Peugeot Club
Results 1 to 10 of 10

Thread: Inlocuire supapa vacuum?

  1. #1

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Craiova
    Age
    42
    Posts
    49
    Rep Power
    0

    Inlocuire supapa vacuum?

    Astazi am fost sunat de cei de la Peugeot(Simode) ca trebuie sa ajung la ei pentru inlocuirea unei supape de vacuum.Stie cineva despre ce este vorba?Ce rol are supapa cu pricina?A mai schimbat cineva?
    :helpsos::helpsos::helpsos::

  2. #2
    djghita's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Alesd - Bihor
    Age
    33
    Posts
    884
    Rep Power
    8
    Sunt 3 supape daca nu gresesc, una este la turbo si celelalte 2 sunt pentru dozatoru de aer unde se face amestecu de aer cald cu cel rece ce trece prin intercooler. depinde de care e vorba.
    Peugeot 407SW 2.0 HDI 136 CP - FAP
    BH-26-TGM

  3. #3
    sebus's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Inca in Romania
    Age
    40
    Posts
    98
    Rep Power
    8
    Da, duceti-va cat mai repede. La mine chiar a cauzat probleme aceasta supapa si m-am dus in service nu pentru ca m-au chemat ei. Am schimbat supapa gratis, datorita campaniei de rechemare in service.

    Problemele apar la franare si e nasoala treaba. Daca nu astepti suficient de mult timp dimineata la pornire inainte de a pleca la drum ai sa constati ca, la prima frana te duci sanie. Asadar, nu e de gluma. Am spus suficient deoarece eu astept dimineata 2-3 minute fara sa ating acceleratia si totusi nu am avut frana la prima pedala.
    2007 Peugeot 407 Premium, 2.0 Hdi, Xenon Stock, FAP is OK!, My car is OK!

  4. #4
    djghita's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Alesd - Bihor
    Age
    33
    Posts
    884
    Rep Power
    8
    Supapa de vacum la frana?
    Peugeot 407SW 2.0 HDI 136 CP - FAP
    BH-26-TGM

  5. #5
    sebus's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Inca in Romania
    Age
    40
    Posts
    98
    Rep Power
    8
    Eu sunt paralel cu mecanica dar stiu ca sistemul de servo, pentru a functiona are nevoie de vacuum. Probabil supapa aceasta tocmai asta asigura. Cand nu lucreaza nu ai servo, de-aia m-am dus "sanie", pedala devine rigida si , normal esti luat prin surprindere.
    2007 Peugeot 407 Premium, 2.0 Hdi, Xenon Stock, FAP is OK!, My car is OK!

  6. #6
    djghita's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Alesd - Bihor
    Age
    33
    Posts
    884
    Rep Power
    8
    Da asa este sistemul de franare are legatura cu cel de vacum, doar ca supape de vacum sunt cele trei enumerate de mine mai sus, daca gresesc sa ma corecteze un coleg care stie mai bine.
    Peugeot 407SW 2.0 HDI 136 CP - FAP
    BH-26-TGM

  7. #7

    Join Date
    Nov 2010
    Location
    ct
    Posts
    8
    Rep Power
    0
    Am si eu o problema cu vacumul dar nu stiu daca este tot de la supapa aia. De cand am luat masina, in timpul regenerarii facea urat de tot. Relantiul oscila intre 600-1200, zmucea in mers. Dupa mai multe vizite inutile la service am gasit un forum din UK de unde am vazut ca pb. ar fi de la "dozatorul de aer", adica de la clapetele de la intercooler si bypass. In timpul regenerarii, cea de la IC trebuie sa inchida si cealalta sa deschida, dar la mine asta ultima nu deschide. Clapeta functioneaza dar nu am vacum pe furtunul ala. Daca ati mai intalnit problema asta poate ma ajutati cu un sfat. La Motorex Constanta nu mi-au spus nimic de nici o rechemare, desi am fost in februarie.

  8. #8
    sebus's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Inca in Romania
    Age
    40
    Posts
    98
    Rep Power
    8
    Doar masinile dupa 2007 am inteles ca au problema asta. Verifica cu un telefon la Peugeot.
    2007 Peugeot 407 Premium, 2.0 Hdi, Xenon Stock, FAP is OK!, My car is OK!

  9. #9

    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Galati
    Posts
    2
    Rep Power
    0
    Sall am si eu o problema cu aceste supape de vacuum si as ruga un coleg care a m-ai avut aceste probleme sa-mi spuna cum a rezolvat aceste probleme,in timpul regenerarii si la mine smuceste in mers scoate fum si nu trage cum trebuie,am inteles ca problema ar fi de la cele 2 supape de vacuum una de la intercooler si cealalta de la bypass,si la mine prima inchide in timpul regenerarii dar cea de-a doua nu deschide.S-a confruntat cineva cu aceasta problema?

  10. #10

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Bucuresti
    Posts
    22
    Rep Power
    0

    Lightbulb

    Quote Originally Posted by alexzabara View Post
    Am si eu o problema cu vacumul dar nu stiu daca este tot de la supapa aia. De cand am luat masina, in timpul regenerarii facea urat de tot. Relantiul oscila intre 600-1200, zmucea in mers. Dupa mai multe vizite inutile la service am gasit un forum din UK de unde am vazut ca pb. ar fi de la "dozatorul de aer", adica de la clapetele de la intercooler si bypass. In timpul regenerarii, cea de la IC trebuie sa inchida si cealalta sa deschida, dar la mine asta ultima nu deschide. Clapeta functioneaza dar nu am vacum pe furtunul ala. Daca ati mai intalnit problema asta poate ma ajutati cu un sfat. La Motorex Constanta nu mi-au spus nimic de nici o rechemare, desi am fost in februarie.
    (in caz ca topicul mai e valabil)

    Am patit si eu acelasi lucru, se tura singura la ralanti, smucea si scotea fum. Am fost la reprezentanta din Pantelimon si mi-au spus ca valva EGR e blocata pe deschis. Trebuia sa plec undeva urgent si mi-au anulat-o prin scoaterea unui tub de vacuum si blocarea lui cu un surub de la prima eletrovalva din cele doua de langa compresorul de AC. De atunci nu a mai avut acele simptome dar huruie ca un ARO si nici turbina nu se mai aude.
    Intre timp (gratie acestui forum) am desfacut si curatat valva EGR. Tot pe aici am citit ca trebuie reinitializata cu PPS-ul. Inca nu am facut treaba asta. Vara asta am neglijat masina, am mers numai cu motocileta, dar zilele trecute am zis sa mai ma ocup si de ea. La dozorul de aer, se vedea ulei si am zis sa il desfac si sa-l curat. Si acum problema constatata: sunt doua clapete, cea de pe circuitul cu intercooler, e in mod normal deschisa si se inchide vacuumatic, iar cea pe ce traseul de bypass, e in mod normal inchisa si se deschide in acelasi mod. La mine, clapeta de bypass se misca singura si nu se deschidea cand faceam vacuum cu un furtunas. I-am desfacut capacul de la angrenaj si am fazut defectiunea-are o cama cu dinti care actioneaza o piesa in forma de arc de cerc dintata care deschide clapeta. La mine dintii de la cama sunt rasi. Din acest motiv, cand incepea ciclul de regenerale al FAP, nu mai avea pe unde sa traga aer, intrucat clapeta de la intercooler se inchidea, iar cea in cauza nu se mai deschidea.
    Acum urmeaza sa-i caut un dozot de aer sau colector daca am inteles bine denumirea.
    Apropos, stiti pe undeva sh, sau sa merg la reprezentanta?

    Multumesc!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •