, in mod normal acel zgomot trebie sa dispara de la spray.
    Vand piese auto originale si aftermarket. Pentru cereri si oferte vezi sectiunea Vanzari Piese, Roti, Accesorii / [Vānd] Piese Peugeot originale si producator (aftermarket)

  5. #5
    Dic84's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,509
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by adioperator
    Scartaitul poate apare de la cureau de transmisie (alternator), poti verifica daca dai cu un spray special pentru curele (se gaseste prin magazinele de piese auto) pe curea, in mod normal acel zgomot trebie sa dispara de la spray.
    si eu am acel zgomot.un pic de scartait de la curea atunci cand plec d p loc.intrebarea mea era daca nu cumva e periculos sa dai cu spraiul pe cureau respectiva?nu-i scade aderenta pe rolele repective si pe urma sa alunece in loc sa ruleze?

  6. #6
    adioperator's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tulcea, Romania
    Age
    32
    Posts
    1,613
    Rep Power
    10
    Nu, e chiar special pentru asa ceva inlaturand scartaitul si crescand aderenta.
    De obicei zgomotul apare cand cureaua are un grad de uzura relativ avansat, o alta solutie mai costisitoare este inlocuirea acesteia, recomand curelele CONTITECH.
    Vand piese auto originale si aftermarket. Pentru cereri si oferte vezi sectiunea Vanzari Piese, Roti, Accesorii / [Vānd] Piese Peugeot originale si producator (aftermarket)

  7. #7
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,377
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by adioperator
    Nu, e chiar special pentru asa ceva inlaturand scartaitul si crescand aderenta....
    Se poate folosi cu brio si ulei de motor.Citiva stropi rezolva pe moment problema ,daca uzura curelei nu este foarte avansata.
    Schimbare doar a curelei inseamna doar bani aruncati pe geam daca nu se schimba si rola cu intinzatorul.Neschimbarea respectivului intinzator,este principalul responsabil al distrugerii fuliei motor ,care precum bine se cunoaste este "deux-pieces" cu insertie de cauciuc .
    Bafta!

  8. #8
    adioperator's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tulcea, Romania
    Age
    32
    Posts
    1,613
    Rep Power
    10
    @Turbo, drepatatea e de partea ta, fulia de la arbore cedeaza mult mai repede daca intinzatorul nu lucreaza corect si produce trepidatii.
    Vand piese auto originale si aftermarket. Pentru cereri si oferte vezi sectiunea Vanzari Piese, Roti, Accesorii / [Vānd] Piese Peugeot originale si producator (aftermarket)

  9. #9

    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Iasi
    Age
    30
    Posts
    44
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by trex
    ce o sa scriu acuma e un pic off-topic
    shi la mine e un scartzait metalic care vine de undeva d sub mashina da nu shtiu exact de unde .. problema e ca continua pe masura ce accelerez ci se aude doar cand intra motorul in sarcina shi durea doar o fractziune de secunda..se aude in 1'a a 2'a shi a 3'a .. shi dispare dupa vreo 10-15 min de mers.. (tind sa cred ca lipseshte un amortizor pe la motor sau cutia de viteze .. mashina e noua deci nu prea cum are sa fie d la uzura) ...

    Si eu aveam aceeasi problema si era de la imbinarea evacurarii care e prinsa cu 2 suruburi pe care sunt niste arcuri. Trebuie stranse putin si ai sa scapi de scartzitul de sub masina. Articulatia asta de la evacuare de care iti zic e prin zona schimbatorul de viteze sub masina. Sper sa te ajute cu ceva.

  10. #10
    trex's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Bucharest, Romania, Romania
    Age
    29
    Posts
    221
    Rep Power
    8
    hmm.. interesant .. este foarte posibil .. ca scartzaitu ala cam pe acolo e localizat.. cre ca o sa ma bag pe sub mashina sa ma uit sa vad daca ala e..


    thx

  11. #11

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    36
    Posts
    9
    Rep Power
    0
    Salut sunt nou pe aicik, va citesc de mult si din pacate facem cunostinta din cauza unei probleme personale. Sunt sigur ca voi primi un raspuns asa ca va zic ce problema am.
    nu am intalnit-o nici aici pe forum shi nici in calitate de posesor de 307.Asta seara cand incercam sa demarez cu treapta a doua, pedala mea de acceleratie a cazut. In prima faza nestiind ca nu este pe cablu m-am gandit ca s-a rupt, apoi am avut surprinderea sa vad ca repornit motorul leul o ia din loc dar pedala a ramas moale si aproape cazuta de pedalier. masina mergea perfect, turatiile la fel (chiar si pe liber), nici un martor in bord, cu toate astea, pedala se incapataneaza sa ramana slaba - la pamant. intrebare in cazul in care ati trait experienta... ce poate fi sau cat de grav este?
    multzam.

  12. #12
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,377
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by cpopisteanu View Post
    .... pedala se incapataneaza sa ramana slaba ....
    Verifica nivelul la lichidul de frana si completeaza ,daca e cazul.
    Lipsa sau un nivel saczut de lichid frana inseamna pierderi sau placute frana f. uzate (este rezervor comun pt. pompa frana si pompa ambreiaj).
    Completarea nu rezolva problema deorece se impune si o aerisire.

  13. #13

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    36
    Posts
    9
    Rep Power
    0
    bine dar ce au ambreiajul si frana, care merg perfect cu faptul ca fizic pedala de acceleratie este moale si cazuta/dar functionala...inca

    ma uit maine si la lichidul de frana...daca ar fi doar asha...
    Last edited by Tudor; 21-12-2007 at 10:38 AM. Reason: nu posta mesaje consecutive. foloseste functia "EDIT"

  14. #14

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    36
    Posts
    9
    Rep Power
    0
    am completat lichidul, e drept nu prea era, dar ce legatura sa fie cu incidntul de acum doua seri...
    Nu va mai bat la cap,daca exista o experienta similara, astept sa imi impartashiti rezolvarea.
    sarbatori fericite tuturor
    cristi

  15. #15
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,377
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by cpopisteanu View Post
    ....dar ce legatura sa fie cu incidntul de acum doua seri...
    ......
    scuze,faceam prea multe lucruri in acelasi timp ( asa ca am raspuns pt. cazul pedalei de ambreiaj ...cazute.
    Si-a revenit pedala de acceleratie?Cand era cazuta,pana la ce turatie urca motorul?

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •