Peugeot Club
Results 1 to 15 of 15

Thread: Folie Carbon 3M vs MaxPlus

  1. #1

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    buc
    Posts
    85
    Rep Power
    0

    Folie Carbon 3M vs MaxPlus

    Inainte sa ma apuc de treaba am zis sa ma interesez in privinta foliei pe care am sa o pun pe masina.

    Eram hotarat sa optez pentru folia 3M dar persoana la care am fost mi-a aratat si un alt tip de folie mai exact MaxPlus, si mai exact recomandand folia ca se lipeste mai bine decat 3M.

    Diferenta de pret pe metru patrat intre cele 2 folii este de 30 ron, MaxPlus fiind folia mai ieftina.

    Problema mea acum nu consta in diferenta de pret care se poate spune ca e de neglijat si imi pun semne de intrebare asupra calitatii. Am luat 2 mostre si m-am tot uitat la ele si ambele au avantaje si dezavantaje.

    1. MaxPlus are striatiile mai mici ca 3M (optez 3M)
    2. MaxPlus datorita striatiilor mai mici are tendinta de a luci (preferand ceva mai mat, optez spre 3M)
    3. Maxplus nu isi schimba culoare din anumite unghiuri, am sa postez si o poza in care se vede diferenta de culoare (optez MaxPlus)
    4. Zgariieturile se vad mai slab pe folia MaxPlus (optez MaxPlus)
    5. Ca "intindere" MaxPlus este mult mai elastica (avantaj cred ca ar fi la locurile unde necesita intindere, indoire)(am intins fara a incalzi)

    Am cautat detalii pe net despre MaxPlus in privinta unui feedback si nu am gasit nimic, stiu doar siteul care fabrica folia: www.maxplus.com.tw deci made in taiwan
    Acum un sfat de la cei care au pus pe masina una din aceste marci de folii.

    Stanga -> MaxPlus
    Dreapta -> 3M
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 24112009029.jpg   24112009030.jpg   24112009033.jpg   zgariat.jpg   zgariat+culoare.jpg  

    Last edited by cox; 25-11-2009 at 09:40 AM.

  2. #2
    maryusdanyel's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Pitesti,Bucuresti
    Age
    29
    Posts
    1,133
    Rep Power
    10
    Cred ca singura caracteristica care nu ai spus-o,dar si cea mai importanta,e rezistenta in timp.Nu avea cum sa stii acum ,dar sa ne tii la curent.
    Oricum "Made in Taiwan" si faptul ca nu ai gasit deloc feedback sunt 2 minusuri foarte mari.

  3. #3
    Deesse's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti
    Age
    30
    Posts
    891
    Rep Power
    6
    Evident, 3M.
    Am si eu pe niste plastice din interior.
    Mon noire vagabonde: Citroen C4 1600

  4. #4
    Grofu's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,278
    Rep Power
    8
    Si cum se prezinta folia de pe plasticele din interior?Am vrut ieri sa iau si am zis totusi sa mai astept sa vad la cineva si modelul cu striatiile in relief pentru ca am vazut pe niste plastice folia aceea lacuita si nu mi-a placut.

  5. #5
    Deesse's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bucuresti
    Age
    30
    Posts
    891
    Rep Power
    6
    Nu e folie lacuita, e 3D.
    Se prezinta ca noua.
    Mon noire vagabonde: Citroen C4 1600

  6. #6
    maryusdanyel's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Pitesti,Bucuresti
    Age
    29
    Posts
    1,133
    Rep Power
    10
    Recomand carbonsystems.ro. Fac o treaba excelenta cu folia.Inclusiv cu trimurile de interior.Am vazut live cateva lucrari la interior si exterior,inclusiv folie 100%, si am ramas impresionat.Pur si simplu nu iti dadeai seama ca e folie.

  7. #7

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    buc
    Posts
    85
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by maryusdanyel View Post
    Cred ca singura caracteristica care nu ai spus-o,dar si cea mai importanta,e rezistenta in timp.Nu avea cum sa stii acum ,dar sa ne tii la curent.
    Oricum "Made in Taiwan" si faptul ca nu ai gasit deloc feedback sunt 2 minusuri foarte mari.
    Asta e motivul pentru care astept sfaturi, rezistenta in timp e cea mai mare problema, nici nu vreau sa ma gandesc ca dupa 2 ani sa prezinte semne din cauza inbatraniri materialului sau mai grav dezlipire la colturi, reactii la variatii de temperatura dilatare/contractare.

  8. #8
    Grofu's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,278
    Rep Power
    8
    Cam orice folie imbatraneste dupa 2 ani.Mai ales la jegul de la noi ce ne obliga sa spalam masina saptamanal.

  9. #9

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    buc
    Posts
    85
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by grofudaniel View Post
    Cam orice folie imbatraneste dupa 2 ani.Mai ales la jegul de la noi ce ne obliga sa spalam masina saptamanal.
    Nu are legatura jegul cu imbatranirea prematura a unei folii, treaba tine de calitate cum e in cazul foliei lumar vs cea de 15 ron in targ.

    Folia e compusa in banda adeziva + vopsea (tus) + lac, daca vopseaua de pe masina tine in timp nu vad dc folia nu ar tine.

  10. #10
    Grofu's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,278
    Rep Power
    8
    Apar mici zgarieturi pe ea,praful ce se pune pe margine ,cu timpul dupa spalari face ca aceasta sa inceapa sa se dezlipeasca la colturi.E normal ca dupa 2 ani sa apara semne de uzura,nici macar vopseaua nu se pastreaza perfect dupa aceasta perioada.

  11. #11

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    buc
    Posts
    85
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by grofudaniel View Post
    Apar mici zgarieturi pe ea,praful ce se pune pe margine ,cu timpul dupa spalari face ca aceasta sa inceapa sa se dezlipeasca la colturi.E normal ca dupa 2 ani sa apara semne de uzura,nici macar vopseaua nu se pastreaza perfect dupa aceasta perioada.
    Daca cineva poate confirma ca dupa 2 ani folia se dezlipeste la colturi fara a freca sau a atinge fizic folia renunt la idee, nu are rost sa fac o investitie de aproape 1000 ron si dupa 2 ani sa realizez ca a fost degeaba. As intelege la semne de uzura dupa 2 ani o mica decolorare dar nicidecum o decolorare vizibila la colturi, crapaturi in textura, arsura de la soare.

    Micile zgarieturi depind doar de intretine, loc de parcare, etc, nu inteleg treaba cu "praful ce se pune pe margine" te rog explica.

  12. #12
    Grofu's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Age
    26
    Posts
    1,278
    Rep Power
    8
    Nu stiu daca ai avut vreodata folie pe telefon.Cu timpul praful adera la marginile foliei si fiind impins de jetul de apa la spalatorii va duce,cu timpul la mici dezlipiri in zonele de imbinari ale foliei.Poate maine daca am timp i sa fac niste poze la folia de pe masina unui prieten sa vezi ce vreau sa zic.

  13. #13

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    buc
    Posts
    85
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by grofudaniel View Post
    Nu stiu daca ai avut vreodata folie pe telefon.Cu timpul praful adera la marginile foliei si fiind impins de jetul de apa la spalatorii va duce,cu timpul la mici dezlipiri in zonele de imbinari ale foliei.Poate maine daca am timp i sa fac niste poze la folia de pe masina unui prieten sa vezi ce vreau sa zic.
    Chiar te rog cu pozele.

    Ideea e ca eu vreau sa pun folia in urmatoarele locuri:

    1. Plafon - La 207 pe lateralele plafonului sunt 2 benzi de plastic cauciucat care au in fata si spate sitemul de prindere a porbagajului, acolo folia intra aproape un mm in interior fara probleme, in spate intra iar 2-3 mm dupa eleron, in fata: intre parbriz si plafon e loc suficient de inca 2 mm (rezolvat)
    2. Capota - Tinand cont ca se inbraca, folia va fi montata cativa milimetri si pe interior pentru a evita dezlipirea.
    3. Pleaoapele - Reprezinta dezavantaju deoarece sunt deja montate si terminatia foliei va fi fixa mai exact la partea cu sticla de plastic a farului. (se va evita pozitionarea jetului de apa de jos in sus)
    4. Capacele la oglinzi - Aici e cam delicat si s-ar putea sa am neplacerea sa se dezlipeasca folia daca se va insista cu jetul de apa (pot renunta la folia de pe capacele oglinzilor)

  14. #14

    Join Date
    Feb 2008
    Location
    medias
    Age
    31
    Posts
    34
    Rep Power
    0
    Si eu vreau sa imi pun acum folie, deci mi-am intins antenele un pic. Si din cate am vorbit cu cunoscatori, nu e prea indicata folia "made in taiwan", deoarece are un adeziv destul de slab si in timp o sa lase bule de aer, iar in plus, cica e mai subtire. Uite, iti dau eu un pont http://www.leykom.ro/contact.html. E si ieftin, pentru ca ca e pret de depozit, inainte sa intre in atelierele celor care se ocupa numai cu asa ceva (27-28eur/m). E si de calitate, producator nemtesc. Singura problema e ca o dau numai pe firma (cu factura) si numai la suluri, dar zic eu ca te poti intelege cu ei. Eu astazi am vorbit cu ei si asa mi-au dat de inteles ca ar putea, pana la urma, sa imi dea si mie un 4 m. Merita incercat.
    Bafta
    Last edited by cox; 27-11-2009 at 10:05 AM. Reason: Bataie de joc la adresa limbii romane

  15. #15
    Roby206's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Bucuresti
    Age
    22
    Posts
    48
    Rep Power
    0
    Si eu sunt de acord cu @kfu2u,folia din stanga este foarte slaba calitativ,unele din motive le-a prezentat si el,folia nemteasca este mult mai rezistenta pentru ca:este mai groasa ca material,se lucreaza foarte usor,se modeleaza destul de ok pe toate suprafetele.
    Aveti grija,toti care vreti sa colantati vreun element de caroserie la retusuri:
    1.atunci cand taie materialul in exces sa nu zgarie vopseaua;
    2.coltul sa fie taiat in 2 pentru ca materialul sa fie petrecut unul peste celalalt (sa nu fie lipit adeziv de adeziv)
    3.la sfarsit,sa se accentueze foarte bine pe colturi si lateral cu feonul.
    Multa bafta!!!
    Last edited by cox; 03-12-2009 at 09:39 AM.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •