Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Accident usor, unde repar masina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident usor, unde repar masina?

    Salut, tocmai am avut un accident usor cu un gorjean care la Fantana Miorita, dinspre Baneasa catre Piata Presei, de pe banda a 2-a (a vrut de fapt sa intoarca) a avut ideea proasta sa faca stanga prin fata mea... eu fiind pe banda a treia sau naiba s-o ia a cata e, langa axul drumului. Rezultat: eu - aripa fata dreapta, capatul barii de protectie din dreapta si cam atat se vede, cine stie ce-o fi pe dinauntru... el - usa stanga. Am fost la politie, am rezolvat partea juridica, el e vinovat, mi-a dat procesul-verbal cu dovada de reparatie etc.
    Ideea e ca are RCA la Astra (!!!).
    Eu am la GroupAma, RCA si CASCO.
    Problema e ca sambata dimineata urma sa ies din tara catre Italia...(((( credeti ca se poate repara masina in 4 zile? (exceptez ziua de luni, cand o sa fac constatarea la asigurator, desi serviceul ar putea sa se apuce de munca chiar de luni)
    Va cer parerea pentru:
    1. sa repar masina pe RCA Astra a lui sau pe CASCO GroupAma, care e mai rapid si mai binevoitor in despagubire? Adica sa pot ridica masina din service imediat ce e gata...
    2. GroupAma are constatator la Eurial Pantelimon si mi-ar fi la indemana sa o duc la ei si sa o las in continuare la reparat, dar e oare o idee buna? Sunt mai buni sau mai slabi decat Eurialul Militari? Ar fi mai rapida reparatia daca as face-o in alt service - multimarca sau ceva in genul asta? Ma gandesc la piesele de schimb necesare, in cazul meu aripa fata dreapta, bara protectie, posibil si farul dreapta desi a fost numai usor atins, la fel de usor a fost atinsa si capota dar nu pare stramba, insa cine stie...
    Click image for larger version

Name:	2011-07-30 18.53.38.jpg
Views:	1
Size:	72.2 KB
ID:	956202
    Peugeot 407 ST Ministeriall Black 2.0 Hdi

  • #2
    Eu zic ca prin firmele de asigurari nu ai nici o sansa sa o repari in 4 zile, mai bine te scarpini prin buzunare de vreo 6-7-8 mil si incerci la un service, sau la vreun "nea" care stie meserie
    Traim intr-o lume de nebuni...Dar nici de prosti nu ducem lipsa :blink:

    Comment


    • #3
      Nu cred ca te repara nici un eurial din bucuresti in 4 zile din cauza de aglomeratie la tinichigerie

      LE. e posibil sa ai urechile de prindere de la proiector sparte, si asta se vede doar cand se da bara jos.

      Comment


      • #4
        Din motive procedurale ,4 zile sunt insuficiente.
        Nu stiu in Bucuresti,dar la Cluj ,Astra asigurari sunt ok din toate punctele de vedere.
        Problema o reprezinta piesele de schimb care cu siguranta nu sunt pe stoc.
        Acolo este bara fata,aripa dr. fata, bandou dr. si probabil far (ureche de fizare inf. rupta ) sau/si suport bara dr.
        Reparatia nu este mare filozofie, 1 zi tinichigerie si 1 zi vopsitul.Mai urmeaza acceptul de plata si cuiul lui pepelea : procurarea pieselor in timp util.Pentru piese constatte defecte peste cele consemnate, se cere constatare suplimentara care inseamna iar timp pierdut pana vine inspectorul sa faca fisa de supliment reparatie,pana se comanda piesa ( daca se prinde ora 12 sau 13 ca limita de comanda ,ea se va reporta zilei urmatoare ).
        Fiind constrans de timp ( daca e vacanta spre italia si nu rezidenta) as deschide dosar de dauna la Astra , as duce masina la ceva atelier unde un tinichigiu mai bunicel sa indrepte aripa putin si sa se dea cu un polish sa se estompeze zgarieturile, urmand ca la intoarcere sa se repare masina cu calm.
        Daca se rezolva problema pieselor ,pe sambata ar fi reparata.

        Comment


        • #5
          Bun, e clar, f. multi (adica toti!) mi-au zis asa, adica imposibil de reparat intr-o saptamana.
          Ramane intrebarea: Eurial Pantelimon e OK? N-am fost niciodata acolo, doar la Militari... si nu pentru chestii de tinichigerie-vopsitorie...!
          LE:
          M-am uitat mai bine, farul are ambele urechi rupte. Capota pare ca a scapat intreaga, nu are nicio deformare vizibila acum.
          Last edited by MirceaMS; 31-07-2011, 08:28 AM.
          Peugeot 407 ST Ministeriall Black 2.0 Hdi

          Comment


          • #6
            Salut
            Nu vreau sa te dezamagesc dar iti spun sigur ca prin Eurial nu ai nici o sansa sa o repari pe CASCO.Eu am patit la fel ca si tine insa un pic mai mare dauna si am crezut ca o fac in doua saptamani cand trebuia sa plec in concediu.Dar de la speranta mea ca in doua saptamani o sa imi repare masina,am ajuns sa stau patru saptamani cu ea la Eurial Militari.Plus multi nervi din cauza celui care a fost responsabil cu dosarul din partea Eurial

            Comment


            • #7
              Multumesc viocris4, exact de feed-back-ul asta aveam nevoie, asta ca sa nu ma chinui degeaba acolo... o sa incerc deci la Eurial Pantelimon.
              Peugeot 407 ST Ministeriall Black 2.0 Hdi

              Comment


              • #8
                Cu placere.Insa ma indoiesc ca la Pantelimon o sa o faci asa repede.Si sa iti spun si de ce:
                -tu te duci la constatare la cei de la CASCO si ala constata doar ce vede
                -cei de la eurial fac si ei reconstatare si mai trec si ei ceva in plus ca doar nu le sctrica si lor un deviz mai mare
                -pe urma trimit dosarul cu reconstatarea la cei de la CASCO si uite asa mai trec vreo 2-3 zile
                Totusi eu iti urez succes

                Comment


                • #9
                  La 9.00 faceam constatarea, la 10.00 era masina luata in primire.
                  Acum depind de ei.
                  Teoretic, se poate.
                  Au toate piesele in stoc, nu trebuie sa comande nimic.
                  Teoretic ar termina in 3 zile, teoretic Groupama si-ar da acordul in 48 ore.
                  Mai ramane de vazut cum stam cu practica...
                  Peugeot 407 ST Ministeriall Black 2.0 Hdi

                  Comment


                  • #10
                    Pe viitor incearca sa iti faci casco la un asigurator care are decontare directa cu service-urile pe care tu le frecventezi. Asa scapi de partea cu datul acordului de plata. In felul asta, service-ul isi face treaba repede (eventual dai si tu ceva la baieti acolo sa se miste mai repede - a mers la mine ), iti iei masina acasa si service-ul merge mai departe si isi recupereaza banii.

                    Bafta si multi km fara incidente.

                    Comment


                    • #11
                      Nocivel, dar exact asa este: Groupama are decontare directa cu Eurial. Altfel nici nu ma duceam acolo!
                      Peugeot 407 ST Ministeriall Black 2.0 Hdi

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MirceaMS View Post
                        Teoretic ar termina in 3 zile, teoretic Groupama si-ar da acordul in 48 ore.
                        Mai ramane de vazut cum stam cu practica...
                        Eu am inteles pe dos din ce ai zis tu. Oricum, sper sa termine in timp util.

                        Numai bine

                        Comment


                        • #13
                          Chiar daca au decontare directa cu Eurial tot trebuie sa dea un accept de plata,care sant obligati sa il dea in maximum 48 de ore.La fel e si la Omniasig.
                          In afara de asta vezi sa nu te trezesti cu surpriza ca la sfarsit te pun sa platesti restul ratelor care le mai ai pana la terminare CASCO cum am patit eu la Omniasig.
                          E drept ca la mine a fost si dauna cam mare de vreo 12000 lei,dar iti dai seama dupa concediu sa platesc 200 euro ratele ramase si inca o suta fransiza in conditiiile in care dauna a fost pe regres numai bine nu mi-a cazut.
                          Oricum ar fi iti urez succes sa iti faci masina pana pleci in concediu

                          Comment


                          • #14
                            Acceasi poveste am avuto si eu cu omniasig, caci am avut de schimbat farurile, si au avut tupeul sa imi spuna ca ce trebuie sa pun faruri noi pe o masina din 2005, asa ca mi-au decontat doar 60%. Drept urmare le-am spus de dulce si am trimis sa rezolve avcatul. In viata mea nu mai fac casco este o hotie pe fata. Decate ori am avut nevoie au decontat mai putin. in 5 ani au fost asa : 1 parpriz, farurile din fata, si bara vopsita.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mighty View Post
                              Acceasi poveste am avuto si eu cu omniasig, caci am avut de schimbat farurile, si au avut tupeul sa imi spuna ca ce trebuie sa pun faruri noi pe o masina din 2005, asa ca mi-au decontat doar 60%. ...
                              Pe contract scrie ca trebuie- sa-ti aduca masina in starea initiala. Daca nu sunteti fermi pe pozitie ,va calca in picioare pe banii vostri. N-ai gasit o ranga sa faci farurile dauna totala?

                              Comment

                              Working...
                              X