Peugeot Club
Results 1 to 11 of 11

Thread: schema calculator

  1. #1
    Yoooo's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Teleorman
    Age
    35
    Posts
    215
    Rep Power
    7

    schema calculator

    Mi-ar trebui si mie schema de la calculatorul motor Lucas seria DCU R 04010028 B, 80768 DAN, si mai e un cod de bare 9630476980 de la un peugeot 406 cu motor de 2.1 td din 1997.
    Anul trecut a aparut o problema la pornire. Dupa mai multe verificari a rezultat ca ar fi calculatorul. Am luat o alta masina cu aceeasi motorizare si am schimbat de pe una pe cealalta calculatorul, pompa de injectie si cheia cu cipul de imibilizare, dar la fel, dupa de porneste, se opreste imediat. Mai trebuie inlocuit si altceva sau alta ar fi problema?
    Mi-ar mai trebui si schema de la cheie cu imobilizatorul.

  2. #2
    yknot's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Braila
    Age
    43
    Posts
    37
    Rep Power
    0
    Si la mine face la fel daca am activa tastatura cu cod pornire si nu introduc codul. O schema nu te ajuta cu nimic.
    Peugeot 406 2.1td 110hp eprom V3 GROSTOTO

  3. #3
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,279
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by Yoooo View Post
    ... dupa de porneste, se opreste imediat....
    Problema de imobilizator,care mai are "o cutiuta" pe sub bord.De asemenea pompa de injectie trebuie recodata in noul ECU.Fara tester nu faci nimic.

  4. #4
    Dannyi AR's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Arad
    Age
    38
    Posts
    141
    Rep Power
    6

    Lightbulb

    [QUOTE=Yoooo ...dupa de porneste, se opreste imediat...[/QUOTE]

    Sau(cazul meu, simptoma identica!), senzorul de injectie, verifica-l!; daca nu fa-i un test. Ups!Sorry(nu stiu daca TD-ul are asa ceva, probabil nu!).
    Last edited by catalin gheorghe; 03-03-2010 at 09:57 AM.
    I sign out! , i love opel calibra!!!:thumbup:

  5. #5
    djvaliro's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    France
    Age
    31
    Posts
    60
    Rep Power
    6
    Verifica bornele de la pompa de alimentare (cu un voltmetru), in timp ce dai la cheie poti observa daca pompa merge sau se opreste, daca se opreste inseamna ca e vre-un senzor. Ceva similar mi se intampla si mie si a fost valva de relanti murdara, am curatat-o si acum e ok. Apropos merci celor ce m-au ajutat cu o vorba buna.
    Trebuie sa ai mufa de diagnoza PSA30, daca nu ma insel, deci se poate face test dar e mai dificil. Si eu sunt in aceeasi situatie.
    Spor.
    Last edited by catalin gheorghe; 03-03-2010 at 09:55 AM.

  6. #6
    yknot's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Braila
    Age
    43
    Posts
    37
    Rep Power
    0
    Sa lamurim cateva lucruri: 2.1td nu este hdi si in concluzie nu are pompa electrica de motorina, nu are imobilizator cu cip in cheie, ci un model mai vechi cu o tastatura sub bord, care face cumva treaba imobilizatorului pe care il stie lumea. Eu am facut proba cu un al 2-lea calculator si functioneaza ok.
    Peugeot 406 2.1td 110hp eprom V3 GROSTOTO

  7. #7

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    craiova
    Age
    30
    Posts
    18
    Rep Power
    0
    Eu am un 406 2.1 td din 1999, am cip in cheie, pompa electrica(electronica) de injectie si nu am tastatura.
    Last edited by catalin gheorghe; 03-03-2010 at 09:54 AM.

  8. #8
    Yoooo's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Teleorman
    Age
    35
    Posts
    215
    Rep Power
    7
    Si la mine s-a schimbat calculatorul, pompa de injectie si cateva module de pe traseu, de la un al peugeot la fel care a fost rasturnat dar care functiona, si nu vrea sa porneasca. Adica da sa porneasca, dar se opreste imediat, ca vechile simptome pana sa schimb calculatorul si pompa de injectie

  9. #9

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Tg.Mures / Angers, FR
    Posts
    209
    Rep Power
    8
    Deci tovarasi,

    1. XUD11BTE are doua versiuni de imobilizator: cu cod si cu cip in cheie (si am mai scris asta de mai multe ori, ba am mai pus is poze ) Sistemul de codare e absolut acelasi, daca imi amintesc eu bine 4 digiti, cu deosebire ca la versiunea cu chip pot fi orice caractere ASCII.

    2. XUD11BTE are pompa de injectie Epic Lucas controlata electronic
    3. Pompele Epic Lucas de pe XUD11BTE NU AU NICI UN FEL DE CIP/CODAJ/ETC, sunt doar bancuri si daca cineva v-a pus sa cumparati pompa pe motiv de codare, ala E UN ESCROC
    4. Singurele comunicatii "codate" la acest motor sunt intre tastatura (sau cip-cititor de cip) si ECU.
    5. Codarea este de tip serial, pe un singur pin al ECU acesta primeste toti cei 4 digiti, este vorba despre pinul 31.
    6. Anularea acestui cod se poate face foarte simplu, dupa 1 pornire normala a motorului (cu cip-ul sau codul corect) sa taie firul de la pinul 31. ECU va constata ca device-ul "cititor" nu este conectat, va vedea ca ultima tentativa de pornire a fost corecta, deci va presupune ca utilizatorul a anulat cu buna stiinta codul antidemaraj, deci motorul va functiona normal. Acelasi lucru se poate obtine si decupland doar mufa tastaturii, la sistemele cu tastatura sau mufa modulului cititor din jurul contactului (asta ca sa nu taiati firul de la pinul 31 al ECU)
    7. Functionarea "bizara" a motorului nu poate fi pusa pe seama sistemului antidemaraj. Un ECU ori e blocat (si in acest caz nu porneste deloc, nici macar 1 secunda, deoarece ECU nu comanda electrovanele pompei), ori merge normal, convins fiind ca userul a anulat voluntar codul antidemaraj. defectul trebuie deci cautat altundeva
    8. Chair daca un ECU a fost blocat din gresala, el poate fi deblocat (verificat pe propria-mi piele, chiar daca cei de la Peugeot nu vor sa accepte asta in ruptul capului). Eu am invatat sa deblochez ECU-uri de la Grostoto si tehnica functioneaza fara probleme. Dupa deblocare, sistemul antidemaraj poate fi anulat cum am aratat ma sus. Deci, sa cumperi ECU, cip-uri, pompe de injectie pentu un blocaj din gresala... e teapa.

    Tot ce am scris mai sus e trait de mine... mi-am blocat si eu vreo 3 ECU-uri testand diverse variante de chip-tuning, si mie au vrut sa-mi vanda cei de la PUG sistem complet cip-cititor-ecu-pompa cu 1500 euro, cand toata masina a costat 2200, dar nu a tinut fenta....

    Daca chiar vreti sa aflati care e problema motorului, trebuie pus pe un Lexia. Daca aveti drum prim Mures, eu am un Lexia (Cumparat chiar de la Grostoto) si va pot ajuta cu asta (in schimbul unei beri .

    De retinut ca erorile pot fi citite si doar de pe ECU, nu trebuie dusa toata masina la tester. E drept ca daca duci toata masina, poti face si testul de actuatoare (merita mai ales pentru a vedea daca electrovanele pompei de injectie functioneaza corect).

    Hai succesuri!
    Last edited by dyogenes; 04-03-2010 at 02:15 AM.

  10. #10
    yknot's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Braila
    Age
    43
    Posts
    37
    Rep Power
    0
    Foarte corect!
    Peugeot 406 2.1td 110hp eprom V3 GROSTOTO

  11. #11
    zeus_406's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    SALAJ
    Age
    27
    Posts
    128
    Rep Power
    7
    On topic Si 406-le meu este din 10.97 de 2.1 td si un mecanic i-a zis ca am pompa electronica de injectie si vreau sa va mai zic ca eu nu am tastatura cu cod sub volan ci la mine poate este ciudat trebuie sa deschid oricare usa pe langa cea a soferului pentru ca daca nu mi se opreste motorul in 30 de secunde,iar la usa de la sofer nu mi se aprinde becul interior cand este deschisa si nici avariile nu-mi fac dar la celelalte 3 face si lumina interior si avariile? OFF TOPIC In urma cu 3 zile datorita sfaturilor lui Yknot am reusit sa rebransez senzorul MAP la stutul de la intercooler si vreau sa va spun ca cei 110 cai isi fac simtita prezenta masina comportandu-se excelent in toate vitezele se simte ca trage excelent, alta problema este ca imi tremura volanul cand franez si se aude ca si pana de caciuc poate din cauza ruginii de pe discuri toate 4 fiind cu rugina maricica ceva sfaturi? poate nu este locul potrivit unde am scris dar tinand cont ca se vorbeste de motorul de 2,1...scuze ;(

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •