Peugeot Club
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 46 to 60 of 62

Thread: Fum negru

  1. #46
    username's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti,Calarasi
    Age
    30
    Posts
    833
    Rep Power
    6
    Micone, eu vin la Jan de la Bucuresti, de vreo 3 ani..Este intradevar cel mai tare mecanic din cati am cunoscut pana acum si un om deosebit.

  2. #47
    dinraa's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    61
    Posts
    2,259
    Rep Power
    10
    Daca e asa de bun, si chiar nu mi se pare imposibil, vrem si noi o modalitate de legatura, adresa, unde poate fi gasit.
    E pur si muove! EX : Peugeot 309, 307 si 407

  3. #48
    Vizitator Edisor's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Sibiu
    Age
    29
    Posts
    73
    Rep Power
    4
    Ba frate si ce au ma mecanicii astia in plus fata de noi...ca io nu mai pricep nimic.Nu credeti ca a trecut perioada in care te duceai la nenea ala si iti punea el surubelnita pe capacu de la tacheti si iti spunea exact piesa defecta numai la ascultat?De cata experienta ai nevoie sa schimbi o valva egr?Vorbeste unu care s-a saturat de mecanici ls care le dai o poala de bani si problema e nerezolvata.Am surubul ala cu imbus de la turbo negru de fum si unu nu s-a gandit la cati am fost ca probabil e o garnitura,a trebuit to io sa dau jos aparatrrole si apoi sa il chem pe dom mecanic la lucru gata sa isi ia banii.La reprezentata daca te duci una ca te usca de bani si a doua iti puni coliere de plastic in loc de kiplinguri la scut.Prefer sa o stric eu cu mana mea decat sa mio mai strice astia pe bani.

  4. #49
    Vizitator Edisor's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Sibiu
    Age
    29
    Posts
    73
    Rep Power
    4
    Ieri am dat jos valva Egr in ideea sa o curat,si ce sa vezi unul din cele doua suruburi lungi cu care este prinsa era desfacut,tot un dom mecanic "plictisit",ca valva din cate am vazut era schimbata.Nu era foarte murdara in schimb cand am dat jos motorasul de pe ea era plina de pilitura,scolo fiind o cama cu 2 rulmenti(io zic ca l-am salvat )L-am pus sus am strans suruburile asa cum ar fi trebuit,si am luat-o la ture,rezultatul masina nu ma scoate fum si trage mai bine.Cantariti si voi dar eu zic ca merita dat jos si pus la loc ca si metoda de prevenire.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 2011-11-11 19.46.05.jpg   2011-11-11 19.47.55.jpg   2011-11-11 19.48.18.jpg  

  5. #50
    Vizitator
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Bucuresti
    Posts
    7
    Rep Power
    0
    Va salut !!! Am si eu o f mare rugaminte la cei care se pricep ......Am cumparat o masina 407 1,6 disel si scoate un fum negru de te ia capul cand accelerez si cand cresc in trepte cu accelerare mai puternica......am curatat egr,spalat interculer,schimbat uleiul cu filtrul,schimbat filtru motorina etc ,am mers si cu ea turata pe autostrada,motorina buna si tot scoate ,,,,sa zicem ceva mai putin dar tot scoate de m-a albit............Sa mai mentionez k masina a avut egr-ul blocat inainte cand am cumparat-o,a avut blocul mototr schimbat din ce stiu eu etc ,imi pierdea presiune pe la o supapa si am rectificat chiuloasa pt k la semafor tremura din cand in cand iar acum masina merge perfect ,numai k tot scoate fum ......va rog f f f f f f f f mult sa ma luati in seama si sa-mi spuneti ce ar putea avea k ma omoara cu zile pt k masina imi place f mult ........Va multumesc foarte mult pt intelegere si sarbatori fericite tuturor si celor dragi voua !!!

  6. #51
    Vizitator
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Bucuresti
    Posts
    7
    Rep Power
    0
    salut ! Lasa-mi si mie numarul de telefon al lui Jan sa vb si eu cu el......Merci f m pt intelegere si sarbatori fericite !!!!

  7. #52
    Vizitator
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Bucuresti
    Posts
    7
    Rep Power
    0
    sal !!!unde vine acest senzor si cum se verifica conductele....???

  8. #53
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,335
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by georgep View Post
    ...scoate fum ......!
    Diagnoza.Se verifica coduri injectoare sa corespunda cu pozitia pe cilindru.Se face adaptare EGR.Se monitorizeaza parametrii motorului.Filtrul de aer trebuie sa fie curat.
    Daca-i bai : 0727 079405

  9. #54
    Vizitator Edisor's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Sibiu
    Age
    29
    Posts
    73
    Rep Power
    4
    Saptamna trecuta m-am apucat de treaba la leutul meu,incepuse turbina sa curga si eram sigur ca o parte din ulei ajunge in admisie,drept urmare m-am asumat riscul si am trimis-o la reconditionat in defrimentul achizitionarii uneia noi(nu avea joc semnificativ axul).Intre timp am hotarat ca trebuie data galeria de admisie jos,fapul ,catalizatorul egr+colector egr si restul aferente lor.Marea surpriza a fost ca in momentul demontarii admisiei am gasit orifiicile de admisie obturate intre 30 si 65% cu ulei amestecat cu gaze de la egr(zic eu).O problema mare nu ar fi fost faptul ca era infundata admisia(plasticul)pentru ca acesta cu o pompa cu presiune se spala relativ usor ci capacul de la axele cu came care avea si el orificile obturate.Solutia pe care am hotarat sa o folosesc ca sa nu mai dau capacul jos ,a fost sa inchid supapele pe rand (invartind de motor) sa bag vata cu o penseta de ginecolog ca tot ce curat sa cada pe vata respectiva si cu o alta penseta cu tampoane de vata imbibate in benzina sa curat orificile ,in prealabil am scos ce era mare cu un bisturiu asistat de un aspirator de putere.Ca sa fiu sigur ca iese tot din motor l-am pornit fara galerie de admisie si evacuare.Fapul l-am l-am lasat de pe o zi pe alta in solutie de curatat motorul combinata cu apa si ulterior l-am spalat cu pompa pana a iesit apa curata din el,catalizatorul doar l-am suflat cu aer.Egr-ul nu era murdar pe parte de supapa ,dar pe actionare incepuse din nou sa apara acel praf negru,l-am curatat si pe el.Am montat totul in ordinea inversa demontarii si rezultatele sunt ca masina trage mult mai bine si nu mai scoate fum semnificativ.Nu am reusit sa scap de o usora trepidatie la relanti(o face doar cand are ea chef) si de un zgomot in turatie mare(eu as spune ca e vorba de lantul de la axele cu came),In rest sunt foarte multumit de rezultate,urmeaza sa ii scriu injectoarele si in rest sper sa "ii rdic cat mai rar fustita".Multumesc pe aceasta cale lui turbojack pentru tot sprijinul acordat,e un mare om.

  10. #55
    dinraa's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    61
    Posts
    2,259
    Rep Power
    10
    Cred ca ar trebui sa incep asa:
    Si eu am avut fum negru si consum marit (ajunsesem la un consum de 9,5 pana la 10,5 % in oras,).
    Am fost la Eurial Militari si dupa o testare, in urma careia totul (parametrii) era normal pe masina, mi s-a recomandat verificarea injectoarelor.
    Verificarea a fost facuta in Bucuresti, pe stand, la o firma de pe splay.
    Urmare verificarii, am constatat ca injectoarele erau "varza", timpul de retur al acestora (8, 2, 2 si 4 secunde) era cu mult mai mic fata de cel care trebuia (min. 20 secunde).
    Am comandat injectoarele (reconditionate) la o firma din Cluj, cu 600 lei/bucata (fata de 1800 noi).
    Montat injectoarele si scapat de fumul gros de la teava de esapament.

    Ca un mic istoric al fenomenului:
    -incepe prin a"a da fum", nu mult, dar se vede bine in spate un fum negru dens:
    -scade puterea motorului, putin sesizabil:
    -in timp, cantitatea de fum se mareste, astfel incat la plecarea de la stop, cel din spate trebuie sa stea un pic, deoarece nu prea vede de fum.

    Este adevarat ca fumul negru are mai multe cauze. La mine cauza a fost injectoarele.

    Am scris toate acestea pentru cei care se lovesc de problema si nu-I dau de cap. Verificarea injectoarelor nu este o avere. Inlocuirea lor, ..... e alta poveste.
    Pentru relatii referitoare la firme, P.M.
    E pur si muove! EX : Peugeot 309, 307 si 407

  11. #56
    Vizitator
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    valcea
    Age
    30
    Posts
    36
    Rep Power
    0
    Salut!

    Sa incep printr-o descriere scurta a masinii bolnave:406 phase II motor RHZ fara fap. Problema: fum negru la inceput dupa 2000nde ture acum cam dupa 3000. Am verificat toate furtunele de la turbo si intercooler si toate par in regula;inevitabil am ajuns si la tester si am verificat cantitatea injectata de injectoare:primul tester mi-a dat o valoare mare de 2,48 pe unul dintre injectoare al doilea tester nimic totul perfect,inevitabil am revenit la primul tester care mi-a dat aceaasi valoare de injector bulit 2,48. Dupa cateva "pedal to the metal" a mai scazut pe la 1,8 -2,09. Am testat si egr si unii senzori dar toti sunt in regula.Urmeaza ca zilele urmatoare sa desfac galeria de admisie si evacure si egr sa le curat dar ma indoiesc ca asta o sa rezolve problema. Daca cineva s-a mai intalnit cu aceasta problema care a fost rezolvarea? Si vis a vis de injectoare, am scos mufa de la injectorul de langa distributie si mi-a dat pe tester injector defect III. Continuand si cu celelalte mufe ale injectoarelor am putut stabili urmatoare ordine numerotand de la distributie spre volanta: III;IV;II;I . Este normal? Sper ca ma puteti ajuta cu niste indicatii sau idei.
    Va multumesc!
    furia gri :P 406 II RHZ

  12. #57
    Green Lion bobovis's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Targoviste
    Posts
    7,942
    Rep Power
    15
    Ce tester ai folosit?

    Fumul negru provine, in pricipal, de la injectoare cu corectie mare, daca celelalte sunt ok.
    Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

    Tigaia

  13. #58
    Vizitator
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    valcea
    Age
    30
    Posts
    36
    Rep Power
    0
    Autocon? cred! ceva in genul. Oricum aveau aceeasi interfata; banuiesc ca erau acelasi lucru. Am facut si un test de retur de injectoare dar erau in regula. Stie cineva pe langa valcea vreun mecanic bun pe Peugeot?
    furia gri :P 406 II RHZ

  14. #59
    Green Lion bobovis's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Targoviste
    Posts
    7,942
    Rep Power
    15
    Gaseste un tester dedicat PSA, PP2000 sau Lexia, si atunci vezi ce erori da, ordine injectoare, etc.

    Poate te ajuta Adi (@ariciul este nick-ul lui aici, pe forum), trimite-i un mesaj, si va vedeti la Dragasani, cand ajunge pe acasa. Daca nu poate, mergi la Motoractiv pentru diagnoza, e cel mai sigur.
    Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

    Tigaia

  15. #60
    Vizitator
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    valcea
    Age
    30
    Posts
    36
    Rep Power
    0
    Multumesc bobovis! Nu ma deranjeaza atat de mult faptul ca scoate fum cat ma deranjeaza faptul ca nu stiu de ce. Se va rezolva int-un fel sau altul. In cel mai nefericit caz cu doi litri de benzina si o bricheta.
    furia gri :P 406 II RHZ

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •