Peugeot Club

View Poll Results: Pentru ce tip de cutie de viteze ati opta, daca nu s-ar pune problema pretului?

Voters
302. You may not vote on this poll
  • Automata (& semiautomata, robotizata)

    154 50.99%
  • Manuala

    148 49.01%
Page 30 of 31 FirstFirst ... 20262728293031 LastLast
Results 436 to 450 of 464

Thread: Cutia de viteze - manuala vs automata

  1. #436
    johnyebravo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    bucuresti
    Age
    37
    Posts
    348
    Rep Power
    5
    La un 406 ar fi preferabil manuala, mai faci o liniuta mai faci o depasire la limita, dar la un 607 ca e ditamai barca clar automata.

  2. #437

    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,604
    Rep Power
    0
    Viitorul reprezinta cutia automata, peste vreo 20 de ani (daca o sa mai conducem masini) nu cred ca o sa mai existe vreo cutie manuala.

  3. #438

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    BUCURESTI
    Age
    30
    Posts
    3
    Rep Power
    0
    Cutia automata e cea mai indicata. Cum spunea si colegul mai sus, ea reprezinta viitorul cutiilor de viteze.

  4. #439

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Campulung
    Age
    23
    Posts
    5
    Rep Power
    0
    Eu mai am si o Skoda cu cutie automata, pe langa Pug, dar mai mult imi place sa mestec cu schimbatorul, sa schimb in ce turatie vreau eu.

  5. #440
    Tudor's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Iasi
    Age
    29
    Posts
    3,109
    Rep Power
    12
    Ma indoiesc ca asta ar fi viitorul, si optional sa fie, tot vor exista cutii manuale.
    Servicii spalare/curatare/intretinere auto in IASI
    CUMPAR JOCURI ORIGINALE PENTRU PLAYSTATION 3
    2008 PEUGEOT 308 CONF PACK 1.6 HDi 16v 90 CP GRISS HURRICANE 2008 PEUGEOT 207 TRENDY 1.4 VTi 16v 95 CP ROUGE ADEN

  6. #441
    Grofu's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,278
    Rep Power
    8
    Se vor pastra destul si cutiile manuale dar in viitor(10-15 ani) ar fi absurd sa mergi cu echivalentul de acum al lui 607,seria 5,A6,A8 etc cu cutii manuale,pe cand la un A3,308,megane etc o cutie automata nu isi prea are rostul.

  7. #442
    Tudor's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Iasi
    Age
    29
    Posts
    3,109
    Rep Power
    12
    Mi-as lua oricand un Seria 5 cu cutie manuala, chiar si peste 10 ani. citeam undeva un articol cum ca in statele unite peste 80 si ceva la suta dintre cumparatori aleg automata, in europa fix invers. Dupa parerea mea cutia automata te transforma mai mult in pasager decat in sofer )
    Servicii spalare/curatare/intretinere auto in IASI
    CUMPAR JOCURI ORIGINALE PENTRU PLAYSTATION 3
    2008 PEUGEOT 308 CONF PACK 1.6 HDi 16v 90 CP GRISS HURRICANE 2008 PEUGEOT 207 TRENDY 1.4 VTi 16v 95 CP ROUGE ADEN

  8. #443
    Col's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    729
    Rep Power
    7
    Quote Originally Posted by Riri007 View Post
    Iar eu îi compatimesc sincer pe cei care în secolul XXI conduc o masina fara cutie automata.
    Pai atunci si eu sunt de compatimit ca tot o masina cu cutie manuala conduc, aproape 100 km/ zi, in afara orasului si in oras, zi de zi.
    Am fost si eu acolo, cu 206-le rosu al meu :) http://www.youtube.com/watch?v=kjokpb0vZe4

  9. #444
    godaro's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Bucuresti
    Age
    38
    Posts
    770
    Rep Power
    10
    oare de ce nu vor unii sa inteleaga ca la cutiile automate actuale poti schimba MANUAL oricand vrei ? ca poti avea simultan si ... si sufletul in rai ! ca poti avea si padele la volan care schimba treptele in zecimi de secunda. ca pe serpentine poti schimba rapid si te poti bucura de priveliste !!

    ce rost are topicul asta? de ce nu intelegeti ca (,) cutia manuala este o solutie ieftina si doar atat ? de ce nu intelegeti ca in afara de mici cu cartofi prajiti mai exista si altceva pe lumea asta !?

  10. #445
    ariciul's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti/Dragasani
    Age
    24
    Posts
    2,976
    Rep Power
    8
    Faceti niste confuzii. In rand se baga in aceeasi oala cutiile automate(hidramate) cu cele semiautomate robotizate(SMG), si cu cele dual-clutch(DSG, DCT, etc.).

    Degeaba alegi tu momentul in care schimbi la o hidramata, daca ea schimba greu. La celelalte e doar vorba de cum iti place tie. Ori cu maciulia in mana, ori fara. Un SMG si DSG as alege, dar depinde de motorizare. Daca nu are multi cai nu are nici un rost.
    307 SW T5 2.0HDi 16v 136cp/320Nm Diagnoza Peugeot/Citroen -> 0765 351 344

  11. #446
    godaro's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Bucuresti
    Age
    38
    Posts
    770
    Rep Power
    10
    pai cred ca primul care face confuzii esti chiar tu. cuvantul "hydramatic" defineste o anumita transmisie automata arhaica la care manelistii din Romania (scuze pentru analogie dar asta e adevarul) fac referire atunci cand se gandesc la transmisia automata pentru a parea mai interesanti.

    va rog, scoateti din vocabular termenul de "hidramat" pentru ca el este omolog cu "caruta" si nu mai are nicio legatura cu mijloacele de locomotie moderne.

  12. #447
    sebus's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Inca in Romania
    Age
    40
    Posts
    98
    Rep Power
    7
    Godaro: te lupti cu morile de vant in Bucuresti ce naiba sa faci cu o manuala. Pur si simplu inebunesti mestecand in mamaliga. A... o cutie automata creste pretul masinii, precum si intretinerea ulterioara a ei. De acord. Dar zi mai nene asa, ca nu ai bani sa-ti iei sau ca te feresti de complicatii la o chestie pe care nu stii s-o stapanesti, pe care a-i etichetat-o "hidramata".

    Zicea cineva mai sus ca el si-ar lua automata la o masina mare.... Pai exact asta e problema.. Din punctul meu de vedere, la o masina de oras e mai utila o cutie automata. Dar noi, care incurcam valorile intr-un mod ca nimeni altii in Europa asta...ce inseamna oare masina de oras ?
    2007 Peugeot 407 Premium, 2.0 Hdi, Xenon Stock, FAP is OK!, My car is OK!

  13. #448
    SonyAD's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bucureşti, Ro.
    Age
    28
    Posts
    3,104
    Rep Power
    11
    Vasta majoritatea a transmisiilor automate sunt cu convertor de cuplu, aranjamente planetare, benzi de înfrânare, etc. Nepoate Hydramatic.

    Maşinile premium au automate bazate pe cutii manuale. (cutii manuale cu mecanism secvenţial de acţionare a furcilor, cutii manuale mecatronice, etc.)
    Le lion flatulent est revenu.
    "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
    Nu sta în calea babei spre mântuire.

  14. #449
    Larry_bml's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Pitesti
    Age
    34
    Posts
    116
    Rep Power
    9
    Sincer, conduc de 12 ani, din care 11 ani si 8 luni numai masini cu cutie manuala, dar de 4 luni conduc una cu cutie automata, si va spun ca mi-ar fi foarte greu sa ma intorc la cea manuala. Parerea mea.
    Fost posesor de 407 HDI 2.0 136+ CP far FAP :P

  15. #450
    godaro's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Bucuresti
    Age
    38
    Posts
    770
    Rep Power
    10
    hai ca sa vorbim in cunosinta de cauza:

    tocmai mi-am cumparat din Germania un Mitsubishi Outlander 2.4 l benzina 170 CP, cutie automata cu variatie continua (CVT) cu padele la volan pentru schimbat treptele in mod manual. Nu am sa intru in amanunte tehnice despre lipsa pinioanelor la cutia CVT si numarul infinit de rapoarte de demultiplicare. Consumul dat oficial este identic la versiunile manuala si automata.

    In mod automat cutia este orientata spre consum si in permanenta tine "treapta" cea mai de sus (probabil a 6-a la 50km/h). In consecinta modul automat este f. confortabil in trafic insa puturoasa in demaraje. Cutia CVT are un comportament bizar: poate permite accelerarea masinii si fara cresterea turatiei motorului, ceea ce pare neobisnuit unui sofer obisnuit toata viata sa tureze motorul ca sa prinda viteza. La masina asta daca sunt in mod automat si apas pedala la fund motorul se tureaza la inceput (semn ca "retrogradeaza") dupa care turatia scade singura dar masina continua sa prinda viteza contrar sunetului de sub capota. Atributul esential al CVT este acela ca viteza creste liniar, fara intreruperile caracteristice schimbatului de trepte la cutiile manuale si fara turarea curespunzatoare a motorului. Inchipuiti-va la masinile voastre cum ar fi sa va creasca viteza de la 0 la 100 km/h iar motorul sa va ramana in plaja de turatii 1500-2000 RPM

    In mod manual situatia se schimba dramatic. se folosesc padelele de pe volan pentru schimbat treptele in sus si in jos, lucru care se intampla fara ezitare. Cutia CVT simuleaza 6 trepte in modul manual iar schimbarea lor este mai rapida decat la orice cutie manuala. Modul manual este delicios in depasiri si la coborarea serpentinelor (pentru frana de motor) iar padelele la volan duc experienta sofatului pe o treapta superioara.

    Iata ca le poti avea pe amandoua: si confort in oras si control total si optimizarea consumului. lumea evolueaza, ramane de demonstrat daca evolueaza in bine ...

Page 30 of 31 FirstFirst ... 20262728293031 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •