Peugeot Club
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 42

Thread: Motor GPL+BENZINA

  1. #1
    Vizitator
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Tulcea
    Posts
    7
    Rep Power
    0

    Motor GPL+BENZINA

    SALUT!! are cineva aici pe forum 207 1.4 benzina +GPL din fabrica asa am cumparato de noua are 75cp, daca da ce ulei sa pun filtre ,ceva de schimbat la GPL, pareri???????
    Last edited by Laurycă; 06-02-2012 at 10:05 AM.

  2. #2
    mediaset's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Pitesti
    Age
    45
    Posts
    284
    Rep Power
    6

    Salut

    Am eu dar nu montat de fabrica.Nu stiu eu am bagat tot ulei Total 5w40 (recomandat de peugeot) si la instalatia de Gpl nu am umblat pana acum ,asa ca nu stiu cum arata filtrele alea. si am aproape 24.000 km de cand am montat-o adica un an si aproape 3 luni..Nu sunt studii de specialitate si nu este nimic dovedit ca ar strica motorul.parerile sunt impartite Asa ca nu stiu ce parere sa am.ramane pe viitor ,sa mai treaca timp si sa vedem eventualele probleme care ar aparea .eu zic ca ai facut Ok ca ai achiizitionat-o si o sa fi multumit de costurile pe km mult mai ieftine ca la diiselar.Chiar eram curios sa vad daca apare cineva cu 207 pe GPL
    Last edited by mediaset; 26-01-2012 at 10:35 PM.
    Peugeot 307 1,6benzina +GPL 110cp gris aluminium T5: Peugeot 207 1,6 110CP gris manitoba

  3. #3
    Gold Lion Basti77's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    9,452
    Rep Power
    17
    + GPL ? :flick_laughai unde era calculul ala ca este mai convenabil benzina fata de motorina Cred si eu ca este cu GPL in ecuatie

    costurile pe km mult mai ieftine ca la diiselar
    Oare ?

  4. #4
    mediaset's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Pitesti
    Age
    45
    Posts
    284
    Rep Power
    6

    Arrow

    Nici acum la cat s-a scumpit motorina si la cat o sa se mai acizeze nu crezi ca iesi mai ieftin pe km cu GPL?Nu fabulos dar cu 1-2 lei la 100km mai ieftin Nu stiu ce calcule faceti voi dar mie asa imi da.daca ai consum sub 4,6 % se schimba situata in favoarea dieselui. .raportul dupa care calculez este pretul de 2,99 raportat la 5.77 Si luat consumul indicat de CB (chiar daca nu este relevant dar cam majoritatea ne luam dupa ce se afiseaza.)cu tot cu clima pornita permanent pe auto 22,5.La motor de 1,4 cu GPL sunt gata sa pariez ca iesi cu mult mai economic decat ies eu cu motor de 1,6 La 307.deja intre motorul pe benzina (fara GPL) de 1,6 110CP in cazul meu pe 307 si 1,6 110CP pe 207 sunt date de producator diferente de consum de 0,5 litri fiindca 207 este putin mai usor.Deci 207 1,4 GPL va consuma mai putini bani pe o distanta data decat comsum eu cu 307GPL s-au cei cu 1,4 diesel.Nu ne place dar asta este
    Last edited by mediaset; 27-01-2012 at 12:10 AM.
    Peugeot 307 1,6benzina +GPL 110cp gris aluminium T5: Peugeot 207 1,6 110CP gris manitoba

  5. #5
    Gold Lion Basti77's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    9,452
    Rep Power
    17
    Si cat costa o instalatie GPL ? Dupa cati KM se amortizeaza ?

    In locul acelor 1-2 lei la 100km mai bine ai un motor care trage mai bine, mai pui ca ai o grija in plus in spate si ceva loc mai putin in portbagaj, sa nu mai spun ca motorul se uzeaza altfel. Iar 1-2 lei nu este un "mult mai ieftin", poti spune putin mai ieftin, iar daca mergi la un 3,5-4 media pe exterior deja nici acest "putin mai ieftin" nu mai exista.

    Care este consumul pe oras cu GPL ? (207 1.4 GPL)

  6. #6

    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,040
    Rep Power
    8
    Asta e problema nu se amortizeaza investitia, in scurt timp pretul gpl-ului va creste simtitor, la noi tot ce se cumpara se scumpeste, oricum a crescut pretul am vazut si 3,2lei/litru gpl. bafta

  7. #7
    Gold Lion Basti77's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    9,452
    Rep Power
    17
    Am vazut ca a postat colegul la "Masina mea", pretul a fost de 15.000 euro, cat a costat optiunea de GPL din acesti 15mii ?
    Un 207 1.4HDI nou costa pana in 13.000 euro si are mai multe pe ea, deci pana la 15.000 euro pui motorina cativa ani buni de diferenta, si cum am spus, o grija in plus.

  8. #8
    Cristi_M.'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Buc.
    Age
    45
    Posts
    1,868
    Rep Power
    6
    Va salut ! Maryclody , cati km ai cu ea ? Se schimba ceva filtre la instalatia de GPL , cel mai bine mergi la o firma specializata , cu portofoliu mare de montaje auto , si intrebi acolo ! Uleiul de motor se schimba normal , ca la benzina , uleiul chiar ramane curat mai mult timp , bujiile merita sa pui NGK speciale pentru GPL , cu viata de 90000 de km !!! In rest , pune niste poze cu si cu rezervorul de GPL , si sa te bucuri km multi de masinuta fara nici un fel de probleme ! Bafta !
    407 SW 2.2 Benzina




  9. #9
    Vizitator
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Tulcea
    Posts
    7
    Rep Power
    0
    Multumesc! km 21000 ,poze nu am fac maine si le postez
    Last edited by 205; 28-01-2012 at 12:18 PM. Reason: Fara Quote la mesajul anterior!

  10. #10

    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Bucuresti
    Age
    36
    Posts
    16
    Rep Power
    0
    Salut,

    Saptamana viitoare imi voi monta o instalatie de GPL "BRC Sequent 24.11" costul este de 30 mil.
    Si-a mai montat cineva de acolo de curand ? Asptep pareri, opinii ( Peug 207, 1.4 90CP).
    Motorizarea asta, este si asa cam slabuta pentru masina ma gandesc ca si cu gaz, se va misca.......
    Dintre cei care au deja montata instalatia au aparut pe parcurs ceva probleme la motor sau alte chestii ?
    Am intrebat o persoana de la service Peugeot despre aceasta alegere..raspunsul lui a fost ca o multime de pesoane care au montat GPL pe Peugeot au avut probleme la motor , injectoare , catalizator....

  11. #11

    Join Date
    Oct 2008
    Location
    ploiesti
    Age
    36
    Posts
    487
    Rep Power
    6
    Eu am mers cu gpl ani de zile fara nici o problema, e adevarat cu un motor de generatie mai veche dar tot injectie electronica multipunct, nu a reusit pana acum nimeni sa demonstreze practic ca gpl-ul ar dauna la motor, tot ce se spune sunt doar supozitii. Cat despre putere de ce te vaiti? um motor de 90 cp la o masina micuta este suficient pt conditii normale de mers, eu am 1,4 hdi de 70 cp si daca il turez cum trebuie nu ma lasa la greu si are si ceva zvac. Daca ai pretentii sportive te orientezi la atceva... GPL-ul se incadreaza din start la euro 2(la noxe) si la un motor pe carburatie, concluzia: este mai "curat" decat benzina.

  12. #12
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    46
    Posts
    5,128
    Rep Power
    15
    BRC secventiala. Excelenta alegere.
    Nu sunt probleme de motor sau intretinere mai complexa, singurl afectat va fi doar buzunarul ce va resimtii costuri mult mai mici pe kilometrul rulat.

    Uleiul motor este cel obisnuit.Filtrul GPL se inlocuieste odata cu celelalte la revizii (important acest aspect).
    Periodic sa se ruleze doar pe benzina pentru a preveni ancrasarea injectoarelor de benzina.
    Pe ansamblu un motor cu GPL inseamna o intretinere mai ieftina pentru proprietar decat un diesel , indubitabil.

