Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Impresii dupa chiptuning Peugeot 307 1,6 benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Impresii dupa chiptuning Peugeot 307 1,6 benzina

    Astazi am fost la Doc sa inmultim caii leutzului,desi nu eram prea sigur daca o sa se simta efectiv cei 12 cai si 20 Nm cuplu,rezultate in plus kin urma remaparii.Dar am zis..wtf? ...Rezultatul este neasteptat de bun,masina merge mult mai bine,motoru trage altfel,urca in ture foarte repede ,este mult mai vioi.Deci se simte clar diferenta.Referitor la consum nu am sa zic nimik pt ca la cata talpa i-am dat dupa ce am plecat de la doc,nu ma puteam astepta sa scada )...Eu sunt foarte multumit de rezultat si daca ar fi posibil ash mai da odata banii astia sa mai castig 12 calutzi)...dar cum nu este posibil ,raman cu astia pana la achizitionarea viitoarei masini,care nu are voie sa aiba sub 150 cai.altfel la ce bun sa o schimb pe asta?'

  • #2
    Originally posted by burton
    Astazi am fost la Doc sa inmultim caii leutzului,desi nu eram prea sigur daca o sa se simta efectiv cei 12 cai si 20 Nm cuplu,rezultate in plus kin urma remaparii.Dar am zis..wtf? ...Rezultatul este neasteptat de bun,masina merge mult mai bine,motoru trage altfel,urca in ture foarte repede ,este mult mai vioi.Deci se simte clar diferenta.Referitor la consum nu am sa zic nimik pt ca la cata talpa i-am dat dupa ce am plecat de la doc,nu ma puteam astepta sa scada )...Eu sunt foarte multumit de rezultat si daca ar fi posibil ash mai da odata banii astia sa mai castig 12 calutzi)...dar cum nu este posibil ,raman cu astia pana la achizitionarea viitoarei masini,care nu are voie sa aiba sub 150 cai.altfel la ce bun sa o schimb pe asta?'
    Nu revii cu un consum,avand in vedere ca ai testat deja masina?

    Comment


    • #3
      da,deci dupa remapare,am avut o mica neplacere legata de mici intreruperi la peste 3000 turatii in special in treapta 1 si 2.Am fost din nou s-a umblat un pic la soft iar,ulterior nu s-au mai simtit deloc intreruperile .Concluzie:masina are ceva putere in plus chiar daca am alimentat din nou benzina de 95,insa este clar ca benzina de 98+ ii da ceva vana motorului,insa se si consuma mai multa
      Legat de consum,acum cu benzina de 95 am acelasi cosnum ca si inainte de remapare adica 9,5-10,5 in oras.
      Totusi nu pot spune ca cei 10-12cai castigati(daca atati or fi nu am facut dyno test)se simt chiar atat de tare fara benzina de 98+,per total sa zicem ca e ok

      Comment


      • #4
        ia uite ce am gasit eu pe youtube......http://www.youtube.com/watch?v=TCndvIY6KTM........mi se pare super misto pt un 1.6 benzina.....

        Comment


        • #5
          mda am gresit linku'......)))..........asta-i ala bun.... http://www.youtube.com/watch?v=TCndvIY6KTM

          Comment


          • #6
            stiam filmuletul dar nu inteleg ce-i cu ecranul din stanga jos care arata in ce viteza esti.noi d c nu avem asa ceva????

            Comment


            • #7
              pey ala cred ca era automatic....in general alea au pe bord afisaj cu viteza in care esti....

              Comment


              • #8
                off topic
                confirm.
                este cutie - zic ei - porsche tiptronic. (asa e in manualul in romina si in manualul in engleza pe care l-am descarcat urmind un link de pe forum -nu mai retin al cui)

                ce vedeti e in modul manual.

                ei bine da: am cutie automata..:cool:
                moamaaa ce bine e in traficul asta infernal in Buc....

                Comment


                • #9
                  Ce frumos accelereaza FORJAAAAAA! A dus-o p'a2a aproape de 110... saracuta...
                  T6 Rouge Lucifer. 8000k 35w xenOn headLiGhts, 17" rims. :wub:

                  Comment


                  • #10
                    avantajele si comfortul cutiei automate care schimba conf.comp. si de cata talpa e
                    sigpic
                    "Am invatat ca, doi oameni pot privi acelasi lucru...si pot vedea ceva total diferit." Octavian Paler

                    Comment


                    • #11
                      las' ca o sa pun si yo un filmuletz cu leutzu meu tunat...0-100km/h....

                      Comment


                      • #12
                        As dori sa stiu daca intre 2000-3000 rot/min cresterea de cuplu cu 11% se simte?

                        Ii rog pe cei ce au facut aceasta remapare sa ne dea mai multe detalii legate de functionarea motorului de 1.6 16 V 110 cai dupa remapare, la turatii joase.

                        Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

                        Comment


                        • #13
                          e buna intrebarea, e cineva cu 1.6e remapat care ne poate "lumina"?

                          Comment


                          • #14
                            vad ca tot eu o sa ma "luminez" singur pentru ca nici un posesor de peugeot 307 benzina nu a binevoit sa atraga alti adepti pentru acest pas!
                            am facut remapare la Doc si in 5 min "Magicianul" a schimbat 110 cai in 120 cai! pentru cei care sunt tentati des la o depasire cu turatii ridicate 4000-5000 e indicat acest pas! motorul parca se intelege mai bine cu turometrul acum...turatiile mici nu il mai supara si urcarea in ture e mult mai rapida! am regasit si eu la masina mea ceea ce au "realizat" si altii! 10 cai la 550 ron...e acceptabil! bafta

                            Comment


                            • #15
                              @tyger lelee

                              Acuma ca a trecut deja o saptamana, spune-ne te rog noi impresii. As vrea sa stiu ce consum ai acum dupa remapare, in traficul de zi cu zi, la ore de varf, prin oras, ci nu seara, cand banuiesc ca mai te "joci" tu putin cu pedala de acceleratie:naughty:

                              Cu ce benzina alimentezi? Cum trage acum motorul intre 2000-3500rpm? Se simte vreo diferenta? Urca mai repede in ture? (scuze ca intreb atatea, dar sunt curios...)

                              Comment

                              Working...
                              X