Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Chiptuning Peugeot 107 / Citroen C1 / Aygo 1.0i 68CP

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiptuning Peugeot 107 / Citroen C1 / Aygo 1.0i 68CP

    Cu doar 150 EURO la bubureze se pot obtine prin optimizare soft, cresteri de putere si cuplu de aprox 8-10% din valorile initiale:

    Peugeot/Citroen/Aygo 1.0i VVT-i 68CP -> 75CP si o crestere de cuplu cu aprox 8-10%

    Intreaga operatiune vizeaza softul din ECU si durata de lucru este de aprox 40-45 minute fara schimba vreo piesa la motor. Dupa aceasta modificare, masina dvs. devine mai vioaie, motorul urca mai repede in ture si trage mult mai bine in plaja de turatii mici si medii, demaraj este mai bun, consumul la un mers obisnuit ramane in aceleasi valori.

    www.dimsport.ro este adresa site-ului meu si locul de unde puteti afla mai multe detalii despre chiptuning.
    Last edited by eu_andreiutz; 27-09-2008, 09:30 PM.
    Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
    Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

  • #2
    Doc, pana la urma ati facut si teste cu masina, sau sunt valori teoretice astea?
    Peugeot 107 1.0E Rosu

    Comment


    • #3
      parca Coyot beneficiaza deja, nu a facut si Dyno?
      sigpic
      "Am invatat ca, doi oameni pot privi acelasi lucru...si pot vedea ceva total diferit." Octavian Paler

      Comment


      • #4
        Sincer, eu nu am nevoie de Dyno... Stiu bine cum mergea masina inainte, si stiu sigur ca e o diferenta clara. Pentru mine senzatia pe care o am la 5-6000 rpm e suficienta

        Comment


        • #5
          Pai diferenta se vede doar acolo sus? Sincer ce m-ar interesa pe mine cel mai mult ar fi sa traga mai bine in treapta a treia, la 2-3000 de ture. Aia e o problema de care ma lovesc destul de des in oras (mai ales cand e plina).
          Peugeot 107 1.0E Rosu

          Comment


          • #6
            Nefiind turbo, diferenta o simti proportional cu cresterea turatiei. La 2-3000 rpm, se observa o diferenta (destul de mica) la acceleratii, dar ce se simte acolo este mai ales promptitudinea raspunsului.

            Comment


            • #7
              oricum acestea sunt motare de turatie asa ca daca vreti performante "talpa", daca vreti economie de carburant mergeti domol
              sigpic
              "Am invatat ca, doi oameni pot privi acelasi lucru...si pot vedea ceva total diferit." Octavian Paler

              Comment


              • #8
                salut Doc . Pe zona de vest ceva reprezentanta pt chip ? pt 107 evident
                0740/204924 - mobil number B H 87 G L I
                my car : pejo 107 GLIu

                Comment


                • #9
                  La Timisoara se gaseste un dealer de-al nostru. Daca vrei sa faci vreo modificare da-mi te stire si facem o programare.
                  Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
                  Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

                  Comment


                  • #10
                    o modificare urmeaza fara doar si poate acuma mai e vorba doar de timp cand am sa ajung pana la timisoara ca in perioada asta sunt cam ocupat ... ce mai vreau sa scot din buburuza maximul posibil pe langa chip mai vine un filtru si evacuare pentru moment ... si apoi am de gand sa o pun pe Dyno sa vedem cat scoate
                    0740/204924 - mobil number B H 87 G L I
                    my car : pejo 107 GLIu

                    Comment


                    • #11
                      Ceva noutati? Un dyno ceva? Unde e reprezentanta din timisoara? M-ar interesa un flash tuning
                      Ex: Toyota Aygo+ 1.0i

                      Comment


                      • #12
                        @ DOC
                        http://www.peugeotclubromania.ro/for...5&postcount=35

                        ce zici de asta ?
                        79bhp - 124Nm

                        e la fel ca la tine ?
                        0740/204924 - mobil number B H 87 G L I
                        my car : pejo 107 GLIu

                        Comment


                        • #13
                          Am trimis un mail de pe site si nici un raspuns inca...
                          Filtru CAI + evacuare imbunatatita+ soft custom = ~87 de cai. Se poate, nu se poate?
                          Ex: Toyota Aygo+ 1.0i

                          Comment


                          • #14
                            Posibil sa fii ratat acest mail. Din soft ai putea avea un castig maxim cuprins intre 8-10% din valorile initiale. Adaugarea unui filtru sport sau o evacuare completa poate aduce un plus de 4-5CP. Atentie mare totusi, valorile in general nu se insumeaza asa cum ar parea normal, adica cip 7CP, filtru 4CP si evacuare 5cp = 16CP (total gresit). Rezultatul ar putea fi aproape de adevar undeva la 10-11CP.
                            Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
                            Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

                            Comment


                            • #15
                              http://my107.blogspot.com/2009/02/my107-chip-tuned.html
                              Asta e doar un exemplu, filtru k&n + backbox + chip tuning. Sunt explicate efectele inainte si dupa.

                              Standard 107 1.0
                              68BHP @ 6000RPM - 93Nm @ 3600RPM

                              Standard 107 1.0 on this Dyno - aici avea backbox+filtru sport custom, fara flash tuning
                              75.8BHP @ 5974RPM - 105Nm @ 3608RPM

                              Dyno with Standard Chip setup & K&N Induction kit & Sport Exhaust (backbox)
                              79.4BHP @ 5946RPM - 108Nm @ 2691RPM

                              Dyno cu Flash Tuning & K&N Induction kit & Sport Exhaust
                              87.3BHP @ 5937RPM - 118Nm @ 4483RPM

                              Exemple mai sunt, nu e singurul care are intre 86 si 88 de cai dupa aceste modificari+soft. Si cand zic ca nu e singurul, ma refer ca stiu 2 firme de flash tuning din afara care au dat rezultate aproape la fel pentru aceste modificari.

                              Practic, rezultatul e cam 20 de cai in plus, nu 10-11, si in nici un caz 7 cai (10% din 68 stock). Dar da, 10% in plus in functie de configuratie, 10% din 68 stock, si 10% din 79.4 (backbox+k&n).

                              Practic, 88 de cai pt masina asta inseamna 0-100 in cam 10-11 secunde (http://www.youtube.com/watch?v=lUvoc...eature=related - iar evacuarea astuia e o porcarie la fel ca toba stock doar cu 2 iesiri), ceea ce e mai mult decat suficient pentru un consum la mers normal de 4% in afara si 6% in oras.
                              Last edited by crisskro; 18-06-2009, 11:30 AM.
                              Ex: Toyota Aygo+ 1.0i

                              Comment

                              Working...
                              X