  13. #13
    Eclipse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    -B-
    Posts
    683
    Rep Power
    6
    Total de acord cu turbojack.
    '06 407 2.0HDI FAP BVA6

  14. #14
    mediaset's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Pitesti
    Age
    45
    Posts
    284
    Rep Power
    6

    Angry Salut

    Nu stiu ce ti-au spus tie aia de la Peugeot. La mine unul de pe acolo era interesat sa monteze si imi cerea detalii. Pareri si pareri .Asa cum sunt pareri ca strica s-au nu motorul. Uni spun ca da, alti ca nu;taximetristii la fel. Oricum nu benzina unge motorul, daca bagi benzina in ulei, se degradeaza uleiul; cam asta e regula. Noi ne spalam pe maini de ulei cu benzina. Nu am inca probleme in aproape 25.000 de k, pe gpl. Am mers pe benzina doar cand mi-a fost lene sa bag gaz, fara o regula clara ca trebue sa fac nu stiu cati km sa nu se infunde injectoarele. Am avut un depollution faulty in toamna, dar a fost de la clapeta aia de amestec, cica s-a imbacsit, cum au zis la Peugeot dupa ce au facut diagnosticul; dar asta a aparut imediat ce ce am venit din Moldova. In Moldova am mers pe acolo multi km pe drumuri de tara pline de praf. Ma asteptam ca praful ala sa cauzeze intr-un fel Sigur cauza si daca nu aveam instalatia. Exact la 70.000 mi-a aparut problema. Bine am avut si la 27.000 de km tot depolution system faulty ca ii bagasem "benzina" sutita de baietii la Arpechim. Nu aveam GPL atunci. Unica problema e ca mai trebuiesc stranse colierele .Nu am pus din cele cu autostrangere ca nu am gasit,Am pierdut putin antigel pe la furtunurile de la vaporizator, am strans colierele si nu mai da pe acolo .As vrea sa le strang preventiv si pe cele de la T-ul de vine de la la motor unde nu ajung nici cu masina pe rampa.O sa ma duc la aia care au pus T-urile alea in locul ala inaccesibil sa stranga colierele. Cred ca daca dau bateria jos pot sa ajung la ele. Sunt undeva in spatele motorului .Sa nu crezi ca pierdea mult.doar se uda furtunul in capat si scadea destul de putin in timp .In rest e ok.Azi m-am uitat la ulei si era destul de curat.eu zic sa pui si o sa fi multumit.O sa fi ca consum cam ca diselari s-au chiar mai bine ca ai motor mai mic ca al meu.eu ies sub 5% consum ,costuri raportat la motorina Socoteste 9,2 % cat am eu acum iarna pe cb cu 3,15 lei litru si pune iar 5% motorina cu 5,87 Litru pret oficial si vezi cum da .Si mai adaugi ceva benzina cam cat consuma pana trece pe GPL Am dat viteza si 180km pe gpl,merge stai linistit Nici nu ai tu idee ce de masini scumpe,la care nu ma asteptam, am vazut ca alimentau pe gaz. Instalatile astea secventiela nu scad puterea motorului cum era la vechile Dacii. Cred ca din 110 Cp mai am 105, desi nu se simte o scadere. Eu am coleg cu Dacie pe carburatie si are numai probleme cu instalatia aia veche clasica. Nu poti sa compari pe astea cu calculator si injectoare separat unde amestecul este controlat cu cele vechi .Sa ne spui si noua impresii. Ma bucur ca turbojack, care banuiesc ca lucreaza la Peugeot si care cunoaste, din ce vad eu pe aici, foarte multa tehnica, nu s-a aratat ostil in aceasta problema. Si ca sa fii mai documentat intra pe forumul de la Citroen, sunt masini surori cu motoare la fel. Numai ca se pare ca sunt mai multe Citroen cu GPL decat Peugeot. O sa citesti si impresile lor referitor la acest subiect. Ps: eu am BRC.
    Last edited by Laurycă; 12-03-2012 at 03:14 PM. Reason: Ai grija la cum scrii!!!
    Peugeot 307 1,6benzina +GPL 110cp gris aluminium T5: Peugeot 207 1,6 110CP gris manitoba

  15. #15

    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Bucuresti
    Age
    36
    Posts
    16
    Rep Power
    0
    Salut,
    Va multumesc pentru pareri si opinii.
    Vineri o sa fac montajul la Vernesti.O sa revin cu ceva impresii la cald.

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •