Peugeot Club
Results 1 to 13 of 13

Thread: reglare tacheti

  1. #1
    sebs's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Cluj-Napoca
    Age
    31
    Posts
    53
    Rep Power
    8

    reglare tacheti

    Dupa ce am facut reglarea tachetilor intr-un service masina a inceput sa tremure destul de tare la relanti si dupa ce merg mult timp cu masina imi apare si STOP + senzorul de ulei la relanti. Se poate sa fie prea stransi?

  2. #2
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,264
    Rep Power
    15
    Retur la service.Nu stiu cum ai putut sa scoti masina din service mai rea decat ai dus-o.

  3. #3
    sebs's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Cluj-Napoca
    Age
    31
    Posts
    53
    Rep Power
    8
    Daca ar stii omul cand o scoate din service...maine o duc inapoi.

  4. #4
    andy_l's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Oradea
    Age
    31
    Posts
    198
    Rep Power
    7
    Am si eu o problema cu tachetii (cred). Se aude un tancanit in special la ralanti. Poate ca se aude si in timp ce motorul este turat, dar eu atunci nu aud.
    Am fost cu masina la 2 service-uri. In primul loc am avut 4 mecanici catarati pe masina si nici unul nu a putut sa-mi spuna ceva concret. Unu' spunea ca is tachetii, altu ca sunetul vine de undeva din minunea aia in care intra aerul s.a.m.d. In al doilea loc mi-a spus ca bat tachetii. Recomandarea lui a fost sa schimb uleiul cu 10w40 (acum am Total 5w40). Mie mi se pare o aberatie. Pai, vascozitatea uleiului la cald este tot de 40, indiferent ca e 5w sau 10w. Nu? Plus ca nu as vrea sa trec pe ulei semisintetic.
    In rest motorul merge bine, nu trepideaza si trage normal. Aaa, era sa uit, este vorba de 1.4, 75CP, benzina.
    Voi ce parare aveti? Sa schimb tachetii? Si cati tacheti are masina? De reglat am inteles ca nu se regleaza pentru ca sunt cu auto reglaj. Sau sa incerc cu alta marca de ulei?

  5. #5
    andy_l's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Oradea
    Age
    31
    Posts
    198
    Rep Power
    7
    Chiar nimeni nu stie nimic?

  6. #6
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,264
    Rep Power
    15
    Motorul TU3JP cere 10W40 pentru climat moderat.
    Ce kilometraj are?

  7. #7
    andy_l's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Oradea
    Age
    31
    Posts
    198
    Rep Power
    7
    In jur de 80000.
    Am ascultat motorul si cand e turat si si atunci se aude acel tancanit (doar ca e mai rapid).
    Altceva ar mai putea fi?

  8. #8
    22_DOD's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Buzau
    Posts
    193
    Rep Power
    5
    Mai poate fi intinzatotul de la transmisie, sau de ce nu de la distributie. A mea a inceput sa tacane putin dupa ce am scimbat fulia de la arborele cotit si oricum este 1.4 hdi. Am auzit ca la astea tachetii se uzeaza foarte greu pentru ca au un sistem special. Toti mecaniciimi-au spus ca nu sunt probleme. Motorul este in parametri la peste 100000 KM.

  9. #9
    andy_l's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Oradea
    Age
    31
    Posts
    198
    Rep Power
    7
    Distributia i-a fost schimbata la 60000 cu tot cu role si pompa de apa. Vreun intinzator de la cureaua de accesorii poate produce acest sunet?

  10. #10
    SonyAD's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Bucureşti, Ro.
    Age
    28
    Posts
    3,104
    Rep Power
    11
    Da. Este improbabil să fie tacheţii sau să provină din chiulasă zgomotul. Pune un mecanic să dea cureaua de accesorii jos şi vezi dacă mai face zgomotul după ce porneşti motorul. Dacă nu, probabil este întinzătorul. Nu ştiu cum e la 1.4 hdi fulia vibrochen dar nu cred că e exclus să fie aia. La 2.0 HDi pe 206 fulia vibrochen model vechi, care s-a montat până pe 24 iunie 2002, este execrabilă.
    Le lion flatulent est revenu.
    "Metoda aceasta returnează toarţa ferestrei principale."
    Nu sta în calea babei spre mântuire.

  11. #11
    andy_l's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Oradea
    Age
    31
    Posts
    198
    Rep Power
    7
    Se pare ca pana la urma sunetul e provocat de tacheti.
    Stie cineva care trebuie sa fie distanta la tacheti? Nu prea stiu cum sa explic, dar incerc. Este vorba de jocul pe care fiecare tachet il are. Mecanicul a bagat ceva chestie (lera se numea parca), dar a zis ca nu stie care este valoarea la motoarele pejo. La dacie cica era 20 si 15 (admisie si nu mai stiu ce). Am incercat sa caut pe service box, dar acolo imi da doar piesele, nu si distantele necesare.

    L.E. Am gasit. Pentru cei care sunt interesati:
    - admisie: 0.20
    - evacuare: 0.40
    Last edited by andy_l; 26-02-2010 at 11:43 AM.

  12. #12

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    craiova
    Age
    36
    Posts
    65
    Rep Power
    5
    Fi baiat destept si dute rapid la un servis peugeot si tii rezolva nu cu multi bani ai incredere eu am fost si se merita.SI dau garantie pe ceea ce fac ei
    Apropo la peugeot 206 de 1.4 75cai tachetii se regleaza exact ca la dacie dar cu alte dimensiuni.

  13. #13
    andy_l's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Oradea
    Age
    31
    Posts
    198
    Rep Power
    7
    Tachetii sunt usor de reglat, dar pana la urma s-a dovedit ca bataia venea de la fisele de la bujii. Daca misc putin fisele, nu se mai aude nimic. Faza nasoala e ca fisele nu pot fi cumparate separat, doar impreuna cu bobina de inductie.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •