Peugeot Club
Results 1 to 6 of 6

Thread: Super Fuel Saver Turbomag ????

  1. #1
    H3llow33N's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    540
    Rep Power
    5

    Super Fuel Saver Turbomag ????

    Am gasit azi intamplator pe net Super Fuel Saver Turbomag.
    Vanzatorii se lauda ca scade consumul cu 22% prin ceva blablauri SF.
    A auzit cineva ceva de treaba asta?Chiar merge? Ca la 130 de RON nu e mare lucru.
    Nu fac reclama in nici un fel, dar sunt curios.

  2. #2
    dada4's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Breaza, Prahova
    Age
    39
    Posts
    278
    Rep Power
    9
    E plina casuta de spam de asa ceva. Cred ca daca era ceva serios nu ne plangeam de pretul combustibilului.

  3. #3
    Green Lion bobovis's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Targoviste
    Posts
    7,938
    Rep Power
    15
    Cam asta e reclama la produsul mirific care scade consumul, creste puterea, e devreme acasa si face si de mancare...

    Atentie!!! Turbomag XT poate fi folosit doar pentru motoarele pe Benzina si Motorina! Nu se recomanda montarea pe instalatiile GPL!!!

    Iata cum poti sa platesti cu pana la 22% mai putin pentru combustibilul pe care il consuma autovehiculul tau:
    Daca esti in cautarea unei metode prin care sa platesti cu pana la 22% mai putin pentru combustibilul pe care- l consuma masina ta si nu doresti sa cheltuiesti mii de euro pe echipamentele necesare, atunci iti recomandam setul de magneti inteligenti, Super Fuel Saver Turbomag XT!

    Cum functioneaza?


    Una din cauzele principale ale poluarii si a scaderii eficientei combustibililor este combustia incompleta ce determina depunerile de carburi/ calamina pe peretii cilindrilor motorului si evacuarea de combustibil partial ars sau nears.

    Intregul fenomen de functionare a aparatului se bazeaza pe un procesul de ionizare prin rezonanta - indeparteaza lanturile de hidrocarburi din combustibil si imbunatateste amestecul cu lanturile de oxigen, pentru o ardere mai completa.


    Asa cum studiile arata, inainte de folosirea dispozitivului aglomerarea hidro- carburilor nu permite un bun amestec cu lanturi de oxigen, dar dupa aplicarea lui, particulele sunt detasate unele de altele si astfel ofera accesibilitate oxigenului pentru o combustie mult mai buna.

    Folosind Super Fuel Saver Turbomag XT acesta va realiza o ardere completa, va mari puterea de tractiune a motorului si va determina un consum redus de combustibil. In plus, coeficientul superior de combustie actioneaza ca o camera care se curata singura, rezultand o cantitate redusa de gaze de esapament.

    Combustibilul ars incomplet determina acumularea rezidurilor de combustibil Ón motor, cu consecinte inevitabile: pierderea puterii, scaderea eficientei, cresterea uzurii motorului.

    Super Fuel Saver Turbomag XT elimina cauzele acumularii de carburi cu ajutorul actiunii de autocuratare prin combustie completa, si sporeste durata de viata a motorului.

    In multe cazuri, o combustie mai completa imbunatateste eficienta motorului chiar si atunci cand se utilizeaza un combustibil cu cifra octanica mai mica.

    Capacitatea de a trece de la un combustibill premium (scump) la unul regular (ieftin) si reducerea costurilor rezervate mentenantei motorului inseamna din nou o economie de bani considerabila.

    Kitul Turbomag XT se livreaza impreuna cu instructiuni de montare si colier de prindere pe conducta de admisie.

    KIT SVS Turbomag XT pentru motoare mai mici de 2000cmc

    Pret normal: 200ron
    Pret promotional: 130ron

    KIT SVS Turbomag XT pentru motoare mai mari de 2000cmc
    Pret normal: 350ron
    Pret promotional: 175ron RELATII LA NR.0768464862 SU PE www.trbomag.tk
    Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

    Tigaia

  4. #4
    Gold Lion Basti77's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    9,486
    Rep Power
    18
    Si sta capra non-STOP

    Elimina niste spermatozoizi care fecundeaza cei 4 cilindrii iar dimineata gasesti sub capota un V8 care consuma cat un 1.1

  5. #5
    Cristi_M.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Bucuresti
    Age
    45
    Posts
    1,971
    Rep Power
    7
    Va salut ! Sustin cu tarie si forta de neclintit , tot ce au scris colegii mai sus ( adica "devreme acasa" , "sta capra" si "nou-nascutul V8" ) si in plus vreau sa scriu ca eu n-as baga , nici supus la cazne , magneti puternici , banuiesc din neodymium ( nu stiu daca am scris bine ) in compartimentul motor , pe langa toata electronica aia de acolo ! Si aia scriu ca trebuie montati "cat mai aproape de injectoare" ! Pe scurt , numa' "minciuni si fabulatii" despre cum sa mearga motorul cu AER , MULT AER !
    407 sw 2.2 i (Benzina)




  6. #6
    Intu's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Bucuresti
    Posts
    888
    Rep Power
    5
    Si eu daca vreau sa-mi iau kit-ul minune de care sa comand? Ala pentru motoare sub 2000 sau cel pentru motoare de peste 2000?Ca practic am 3000 dar impartit la 6 pistoane imi da 500 cmc/piston si uite asa ajung la acelasi raport ca la motorul de 2000 (/4).Offff-offff,mai-mai...... mama lor de madafacari care vor sa faca bani din vanzari de magneti+BONUS coliere.
    "Hello honey,i'm home ..."

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •