Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Blocare Roata, Legal ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blocare Roata, Legal ?

    Sunt curios daca anumite supermarketuri au voie sa-ti blocheze roata. Dau exemplu LIDL Gazarului unde agentul de paza al LIDL'ului blocheaza rotile conducatorilor care depasesc termenul de 2 ore (cele de peste noapte sigur). In Timisoara a fost un caz asemanator cu "Ingerilor Galbeni" si consiliul local a decis:

    Art. 1: (1) Toate centrele comerciale au obligaţia să deschidă parcările pentru clienţii acestora sau să controleze accesul acestora prin bariere.
    (2) În cazurile de mai sus centrele comerciale au obligaţia de a înştiinţa clienţii cu privire la modalitatea de parcare, respectiv perioada de timp oferită pentru parcarea vehiculelor clienţilor, precum şi sancţiunile în caz de neconformare.
    Art. 2: Se interzice blocarea, ridicarea, transportul şi depozitarea vehiculelor de alte unităţi cu excepţia celor autorizate de Primăria Municipiului Timişoara .
    Art. 3: Se interzice depozitarea vehiculelor ridicate în alte spaţii decât cele aprobate de către Primăria Municipiului Timişoara.
    Art. 4: Nerespectarea prevederilor art. 1, art. 2 şi art. 3 se sancţionează contravenţional cu amendă de la 2.000 - 2.500 lei.
    Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale şi Poliţia Rutieră.


    Pe ce baza legala blocheaza ei rotile si este vreo metoda de a combate acest fenomen, fie el in instanta, politie ? Si in Bucuresti cine este autorizat si in ce sectoare se ridica/blocheaza masini ?
    Cine salveaza o viata, salveaza o lume ! ~ Peugeot 307 2.0hdi / Ex: Audi A6 / Passat B6

  • #2
    Pai de la bun inceput parcarea aceea este privata si doar pt clientii lor . Cand tu lasi masina noaptea ( cand nu e program la magazin ) automat nu esti clientul lor .
    Iarasi , daca anunta printr`o metoda ca ai voie doar 2 ore ( tot pt clienti ) sa parchezi si tu depasesti acest interval , te supui consecintelor .
    Poate respectivul magazin are un contract de colaborare ceva cu firma de ridicari si pot bloca masinile pana la aparitia firmei autorizate , desi mai corect ar fii o bariera la care la intrare sa primesti un tichet si daca iesi in limita timpului acordat sa fie gratis , iar daca ai depasit , sa platesti o taxa ceva ...
    [URL="http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/28646-Golden-Lion"][B]Leul turbat[/B] [COLOR=#0000FF][B]4[/B][/COLOR][COLOR=#D3D3D3][B]0[/B][/COLOR][COLOR=#FF0000][B]7[/B][/COLOR][/URL]

    Comment


    • #3
      "E doar ilegal.
      Parcarea lui privata fie ca-i palce su nu, e drum public. Pe drumul public politia face legea nu o ceta de cefe late.
      Daca sunt client nu sunt obligat sa cumpar daca nu-mi place, ce sa fac ?"

      Raspunsul altui coleg
      Cine salveaza o viata, salveaza o lume ! ~ Peugeot 307 2.0hdi / Ex: Audi A6 / Passat B6

      Comment


      • #4
        E o prostie sa pui limita de timp asa mica la un supermagazin, sau sa platesti taxa daca nu ai cumparat nimic in intervalul de timp. E dreptul meu de a nu cumpara nimic, de a ma holba la produse sau de a nu face curse de sprint prin magazin. Poate am fost furat si nu mai am bani, poate am ceva rupt si ma misc greu, poate sint prea putine case de marcat deschise ...

        Si noi, tolomacii, ne ducem sa umplem carucioarele cu produse la care pretul e stabilit prin "intelegeri amicale", ca asa functioneaza piata libera in RO.

        Asta reflecta respectul pe care ni-l "ofera" comerciantii occidentali. Rati' ai dracului, ati venit in parcarea noastra sa ne ocupati locurile si sa nu cumparati nimic ? Basca ati beneficiat si de aer conditionat la raionul de lactate/carne ! Huo, romani nesimtiti, na ca v-am blocat roata. Bine ca nu ne sparg rotile sau geamurile. Sau mai rau, cine nu cumpara, sa incaseze 10 lovituri de bici ...

        Iar in cazul in care ati cumparat ceva ne rezervam dreptul de a va inspecta cosul si factura, iar agentul de paza o sa va priveasca banuitor ca, nu-i asa?, doar sinteti niste romani hoti si in mod sigur ati dosit ceva !!!

        Ce parere are OPC si avocatul poporului despre faptul ca sintem priviti ca niste infractori ?
        Experienta e proportionala cu numarul lucrurilor stricate. Eu am destula experienta...

        Comment


        • #5
          Nu-i chiar asa . Ca si consumator n-am chef sa fac 10 ture prin parcare care este plina , deoarece niste cetateni din imprejurimi isi parcheaza masinile acolo.Nesimtirea si bunul simt sunt greu de cuantificat in tara asta. Un mall este proprietate privata unde pot aparea anumite reguli ale casei. Le respecti sau nu , e treaba ta , dar vei suporta potentiale consecinte negative .

          Comment


          • #6
            Dar daca ar monta bariere iar la iesire ridici bariera cu bonul de casa cum ar fi ? Asa cum exista in multe supermarketuri din occident. Atata timp cat esti in parcarea privata a magazinului respecti regulile lui, fie ca-ti place sau nu. Nu-ti convine esti liber sa te duci la orice alt magazin, sa parchezi masina in alta parte ori sa vii ca pieton.

            Comment


            • #7
              Nu pot sa cred cita ipocrizie. Ai zice ca sint intruchiparea corectitudinii si a ordinii pe pamint. Puteti sa faceti diferenta intre intentie si conjunctura ?
              Una e sa parchez cu intentie, ca mitocanu', masina in curtea magazinului (eventual si cu anunt de vinzare in parbriz, ca la tirg Vitan) si sa o las cu orele, iar alta e sa ma invirt printr-un supermagazin si sa nu ma hotarasc la nimic sau sa stau extrem de mult la coada. D-aia ii zice SUPER pentru ca e urias, iti ia ceva timp sa-l parcurgi !
              Ca o concluzie, nu ideea de plata ma deranjeaza ci criteriul abuziv, arbitrar si subiectiv pe care e intemeiata, fara drept de contestatie si in dispretul celor care fac ca economia sa mearga.

              Pe principiul vostru ar trebui sa-i dam jos din autobuz pe cei care se duc la o promenada intr-un parc mai departat, pe motiv ca unul sau altul nu gaseste autobuzul gol cum ar vrea el cind merge la servici. Pai atunci ia-ti nene autobuz personal.
              Experienta e proportionala cu numarul lucrurilor stricate. Eu am destula experienta...

              Comment


              • #8
                Super nu e urias , e doar un magazin alimentar mai maricel , gen Lidl , Billa , Penny , Kaufkand ...
                Hyper e "uriasul" , Carrefour ( dar nu alea mici de cartier ) , Metro , Real , Auchan etc ...si chiar si pt astea sunt de ajuns 2 ore , sa fim seriosi ...
                La mall`uri in schimb nu sunt suficiente 2 ore

                Mie mi se pare absolut normal sa blocheze , ridice masinile stationate peste noapte , cu exceptia cand s`a defectat acolo ...
                [URL="http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/28646-Golden-Lion"][B]Leul turbat[/B] [COLOR=#0000FF][B]4[/B][/COLOR][COLOR=#D3D3D3][B]0[/B][/COLOR][COLOR=#FF0000][B]7[/B][/COLOR][/URL]

                Comment


                • #9
                  Pot sa limiteze timpul, parcarea nu e drum public, lasatul peste noapte in parcare e clar neconform cu regulile comerciantului, partea cu blocatul rotii scrie clar in lege ca e doar de competenta Politiei Rutiere,deci in speta data e abuz.Chiar si ridicarea masinii pentru parcare neregulamentara este ilegala pentru ca singurele motive pentru care un politist de la rutiera poate apela la blocarea auto sunt astea:
                  "(1) Imobilizarea unui vehicul se dispune de către poliţistul rutier în cazul săvârşirii de către conducătorul acestuia a uneia dintre următoarele fapte:
                  a) conducerea unui vehicul neînmatriculat sau neînregistrat ori cu număr de înmatriculare sau de înregistrare fals ori fără a avea montate plăcuţele cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare;
                  b) conducerea unui vehicul a cărui stare tehnică pune în pericol grav siguranţa circulaţiei, deteriorează drumul public sau afectează mediul;
                  c) conducerea unui vehicul cu încălcarea regulilor referitoare la transportul mărfurilor periculoase ori cu gabarite şi/sau mase depăşite;
                  d) conducerea unui vehicul despre care există date sau indicii că face obiectul unei fapte de natură penală;
                  e) refuză să se legitimeze;
                  f) se află sub influenţa băuturilor alcoolice, a produselor sau substanţelor stupefiante ori a medicamentelor cu efecte similare acestora, iar conducerea vehiculului nu poate fi asigurată de o altă persoană;
                  g) nu respectă timpii de conducere şi de odihnă prevăzuţi de lege.
                  (2) Imobilizarea unui vehicul se dispune şi în cazul în care conducătorul acestuia ori unul dintre pasageri săvârşeşte o faptă de natură penală sau este urmărit pentru săvârşirea unei infracţiuni.
                  (3) Pentru oprirea forţată sau imobilizarea în cazurile prevăzute la alin. (1) şi (2), poliţia rutieră poate utiliza dispozitive speciale omologate.
                  (4) Procedura de imobilizare a vehiculelor în cazurile prevăzute la alin. (1) şi (2) se stabileşte prin regulament."

                  Si conform Regulamentului din 04/10/2006 de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice aprobat prin HG nr. 1391/2006

                  “Art. 216. - (1) Imobilizarea unui vehicul se dispune şi se efectuează de către poliţia rutieră, în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege.
                  (2) Imobilizarea se face în prezenţa unui martor asistent, prin folosirea, în interiorul sau în exteriorul vehiculului, a unor dispozitive tehnice sau a altor mijloace de blocare, care se consemnează în procesul-verbal de constatare a faptei pentru care s-a dispus măsura.
                  (3) În lipsa unui martor asistent poliţistul rutier precizează motivele care au condus la încheierea procesului-verbal în acest mod.
                  (4) Imobilizarea unui vehicul este interzisă în toate locurile unde oprirea sau staţionarea este interzisă.”

                  Pct 4 e mai mult decit clar si cu toate astea vedem la greu masini ridicate pt parcare,de ce? Pentru ca omul nu cunoaste legea si plateste. A fost completat ulterior cu o OG dar si aia facuta romaneste,adica incompleta adica politia dispune ridicarea masinilor parcate neregulamentar, firma desemnata de consiliul local o ridica ,transporta si depoziteaza conform procedurii stabilte prin regulament. Asa scrie in lege dar in regulament canci proceduri. Nu sunt proceduri ,poti ataca in instanta. Ai gresit,ok dar statul nu are voie sa se indrepte impotriva ta cu o ilegalitate.Asa si cu paracarea la magazin,hypermarket ,ce o fi.Esti pe proprietatea lui dar asta ii da drepturi limitate, de ce iti blocheaza rotile si nu ti le ia de pe masina cu totul? Masina e a ta si nu are voie sa intervina sub nici o forma asupra ei sau sa-ti ingradeasca libera circulatie. La modul general, ti-a saltat masina, trebuie sa aibe PV facut de Garcea pt a putea invoca exceptia de nelegalitate adica sa incadreze parcarea neregulamentara peste Pct 4. Fara PV si doar o fituica de la Primarie ,nu sta nimeni de vb cu ei in instanta.E ca si cu amenzile de radar, nu conteaza ca ai avut 90 pe restrictie de 50,daca te-ai dus in instanta si nu demonstreaza ca a procedat corect ,adica ordin de servici,metrologia cinemometrului, tot ceea ce presupune dpdv legal prezenta echipajului pe sosea cu radarul, anuleaza PV ul si pe baza acestei dispozitii a judecatorului te poti apoi indrepta asupra agentului ca a facut un abuz in serviciu.

                  Comment

                  Working...
                  X