Peugeot Club
Results 1 to 4 of 4

Thread: Cum se demonteaza tapiteria la 407

  1. #1

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9

    Cum se demonteaza tapiteria la 407

    Stie cineva cum se desface tapiteria de sub acoperis la 407? Am primit o piatra pe un drum in reparatie din Bucuresti care mi-a razuit vopseaua pana la tabla si mi-a infundat putin tavanul chiar in dreptul capului soferului. Stiu cum se repara asa ceva (usor, din interior, cu un dorn, am mai facut la un Sierra si a iesit bine), dar nu stiu cum se inlatura tapiteria aia. Am discutat la Peugeot si au propus sa mi-o repare ei pe CASCO, fara indreptarea tablei si demontarea tapiteriei, cu inlaturarea vopselei in zona afectata, apoi chituirea adanciturii si revopsirea acoperisului. Nu prea imi surade chituirea + revopsirea, politie + constatare CASCO, etc. pentru atata lucru. Mi-ar placea insa sa mi-o pot remedia singur, daca se poate. Ei au mai zis ca nu se poate scoate tapiteria fara a o distruge deoarece e lipita de tavan, iar o tapiterie noua costa cam 16 - 17 milioane, ceea ce nu e cazul! M-am uitat si nu mi se pare ca ar fi lipita... Multumiri anticipate!
    Last edited by hxa; 27-07-2006 at 12:14 AM.
    Cateodata absenta fumului face diferenta! :naughty:

  2. #2
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,299
    Rep Power
    15
    S-ar putea sa aiba dreptate cei de la pejo.Nu stiu cum arata capitonajul la 407 (nu m-am uitat niciodata atent la asta;cind te urci intr-o masina frumoasa nu te gindesti la cum ai putea sa o demontezi ),insa in principiu este f.mult de lucru si vei distruge anumite componente.Trebuiesc demontate parasolarele,ornamentele de sus si chiar de pe stilpi,minerele fata spate.Vei face practic un santier,in plus existind riscul sa deformezi acel capitonaj care nu va mai sta bine in veci.
    Pt. asemenea remedieri de caroserie am folosit metoda directa ,fara a demonta tapiteria.Asezi o bucata de pisla de minim 1cm grosime sub portiunea de lucru,asezi o bucata de lemn potrivita exact sub bombatura si lovesti cu un ciocan de 500 gr. finutz ,succesiv,dupa care cu un ciocan de 250 gr invelit in ceva postav gros se ciucaneste direct pe caroserie pe vopsea,tinind dedesubt "contra" cu ceva greu (shteclu ar fi ideal) peste aceeasi bucata de pisla.Nu va iesi perfect,urma se va vedea in continuare insa nu atir de accentuat.
    Problema este ca aceste bombaturi intind tabla,si de multe ori este mai bine sa faci o chituire-revopsire ,decit o indreptare simpla.O gropita de 2 mm adincime arata f. urit este adevarat,insa chiturile actuale o acopera fara urme sau riscul de a "sari",cu conditia ca cel ce face reparatia sa fie un profesionist ce stie sa pregateasca suprafetele.

  3. #3
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,299
    Rep Power
    15
    Am omis un lucru foarte important:metoda "directa" nu poate fi aplicata in cazul in care acea bombatura este deasupra la ceva nervaturi ,intarituri,suporti ,insa din pacate dupa legile lui Murphy cam acolo vor fi.(

  4. #4

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9
    Spre "norocul" meu e la cativa cm in spatele tesiturii de la parasolarul soferului, deci nu ar interfera cu nimic! Stiu deja si cum se scot parasolarele; mai studiez problema putin si daca inainte de-a ma prinde cum se demonteaza si restul componentelor ma obisnuiesc cu ideea "gropitei", o s-o las asa, in speranta ca poate se va vindeca singura! Pustiul meu zicea sa-i lipesc un dop galben de la ulei FLORIOL deasupra adanciturii, cum avea o Dacia papuc pe care am vazut-o azi, in felul asta-i rezolv si problema tuningului! :blush:
    Cateodata absenta fumului face diferenta! :naughty:

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •