Results 1 to 4 of 4

Thread: Broasca usa sofer defecta ?

  1. #1
    dezent's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    bucuresti
    Posts
    51
    Rep Power
    13

    Broasca usa sofer defecta ?

    Salutare tuturor ! Posesor de 307 T6 , 1.6 HDI 110 cp,an 2007,am urmatoarea problema:
    Cand vreau sa incui masina ,fie din telecomanda cheii , fie din telecomanda de la alarma.se inchid toate usile ,mai putin cea de la sofer.Problema a aprut brusc, ceea ce mi-a atras atentia fiind modul de clipire al semnalelor de avarie in momentul armarii, de exemplu , ca atunci cand nu ar fi inchisa o usa.Astfel , singura modalitate de a incuia/descuia masina ramane cheia mecanica.In momentul actionarii acesteia ,usa soferului se inchide mecanic, celelalte usi electric.Am desfacut fata de usa cu gandul la posibilitatea unui contact electric imperfect la broasca ,am folosit un spray de contacte electrice, dar nicio schimbare.Ideea este ca-mi vine greu sa accept ca motorasul din broasca sa pice asa dintr-o data (57000 km)....A patit cineva asa ceva pina acum ? Astept parerile/sfaturile voastre .
    Intre timp am gasit broasca (vine cu tot cu motoras) la 285 ron.Totusi as vrea sa fiu sigur...In bord nu-mi da nicio eroare.Alarma este un Hornet,montata la Eurial ,la momentul achizitiei.

  2. #2
    mavida's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Suceava
    Age
    44
    Posts
    1,967
    Rep Power
    15
    La tine, din descrierea ta, poate fi intradevar actuatorul de vina , ars, desi eu unul nu am auzit inca de asa ceva, cu atat mai mult cu cat inchiderea centralizata mai are si protectie termica. Sau exista o problema la mufa de interconectare situata in stalpul stanga fata. Nu cred sa fie intrerupte cele doua fire de comanda undeva pe traseu. Cel mai simplu ar fi sa actionezi actuatorul direct pe pinii de comanda ai modulului, da-mi un PM de aducere aminte si iti spun punctual unde anume.
    In alta ordine de idei modul in care se manifesta avertizarea luminoasa la armare poate conduce si la un defect la micro contactele din interiorul modului. Acestea sunt in numar de doua si lucreaza in contratimp, in sensul ca unul este NC si celalalt NO si viceversa in functie de starea usii, incuiata/descuiata.
    Sfatul meu este sa verifici de unde anume provine defectul, electric sau mecanic, inainte de a investi bani. Indiferent de situatie se pare ca va trebui sa dai jos modulul.
    Let the dream come true :wallbash:

  3. #3
    dezent's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    bucuresti
    Posts
    51
    Rep Power
    13
    Multumesc mult, daca ai putea sa-mi indici pinii de la actuator as incerca sa alimentez direct sa stiu sigur daca este ars sau nu. Apropo, poti sa-mi spui in ce zona la stalpul din stanga este mufa de interconectare ? Sa verific si acolo, in caz ca actuatorul este ok.
    Last edited by dinoradu; 23-10-2010 at 11:01 AM. Reason: Fara quote daca raspunzi la mesajul anterior!

  4. #4
    Vizitator
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Oradea
    Posts
    87
    Rep Power
    10
    Salutare,

    readuc la viata acest topic vechi deoarece am și eu o problema similara la o mașina identica cu ce din primul post.
    Pe scurt :
    - ușa șoferului apare deschisa, uneori și īn mers,
    -la blocare din īnchidere centralizata (cheie sau din butonul interior) se blochează dar după cātva secunde se deblochează, iar uneori nu se īnchide deloc semnalānd ca ușa stānga nu e īnchisa.

    Problema apare aleator dar īn ultimul timp parca face tot mai des de cānd e frig afara.

    A desfăcut cineva broasca pt a ajunge la acel contact (sau micro-contact)?
    Merita desfăcuta sau trebuie neapărat īnlocuita?
    La dezmembrări am găsit doar de pe mașini provenite din UK deci cu volan pe dreapta.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •