Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Combaterea inmatricularii in BG- intre mit si manipulare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Combaterea inmatricularii in BG- intre mit si manipulare

    http://www.digi24.ro/stire/Soferii-a...amenzile_82472

    Pentru ca spatiul mediatic romanesc, aservit si infect, este iarasi bombardat cu zvonuri manipulatoare , dezinformatoare si aberante , menite sa descurajeze romanii sa mai circule cu masini de Bulgaria doresc sa fac unele precizari in calitate de cetatean care nu accept sa fiu manipulat si dezinformat.

    De cand se tot zvoneste ca va fi stopat fenomenul Bulgaria? Din 2007. Studiati arhivele siteurilor de stiri. S-a facut ceva pana acum ? Nu ! De ce ? Pentru ca nu se poate !!!!
    Ce tot o dau ai nostri cu titluri de detinere ? Deocamdata Codul Rutier nu ma obliga sa am asa ceva cand circul cu masina altei persoane .
    Daca am un prieten bulgar nu imi poate imprumuta masina ? Poate !
    Printre actele pe care ti le poate solicita Politia cand esti la volanul unei masini cu alt proprietar nu se afla si procura, comodat sau cine stie ce alt act. Eu pot imprumuta masina mea vecinului de ex. doar prin acord verbal . Vecinul nu trebuie sa demonstreze nimanui ca a avut acordul meu cine nu crede sa demonstreze contrarul. Daca masina nu figureaza furata si are toate actele in ordine nu i se poate ingradi celui de la volan dreptul de a se deplasa !


    In toate aceste pseudo-stiri se vorbeste de imposibilitatea obtinerii despagubirii daunelor produse de masinile inmatriculate in alte state , in speta Bulgaria.Total fals, daca paguba este produsa de o masina de BG chit ca este asigurata, neasigurata , cu polita de asigurare falsa sau anulata , tu ca persoana pagubita primesti despagubiri. Ori de la reprezentantul de despagubiri din Romania al asiguratorului strain ori de la BAAR in cazul in care nu exista corespondent sau vehiculul respectiv nu este asigurat.
    Dezinformarile de genul asta sunt menite a invrajbi romanii impotriva romanilor, au rolul de a dezbina societatea pentru a fi mai usor manipulata , condusa , inrobita si taxata. Personal nu am nimic impotriva inmatricularii in Bulgaria a masinilor detinute de romani. Si eu am o masina inmatriculata la ei. As fi inmatriculat-o in Romania daca costurile ar fi fost egale sau mai mari cu o suma nesemnificativa. Dar am un copilas de crescut si diferenta de costuri am folosit-o pentru cresterea lui. Nu vad de ce ni se dau exemple cu taxe din alte state atata timp cat nivelul de trai din Romania nu este echivalent cu cel din statele date exemplu.

    E deranjat si faptul ca politicienii nostri , maestri abili ai Copy/ Paste-ului nu pot aplica aceasta metoda si in cadrul legislativ . De ce nu putem copia legile si masurile dovedite ca fiind bune luate in alte state si trebuie sa fim noi inovatori in materie prostie , bataie de joc si hotie ?

    Revenind la despagubirile din accidente auto , in Romania exista Fondul de Protectie al Victimelor Strazii, fond ce despagubeste pagubele produse de vehiculele inmatriculate in Romania si care nu au o polita de asigurare de raspundere cvila auto valabila. Fiecare tara are cate un fond similar. In cazul in care masina vinovata inmatriculata in alt stat nu este asigurata despagubirile le va suporta BAAR-ul (Biroul Asiguratorilor Auto din Romania) care ulterior se recupera banii de la similarul BAAR-ului din tara in care este inmatriculat vehiculul vinovat.

    Am facut aceasta precizare deoarece in stirile dezinformatoare lansate cu scopul de a descuraja inmatricularea in Bulgaria a autovehiculelor sunt strecurate infomatii false prin care romanului ii este indusa ideea ca este foarte posibil sa nu primesca despagubiri din accidentele produse de masinile inmatriculate la vecinii de la sud.

    Tin sa va informez stimati colegi de trafic ca in materie de obtinere de despagubiri corecte pe cale amiabila cele mai mari probleme le veti intalni atunci cand pagubele sunt produse de vehicule inmatriculate in Romania si asigurate la firme de rahat . De aceste firme de ce nu spune mass-media mai nimic ? Pentru ca se platesc contracte de publicitate considerabile ?
    Cand cunosti realitatea din domeniu si vezi spoturile lor publicitatre pe la televizor te scarbesti !
    Sa nu uitati niciodata genialul mesaj transmis in mass-media "Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine " ! Acest slogan spune in continuare multe celui cu mintea deschsa !

  • #2
    Doar cateva mentiuni
    De cand se tot zvoneste ca va fi stopat fenomenul Bulgaria? Din 2007. Studiati arhivele siteurilor de stiri. S-a facut ceva pana acum ? Nu ! De ce ? Pentru ca nu se poate !!!!
    Ba se poate si inca foarte simplu si fara bataie de cap pentru ei. Ti se poate interzice sa conduci o masina inmatriculata in alt stat. Simplu si eficient. Punct.

    Nu vad de ce ni se dau exemple cu taxe din alte state atata timp cat nivelul de trai din Romania nu este echivalent cu cel din statele date exemplu.
    Sunt si alte state in care chiar daca nivelul de trai este cu mult mai ridicat decat a fost sau va fi vreodata in Romania, taxa de inmatriculare este atat de scumpa incat nu multi isi permit. Iar importurile de masini SH sunt aproape nule tocmai din cauza taxei de inmatriculare foarte mari. Si culmea, desi nivelul de trai este cu mult peste ce am putea noi visa, nu ploua cu masini scumpe asa cum e la noi.

    Si... nu... nu sunt fan taxa auto. Dar la noi inca mai exista "cultul celui mai tare din parcare" si in loc sa ne cumparam ce ne permitem sa intretinem, ne cumparam de cati bani avem(eventual si un pic peste, vorba aia, sa fie tare masina).



    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | BMW 118d F20 LCI | ex Honda Accord CU2 | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dozer View Post
      la noi inca mai exista "cultul celui mai tare din parcare" si in loc sa ne cumparam ce ne permitem sa intretinem, ne cumparam de cati bani avem(eventual si un pic peste, vorba aia, sa fie tare masina).
      2
      Foarte corect punctat!
      406 206 C4 508

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dozer View Post
        Doar cateva mentiuni

        Ba se poate si inca foarte simplu si fara bataie de cap pentru ei. Ti se poate interzice sa conduci o masina inmatriculata in alt stat. Simplu si eficient. Punct.





        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
        Poate , dar nu state europene ca se incalca legislatia europeana si patim ca si cu taxa auto. Trebuie platite despagubiri mai mari decat incasarile. Cine suporta diferenta ?
        Punct !
        Last edited by kosfunny; 23-02-2013, 10:27 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dozer View Post
          Doar cateva mentiuni


          Si... nu... nu sunt fan taxa auto. Dar la noi inca mai exista "cultul celui mai tare din parcare" si in loc sa ne cumparam ce ne permitem sa intretinem, ne cumparam de cati bani avem(eventual si un pic peste, vorba aia, sa fie tare masina).



          Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
          Cine decide poate decide pentru tine ce bun iti permiti sau nu atata timp cat o faci din banii tai ? Tu esti singurul responsabil de bugetul tau, tu singur decizi

          Comment


          • #6
            Cred ca nu asigurarea este raul cel mai mare in acest caz desi, daca am judeca la rece, chiar ar putea fi. De ce ? Fie si numai pentru simplul motiv ca ori de are, ori de n-are asigurare, despagubirea o primesti dupa luni bune de asteptare. Si atunci intreb: daca eu cetatean roman, cu masina inmatriculata in RO, lovesc pe Ionescu, ce are o masina inmatriculata in BG, Ionescu primeste depagubirea muuuult mai repede decat in situatia inversa. Atunci eu, cel de buna credinta, am de suferit pentru ca Ionescu a vrut sa fie smecher.
            Mult mai grav este faptul ca s-au umplut drumurile de "masini" carora daca le faci plinul isi dubleaza valoarea. Nu ca noi nu am fi avut harburi, dar mai apare si urmatorul fenomen: am masina cu nr. de BG, platesc taxele in BG, impozit in BG, fac verificarea in BG (daca o fac), asigurarea in BG (daca o fac), deci direct sau indirect niste bani se duc la statul bulgar, apoi vin si poluez in Ro, folosesc drumuri, strazi si parcari in Ro si eventual mai fac si taraboi ca nu avem drumuri.

            Comment


            • #7
              Ei uite ca nu prea esti informat. Situatia prezentata de mine mai sus se intampla fix intr-un stat european . In plus, cu sau fara taxa de inmatriculare, obligativitatea de a avea vehicolul inmatriculat in tara de resedinta se intampla prin mai multe parti, asadar fara o dovada de resedinta in BG se poate implementa obligativitatea inmatricularii in RO.

              Normal ca doar tu poti decide ce iti permiti. DAR, este o mare diferenta intre ce iti permiti sa cumperi si ce iti permiti sa intretii.. iar asta ar trebui romanii sa invete. Iar intretinerea unei masini inseamna pe langa piese... si taxele aferente(inclusiv o eventuala taxa de inmatriculare).

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
              BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | BMW 118d F20 LCI | ex Honda Accord CU2 | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

              Comment


              • #8
                Poate scapam de ele, deja iti este frica sa treci intr-o intersectie chiar daca ai prioritate cand vezi pe unul cu nr. de BG. Stiu cum se falsifica actele, chiar si cele de Spania sau Italia, cunosc persoane care merg cu astfel de masini, deci sunt 100% pentru o astfel de masura.

                Comment


                • #9
                  Eu unul nu as avea nici o problema daca masina ar fi inmatriculata si pe luna, atat timp cat e facuta cu acte/asigurare legale.

                  Dar din pacate romanul nostru(majoritar din pacate) nu este asa. El nu inmatriculeaza masina in RO ca se plange de taxa mare. Vorba aia... a avut si el un ban, si-a cumparat masina de toti banii, iar bani de inmatriculare normal ca nu mai are.

                  Atunci... hai sa o inmatriculam in BG, IT, GB, IRL, etc. ca acolo nu e asa taxa ca la noi. Si dupa accea... dar de ce sa mai platim asigurari si alte alea ca vorba aia.. doar nu ne poate detecta nimeni in RO.

                  Ca sa nu mai zic ca in alte tari asigurarile auto obligatorii sunt destul de scumpe si pot urca lejer, in functie de tara, catre 5-600 euro, mai ales daca nu existi in baza lor de date(esti tratat ca un sofer nou).

                  Asadar sa fim seriosi, problema romanului nu este ca are taxa de inmatriculare in RO, el(majoritar din pacate) fenteaza cum poate sa nu plateasca nimic... nicaieri.

                  Stiu ca sunt si oameni corecti, care au toate actele facute si totul la zi, dar din pacate aia sunt minoritari. Asta pe BG, caci cei care circula in tara cu numere de IT, ES sau alte tari indepartate si sa aiba totul la zi...aia sunt ca si inexistenti.

                  Si acum ma repet. De ce noi trebuie sa luam masina ce ne-o permitem sa o cumparam si nu masina ce ne-o permitem sa o intretinem? Daca ai sa presupunem 8000euro de ce trebuie neaparat sa-ti cumperi un VW 1.9 tedei din Doishland iar dupa aia sa ne plangem ca e scumpa inmatricularea, cand poti la fel de bine sa iti cumperi un Logan nou nout. Dar scuze... am uitat ca fundul nostru nu mai poate sta in Dacie. Bine ca pot altii de prin tari cu mult peste nivelul nostru de trai sa stea cu fundul in ele.

                  Iar faza cu stati linistiti.. ca exista fondul victimelor strazii sau mai stiu eu ce fond ce iti pot da tie banii daca nu are bulgarul asigurare.. e un mare bullshit. E ca si cum ai spune.. e plin de hoti.. dar stai linistit ca daca iti da unul in cap te trateaza cei de la spital. Trebuie tratata problema(adica eradicarea celor fara asigurare) si nu tratarea efectelor(adica sa-si recupereze banii saracii loviti de un bulgar..sau italian sau mai stiu eu ce).


                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
                  Last edited by Dozer; 24-02-2013, 09:03 AM.
                  BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | BMW 118d F20 LCI | ex Honda Accord CU2 | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu cateva informatii/pareri legate de subiect:
                    - in primul rand sunt tari europene unde iti este limitat accesul cu o masina din alta tara la 90 de zile, dupa care se plateste o taxa nu foarte mica. Dar daca in ziua 89 iesi cu masina pana la granita si inapoi se reseteaza cele 90 de zile (in Olanda) fapt ce este greu de dovedit de catre autoritatile olandeze, deci taxa respectiva nu prea se aplica (acolo singurul mod de a fi prins este daca te urmareste cineva- vecin, angajator etc)...Repet, daca iesi din tara pt 1 min se reseteaza cele 90 de zile...
                    - afara asigurari de 5-600euro...salariu mediu 1500euro (aprox 30% din venitul pe o luna)....la noi 200-250 euro, venit mediu 350euro...Pret combustibil la noi depaseste deja pretul multor tari europene...
                    - cei din Bulgaria, mai nou iti fac mutatie pe o adresa de acolo pt 1 luna si iti inscrie masina pe numele tau in toate actele masinii, fara procura fara nimic... (au fost cazuri si la noi cand intr-o garsoniera din Vitan erau bagati la impozit vreo 50-100 de somalezi, si acolo nu statea nimeni, asta o sa se intample si in bulgaria)
                    -sunt anti masini pe bulgaria, dar alte solutii nu exista... Am sanse mai mari sa imi vand peugeot-ul meu 406 cu nr pe bulgaria decat pe romania, din cauza acestui timbru de c...t...O masina care valoreaza 3500-4000euro, taxa 1700 (jumate din valoare), la un passat 2005 valoare 5000-5500euro, taxa 2500euro...ABERANT
                    Peugeot 406 2.0 hdi
                    http://www.peugeotclubromania.ro/for...70-my-precious

                    Comment


                    • #11
                      Pai ia adu detalii mai concrete despre Olanda. Cine tine acel "contor"? Cine stie efectiv data de intrare a ta in Olanda? Cine stie sa "reseteze" acel "contor" ca ai iesit tu 1 minut din tara? Din toate detaliile oferite.. imi lasa impresia ca stii ceva... dar nu destul.

                      Situatia in alte tari e simpla. Esti rezident in acea tara.. ai voie sa circuli cu masina inmatriculata in alta tara timp de XX zile.

                      Si mai taie si din salarul ala mediu de 1500 euro ca e scos din burta.

                      Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
                      Last edited by Dozer; 24-02-2013, 09:54 AM.
                      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | BMW 118d F20 LCI | ex Honda Accord CU2 | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                      Comment


                      • #12
                        "- cei din Bulgaria, mai nou iti fac mutatie pe o adresa de acolo pt 1 luna si iti inscrie masina pe numele tau in toate actele masinii, fara procura fara nimic... "
                        Asta pentru ca vecini fiind au invatat ceva de la noi, faptul de a fi smecheri. Dar pica si varianta asta pentru ca: „autovehiculele şi remorcile înmatriculate în alte state deţinute cu orice titlu de persoane care au sediul, domiciliul ori reşedinţa în România, pot fi conduse pe drumurile publice pentru o perioadă de maximum 30 de zile de la data dobândirii titlului sau de la data înscrierii în evidenţa autovehiculelor şi remorcilor înmatriculate în alte state”. Asa ca ce va mai urma ? Dubla cetatenie ? Ar fi probabil, pentru ca asa cum spunea si colegul Dozer, romanul este capabil de orice, numai sa aiba masina "tare" la scara. Chiar daca are intretinerea neplatita de 6 luni si baga benzina de 10 lei...
                        Last edited by Costi G; 24-02-2013, 10:01 AM.

                        Comment


                        • #13
                          1500euro salariu mediu nu e un slariu mare -poftim date oficiale: Locul 20: Cehia
                          Salariul mediu: 1.313 dolari
                          Salariul minim: 442 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 18,344 dolari
                          Locul 19: Croaţia
                          Salariul mediu: 1.465 dolari
                          Salariul minim: 516 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 14.273 dolari
                          Locul 18: Portugalia
                          Salariul mediu: 1.906 dolari
                          Salariul minim: 665 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 21.807 dolari
                          Locul 17: Cipru
                          Salariul mediu: 3.013 dolari
                          Salariul minim: 1.246 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 29.623 dolari
                          Locul 16: Spania
                          Salariul mediu: 3.060 dolari
                          Salariul minim: 880 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 32.605 dolari
                          Locul 15: Italia
                          Salariul mediu: 3.200 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 35.289 dolari
                          Locul 14: Islanda
                          Salariul mediu: 3.417 dolari
                          Salariul minim: 1.557 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 37.616 dolari
                          Locul 13: Suedia
                          Salariul mediu: 3.689 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 43.903 dolari
                          Locul 12: Germania
                          Salariul mediu: 3.703 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 40.528 dolari
                          Locul 11: Marea Britanie
                          Salariul mediu: 3.930 dolari
                          Salariul minim: 1.605 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 35.239 dolari
                          Locul 10: Franţa
                          Salariul mediu: 4.001 dolari
                          Salariul minim: 1.872 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 41.226 dolari
                          Locul 9: Finlanda
                          Salariul mediu: 4.202 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 44.688 dolari
                          Locul 8: Austria
                          Salariul mediu: 4,235 dolari
                          Salariul minim: 1,371 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 45.563 dolari
                          Locul 7: Belgia
                          Salariul mediu: 4.428 dolari
                          Salariul minim: 2.055 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 44.254 dolari
                          Locul 6: Olanda
                          Salariul mediu: 4.675 dolari
                          Salariul minim: 1.954 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 47.889 dolari
                          Locul 5: Irlanda
                          Salariul mediu: 5.423 dolari
                          Salariul minim: 2.056 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 49.115 dolari
                          Locul 4: Norvegia
                          Salariul mediu: 5.632 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 78.674 dolari
                          Locul 3: Luxemburg
                          Salariul mediu: 5.864 dolari
                          Salariul minim: 2.411 dolari
                          PIB pe cap de locuitor: 108.706 dolari
                          Locul 2: Danemarca
                          Salariul mediu: 5.970 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 56.687 dolari
                          Locul 1: Elveţia
                          Salariul mediu: 6.407 dolari
                          Salariul minim: nu e prevazut prin lege
                          PIB pe cap de locuitor: 65.003 dolari

                          Legat de Olanda, am cativa prieteni la munca acolo care mi-au spus de legea asta, si tot ei imi ziceau ca singurii care ii pot "turna" la autoritati sunt vecinii... Ei au contracte de munca pe perioada nedeterminata, iar la perioade mai mari de timp pleaca cu masina in weekend vreo 2-3 zile pentru a nu atrage atentia in zona, ca masina respectiva vine in fiecare seara acasa...sincer o mai cer detalii legate de "resetarea contorului" ce e cert este ca ei nu au platit niciodata taxa respectiva, chiar daca stau de mai bine de un an acolo...
                          Faza cu mutatia au "inventat-o" bulgarii cand aparuse proiectul ala de lege care zicea ca nu ai voie cu procura mai mult de 90 de zile in Romania...si atunci au scos procurile prin metoda asta... acum se vor gandii ei la alta solutie, cert este ca stiu cum sa isi castige banii )
                          Last edited by dumionut11; 24-02-2013, 10:15 AM.
                          Peugeot 406 2.0 hdi
                          http://www.peugeotclubromania.ro/for...70-my-precious

                          Comment


                          • #14
                            Faceti multe comparatii aiurea. Asta pentru ca in calculele voastre nu tineti cont de multi factori , printre ei ar fi nivelul de trai, mentalitatea si nu in ultimul rand atitudinea ignoranta a clasei politice la adresa cetatenilor. Cand asculti motivarile guvernantilor la toate masurile luate impotriva bunului mers al societatii, impotriva cetatenului de rand nu iti vine sa vomiti ? Atata lupta si dezbinare impotriva unora care refuza bataia de joc inmatriculandu-si masinile unde e mai ieftin dar 90 % dintre parlamentari, guvernanti si alte lepadaturi politice fac afaceri prin offshore-uri scutind bugetul de incasari de miliarde.
                            Mie mi se rupe cu cine ma intalnesc in trafic atata timp cat respecta codul rutier. Si cine nu il respecta sa plateasca . La fel si in caz de accident, daca vinovatul nu fuge si permite identificarea nu am treaba cu el, despagubirea o sa o primesc, mai repede, mai tarziu , cert e ca o sa o primesc, pentru ca stiu ce drepturi am si stiu cum si de unde sa solicit despagubirile. Ca o paranteza, as prefera un vinovat cu masina de Bulgaria fara asigurare decat unul cu asigurare la Carpatica.

                            Stimate coleg Dozer in ce baza faci afirmatii gresite si neavizate la adresa FPVS-ului ? Ai avut dosar deschis la ei si nu ti s-a rezolvat problema ? Daca nu te rog sa te abtii de la afirmatii gratuite. Eu am indrumat si informat zeci de pagubiti despre modul de obinere a despagubirilor de la fond si nu a fost niciunul dezamagit. Si au fost si cazuri de vatamare corporala grava cu despagubiri de zeci de mii de euro. Majoritatea erau neincrezatori sau chiar nu auzisera de fond, urmare probabil a dezinformarilor facute involuntar sau inentionat de unii ca tine care vorbesc de dragul de a deschide gura. Nu te supara ca te iau tare dar gandeste-te ca unii raman cu pagube neacoperite datorita deinformarii sau a neinformarii ! Ti-ar conveni ca sa fii tu unul dintre acestia ? Nu cred ! Vad ca ai o gramada de postui la activ , prin cate oare ai aruncat cititorilor informatii sau sfaturi gresite ?

                            Cat priveste achizitia unei masini pe care sa ti-o permiti , majoriatea ganditi gresit. In primul rand trebuie sa iti doresti bunul si apoi sa verifici daca te incadrez sa il achizitonezi. Apoi verifici daca il poti folosi legal si e logic sa alegi varianta cea mai ieftina de a face asta, in speta inmatricularea si plata taxelor. Apoi la capitolul intretinere cine nu isi face bine calculul va avea el singur de suferit pentru ca nu va mai putea folosi bunul respectiv.
                            Ce bine ar fi daca fiecare ne-am vedea de ograda noastra si nu am judeca ce si cum face vecinul ! Fiecare direct raspunzator de faptele lui .

                            Comment


                            • #15
                              Tu de unde iti iei statisticile?

                              Locul 12: Germania
                              Salariul mediu: 3.703 dolari
                              Cum sa fie asta salar mediu... cand un medic "normal" castiga in jur de 3500-4000 euro.

                              In al doilea rand, niciodata salarul mediu nu a fost cel mai bun indicator. Prin multe tari a disparut acea clasa sociala de mijloc, asadar media salariilor e uneori mai ridicata datorita celor cu salarii foarte mari. Ai cei cu salarii foarte mari... si cei cu salarii mici, apropiate de minimul din tara lor, sau minimul din alte tari in cazul in acea tara nu exista minim pe economie.

                              Ia arunca un ochi pe aici: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/sta...ourly_earnings
                              Si este vorba de gross salary.. nu de salar net.

                              Pai cam aici sta problema. Vorbim de chestii auzite de pe la prieteni.. care ne-au povestit noua ce si cum. Cauta legi si statistici oficiale concrete la nivel European. Si atunci discutam.

                              Hai sa-ti spun eu o treaba. In Danemarca nu ai voie sa circuli cu o masina inmatriculata in alta tara atat timp cat esti rezident in DK. De la obtinerea rezidentei ai 2 saptamani sa iti inmatriculezi masina. Taxa de inmatriculare este undeva la 80% din valoarea masinii. Si cu toate ca salariile si nivelul de trai si civilizatie este cu mult peste ce am putea noi visa sa fie vreodata in RO, acolo nu ploua cu masini noi/scumpe asa cum e la noi. Cu un Peugeot 407 poti fi usor si de departe cel mai tare din parcare.... de la supermarket. Iar importurile de masini SH sunt aproape nule din cauza taxei de inmatriculare.

                              @kosfunny: Pune mana si mai citeste odata ce am scris. Eu nu am zis ca nu ti-ar da ei banii. Eu am spus ca aia nu e rezolvarea problemei reale, este doar rezolvarea efectului. Ia si fii atent la ce scriu altii si dupa aia sa iti exprimi parerea asupra lor. Sa nu iti fie rusine sa citesti de 2 ori daca nu esti sigur ca ai inteles corect.

                              Later Edit: Alte linkuri utile:
                              http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm...pcode=tps00155
                              http://epp.eurostat.ec.europa.eu/sta...age_statistics
                              Last edited by Dozer; 24-02-2013, 11:04 AM.
                              BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | BMW 118d F20 LCI | ex Honda Accord CU2 | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                              Comment

                              Working...
                              X