Peugeot Club
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 118

Thread: Ce parere aveti despre 307'le vostru?

  1. #1
    TrAcKeR's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    brasov
    Posts
    187
    Rep Power
    5

    Ce parere aveti despre 307'le vostru?

    Salut...desi am un 206, as vrea sa'l schimb in favoarea varului lui ceva mai mare, 307. Am citit pe aici ce probleme sunt(nu cn stie ce), si ma atrage destul de mult. Deci, sunteti multumiti de masina voastra? Mai multe detalii daca puteti da despre ea: fiabilitate, consum, finisaje, confort, tinuta de drum, stabilitate, sonor interior, optiuni, etc...tot ce mai stiti. Aa, si preferabil benzina, insa si diesel, deoarece am inteles ca motoarele HDI de la Peugeot sunt mai mult decat ok. ms anticipat:happyy:

  2. #2

    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Bucuresti
    Age
    27
    Posts
    1,604
    Rep Power
    0
    Am o parere buna
    Fiabilitate : inafara de ce s-a cauzat din cauza mea si a vremii (iarna trecuta) n-am avut probleme
    Consum: pentru motorul meu de 2.0l hdi un consum de 6,50-8% in Bucuresti e mai mult decat ok si inafara de 5-6% sunt multumit
    Finisaje: bune in cazul meu
    Confort: cu amortizoare de gaz nu foarte buna (se putea mai bine) dar cu unele de ulei, excelenta
    Tinuta de drum: mai mult decat OK
    Stabilitate: indeajuns pentru drumurile noastre
    Sonor interior: buna, asta daca nu exagerezi cu basul
    Optiuni: depinde de masina dar a/c servo si cc ce-ti mai poti dori?

    Diesel merge doar in situatiile in care a fost intretinuta bine ce este mai rar in zilele noastre dar si benzinarul poate avea probleme.

    ps: cu putini km o sa gasesti numai T6 dar eu recomand un T5, este mai frumos

  3. #3
    ariciul's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti/Dragasani
    Age
    24
    Posts
    2,992
    Rep Power
    8
    T6 cam are probleme cu clima din cate am vazut. T5 este mai frumos, dar asta depinde de tine. Si in varianta hatchback si in SW, masina e destul de grea, deci iti recomand sa nu iei cel mai mic motor. 1.6 110 este cel mai bun, raport putere/consum/taxe. Motorul de pe a mea consuma ceva mai mult, trage foarte bine pentru 1550kg, insa este destul de rar pe 307. Toate dieselurile de pe 307 sunt foarte bune, 2.0 de 90cp fiind cel mai fiabil, iar 2.0 110cp fiind la polul opus, cu multe volante duble schimbate, insa aici conteaza foarte mult cine a condus-o.

    Unul din 2005 sau 2006 ar fi ideal, nefiind nici prea vechi, nici cu prea multi km, iar in aceea perioada se mai faceau masini foarte bune, nu ca in ziua de azi, cand producatorii de masini sunt condusi de contabili.

    Zgomot in interior nu prea am, spatele e cam usor la SW si sare uneori la denivelari, iar la un speed bumper luat cu peste 10km/h deja se aude destul de tare in spate. Imi mai scartaie sinele de la chestiile alea(nu stiu cum le zice) de la plafonul panoramic.

    Pozitia la volan mi se pare foarte buna, bordul ridicat de asemenea e bun daca ai ca mine mainile mai scurte, fiindca nu dai cu genunchii in bord. Volanul reglabil mi se pare ca e standard. Cam atat am de zis in momentul asta
    Last edited by ariciul; 31-12-2010 at 12:56 AM.
    307 SW T5 2.0HDi 16v 136cp/320Nm Diagnoza Peugeot/Citroen -> 0771 660 669

  4. #4
    vanaalin's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Snagov
    Posts
    361
    Rep Power
    6
    Sfatul meu este sa nu-ti iei benzinar deoarece consuma foarte mult. Ti-as recomanda un 307 facelift 1.6 HDi la 109 CP. Este un motor foarte reusit, cu destula putere si un consum foarte bun, iar daca gasesti varianta fara FAP este excelent.

    1.Despre fiabilitate pot sa-ti spun ca este cu dus-intors, depinde de la cine cumperi masina, cum a exploatat-o, in cazul tau probabil o sa fie numai de noroc.
    2.Consumul este excelent la motorizarea pe care ti-am expus-o, undeva la 4 extraurban, 5 mixt, 6 oras (cel putin mie asa imi consuma).
    3.Finisajele sunt foarte bune, este o masina foarte placuta la interior.
    4.Confortul este bun, masina este foarte spatioasa, destul de lata, pasagerii au loc lejer in spate, singurul minus fiind puntea spate care te face sa strangi din dinti cand iei o groapa mai mare sau cand treci peste o linie de cale ferata
    5.Tinuta de drum este buna, masina este destul de stabila, se aseaza bine la drum.
    6.Sonorizarea este acceptabila. Boxele cu care vine masina echipata sunt slabute, dar dupa parerea mea tweeterele fac tot sunetul. Daca schimbi boxele originale cu unele bune o sa ai o sonorizare mai mult decat multumitoare pentru toate gusturile. Oricum tweeterele sunt baza
    7. Ca dotari eu as zice asa: dublu climatronic, ABS, oglinzi electrice si incalzite, senzorul de lumina este si el folositor si fara ESP ca nu-si are rostul. Oricum cam orice 307 sta bine la dotari (modelul facelift T6 vine obligatoriu cu xenoane)
    Cam atata am avut de zis, sper sa nu fi omis ceva

    P.S. Chris, esti cam subiectiv cand spui ca T5 este mai frumos ca T6, sa nu exageram totusi (glumesc, fiecare cu gusturile lui)

  5. #5
    godaro's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Bucuresti
    Age
    39
    Posts
    770
    Rep Power
    10
    cred ca sunt unul dintre cei mai vechi pe forumul asta. zilele astea am implinit 6 ani, la fel ca si 307-le pe care il conduc.
    am ales masina asta cu mintea intrucat sufletul imi spunea altceva pe vremea aceea. ma bucur ca am ales asa si privind retrospectiv catre anul 2004 cred ca as face aceeasi alegere. daca as face o alegere in prezent, cred ca as alege o masina mai mica intrucat mi-am luat deja o masina mare. deocamdata am decis sa pastram 307-le - cate zile o avea. nu merita sa il schimb in aceeasi clasa intrucat progresul tehnologic nu este evident in acesti 6 ani. remarc totusi avansul tehnologiei turbo-benzina care ma va interesa la un moment dat in viitor.

    si acum sa argumentez de unde vine aprecierea mea pentru modelul 307
    -motorul 1.6 HDI 110CP placut la condus si rafinat totodata. ca fiabilitate nu am nimic sa ii reprosez, mai putin infama pata de ulei de pe racordul turbo. consumul de ulei este imperceptibil intre schimburi. prestatiile motorului sunt entuziasmante: mai am un Outlander pe benzina de 170 de cai care nu se misca la fel de bine ca 307-le in ciuda raportului CP/tona superior. ce mi se pare aiurea la motorul aste este ca pentru a schimba filtrul de aer trebuie desfacut motorul din suporti si coborat cu un cric. o astfel de manopera facuta in Romanica noastra draga comporta riscuri intrucat nu stii cum se poarta Dorel cu masina ta. cert e ca eu m-am vazut nevoit la un moment dat sa schimb un tampon motor si carcasa de la filtrul aer care avea un piciorus rupt.

    -spatiul interior superior in clasa sa. finsaje decente. nu am inteles niciodata de ce golful 5 ar fi un etalon. e bine finisat golful, fara discutie, dar nici prin 307 nu sufla vantul. interiorul lui 307 este chiar ok in comparatie cu contemporanii sai (focus 1, fiat stilo, astra g/h, megane 1/2, octavia 1/2). sonorizarea este slabutza dar poate fi imbunatatita dramatic prin montarea unor boxe ovale in policioara spate

    -fiabilitate multumitoare dar nu extraordinara. oricum, comparatia cu masini aduse din Germania si servisate acolo nu cred ca este corecta. indiferent daca masina este noua sau SH, dupa 30-40 mii de km rulati in .Ro apar problemele. eu am schimbat ambreiajul pe la 100K. pe la fiecare 40k am schimbat cate ceva pe la articulatii. anul asta am dat de capat unei probleme electronice la climatizare. am avut o conducta de antigel sparta. pe la 70k am schimbat fulia de accesorii. eu ma consider multumit intrucat stiu ca folosesc masina in mod sever: merg zilnic prin bucuresti pe distante scurte, am fost cu ea pe munte pe drumuri proaste, am chinuit-o pe zapada fara cauciucuri adecvate. personal eu consider costurile de intretinere de aprox 1-2 mii RON/an rezonabile (revizii + diverse reparatii)

    -rezistenta la impact. pot spune ca masina asta ne-a salvat viata atunci cand am intrat intr-o semanatoare nesemnalizata. discurile semanatorii au intrat peste mine in habitaclu insa montantii grosi si rezistenti au rupt bratul semantorii si l-au aruncat peste cupola masinii. daca cumva vi se pare ca stalpii grosi impiedica vizibilitatea, ganditi-va ca sunt ganditi sa va salveze viata

    -confortul la bord intr-adevar este influentat de starea drumurilor. masina sta bine pe drum, este placuta la condus dar incomoda si zgomotoasa peste denivelari

    una peste alta, din punctul meu de vedere in clasa compacta 307-le a reprezentat raportul optim intre pret/performante/dotari/imagine de marca
    Peugeot 307 1.6 HDI / 2004 a.k.a. "Blu"
    Mitsubishi Outlander 2.4 CVT / 2009 a.k.a. "Mishu"

  6. #6
    Chris_RaMSeY's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,375
    Rep Power
    7
    Iti recomand sa nu alegi 1.4 hdi, iti va manca zilele, mai ales vara cu A/C-ul pornit, 1.6 hdi 109 CP este alegerea perfecta, are un consum f. bun si destula agilitate

  7. #7
    TrAcKeR's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    brasov
    Posts
    187
    Rep Power
    5
    Si acum inca ceva. Sunt ceva diferente notabile intre modelul vechi de 307 si cel nou(facelift)? inafara de aspect. Ma refer aici la motor si calitatea functiilor.

  8. #8

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    timisoara
    Age
    44
    Posts
    2,033
    Rep Power
    0
    Cel vechi ( al meu ) pare Ok. Problema e ca nu prea cred ca vei gasi un model cu putini km la bord si pentru un model neinmatriculat cu Euro 3 cred ca-i mai scumpa taxa decat masina...

  9. #9
    ariciul's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti/Dragasani
    Age
    24
    Posts
    2,992
    Rep Power
    8
    La motor nu sunt diferente. T6 are niste functii in plus la computerul de bord, un meniu, iti apar erori de becuri arse, ai la dispozitie iesire de AUX. Are dublu climatronic, care este cu ceva probleme din cate am vazut, are xenon, scaune electrice(nu sunt sigur). Totusi pe partea de electronica e mai reusit T5.
    307 SW T5 2.0HDi 16v 136cp/320Nm Diagnoza Peugeot/Citroen -> 0771 660 669

  10. #10
    vanaalin's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Snagov
    Posts
    361
    Rep Power
    6
    Scuze daca gresesc ariciu dar din cate stiu (nu sunt singur) tehnologia common rail de la peugeot a ajuns la a 3-a revizie. Nu cred ca un pejo din 2002 1.6 HDi 109 CP are aceias tehnologie common rail cu un peugeot din 2006 sau 2007. Plus ca din cate stiu eu la motorul HDi s-a adaugat si tehnologia overboost care a fost implementata la pejourile 307 din 2007 si 2008 plus la pejourile 308, etc.

  11. #11
    TrAcKeR's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    brasov
    Posts
    187
    Rep Power
    5
    sincer, imi place mai mult modelul nou. Si mi se pare(poate e doar o impresie, placebo) ca este ma silentios decat cel anterior.Plus ca bordul(tot la fel, parerea mea) este superb.Mai ales cu inelele cromate. Ariciule, si legat de postul tau, vine cu xenon din fabrica, ca dotare standard!?

  12. #12

    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Bucuresti
    Age
    27
    Posts
    1,604
    Rep Power
    0
    Overboost este doar pe 2.0hdi 136cp si 2.0i 140cp.
    Mic sfat, sa nu te puna naibi sa-ti cumperi 307 cu bord in 2 culori, adica sa fie albastru bordul )

    Pana la urma nu cred ca conteaza care-i mai care T5 sau T6, conteaza cum se prezinte masina indiferente ca-i T5 sau T6.

  13. #13
    Chris_RaMSeY's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,375
    Rep Power
    7
    Normal ca nu vine cu xenon din fabrica standard, e optiune. Nu stiu ce masina vine cu xenon standard, vorbind de masinile sub 30-40 mii euro

  14. #14
    ariciul's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti/Dragasani
    Age
    24
    Posts
    2,992
    Rep Power
    8
    De fapt 1.6 HDI 16v 110 sau 109cp, fiecare cum stie, a fost introdus in 2004, odata cu lansarea lui 407. Este fix acelasi motor pana in ziua de azi, cand va fi inlocuit pe 508 cu 1.6 HDI 8v 108cp(parca).

    2.0 HDI 16v 136cp tot in 2004 a aparut, este foarte rar pe 307, s-a fabricat doar pana pe la sfarsitul lui 2005, iar in oferte l-am vazut si cu 138cp si cu 140 mai nou pe 508. Presupun ca Peugeot nu il schimba fiindca este foarte bun, nu pentru ca nu ar fi in stare sa scoata alt motor. L-au facut si de 163cp pentru cutie automata, fix cat ai scoate dintr-o resoftare stage 2.

    Nu este standard xenonul, ca si celalte optiuni, insa pe T5 nu au fost disponibile.

    P.S. Si 1.6 HDI 110cp si 2.0 HDI 136cp au overboost, care la acceleratii cu pedala la fund iti mai da 20Nm cuplu.
    307 SW T5 2.0HDi 16v 136cp/320Nm Diagnoza Peugeot/Citroen -> 0771 660 669

  15. #15
    Grofu's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,278
    Rep Power
    8
    Chris_307 , overboost este si pe motoarele 1.6 Hdi 110 cp. Adica cel putin eu asa stiam. Ma indoiesc totusi sa fie pe 2.0 i , doar e benzinar dar... cine stie.

Page 1 of 8 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •