Peugeot Club
Results 1 to 13 of 13

Thread: 306 - Rulmenti punte spate

  1. #1

    Join Date
    Jun 2009
    Location
    craiova
    Age
    34
    Posts
    30
    Rep Power
    0

    306 - Rulmenti punte spate

    salutare,

    am si eu or problema la roata din spate partea dreapa am schimat astazi anortizorul si am ramas surprins ca bratul nu se misca deloc este blocat , dupa chestia asta mai am si roata un pic inclinata cu partea de sus inspre interior.


    mare nevoie de sfaturi bune.ce ar putea fi de exemplu rulenti daca merg si de la dacia cum merge rulmentul de pe spate de la butuc.


    messengerul meu este edifice28

    sau telefon 0766 709070


    partea stanga spate merge perfect







    un "smeker de piese f.m.m.de kkt" mi-a cerut 300 euro + 200 ron manopera pentru toata puntea spate , sincer mi se pare exagerat de mult pentru ca in zilele noastre un pejo 306 1.4 este 400 euro in germania.

  2. #2
    silviump3's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    bucuresti
    Posts
    392
    Rep Power
    9
    Acei rulmenti de la puntea spate sunt din aceia pe ace, nu cred sa se potriveasca. Problema este ca daca a facut joc in axul puntii degeaba inlocuiesti doar rulmentii, in scurt timp problema va reveni. In acest caz ar trebui bucsata puntea. Ca si pret, eu stiam undeva intre 1000-1200 roni toata operatiunea.

  3. #3
    psa106's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    bucuresti
    Posts
    390
    Rep Power
    6
    ai doua variante rezonabile: 1.demontarea puntii spate, inlocuirea rulmentilor (cu kit original) dupa rectificarea sau bucsarea axului; 2.inlocuirea cu o punte de prin dezmembrari, daca gasesti una acceptabila ca stare si ca bani. bafta!

  4. #4
    gusty_gty1983's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Cluj-Napoca
    Age
    31
    Posts
    296
    Rep Power
    4
    Am si eu o intrebare....unde sunt pozitionati acei rulmenti? Ca am si eu aceeasi problema cu dreapta spate care sta inclinata inspre caroserie si imi uzeaza cauciucul pe interior. Sunt in butucul cu roata si discul de frana? Multumesc.
    Last edited by 205; 18-10-2010 at 11:25 AM. Reason: Lipsa majuscule la inceput de propozitie.

  5. #5
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,311
    Rep Power
    15
    Nu.
    Sunt sus la articulatia bratului.
    Rulmentii sunt piesele 8 si 9 din imagine:
    Last edited by turbojack; 17-10-2010 at 12:26 PM.

  6. #6
    gusty_gty1983's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Cluj-Napoca
    Age
    31
    Posts
    296
    Rep Power
    4
    Multumesc mult... o sa o duc la mecanic sa rezolve problema ca din cate vad eu aici e destul de complicat si multa munca.
    Acuma sunt curios ce scor imi baga aia de la piese auto.
    Ms mult si numai bine.
    Last edited by 205; 18-10-2010 at 11:25 AM. Reason: Lipsa majuscule la inceput de propozitie.

  7. #7
    aramiss77's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    arad
    Age
    30
    Posts
    95
    Rep Power
    5
    M-am interesat saptamana asta si eu de preturi pentru reparatie punte: rectificare punte(manopera)+rulmenti=1.000 Lei si rectificare+bucsare punte(se renunta complet la rulmenti)=450 Lei. Asta fiind doua ateliere diferite de la mine din oras. Ca si calitate si durata nimeni nu poate sa dea un timp exact, depinde de stilul de mers si de drumurile pe care se circula.

  8. #8

    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Timisoara
    Age
    28
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    Unde anume in Arad ai mers?

  9. #9
    silviump3's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    bucuresti
    Posts
    392
    Rep Power
    9
    Daca se pun si gresoare pe acele bucsi este ok. Daca nu , nu cred ca vor tine foarte mult .

  10. #10
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,311
    Rep Power
    15
    Quote Originally Posted by aramiss77 View Post
    .... rectificare punte(manopera)+rulmenti=....
    Nu inteleg nimic din fazele astea cu rectificat.Uzura puntii inseamna material lipsa.Un rulment are nevoie de o cota de grosime foarte precisa.Rectificarea inseamna o noua luare de material.Concluzionand inseamna ca uzura+rectificare inseamna o cota mult sub cea necesara rulmentului nou.Si atunci pentru ce platiti? Eu zic ca e tzeapa.Va inlocuiesc pur si simplu rulmentii peste rahatul de uzura care exista ,va iau banii inclusiv pentru asa zisa "rectificare" si va spun pa.
    Rulmentii sunt o articulatie cu rostogolire rolele fiind din otel inalt aliat tratat. Bucsile sunt articulatie prin frecare,confectionate in majoritatea cazurilor din teflon ( adica un fel de plastic).Ghiciti voi care este mai durabila.

  11. #11
    gusty_gty1983's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Cluj-Napoca
    Age
    31
    Posts
    296
    Rep Power
    4
    Am inteles...ai dreptate.Inseamna ca ramane o singura varianta:incarcarea puntii cu sudura si apoi strunjita la cota.

  12. #12
    turbojack's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Cluj
    Age
    47
    Posts
    5,311
    Rep Power
    15
    Asa e cel mai corect si durabil.

  13. #13
    aramiss77's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    arad
    Age
    30
    Posts
    95
    Rep Power
    5
    Normal ca e mai corect asa.
    Turbo: eu am scris doar ce mi s-a spus in doua locuri diferite. Nu au fost ideile mele.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •