Announcement

Collapse
1 of 2 < >

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
2 of 2 < >

Regulament general de utilizare forum Peugeot

<b>1. Generalitati</b>

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

<b>2. Interdictii</b>

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

<u> Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.</u>

<b>3. Recomandari</b>

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

<b>4. Drepturile si obligatiile moderatorilor</b>

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

<b>5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor</b>

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

<b>6. Responsabilitati</b>

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

<b>Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum</b>

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

<b>7. Colaborari</b>

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

<b>8. Prevederi finale</b>

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

NOUL 3008

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cristy023 View Post
    Salut! De o saptamana mi-a ajuns si mie masinuta si 99% sunt doar cuvinte de lauda. De un singur lucru nu sunt sigur. Cand apas pedala de acceleratie, se aude un sunet ciudat, pe langa cel al motorului, ca un fasait. Cei care au motorul 1.2 benzina, puteti sa imi spuneti daca este normal, se aude si la voi sau ar putea fi o problema? Am incercat sa inregistrez sunetul, daca ascultati cu atentie se aude. Multumesc!
    https://youtu.be/Ln91zPviHvI
    Revin cu informatii. Am fost cu masina la service si se pare ca este o problema stiuta de cei de la fabrica. Este o clema pe undeva care nu strange bine o piesa si aceasta incepe sa vibreze la anumite turatii ale motorului. Asta a fost explicatia celor de la service, nu au vrut sa imi dea mai multe detalii. Au comandat piesa din Franta si dupa o saptamana va trebui sa ma intorc la service sa o monteze.

    Comment


    • Originally posted by cristy023 View Post
      Revin cu informatii. Am fost cu masina la service si se pare ca este o problema stiuta de cei de la fabrica. Este o clema pe undeva care nu strange bine o piesa si aceasta incepe sa vibreze la anumite turatii ale motorului. Asta a fost explicatia celor de la service, nu au vrut sa imi dea mai multe detalii. Au comandat piesa din Franta si dupa o saptamana va trebui sa ma intorc la service sa o monteze.
      Te rog afla info mai multe īn ac sens despre e vorba detaliat
      Fa poze la hārtiile ce le semnezi unele din ele nu ți le vor da
      Sau stai pe līngă masina cand schimba piesa ....
      Sunt curios despre ce e vorba

      Comment


      • Motor de 1.2 pe 3008

        Salut,
        Ma atrage mult Peugeot 3008, Allure 1.2 PureTech Turbo S&S EAT8, benzina, cutie automata, dar masina de testdrive avea 10.7 consum mediu si m-a cam speriat.
        Cineva care are aceasta motorizare, imi puteti spune, va rog, care este un consum real, experimentat de voi?
        Multumesc
        Potlog
        Vizitator
        Last edited by Potlog; 21-08-2018, 08:40 AM.

        Comment


        • Salut daca ai răbdare și citești mai de pe la īnceputuri vei gasi și afla multe informatii...
          Modelul de 1.2 ĪL dețin și acel consum e īn oraș...

          Comment


          • Originally posted by Potlog View Post
            Salut,
            masina de testdrive avea 10.7 consum mediu si m-a cam speriat.
            Multumesc

            Cam atat cred ca este si in realitate.Nu inteleg de ce sa te sperie.Mie mi se pare un consum normal pentru un benzinar turbo.Eu mi-am comandat 1.6 turbo cu 180 de cai si ma astept la 14 in oras si 10 pe autostrada.

            In plus, la testdrive cred ca ai condus una cu 6 viteze, nu cu 8.Asta cu 8 viteze ar trebui sa te duca mai jos un pic la consum, poate la o medie de 9?
            A doua idee ar fi ca si masinile diesel consuma mult, mai ales iarna sau pe distante scurte.Nu mi-au placut niciodata diesel-urile si chiar cred ca nu merita sa iei una decat daca faci peste 15000 de km pe an si ai drumuri mai lungute de facut.Asa, daca esti ca mine sa mergi cu masina cate 15min , max jumatate de ora, nu cred ca are rost diferenta de pret .1.2 -ul asta e genial cred la consum.

            Comment


            • Oh ... my old friend, consumul.
              Intre timp ne-am impacat.
              Eu zic sa stai linistit, sa nu iei in seama consumul mediu de pe o masina de drive-test, mai ales cum se face la noi drive-test - adica 1-2 km si inapoi. Si nu merge nimeni in drive test cu consumul in cap.

              Pot sa-ti spun ca eu cu 1,6 THP cu cutia automata EAT6 am un consum general pe toti cei 9500 km de fix 9%. Am facut o Turcia de 3000 km cu consum de 7,8% - mers de concediu nu de consum, autostrazi, ma rog, un Belgrad si inapoi cam 1000 km cu consum de 6,4%, si un Bucuresti si inapoi. Ma rog, si vreo 2-3 exterioare de 50 km pe sens. In rest toti km sunt facuti prin Craiova. Eu zic ca e decent pentru 1,6 cu cutie automata.

              La inceputul lunii am facut plinul, am facut 250 km doar prin oras, n-am avut nici masina de serviciu asa ca am mers cu peugeotul prin aglomeratie, plus ca drumurile mele sunt scurte, am 4 km pe sens pana la munca - consum pe cei 250 km fix 11%.

              Deci stai linistit ca in viata reala adica combinat oras / extern nu exista consumul ala la 1.2 ... daca eu am 9% ...

              In alta ordine de idei, n-am condus benzinarul de 1,2 dar toata lumea il lauda si zice ca e suficient.
              Eu pot sa-ti spun ca la 1,6 chiar am reale dificultati in a urca bordurile si cu fata si cu spatele, atunci cand am obstacol aproape, desi apas acceleratia cat pot eu de fin ... si tot mi se pare ca se duce prea tare in fata. N-am un control atat de fin si masina o opresc cam cu 20 cm mai tarziu decat mi-as dori eu. Banuiesc ca e din cauza cuplului, si din cate stiu eu diferenta de cuplu intre 1,2 si 1,6 nu e asa mare, deci ar trebui sa stai linistit si cu 1,2.

              Si-am mai observat ceva ... probabil toti ati observat intarzierea dintre momentul in care ai cuplat reverse (confirmare cu bec aprins in dreptul lui R pe maneta de control) si momentul in care se activeaza camera pe display.
              Am observat ca becurile pentru mers inapoi nu se aprind imediat ce-ai terminat de cuplat reverse (ca la o cutie manuala) ci se aprind in acelasi timp cu camera (si cu piuitul de confirmare).
              Cred ca e o chestie pur din soft, pentru ca mecanic se aude cum cupleaza cutia in reverse ... deci s-ar putea face sa percuteze mai rapid si camera pentru reverse. Cred.
              Am sa cer acum la prima revizie, mai am de facut o Italia si inapoi in septembrie, si ma duc la revizie.
              Bine, eu am sa-i rog sa-mi faca si proiectoarele cu cornering, ca sunt convins ca e o simpla bifa de pus din laptop, dar sa vedem ce parere au si ei ...
              Si sa-mi scoata si mizeria aia de safety - cu chestiile care nu merg in mers - de exemplu pozele.
              Trebuie sa prind un baiat cu laptop si sa-l trag mai deoparte ...
              Michael for President !

              Comment


              • Originally posted by Potlog View Post
                Salut,
                Ma atrage mult Peugeot 3008, Allure 1.2 PureTech Turbo S&S EAT8, benzina, cutie automata, dar masina de testdrive avea 10.7 consum mediu si m-a cam speriat.
                Cineva care are aceasta motorizare, imi puteti spune, va rog, care este un consum real, experimentat de voi?
                Multumesc
                Salut! Configuratia mea e 1.2 Puretech EAT6 si mi se pare ca trage foarte bine, chiar nu ma asteptam. Accelereaza mai repede decat Focusul meu vechi cu 1.6 benzina 100CP. Singurul inconvenient mi se pare "lag-ul" de o fractiune de secunda intre cand bagi piciorul in acceleratie si cand pleaca de fapt, din cauza cutiei automate. Ma gandesc ca modul sport ajuta, dar am zis sa nu il folosesc in rodaj. Pana acum am facut 3200 km, cam 60% in afara, doar in Romania, mers relaxat (130 pe autostrada si 100 in afara, pe gps) si consumul mediu este de 7.2. Nu regret ca nu am luat 1.6 cu 180CP, chiar nu aveam nevoie de el pentru stilul meu de condus. Dar asta depinde de fiecare persoana in parte.

                Comment


                • consum 1.2Puretech EAT 6

                  Originally posted by Potlog View Post
                  Salut,
                  Ma atrage mult Peugeot 3008, Allure 1.2 PureTech Turbo S&S EAT8, benzina, cutie automata, dar masina de testdrive avea 10.7 consum mediu si m-a cam speriat.
                  Cineva care are aceasta motorizare, imi puteti spune, va rog, care este un consum real, experimentat de voi?
                  Multumesc
                  Legat de consum pentru un 3008 cu motor 1.2 automat. Nu am mai resetat consumul din martie 2018, asa ca dupa 7400 km parcursi din martie pana acum, consumul mediu este 7,4 l/100km, luand in calcul cam 50% urban si 50 % in afara. Este intradevar peste consumul mediu specificat in fisa, dar sunt absolut multumit de raportul putere/ consum. Un consum mediu pe sezonul cald probabil este 7,1..7,3, iar pentru sezonul rece va trece de 8,5 l/100km. In octombrie trebuie sa fac si eu prima revizie, poate prin update ul de soft, se mai rezolva unele mici neajunsuri pe care le au observat ei.

                  Comment


                  • Primul 3008 ( model nou) care l-am vazut era in parcare la Coressi Brasov, daca retin bine o culoare inchisa, si tare as inclina ca este tocmai masina ta. )). Oricum initial cum am vazut masina, am zis ca sare de 25.000 euro.

                    Comment


                    • Vin si eu cu consumul pt 1.6 THP in Bucuresti. Din mai pana azi, 9000 km, AC cam tot timpul, 50% oras - 50% afara, computerul de bord imi indică fix 10 L/100km.
                      Din ce am observat in Buc imi ia cam 11-13. Dar nu am trasee f aglomerate adică dimineata si seara., bara la bara. Dar cum sunt cam tot timpul grăbit, nu merg deloc economic. Pe autostrada, la 170 ia cam 11/100. Afara, pe drum normal cu viteza legală...nu prea stiu pt ca nu m-am uitat. Cred ca in jur de 8-9.
                      Ca si motor, mi se pare minunat. Probabil cel de 180 CP este chiar si mai bun.
                      Am vrut sa scriu mai demult despre frānarea de urgență. Se īntrebau diverși colegi daca, chiar functioneaza. Da, funcționează Mie Mi-a funcționat de 4-5 ori... Prima dată am simtit cand eu īncepusem să franez, dar cred ca nu a avut incredere in mine si am simtit ca a intervenit putin. Dar de alte 3 ori a intervenit violent. Adică zici ca te-a lovit o mașină din spate. Sentimentul este destul de neplăcut si nu va doresc sa il incercati. Din punctul meu de vedere niciodată nu era pericol iminenet. Stiu ca se poate regla distanta la care sa se declanșeze frānarea de urgență, dar am preferat sa o las asa, īn cazul īn care vreodata chiar ar fi un pericol real.
                      Un punct negativ pe care l-am observat este aburirea parbrizului ff repede si este chiar enervant sa pornesti din 2 in 2 min dezaburirea. O altă problemă legată tot de climatizare. AC nu face fata la temperaturi mari. Pana in 30 grade e ok. Dar cand afara sunt peste 34-35, nu prea mai baga aer rece Sau nu suficient...
                      In rest, după aproape 4 luni, pot spune ca este o mașină extraordinară. Nu ai sentimentul de premium dat de calitatea materialelor dintr-un Mercedes, dar in rest nu este cu absolut nimic mai prejos. Ba dimpotriva, pozitia la volan si felul in care se conduce, ma fac sa spun ca, pt ce imi doresc eu de la o masina (si eu chiar imi doresc multe) 3008 nu prea are rival.
                      Zedra
                      Vizitator
                      Last edited by Zedra; 24-08-2018, 04:51 PM.

                      Comment


                      • Consumul meu nu e relevant aici ca am diesel. Dar mi s-a parut interesanta postarea lui Zedra pt ca la mine in 8000 de km, tot incepand cu luna mai, nu am intalnit niciuna dintre respectivele situatii. Concret: climatizarea e de aur chiar si atunci cand poti gati ochiuri pe capota masinii. Cand pornesc in max 2 min se racoreste inauntru indiferent de temperatura de afara, ceea ce nu am mai intalnit la nicio alta masina. Nu mi-a franat niciodata de urgenta desi mi-a servit de cateva ori alerta "FRANATI".
                        Parbrizul nu mi se abureste aproape niciodata ceea ce e din nou foarte surprinzator.
                        Sotiei ii place cum da aerul conditionat in spate, stand deseori pe bancheta cu copii, spre deosebire de Golf 6 (masina in care ii vajaie capul chiar si la 1-2 liniute intensitate).
                        Volanul e belea. Cand urc pe Golf ma ia cu nervii cand ating covrigul rotund si mare, de parca numai cu volane sport as fi trait pana acum. Poate sunt putin exagerat cu asta.
                        Si totusi... pana acum nu am folosit deloc grip control, desi mi-am pus si eu functia asta ca tot romanu... poate la iarna, cine stie.
                        Am observat pe siteuri ca strainii nu prea sunt interesati de ea desi si pe la ei ninge (nemti, francezi, etc).

                        Comment


                        • Nu esti exagerat in legatura cu volanul. Eu, dupa trei săptămāni de condus 3008, m-am urcat īntr-un Tiguan si aveam impresia ca, conduc un autobuz

                          Comment


                          • Originally posted by Zedra View Post
                            Un punct negativ pe care l-am observat este aburirea parbrizului ff repede si este chiar enervant sa pornesti din 2 in 2 min dezaburirea. O altă problemă legată tot de climatizare. AC nu face fata la temperaturi mari. Pana in 30 grade e ok. Dar cand afara sunt peste 34-35, nu prea mai baga aer rece Sau nu suficient...
                            Revin si eu, ca si Giovanni si spun ca climatizarea mi se pare absolut impecabila, n-am intalnit pana acum ceva mai bun, poate ai tu o problema la clima.
                            Concret - din cele doua situatii descrise de tine - parbrizul nu mi s-a aburit niciodata, in conditiile in care cateva luni am avut pe mana penultimul E-Klasse, si faceam aceleasi drumuri ca si cu Peugeotul, adica serviciu - acasa, si prin oras, in aceleasi conditii meteo, vreo 3 zile mergeam cu una, apoi o mai miscam si pe cealalta. Pot spune ca la E mi s-a aburit parbrizul odata, cu clima pe auto, la Peugeot niciodata.

                            Alta chestiune - ca nu face fata clima la peste 30 de grade ... am fost la inceputul lui august in Turcia, 3000 km dus intors prin campiile alea parjolite de soare ... mi s-a parut impecabila, dar impecabila. Eu am clima pe auto-soft 22 de grade ... deci nici macar pe auto-mediu. In spate am gurile inchise, ambele, pentru ca pasagerul din spate imi spunea ca ii era frig la picioare.
                            Eu si sotia ne-am simtit in fata aproximativ bine, singurul lucru care a creat disconfort a fost soarele pe care-l simteai prin geamurile laterale ... geamurile din fata nefiind inchise la culoare te rupe soarele cand iti bate direct pe mana, chiar daca geamurile sunt mai mici decat normal, si ajuta putin si asta. Cand mergi 12 ore e imposibil sa nu te prinda pe-o mana. In schimb in spate, dupa ce am inchis gurile de ventilatie a fost absolut boierie, chiar eram invidiosi.

                            La vama Bulgaria - Turcia am stat doua ore in coada, pe asfaltul ala incins, in masina a fost relativ ok, cred ca erau 25 de grade. La 25 de grade nu simti ca sufera corpul, desi eram cam la limita.
                            Dar, acum urmeaza partea la care voiam sa ajung ... in masina era cam la limita pentru ca afara erau ... 48 de grade ! Nu exagerez, nu am scris gresit ...pe termometru am vazut 48 de grade, iar la noi in masina era bine.
                            Eu peste 42 de grade pe termometru nu vazusem in viata mea ... eram cu o kia ceed prin Baragan, cand am deschis usa m-a lovit valul de caldura de nu mai respiram cum trebuie.
                            Acum urmaream fascinat cum creste temperatura ... 42 - record egalat, 43 - 44 - 45, la 45 mi-a dat prin cap sa fac si poza ... s-a dus pana la 48.
                            In 2 ore am avut timp sa observ ca toata lumea suferea pe langa noi, eram singura masina cu geamurile inchise ... in fata aveam un C-klasse cu geamurile deschise si ala, usi deschise, prosoape pe cap, nebunie. Noi cu geamurile inchise.
                            Deci repet - climatizarea mi se pare peste tot ce-am intalnit, inclusiv peste E-ul ala.
                            Michael for President !

                            Comment


                            • Am si eu o intrebare pentru posesorii de variante Active.Exista o optiune de 352 de euro , cred, si se numeste "acces/pornire fara cheie". Daca nu o bifezi pe asta, masina se porneste din cheie presupun, asa e? Pentru ca mie personal nu prea imi place accesul keyless. Si vad ca nu scrie nicaieri de buton start motor.Inteleg ca sunt 2 chestii comasate intr-o singura optiune si nu se pot separa.Zic bine?

                              Comment


                              • Corect. Bifezi keyless si vine cu acces fara cheie si buton de pornire. Nu bifezi keyless - descui si pornesti clasic cu cheia in contact, nu ai buton de pornire.
                                Michael for President !

                                Comment

                                Working...
                                X