Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Taxa de prima inmatriculare / Taxa de poluare auto / Timbrul de mediu

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Taxa de prima inmatriculare / Taxa de poluare auto / Timbrul de mediu

    ESTE O NOUA TAXA CE SE VA APLICA DE LA 01.01.2007.

    Formula de "taxa de inmatriculare" exista deja in sistemul fiscal romanesc.
    Este vorba de o taxa variabila in functie de greutate, structurata in trei trepte (94.800 - 187.900 - 375.700 lei vechi) care se aplica la fiecare inmatriculare indiferent daca este prima sau nu si care reprezinta contravaloarea procesarii documentelor de catre serviciul de specialitate, in cazul inmatricularii.

    Noua taxa, care se va institui de la 01.01.2007 nu va afecta in nici un fel, nici macar in cazul reinmatricularii, autoturismele care sunt in momentul de fata in circulatie.

    LINK ARTICOL
    Last edited by tzunny; 04-09-2008, 09:18 AM.

  • #2
    dosarul pentru o masina mai grea e si el mai greu? sau biroul pentru camioane e un etaj mai sus, deci mai lung drumul?
    Pejos 206

    Comment


    • #3
      Dom'le, deci iti esplic eu, deci, care este treaba care este. Masinile mai grele este mai complicat de inmatriculat, care este, pentru ca are mai multe kestii din alea... cifre parca le zice..., si cand organu' scrie acolo datele masinii, cresc sansele sa faca atac cerebral! Si cine ar vrea sa moara organu', nu? Deci taxele mai mari sunt un fel de spor de periculozitate aplicat la organ', da?

      Comment


      • #4
        Originally posted by cattaniut @ Mar 7 2006, 09&#58
        Quoted post
        ESTE O NOUA TAXA CE SE VA APLICA DE LA 01.01.2007.

        Formula de "taxa de inmatriculare" exista deja in sistemul fiscal romanesc.
        Este vorba de o taxa variabila in functie de greutate, structurata in trei trepte (94.800 - 187.900 - 375.700 lei vechi) care se aplica la fiecare inmatriculare indiferent daca este prima sau nu si care reprezinta contravaloarea procesarii documentelor de catre serviciul de specialitate, in cazul inmatricularii.

        Noua taxa, care se va institui de la 01.01.2007 nu va afecta in nici un fel, nici macar in cazul reinmatricularii, autoturismele care sunt in momentul de fata in circulatie.

        LINK ARTICOL
        eu cred ca articolul ala este pe dinafara si este vorba de fapt de acea "taxa de inmatriculare" care ar trebui perceputa pentru a stopa cumva importurile masive de masini second-hand dupa aderare. Este ceva gen acciza care se aplica in acest moment la masinile euro 3 aduse din afara , doar ca va fi recalculata in functie de gradul de poluare (non-Euro , Euro1,2,3) si capacitatea motorului. Nu cred ca avem cum sa scapam de taxa asta , mai ales pentru ca toate statele noi aderate o au.
        Peugeot 307 1.6 HDi 16V 110CP

        Comment


        • #5
          despre ce zici tu se cheama taxa de mediu si va fi in jur de 2000 euro pentru masinile non euro , urmand a ascadea functie tipul de euro.
          Taxa asta se va platii la prima inmatriculare in ro a respectivelor masini.

          Comment


          • #6
            Si nu numai...aceasta taxa de mediu se va plati si de catre masinile care sunt deja pe teritoriul Romaniei (se considera tot second-hand si e vb si de masinile autohtone) si isi schimba proprietarul . In mod normal, aceasta taxa se aplica in fc de cat de vechi si de poluante sunt aceste masini.

            Mi se pare o taxa normala...poate mai scapam si noi de harburile astea din trafic :wink:
            Peugeot 206, benzina 1.1i, PK Clime, gri sidobre

            Comment


            • #7
              Originally posted by Full Moon @ Mar 8 2006, 08&#58 View Post
              Quoted post
              Si nu numai...aceasta taxa de mediu se va plati si de catre masinile care sunt deja pe teritoriul Romaniei (se considera tot second-hand si e vb si de masinile autohtone) si isi schimba proprietarul . In mod normal, aceasta taxa se aplica in fc de cat de vechi si de poluante sunt aceste masini.

              Mi se pare o taxa normala...poate mai scapam si noi de harburile astea din trafic :wink:
              Taxa se va aplica exclusiv autoturismelor SH din import, si doar la prima inmatriculare...

              In continuare un articol din Gandul referitor la problema de fata...

              "Pentru a-si aduce o masina la mâna a doua, un român va plati de la câteva sute de euro pâna la câteva mii în plus.

              „Taxa pentru importurile auto second-hand aduse în tara dupa aderarea la UE pe care Executivul intentioneaza sa o introduca va fi stabilita dupa metodologia aplicata de tarile care au intrat în ultimul val în Uniunea Europeana”. Declaratia îi apartine ministrului Mediului, Sulfina Barbu, si a fost facuta ieri. Ministrul Barbu a mai precizat ca se va lua totusi în calcul nivelul de trai din tara noastra, dar nu a precizat o suma exacta sau aproximativa pentru plata la importul unei masini second-hand. Exemplele oferite de ministrul Mediului pot da, însa, o idee în acest sens. S-a amintit de noul sistem de taxare aplicat în Ungaria de la 1 mai 2004, care prevede ca, pentru înmatricularea unui autoturism pe benzina cu o capacitate cilindrica mai mica de 1,1 litri, taxa se ridica la 525 euro pentru cele echipate cu motoare Euro 3 si Euro 4, respectiv 787 euro pentru cele cu motoare Euro 2 sau non-euro. Aceleasi niveluri de taxare se aplica si pentru autoturismele cu motoare diesel mai mici de 1,3 litri. În cazul masinilor cu motoare pe benzina cu capacitati de 1,4 pâna la 1,6 litri, precum si pentru cele cu motoare diesel cu o cilindree între 1,5 si 1,7 l, taxa de înmatriculare este de 1.050 euro pentru motoare Euro 3 si Euro 4 si 1.575 euro pentru Euro 2 sau mai putin. Concret, un cetatean din Ungaria care doreste sa înmatriculeze o Skoda Octavia cu motor pe benzina, fabricata în urma cu trei ani, plateste statului o taxa de 1.050 euro la momentul înscrierii în circulatie a masinii. Pentru automobilele mai puternice, cu o capacitate cilindrica cuprinsa între 2,5 si 3 litri pentru motoare pe benzina si 3 litri - 3,5 litri pentru motoare diesel, taxa de înmatriculare ajunge la 5.250 euro (pentru Euro 3 si Euro 4), respectiv 7.875 euro pentru masinile care respecta normele de poluare Euro 2, Euro 1 sau pentru cele non-euro.

              În cazul Poloniei, de pilda, dupa ce restrictiile initiale au fost eliminate, explozia importurilor de masini second-hand i-a determinat pe oficialii polonezi sa negocieze cu Uniunea Europeana introducerea unei noi taxe de înmatriculare. Astfel, pentru autoturismele Euro 4 fabricate dupa 2005, taxa de înmatriculare va fi de 0,24 euro pentru un centimetru cub, în timp ce pentru masinile Euro 3 cu an de fabricatie cuprins între 2000 si 2004, cuantumul acesteia ajunge la 0,36 euro pentru un centimetru cub. Pentru aceeasi Skoda Octavia pentru care un ungur plateste 1.050 euro, un polonez va plati aproape jumatate - 576 de euro. Pentru masinile Euro 2 fabricate între 1996 si 1999 taxa va fi de 0,48 euro pentru un centimetru cub, de 0,72 euro pentru cele Euro 1 (anii 1992 - 1995) si 0,95 euro pentru masinile non-euro de dinainte de1992.

              În Grecia sistemul aplicat prevede o taxare progresiva care tine cont de pretul masinii de ocazie, de capacitatea cilindrica si de norma de poluare în care se încadreaza. Aceeasi Skoda Octavia înmatriculata în aceasta tara înseamna o taxa de circa 3.500 euro, daca masina, mai veche de trei ani, a fost evaluata la circa 12.000 euro. "
              Peugeot 407 SV Executive, 2.0 HDi, 136 CP, Noir Obsidien, GPS Color, JBL, etc...

              Comment


              • #8
                Deci daca pana atunci nu ai voie sa aduci masini sub Euro 3, din 2007 n-o sa mai merite.
                O anumita taxa trebuie perceputa, dar asa ceva e exagerat. De ce sa dea omu 3500 euro pe o masina de 1500 euro? Atunci mai bine isi ia una cu 3000 acasa.
                Cred ca introducerea acestei taxe nu va atinge alt rezultat, decat ca vechile Dacii 1310 si alte masini de genul asta vor mai circula 15 ani in loc de 5.
                Nissan Micra Acenta 1.2 (2011) / in familie: Peugeot 206 1.4 HDi (2006) / ex Renault 5

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tomi_ms @ Mar 8 2006, 15&#58
                  Quoted post
                  Deci daca pana atunci nu ai voie sa aduci masini sub Euro 3, din 2007 n-o sa mai merite.
                  O anumita taxa trebuie perceputa, dar asa ceva e exagerat. De ce sa dea omu 3500 euro pe o masina de 1500 euro? Atunci mai bine isi ia una cu 3000 acasa.
                  Cred ca introducerea acestei taxe nu va atinge alt rezultat, decat ca vechile Dacii 1310 si alte masini de genul asta vor mai circula 15 ani in loc de 5.
                  Si sa ne umplem de harburi din vest ca Polonia?

                  Cine sta cu Dacia in stare proasta nu trecea decat la alt jeg de masina.

                  Comment


                  • #10
                    Hmmmm, taxa asta e buna si nu prea. Ar fi buna daca ar taxa masinile vechi, poluante, in stare tehnica proasta. Nu e bine ca probabil va fi taxata si o masina cu euro 4, veche de 1 an cumarata SH din Germania sau alta tara... ceea ce nu mi se pare chiar corect.

                    Comment


                    • #11
                      Bineinteles nu m-am gandit la Skoda Favorit, sau Golf1....
                      Referitor la Daciile in stare proasta: oricat de bine o ingrijesti, o Dacie de 10-15 ani oricum polueaza destul de rau. Ca sa nu vorbim de cele de 30 de ani. In oricat de perfecta stare ar fi, tehnologia veche isi spune cuvantul.
                      Atunci sa permita importul de la Euro2 in sus, si s-a rezolvat, dar de ce sa dai pret dublu pe o masina
                      Nissan Micra Acenta 1.2 (2011) / in familie: Peugeot 206 1.4 HDi (2006) / ex Renault 5

                      Comment


                      • #12
                        Taxa de prima inmatriculare

                        Din cate am inteles eu odata cu punerea in aplicare a noului cod fiscal se va percepe o taxa de inmatriculare atat pentru masinile noi cat si pentru cele vechi.
                        Taxa va fi in functie de vechimea masini si de gradul ei de poluare(euro 2,3 etc)
                        Am tot auzit vehiculandu-se diferite cifre,ex: 1600 cmc noua euro3 = 1700 euroi;1600 cmc euro 2 =2740 euro.
                        Ne poate lamuri cineva in privinta asta??
                        Stiti ceva concret,cifre s.a??
                        She was a fast machine/She kept her motor clean/
                        She was the best damn woman I had ever seen
                        :blush:

                        Comment


                        • #13
                          Se aplica doar in cazul masinilor s.h. aduse de afara, si doar la prima inmatriculare a masinii in RO.
                          Se calculeaza in functie de cilindree si norma de poluare.

                          Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

                          Comment


                          • #14
                            Ceva explicatii suplimetare gasite:

                            Conform calculelor expertilor din Ministerul Finantelor, noua grila de impunere (in Codul fiscal taxa apare exprimata in euro/centimetru cub) va conduce, spre exemplu, la o taxa de 612 euro pentru un automobil nu mai vechi de sase luni, Euro 3 si cu motor de pina la 1.600 cmc, in timp ce Senatul aprobase un nivel de 252 de euro.

                            La un automobil de 1.600 cmc, intre doi si patru ani, Euro 3, taxa va fi de 1.196 de euro, fata de 747 de euro in varianta Senatului sau 2.112 euro - propunerea APIA.

                            Un VW Passat Euro 3, cu motor de 1,9 litri si mai vechi de sase ani va fi taxat cu 1.482 de euro, in timp ce in varianta Senatului se ajungea la o taxa de 1.277 de euro, iar propunerea APIA viza un nivel de 3.064 de euro. Cele mai mari taxe se vor aplica masinilor mai poluante.

                            Un automobil Euro 2, cu motor de peste 3.000 cmc si mai vechi de sase ani, va fi impus cu o taxa speciala de 6.240 de euro, in timp ce in varianta Senatului se aplica un nivel de 3.600 cmc, iar APIA dorea 6.600 de euro.

                            Automobilele non-Euro, mai vechi de sase ani, cu motoare de peste 3.000 cmc, vor fi taxate cu 7.500 de euro, iar cele cu motoare mai mici cu 4.000 de euro, 4.750 de euro sau 5.000 de euro, in functie de cilindree.

                            Albert Einstein : Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. In legatura cu universul nu sunt sigur.

                            Comment


                            • #15
                              http://www.e-transport.ro/TAXA_SURPR...-i2282-l1.html
                              -DISCOUNT orice piese ORIGINALE Peugeot sau AM , accesorii PHILIPS, VALEO, BOSCH
                              -SISTEME ALARMA VIPER, -GPS/NAVIGATIE, Detect.RADAR, accesorii THULE,

                              Comment

                              Working...
                              X