Peugeot Club
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 43

Thread: 4007 - Probleme

  1. #1
    Rzvy33's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Constanta
    Age
    23
    Posts
    54
    Rep Power
    6

    4007 - Probleme

    Salut...
    Sunt posesorul unui peugeot 4007.In familie mai am un 407...cu 407`le nu am avut nici o problema,are 80.000km si e ok inca...
    La 4007 cand eram in treptele a 5a,a6a a inceput sa imi patineze usor ambreiajul...Masina are 38.000km.In 2 zile discul de ambreiaj a fost distrus,placa de presiune ,cat si volanta.Masina este inca in garantie pana in noiembrie anul acesta.M-am dus la reprezentanta cu ea,ca deh daca tot e in grantie si dau 12 milioane pe o revizie la 35000km ,no fi nici o problema...
    Problema aici apare...Reprezentata mi`a spus ca au picat din cauza "folosirii necorespunzatoare a masinii"...
    M`am interesat si eu pe internet si am aflat ca exista o problema majora la 4007,C-crosser,Outlander.
    Ambreiajul care este pus pe motorizare 2.2 hdi (156 CP) ESTE IDENTIC CU CEL DE PE 2.0 TDI (motorizarea de baza a Outlanderului),iar cuplul este prea mare pt acest ambreiaj.Le`am aratat articole din reviste de specialitate franceze, (vezi articol aici http://i28.tinypic.com/jfks9t.jpg ),discutii ale posesorilor de 4007 din alte tari cu acceleasi probleme iar ei mi`au spus ca sunt singurul cu aceasta problema.Este o problema de fabrica !
    Voi pune si niste linkuri pt cine vrea sa citeasca ...
    http://www.forum-peugeot.com/Forum/f...et_32270_1.htm

    http://forums.preloved.co.uk/fuseact.../2580e970.html

    As dorii si eu o adresa de email a peugeot franta,a psa ,nu stiu,niste idei....
    Astept ...
    Va multumesc

  2. #2

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    34
    Posts
    1,748
    Rep Power
    0
    Nu rezolvi nimic cu mail in Franta pentru ca-l directioneaza tot la noi pentru raspuns. Fa o reclamatie la noi si vezi ce raspuns primesti. La 38.000 km slabe sanse sa intre pe garantie.
    La cate 4007 s-au vandut cred si eu ca esti singurul.

  3. #3
    Rzvy33's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Constanta
    Age
    23
    Posts
    54
    Rep Power
    6
    Aici e problema...Daca e defect de fabricatie,nu ar trebuii sa intre fara discutie pe garantie ?

  4. #4
    mavida's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Suceava
    Age
    37
    Posts
    1,975
    Rep Power
    9
    Ca si sfat, vezi ca in zilele bune politica de garantie era una restrictiva si procentuala, acum probabil cu atat mai mult o astfel de interventie nu cade bine. Incearca sa iei legatura cu cineva din reteaua de service pentru a cauta existenta unor eventuale info-flashuri legate de problema ridicata de tine. Eu unul asa am reusit sa duc lupta pentru a schimba pe garantie un disc de ambreiaj si 2 bucse de ghidaj, probleme cauzate de un lot de bucse ale caror cote eronate de fabricatie produceau un joc ansamblului ambreaj.
    Nu stiu in ce masura vei reusi sa rezolvi ceva cu email la importator, care oricum trebuie expediat, deoarece corb la corb nu-si scoate ochiul. Din Franta daca trimiti va avea forward catre Romania iar aici totul se raporteaza numai la incadrarea in limitele bugetare admise ca si garantii contractuale. In esenta am ajuns la concluzia ca aceste garantii sunt mai mult teoretice, unde se poate realiza "indoctrinarea" clientului se apeleaza fara regrete la acest mecanism.
    Let the dream come true :wallbash:

  5. #5
    Rzvy33's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Constanta
    Age
    23
    Posts
    54
    Rep Power
    6
    Lupta continua...
    Va voi tine la curent
    Peugeot 4007 Balloon White :x

  6. #6
    Gold Lion Basti77's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    9,483
    Rep Power
    18
    Quote Originally Posted by Rzvy33 View Post
    Aici e problema...Daca e defect de fabricatie,nu ar trebuii sa intre fara discutie pe garantie ?
    Nu este defect de fabricatie ci o politica de tot rahatul legat de configurarea ambreiajelor, aceeasi tampenie se gaseste si la 207 care la o greutate identica cu 307 are un ambreiaj de 206 care este cu 200 kg. mai usor.

    Nu rezolvi nimic atata timp cat in cartea de garantie este specificat faptul ca ambreiajul este consumabil si garantia acestuia este pana la 20mii.

    Referitor la acele articole nu faci nimic cu ele, si eu am observat magaria facuta la 207 pot face zeci de articole cu acest subiect, s-a discutat si aici pe forum acest aspect si nimeni cu 207 care a schimbat ambreiajul dupa 20mii nu a facuto pe garantie chiar daca masina mai beneficia de ea.

    Mai bine ai incerca sa vezi daca exista posibilitatea adaptarii unul ambreiaj mai mare, s-au mai efectuat astfel de schimbari pe anumite modele.

  7. #7

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bucuresti
    Age
    34
    Posts
    1,748
    Rep Power
    0
    Pot sa confirm ca nu rezolvi nimic. Politica de 2 lei. Discurile de frana la 308 identice pe varianta de 90 CP cu cea de 150 CP la inceput. Acum le-au schimbat. )
    Garantie 2 ani auzi. De aia li se prabusesc vanzarile cu 90% in Romania.

  8. #8

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    out of the dark
    Posts
    39
    Rep Power
    0
    acum, sunt direct interesat, dar tot nu m-am lamurit, citind articolele acelea
    toate 4007 sunt afectate de problema ambreiajului sau doar anumite serii? si daca te duci sa-l schimbi, la eurial de exemplu, ti-l schimba tot cu unul subdimensionat?

  9. #9
    Gold Lion Basti77's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    9,483
    Rep Power
    18
    Normal, il schimba cu "piesa de origine" ) de origine si prost gandita, plus de asta ca exista sansa sa ai Luk made in UK si ei sa-ti monteze Luk made in Hungary )

  10. #10
    adi83's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Lugoj TimTim
    Posts
    600
    Rep Power
    7
    Inca un motiv sa nu-ti iei masina noua, hotie cu acte semnate, stampliate, impachetate Dupa ce platesti o carca de bani cu revizii suprataxate, daca se intampla ceva, te scot afara, superb! Absolut superb, ca sa stii a doua oara, sa nu mai ai tupeu sa mai treci pe la ei...:ninja:
    Ce garantie, garantie, aici se merge de la obraz la obraz!):doh:
    Scuze, nu m-am putut abtine, oricum nasoala treaba, tin-te tare, trage si piele de pe ei. Cum draq la 38000, daca pica ceva la masina sa nu acorzi garantie? Pai garantia ce inseamna, drumul de la dealer acasa? Incerc sa ma calmez, nu-i treaba mea si nu vreau sa injur, m-am pocait.
    Inspiratia exista...trebuie doar sa te gaseasca muncind...:huh:

  11. #11
    Rzvy33's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Constanta
    Age
    23
    Posts
    54
    Rep Power
    6
    Pai se manifesta la toate 4007 cu motor 2.2...si problema e alta..daca platesc din bani mei,ei imi pun accelasi ambreiaj...(wtff?) normal k nu ma las.am primit mail de la trust motors ca au primit sesizarea care am facuto la psa franta si ca au cerut detalii delarului...

    O sa va tin la curent cu ce se mai intampla.in tot acest timp masina sta in service
    multumesc serviceului pgt ca au masini pt clienti :d
    Peugeot 4007 Balloon White :x

  12. #12
    GXG's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,807
    Rep Power
    10
    Treaba cu garantia e complicata rau. Trebuie sa fii foarte rau si sa sa faci tam-tam la opc, presa, orice. Doar cu forta te ve intelege la Peugeot (dar si pe la altii).

    Pe de alta parte, ar trebui sa fii cinstit cu tine si sa iti raspunzi singur la o intrebare: ai folosit masina precum in manual? Stiu ca nu prea poti demonstra ca ai condus-o ca la carte (nici ei contrariul), dar, la un SUV cu transmisie manuala, fara reductor si cu ESP poti face praf ambreiajul in 10 minute...

  13. #13
    Rzvy33's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Constanta
    Age
    23
    Posts
    54
    Rep Power
    6
    Da..pot sustine ca masina nu a fost omorata..a fost mers omenescc cu ea...nu pot sa zic ca am mers perfect ca la carte dar nici nam omorato...

    Nu am foloait niciodata 4wd lock (care daca ar putea cnva sa imi explice ce e ias multumi)...eu stiam ca e reductor,asa citisem undeva.am eevitata sa il folosesc deoarece nu stiam ce si cum se intampla...
    Peugeot 4007 Balloon White :x

  14. #14
    GXG's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,807
    Rep Power
    10
    La Mitsu scrie in manual. Lock este pentru a "bloca" puterea 50%-50% fata spate. De fapt este un diferential controlat electronic si nu e chiar "lock". Nu se foloseste decat in situatii grele. Chiar se specifica in carte sa nu fie folosit pe asfalt.
    Reductor sigur nu ai. Acesta scade foarte mult raportul de viteza. Practic, in trapta I poti merge cu mai putini km/h cand il ai cuplat. Astfel, la 10km/h in loc sa ai 1000rpm si sa fii subturat(fara reductor), poti sa ai 2500 si sa fii in maxim de forta(cu un reductor). La asta ajuta reductorul. 4007 nu are (ca si Outlanderul si C-Crosser). Un off-roader veritabil are musai reductor (pe langa diferentiale blocabile mecanic, etc).

    In plus, cand vrei sa iesi dintr-un namol sau zapada mare, e bine sa nu lasi ASC-ul cuplat si sa incerci sa iesi frecand ambreiajul; e moarte curata: tu vei accelera si vei folosi ambreiajul, iar ASC-ul va frana roata ca sa nu derapeze. Ambreiajul e prins la mijloc si o va lua rau de tot pe coaja. In aceste cazuri, decuplezi ASC-ul, pui pe LOCK si dai drumul repede din ambreiaj (nu il patinezi). Apoi, o tii in derapaj pana iesi la liman. De-aia zic ca se poate sa fii rupt ambreiajul si sa nu stii. Citeste cu atentie manualul. Nu stiu la Peugeot ce scrie, la mitsu au dat astia o carte de telefon aproape si atinge si aceste aspecte, chiar daca nu foarte explicit. Si mie mi-a mirosit o data ambreiajul pentru ca am vrut sa ies dintr-un morman de zapada cu ASC-ul activat. L-am dezactivat aproape imediat cand am vazut ca nu ies (inca nu mirosea) si tot am simitit miros de ambreiaj incins. Daca ti s-a intamplat mai mult de o data, doua... s-ar putea sa ai un raspuns (pe langa problema cu ambreiajul la motorizarea 2.2).

  15. #15

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    out of the dark
    Posts
    39
    Rep Power
    0
    offtopic:
    GXG, manualele de la peugeot sunt renumite pentru lipsa de informatii, dar probabil ca stii deja asta
    atunci cand inca nu imi cumparasem 4007, am gasit pe site-ul honda (din romania) un manual al CRV care avea lejer peste 500 de pagini si mi s-a parut destul de complet
    cel de la outlander poate fi gasit undeva electronic? dat fiind ca am aproape aceeasi masina...

    la subiect:
    cunoscandu-i pe cei de la eurial, daca oamenii de pe piete mai civilizate (UK, Franta) au avut probleme sa le inlocuiasca pe garantie, cred ca si la noi ar fi la fel.

    cu toate acestea, multa bafta <A class="username offline popupctrl" id=yui-gen58 title="Rzvy33 is offline" href="http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/members/10021-Rzvy33"><STRONG><SPAN style="COLOR: #22229c">Rzvy33

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •