Da-mi VIN-ul tau (seria caroseriei) daca nu stii codul motorului.
se poate sa fie euro3,si a mea e din 2005 si e tot euro3..daca nu are filtru antiparticule ( FAP ) e euro3 cu siguranta,si...astia de la Rar nu pot face magarii pentru ca e clara treaba din nr de identificare al auto(seria caroseriei )
Nu pot sa zic decat ca ai dat un ban in plus dar,ai scapat de grija FAP-ului,care nu e chiar ieftin de intretinut,bafta !
I love this Car !;)
Da-mi VIN-ul tau (seria caroseriei) daca nu stii codul motorului.
Let the dream come true :wallbash:
Am vazut mai multe cazuri de genu' asta... Se pare ca la noi sunt altele pragurile dintre nivelele de poluare. Un prieten si-a luat un golf 4 din germania, pe cartea de identitate scria DD4, deci euro 4, dar la noi asta e echivalentul lui euro 3. Nu prea stiu de ce, dar asta e procedura la noi.
VIATA E GREA, DA' TRECE...:)
Mda...sa nu radeti...de unde pot vedea si eu ce EURO are masina mea?
Peugeot 407 Executive SV 2.2l/163 CP <Full Options> Active
Megane 1.6i 8v/75 CP <No Options > Retired
VW Jetta 1.6i - Company Car Active
La pozitia 10 din talon ultimele 2 caractere reprezinta norma de poluare (E3, E4 etc)
407 Paladine 2.0HDi 136 Cp Or Blanc + Honda Civic 1.8 i-vtec 140 Cp Gri
Hei va multumesc mult pt sfaturi. Am vb cu nenea ala de la care am luat masina, si bineinteles ca l-am certat. Si el era sigur ca e euro 4, dar i-am trimis certificatu de conformitate cu normele ....bla bla .... si avea el ceva cunostinte pe la Cluj care au zis ca e euro 3.
Eu nu inteleg treburile aste! cum se poate? Adica la noi e mai altfel aerul? Nu aceleasi gaze le scoate masina? De ce in Belgia e euro 4? :disgust: Ma omoara legile din tara noastara ! :deadtongue:
Am o mare problema si nu stiu ce as putea face..daca aveti idei, sau daca stiti ce ar trebui sa fac..va rog mult pls. HELP!!!
Am cumparat recent un Peugeot 307 Hdi , combi din 2006, pana acum toate bune..toarce frumos..felina e superba...
Problema a aparut la RAR, dupa datele de la RAR este Euro 3, iar in Ungaria unde am cumparat masina era inscrisa ca Euro 4.
Am sunat la Salonul auto din Budapesta de unde am cumparat masina si le-am povestit problema. Ei m-au asigurat ca masina este Euro 4 si in plus mi-au trimis si o schita cum se calculeaza nivelul de poluare la Peugeot 307.
M-am intors la RAR dar nicicum nu am reusit sa ii conving. Ce pot face?
Cei de la Peugeot mi-au spus ca nivelul de poluare se calculeaza dupa a noua cifra din seria masinii, ptr. ca aceasta indica cati "Euroi" are...il gasiti in attachment tabelasul in limba franceza si maghiara...
Daca cineva ma poate ajuta cu o idee ce sa fac rog sa o faca.
Nu imi vine sa inscriu o masina ca Euro 3 in Romania cand in Ungaria este Euro 4?
Nu inteleg cum de se poate schimba nivelul de poluare de la o tara la alta..sau asta e politica Rarului?
P.S. Rog daca citeste vreun oficial de la Peugeot Romania sa imi spuna cum pot sa il contactez ptr. rezolvarea problemei...
@nudlicska, imi pare rau pentru problema ta....dar nu stiu cum sa spun astia de la RAR sunt niste rapciuge, un singur lucru e clar ...trebuie de evitat cat mai mult. Cel mai trist este cand aduci Mercedes Benz model 93 din germania, pe acte euro 2 kat, iar c***tii astia ti-o trec ca non euro ca asa e la ei in baza de date si ca ei "e" legea si "e" ciumegi. Si chestia asta o fac cu toate modelele respective, nu ca al meu a fost mai cu motz. Au o baza de date de tot c***tu, de acu 150 de ani cand inca boii trageau carucioarele, cand inca nu erau calutii putere ..... sa ii ia Mama Omida si Zana M***i ca sunt niste hoti.... TOTI.
Baza lor de date este "expirata" si ei au toate marcile si normele de poluare in functie de anul de fabricatie si serie, cel putin asa e la auto mai vechi. Euro 1,2,3 .... cel putin ultimele caractere din serie reprezinta norma de poluare, nu mai stiu la pug cum este, insa e posibil sa fie auto tau euro 3, D4 si atunci clar este euro 3. Daca scrie clar euro 4, si ei spus euro 3, trebuie sa discuti cu desteptii si sa vezi ce se poate face....
Sau tot ce poti sa faci este sa te resemnezi, acum depinde de noroc. Oricum nu poti schimba nimic, pe langa ca nu te baga in seama mai sunt si indiferenti, parca ar avea ei sa te plateasca, nu invers ..... incearca sa o rezolvi, mai pe sub maneca, cred ca asta ar fi singura varianta, la inceput o sa spuna ca nu....dar cine stie...oricum din cate stiu eu daca asa au zis, inseamna ca nu prea au ce face.... totusi incearca cu vreun inginer de pe acolo sa discuti ( aia sunt mai rasariti, sau cel putin asa ar trebui )..... bafta
Ps: si eu urmeaza sa aduc o masina acum cat mai repede, si tare mi-as dori sa fie totul ok .... adica te poti astepta la orice....
Last edited by MANIAC222; 12-06-2008 at 12:59 AM.
Dealer Obdtuning/ Dimsport Suceava
Persoana de contact: Vatamaniuc Olivian
www.dimsport.ro | www.obdtuning.ro
Tel: 0752923786
ID Yahoo Messenger : dimsportsv@yahoo.com
Din cate stiu eu toate peugeoturile fabricatie 2006 sunt euro4. Nu vad de ce ala al tau nu ar fi... Ma rog...
VIATA E GREA, DA' TRECE...:)
pune VIN-ul masinii sa vedem in ce categorie de poluare spune mamica lui Peugeot ca este.
p.s.
In 2005 mi-am adus si eu un Mondeo 2 benzina ( 55000km, an 2003 ) cumparat de mine de la dealer din Germania cu garantie fabrica 1 an si astia de la RAR din TM nu au vrut sa-mi faca RAR-ul pe motiv ca masina pica la gaze; asta din cauza ca nu le-am dat dreptul... dupa ceva stres si verificari pe la Ford masina era impecabila si in final a trecut ca Euro 4.
Atunci am aflat cu stupoare ca RAR-ul din TM nu avea aparatura ptr testat gazele la masini cu norma de poluare mai mare de Euro 2... niste jigodii.
Last edited by Citronel; 12-06-2008 at 08:38 AM. Reason: km
Si tu ai mondeo???)
Toti gresim,dar e bine s-o facem cit mai rar posibil...:P
cel mai bine e sa te duci la un dealer pejo, sa le arati actele si sa le spui problema ta. apoi le ceri sa iti faca un fel de scrisoare oficiala, catre RAR, in care sa specifice ca masina respectiva este inregistrata in baza lor de date, ca fiind euro4. apoi te duci la RAR si le dai peste nas cu hartia.
asa am procedat cu o octavia si a mers.
bafta multa
Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e prost.
@kitty, eu am intalnit un tip care a adus un C3 din Franta, masina fabricata in franta in 10.2005, cumparate ca masina de okazie de la o reprezentanta Citroen, in toate actele aparea Euro 4, dar la RAR Ploiesti a aparut Euro 3, motor 1.4 HDI.
A primit fax de la reprezentanta din Franta, RAR-ul nici nu a vrut sa auda, importatorul Citroen la fel, a zis ca nu poate da nimic pentru o masina care nu este adusa de ei, dar au confirmat verbal ca modelul respectiv la ei in calculator apare Euro 4 si ca este superior oricarui model de C3 vandut de ei pe piata Romaneasca d.p.d.v. calitativ, dar nu ii poate elibera nimic scris.
Solutia este sa te consolezi ca este Euro 3. La noi in tara sunt masini care sunt Euro 5 de 1 an de zile dar daca nu sunt omologate de RAR ca fiind Euro 5 ele circula si se taxeaza ca fiind Euro 4.
Totul tine de taxe.
cel putin, merita incercat.
la noi a tinut.
Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e prost.
@nudlicska
O intrebare, care poate parea prosteasca: de ce nu inmatriculezi masina in Ungaria??
Bookmarks