Peugeot Club
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

Thread: Pragurile lovite!

  1. #1

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9

    Pragurile lovite!

    Acum 2 zile masina a implinit exact 2 luni de cand o am, sa ne traiasca tuturor masinutele, fiindca sunt superbe! Am condus-o si o conduc cu grija (e inca brand new, ce naiba), rodaj, regim (neturat la rece, turat decent la cald, talpuit foarte rar si numai dupa 2000 rpm, etc.), nu parchez cu una sau doua roti pe borduri, nu o urc pe borduri, fiindca m-am obisnuit de mult cu ideea ca trotuarele sunt dedicate pietonilor (prefer sa platesc parcarile ca la balamuc), n-am dat in nici o groapa deosebita pana acum (le ocolesc ca la circ), nu palesc cu ea alte masini, pietoni sau catei/pisici, s.a.m.d.! Nice CV, nu? Ieri am avut ocazia, asteptand afara din masina, sa-i contemplu, din lateral-dreapta si de la vreo 5 m distanta, unica si frumoasa linie a caroseriei... Dar numai vreo cateva zeci de secunde, fiindca mi s-a parut ca baza pragului din dreapta, la vreo 25 cm de zona cricului-fata, are o discontinuitate de 2-3 mm adancime fata de linia generala. Am plimbat degetul pe baza pragului in zona respectiva, si DA, a fost candva lovit! Mi-a picat fisa si imediat m-am dus in partea stanga, si DA, acelasi lucru, in aceeasi pozitie (+/- 1 cm), dar mai putin, aproape insesizabil, tabla pragului a fost infundata cam cu 1-2 mm. Ce inseamna asta? Simplu, ce s-a mai discutat si cu ocazia altui topic, idiotii responsabili cu urcatul si coboratul masinilor de pe trailer ar trebui impuscati, apoi reanimati si impuscati din nou!!! Traiasca zimbri tarii (versiunea mioritica a bizonilor)!
    Voi ati avea curiozitatea sa faceti aceasta verificare "organoleptica" de cateva secunde la masinile voastre, sau credeti ca e mai bine sa nu stiti?
    Eu unul am vazut rosu multe minute dupa aia, pana cand m-am obisnuit cu ideea.
    Last edited by hxa; 01-06-2006 at 02:30 PM.

  2. #2

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Bucuresti
    Age
    38
    Posts
    664
    Rep Power
    9
    poza? poate "asa e toate"...
    PeJos

  3. #3
    fxg's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Behind the wheel ;)
    Posts
    123
    Rep Power
    9
    Din ce inteleg eu, pare mai mult un semn de ridicare pe elevator.
    Acoustiq / eXiGe

    oTD Radio / TLA Radio / Soundscapes

  4. #4
    a_mic's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Bucuresti
    Age
    55
    Posts
    718
    Rep Power
    9
    hxa: acuma...daca tot ai aflat...Oricum, sunt convins ca stii care e urmatorul pas: rampa-lampa-ochelari si la verificat pe dedesubt.(
    "Libertatea este acel mod de comportare care nu aduce atingere libertatii celorlalti"
    [COLOR="Red"]Cine nu bea cu noi, bea impotriva noastra !
    a_micu'

  5. #5

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9
    Quote Originally Posted by fxg
    Din ce inteleg eu, pare mai mult un semn de ridicare pe elevator.
    In cazul macaralei nu ar trebui sa fie 4 semne in total, 2 si catre spate? M-am uitat cu atentie si afara de semnele alea doua totul este perfect, nimic altceva. Ma enerveaza ideea ca dupa ce ca dai o caciula de bani pe o masina ti se mai si rapeste placerea de a fi primul care buseste pragurile...

  6. #6

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    334
    Rep Power
    0
    nu este obligatoriu sa ai semne si pe spate: pe fata ai motorul care este greu.

  7. #7

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9
    Quote Originally Posted by a_mic2006
    hxa: acuma...daca tot ai aflat...Oricum, sunt convins ca stii care e urmatorul pas: rampa-lampa-ochelari si la verificat pe dedesubt.(
    M-am uitat pe dedesubt (la un centru care schimba tobe) si este impecabila, afara de zgaibele alea doua de la praguri n-are nimic altceva. Nu ma asteptam sa gasesc si alte defecte, deoarece punctele alea doua de pe praguri sunt mai jos decat orice altceva de pe burta masinii. M-am uitat sa vad daca antifonul de pe cantul pragurilor este razuit sau nu, si nu pare a fi. Inseamna ca impactul cu platforma trailerului ori a fost usor (dar cum sa se indoaie o tabla si sa nu se ia o vopsea?!?) sau AU STIUT si au dat o pensula dupa aia! Mi-e imposibil sa cred ca asa a fost caroseria inainte de a fi vopsita in fabrica... Atentie, nu pragurile sunt infundate, ci doar cativa mm din tabla aia de 1-2 cm latime (de ghidare a crick-ului) de sub ele.

  8. #8

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9
    Quote Originally Posted by me1234
    nu este obligatoriu sa ai semne si pe spate: pe fata ai motorul care este greu.
    Semnele sunt mult mai scurte decat latimea tipica a bratului de elevator, in plus au profil de parabola, cu infundare maxima in centru si descrestere catre marginile zgaibei, exact cum s-ar intampla daca ai da jos masina de pe trailer de la nivelul superior, avand un unghi platforma-rampa neadecvat garzii la sol a masinii. Sunt sigur ca masinile transportate la nivelul de jos al trailerului nu au busite pragurile (poate doar spoilerele, dupa ce le-au coborat cu viteza maxima :naughty: )
    Last edited by hxa; 01-06-2006 at 01:55 PM.

  9. #9
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Romania
    Age
    34
    Posts
    4,387
    Rep Power
    10
    Te rog pune o poza edificatoare ca sa iti pot spune daca este normal sau nu. Se poate sa fie o confuzie si masina sa nu aiba nimic. Pana acum nu am aflat nimic concret si deja s-a facut o pagina de posturi.
    Chiptuning Peugeot si anulare FAP | Pot face si diagnoza, GRATIS. Detalii in privat.
    '07 BMW X3 3.0sd 286CP+ | ex: '04 Peugeot 307

  10. #10

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9
    Quote Originally Posted by Doc
    Te rog pune o poza edificatoare ca sa iti pot spune daca este normal sau nu. Se poate sa fie o confuzie si masina sa nu aiba nimic. Pana acum nu am aflat nimic concret si deja s-a facut o pagina de posturi.
    Ok, o sa pun si poze dupa-amiaza! Niet, nu-i normal, pe dreapta e mai mult decat pe stanga, si pozitiile difera cu 1-2 cm, deci nu sunt "gauri tehnologice"!
    La mana se simte foarte bine, profilul marginii tablei se schimba in zona deformarii, marginea fiind roluita catre interior (mai mult pe dreapta)!

  11. #11

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    138
    Rep Power
    9
    Iata si pozele, primele 2 la partea stanga, ultimele 2 la partea dreapta (unde este mai tare deformata):

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_01.jpg 
Views:	104 
Size:	65.8 KB 
ID:	1759

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_02.jpg 
Views:	91 
Size:	80.0 KB 
ID:	1760

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_03.jpg 
Views:	98 
Size:	96.9 KB 
ID:	1761

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_04.jpg 
Views:	76 
Size:	85.7 KB 
ID:	1762

    Distanta intre gaura din prag, luata ca reper (unde vine cricul), si mijlocul deformarii, este de 29 cm pe stanga si de 31 cm pe dreapta.
    Nu este in regula ca o firma sa cheltuiasca milioane pe proceduri si tehnologie, astfel incat un produs industrial finit sa arate impecabil la livrare, si ca un client sa plateasca un lucru nou (prin definitie impecabil), ca niste iresponsabili care alta grija nu au decat sa urce si sa dea jos niste masini de pe o rampa fara a le distruge, sa isi bata joc cat pot de toate astea.
    Last edited by hxa; 01-06-2006 at 09:32 PM.

  12. #12

    Join Date
    May 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    404
    Rep Power
    0
    Off T:In cazul asta ori ne rugam sa avem noroc si sa nu buseasca ciumpalacii masinile la transport, ori mergem direct la fabrica sa le preluam.La alegere....

    On T:Si eu am vazut la o luna dupa ce am preluat masina ca am pragurile (pe cant) cu vopseaua razuita cam in aceeasi zona.Si nu imi explicam cum de e posibil asta, tinand cont ca si eu am grija prin ce gropi dau.Acum, dupa cate am citit pe forumul asta despre transportul masinilor, nu ma mai mir.

  13. #13

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Bucuresti
    Age
    34
    Posts
    47
    Rep Power
    0
    Eu cred ca exagerati putin!Dar daca va treziti cu o cheie dealungul masinii ?Atunci ce mai ziceti?Faceti infarct?Sunt frumoase sunt ale nostre incercam sa le ingrajim cat mia bine posibil dar nu le idolatrizam ca pana la urma raman niste fiare care au scopul sa ne duca din punctul A in punctul B fara probleme !Eu am comis-o singur din neatentie .Am dat cu spatele si am atins o rabla parcata langa mine si mi-am zgaiat putin spoilerul spate.M-am suparat foarte tare , dar pana la urma m-am gandit asta e din vina mea dar sa fi fost din vina altuia ce faceam ?Innebuneam?Da-o in colo e fier si se repara!

  14. #14
    doctoru''s Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Bucuresti
    Posts
    532
    Rep Power
    9
    Parerea mea este ca acele mici infundari ale pragurilor au fost facute in momentul cand a fost data jos masina de pe trailer, pragurile atingand unghiul facut de rampile de descarcare si trailer! Intr-o parte a atins mai mult, iar in cealalta mai putin!
    Peugeot 307 T6 1,6 HDi 16V Blue Recife

  15. #15
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Romania
    Age
    34
    Posts
    4,387
    Rep Power
    10
    Nu va mai agitati atata, masinile astea sunt date jos de pe tren, autotren de mai multe ori. Asa ca nu mai da-ti vina pe Eurial sau importator. Va rog sa o faceti cand aveti dovezi. Este usor sa ne luam de unii sau altii, fara nicio dovada. Voi credeti ca masinile astea nu pot fi lovite inainte de a iesi pe poarta fabricii??? Si in plus de asta eram sigur ca de acele canturi vorbeste cand i-am sugerat sa puna poza. Eu nu mi-as face griji din cauza asta, pentru ca stiu sigur ca am vazut masini cu acele canturi indoite din fabrica. Pur si simplu acolo se imbina caroseria. Niciodata nu o sa fie perfect dreapta aceea zona.
    Chiptuning Peugeot si anulare FAP | Pot face si diagnoza, GRATIS. Detalii in privat.
    '07 BMW X3 3.0sd 286CP+ | ex: '04 Peugeot 307

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •