Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Lanturi

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lanturi

    N-am folosit niciodata lanturi dar am vazut zilele trecute la Carrefour oferta la lanturi de toate marimile.
    Merita? Folosesc efectiv la ceva?

  • #2
    Pot fi foarte folositoare lanturile, dar destul de putin timp, mai exact doar ocazional in sezon. Acum depinde si pe unde circuli si ce drumuri ai de facut pe perioada sezonului rece, si depinde foarte mult si de cantitatile de precipitatii cazute, precum si de fiecare sezon rece in parte. Este de ajuns sa te ajute , max de 2 ori lanturile la drum, ca si-au meritat banii. Desigur ca sofatul in conditiile in care ai montat lanturile pe masina are unele restrictii.
    Din punctul meu de vedere as alege astfel, exact in ordinea mentionata:
    Anvelope de iarna, apoi ca masura de siguranta (mai ales la drumuri lungi prin tara) un set de lanturi.
    La aprox. 50Ron cat costa prin hipermarketuri, nici nu sunt exagerat de scumpe.

    Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

    Comment


    • #3
      oricum daca iti pui lanturi o faci numai pe zapada moale, afanata; pe gheata te ajuta destul de putin. trebuie sa pui si cauciucuri mai mici ca de obicei (recomand maxim 175x60x14) ca sa nu iti loveasca aripile, iar gumele pot fi si tocite ca nu prea conteaza.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bisti @ Nov 14 2005, 10:07 PM
        Quoted post
        trebuie sa pui si cauciucuri mai mici ca de obicei (recomand maxim 175x60x14) ca sa nu iti loveasca aripile, iar gumele pot fi si tocite ca nu prea conteaza.
        Pai nu se prind oarecum strans mulat pe cauciuc? De ce ar lovi aripile asa?

        Ca sa nu mai spun ca daca tot trebuie schimbate cauciucurile mai bine imi cumpar gume de iarna

        Comment


        • #5
          eu in 2003 i ianuarie am fost nevoit de vama ungara sa pun lanturi pe masina...na ma lasau sa intru la ei fara...pe atunci era un 307 cu aceleasi dimensiuni la roti...sunt foarte bune pe zapada afanata si chiar si pe gheata, din pacate strica anvelopele si tot ce inseamna suspensie...mai recomandate sunt cauciucurile de iarna....eu nu am folosit niciodata asa ceva...dar cred ca va trebui sa incep sa folosesc...la rotile mele, iarna trecuta masina fugea si la frana de motor......dar erau cam varza anvelopele ce-i drept...

          Comment


          • #6
            Digital Smoke - se prind ele strans pe cauciucuri, dar un lant inseamna 1-2 cm in plus fata de raza cauciucului. daca le ai la limita mai adaugi si zapada depusa o sa lovesti aparatorile de noroi si e foarte probabil sa le spargi. e pacat sa pui cauciucuri bune pentru ca oricum nu conteaza, cauciucul neajungand la asfalt, zapada, gheata. la noi poti sa le pui maxim 1-2 zile cat e zapada mare si afanata pe strada, in restul iernii mai bine pui cauciucurile de iarna in locul lanturilor. nu afecteaza sistemul de rulare sau directie al masinii (cu lanturi parca mergi numai pe piatra cubica).

            Comment


            • #7
              Nici eu nu am mai avut pana acum lanturi si poate pun o intrebare stupida.... Cand se monteaza trebuie data roata jos?...
              Relax, it's a Rover!

              Comment


              • #8
                Originally posted by 405-88 @ Nov 15 2005, 08:45 AM
                Quoted post
                Nici eu nu am mai avut pana acum lanturi si poate pun o intrebare stupida.... Cand se monteaza trebuie data roata jos?...
                nu....practic se imbraca roata cu ele...se pun si se dau jos in aprox 5 min.....nu e rau sa le ai dupa tine ....

                Comment


                • #9
                  Pai atunci e chiar k.. Probleme cu suspensiile chiar nu-mi fac... fata de gropile din Bucuresti lanturile se pot considera chiar o binefacere....
                  Relax, it's a Rover!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 405-88 @ Nov 15 2005, 09:11 AM
                    Quoted post
                    Pai atunci e chiar k.. Probleme cu suspensiile chiar nu-mi fac... fata de gropile din Bucuresti lanturile se pot considera chiar o binefacere....
                    Nu e chiar asa....din pacate sunt chiar nocive pt. suspensie si anvelopa....uzeaza foarte mult...lanturile trebuie folosite pe durata si distanta cat mai scurta...sunt numai in caz de forta majora...eu le am deja in masina :wink: nu stiu pe unde prin tara ma va pandii vreo zapada mare si nu vreau sa ma vad la tv ca am ramas inzapezit :smile2: :smile2: :smile2:

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kata_voiku @ Nov 15 2005, 08:26 AM
                      Quoted postNu e chiar asa....din pacate sunt chiar nocive pt. suspensie si anvelopa....uzeaza foarte mult...lanturile trebuie folosite pe durata si distanta cat mai scurta...sunt numai in caz de forta majora...
                      L-am vazut pe unul odata mergand pe asfalt cu lanturile. Zici ca era masina din Back to the Future lasand scantei si foc in spate

                      Comment


                      • #12
                        L-am vazut pe unul odata mergand pe asfalt cu lanturile. Zici ca era masina din Back to the Future lasand scantei si foc in spate

                        ????WTF ? mare cretin !

                        din experienta mea e in felul urmator: unde nu urcati cu rotile de iarna nu veti urca nici cu lanturi....lanturile sunt bune cand nu ai roti de iarna...ideea e urmatoarea: daca zapada afanata e atat de mare incat nu fac fata rotile de iarna, chiar si cu lanturi puse nu urci, caci transformi masina in plug si o pui pe burta....

                        parerea mea: cine are roti de iarna, nu are nevoie de lanturi, iar la offroad cu pug eu nu m-as baga nici cu, nici fara lanturi....ati vazut reclama la A6 quattro si nu are lanturi...are roti cu cuie dar si panta e bengoasa....

                        pe zapada framantata sfinte sunt rotile de iarna, in zapada afanata la fel...pe gheata esti muci cu sau fara lanturi.....
                        Give me fuel, give me fire, give me that which I desire... :gunsmilie:

                        July'05 206 Blue Recife 1.6i 16V 110HP:thumbsup: XS/Starline, clima, pachet sport exterior + interior, Jante 15 Sirocco, Valeo Flatblades, Full Blue Vision Lights

                        Comment


                        • #13
                          Eu am avut lanturi la toate masinile pe care le-am detinut - si la toate le-am folosit, chiar pe distante mici de 10-15m. Imi dau un sentiment de liniste cand le stiu in portbagaj, mai ales cand sunt singur si nu pot sa apelez la cineva sa ma impinga.

                          Din ce am mai auzit nu se recomanda lanturile "scarita" (cele mai ieftine) pt ca se rup foarte repede.
                          Multumit de Pejoul meu!
                          Partner Combi 2.0HDI/90CP

                          Comment


                          • #14
                            Da, se pot rupe mai repede lanturile scarita, dar cele ieftine. Tocmai din acest motiv, ca sunt ieftine si implicit prost facute. Din experienta proprie va pot spune ca in sezonul trecut, cand le-a mcumparat, nu s-au rupt, dar a uruginit relativ repede de la prima utilizare. Denota calitatea................
                            Acum, cate ceva despre lanturi:
                            Montarea lor nu necesita scoaterea rotii de pe masina, ci se monteaza prin spatele rotii si se imbraca roata cu ele, apoi se strange pe partea din fata a rotii. Oricum in cutia cu lanturile exista si o schema de montaj, care va poate lamurii destul de bine.
                            Folosirea lor o recomand pe zapada, dar atata timp cat cantitatea de zapada este suficient de mare, ca altfel veti regreta ca le-ati montat. Pentru ca intradevar, rularea cu lanturi pe sosea fara zapada sau in cantitate mica va afecta destul de mult anvelopa, suspensia, directia. Fara a mai mentiona confortul propriu diminuat.
                            De preferat este sa fie montate anvelope de iarna pe masina, lanturile folosite doar suplimentar si in caz de necesitate. Folosite doar in astfel de situatii si in mod corespunzator, pot oferii acel plus necesar pentru a urca sau iesii dintr-o zona sau alta. In orice caz insa nu va oferii veleitati de off road masinii respective.
                            In final va doresc sa nu fie necesara folosirea lor vreodata, insa daca situatia o va impune sa aveti mare grija la montaj, sa fie corespunzator; altfel se pot rupe, pot lovii aripa, pot produce avarii destul de serioase la care nu v-ati astepta. Si in nici un caz sa nu rulati cu viteza ridicata (si aici nu ma refer la viteze de peste 100 km/h) cand aveti montate lanturile.

                            Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

                            Comment


                            • #15
                              daca nu ma insel, viteza maxima recomandata in cazul folosirii lanturilor e 40km/h! ceea ce e ok, considerand ca nu folosesti lanturile decat in cazuri extreme, ca sa iesi dintr-o belea de moment!

                              iarna trecuta am folosit lanturile de 5 ori, de fiecare data multumindu-mi in gand pentru inspiratia avuta cand le-am cumparat. sunt drumuri de munte, spre cabane, pe unde poti simti diferenta intre anvelope de iarna si lanturi(cu sau fara anvelope de iarna)!

                              in concluzie, recomand calduros achizitionarea unui set! nu e deloc scump si nu strica sa-l ai acolo...

                              p.s. pentru a evita ruginirea lanturilor, odata ajunsi acasa, dupa ce le-ati folosit, spalati-le cu dusul, pentru a le curata de eventualul noroi, resturi de frunze sau mai stiu eu ce, dupa care puneti-le la uscat. abia dupa ce s-au uscat le puteti pune inapoi, in cutie. eu asa am facut pana acum si n-au nici o urma de rugina!

                              Comment

                              Working...
                              X