Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Montare intercooler Peugeot Partner 2.0hdi 90 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare intercooler Peugeot Partner 2.0hdi 90 cp

    Salut.
    Vreu sa-mi dea si mie un raspuns la intrebarea:
    daca montez un intercooler pe un motor 2.0 hdi de 90 cp fara sa fac si o resoftare e posibil sa-mi topeasca pistoanele debitul de aer care intra ?
    Vreau sa-mi montez unul si mi-a spus cineva ca fara o resoftare in prealabil e posibil sa stric motorul.
    A mai auzit cineva de asa ceva ?
    Basti77
    Gold Lion
    Last edited by Basti77; 09-07-2010, 03:55 PM.

  • #2
    Intercooler-ul raceste aerul deci nu vad cum poate sa-ti topeasca pistoanele

    Comment


    • #3
      Oricum, daca il pui, si nu umbli la setari, este pe post de mobila. Poate te ajuta Paun cu mai multe detalii, pentru ca el a pus pe un 206 1.4HDI, intercooler, si e cel mai in masura sa ne povesteasca.

      Comment


      • #4
        Eu am mai citit pe aici pe forum, un alt posesor de 2.0hdi, 90 cp care si-a pus intercooler si spunea ca parca, parca s-ar simti o mica diferenta, insa nu este sigur ca nu-i doar in imaginatia lui. Oricum, pe topicul respectiv, nu numai Florin (PaunFD) a spus ca trebuie sa-i spui si computerului motorului ca are intercooler ci au intarit si alti colegi forumist care mie mi s-a parut c-ar sti despre problema.

        Comment


        • #5
          Pai Florin, chiar are masinuta, si daca se tine de promisiune, e posibil ca joia care vine sa vedem bestiuta de 206

          Comment


          • #6
            Mai trebuie sa-i si dea doamna (sotia lui) masina, iar eu nu cred ca se va intampla fericitul eveniment. I-ar place lui, ce i-ar mai placeee, insa nu cred ca mai vede masina de la doamna, decat doar s-o duca la spalat sau sa-i schimbe uleiul.

            Comment


            • #7
              Masina lui Paun pe langa intercooler are o turbina mai mare si un soft custom, special facut pentru modificarile aduse acelui motor iar din discutiile avute cu el la Cta. motorul lui are undeva la 120-125cp din 1.4hdi :blush:
              In cazul lui @bucifal daca reuseste sa modifice tehnic motorul cat de cat aproape de varianta de 110cp + un soft pe masura rezultatul va fi unul bun.

              LE: Problema nu este plusul de putere ci cutia, Grigutz poate da mai multe detalii.
              Basti77
              Gold Lion
              Last edited by Basti77; 09-07-2010, 09:53 PM.

              Comment


              • #8
                Exact, deci se poate, si nu are nici o treaba cu topitul injectoarelor, daca il monteaza si nu modifica softul, e pe post de mobila.
                Last edited by Mighty; 09-07-2010, 10:13 PM.

                Comment


                • #9
                  Pai fara sa declari in ECU parametrii dati de intercooler in ecu, l-ai pus aproape degeaba. Spun aproape, deoarece motorul primeste aer mai rece, fara insa a tine cont de cantitatea de oxigen in plus.

                  Practic, tu cand masori cu pps-ul parametrii fluxului de aer din motor, ai sa vezi ca ecu "cere" o anumita presiune de aer la turbina si primeste ... cat ii da turbina. Daca motorul n-avea original, intercooler, atunci ECU va sti ca trebuie sa-in intre Xmbari de aer la Yrpm. El va primi de la turbo Xmbari de aer la acei Yrpm, insa cantitatea de aer/oxigen pe care motorul o va primi, va fi mai mare decat se asteapta el, lucru pe care fie il va interpreta ca o eroare, fie ca o conditie atmosferica trecatoare (gen iarna foarte geroasa) lucru care se va incadra in tolernata lui. Oricum, ECU nu va cere pe injectia de carburant o cantitate mai mare de motorina, conform cantitatii de aer/oxigen care-i va intra in capul pistonului, deci ... nu va tine cont de intercooler.

                  Eu, pe 206, cum bine stie Ionut, am binevoit de-am spart intercoolerul la putin timp dupa ce l-am pus. Nici nu mai am de gand sa-l pun, mai ales ca nu prea mai pup eu masina decat ... sa-i pun motorina, s-o spal si eventual (Doamne Fereste!) sa repar ce-a mai stricat nevasta-mea la ea. Testul insa, l-am facut fara intercooler.

                  Declararea parametrilor dati de prezenta intercoolerului nu se poate face c-o simpla diagnoza, ci va fi nevoie de un drum si citire de parametrii "live data", acestia notati, iar apoi cu o scula gen jucariile lui @Doc, modificate hartile de injectie/admisie aer. Oricum, nu va fi nevoie de foarte multe modificari, insa ... tot vor trebui modificate anumite valori. Partea sa spunem mai proasta este ca determinarea valorilor nu se poate face cu masina pe loc, ci trebuie facut cu masina-n mers/in sarcina, de preferinta pe un stil de condus cat mai sport posibil. De-or fi si alte metode, eu nu stiu, in cazul meu, asa s-a procedat.

                  Fara corelarea asta, mie mi se pare ca fiind logic ca motorul sa traga, la fel de bine ca iarna, cand temperatura e ... sub -5 grade, ceea ce nu justifica investitia, daca ma intrebi pe mine.
                  Cat despre "resoftarea distruge motoare", apoi eu am doua pug-uri cu motoare distruse, vraiste, praf, unul de peste 80.000km si celalalt mai are si el 2000km si face 80.000km de mers cu ... aceasta resoftare. Ba inca ala micu' e mai chinuit, saracu'. Poti sa-ti dai seama cat de "distrus" este?!

                  In prima faza, daca tot "te sageata" fa-i o resoftare, apoi, daca consideri ca nu iti este suficient, poti sa investesti si-ntr-un intercooler.
                  LE: si-a dat nebuna de nevasta-mea mamaligile jos, deci a trecut un an de cand conduce :naughty:
                  Last edited by PaunFD; 09-07-2010, 10:35 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Investitie nu este prea mare ca am intercoolerul si mai trebuie sa-i fac decat traseul si treaba asta o fac eu dar ma speriase cineva cu treaba aia cu topitu pistoanelor.
                    MUltumesc pt sfaturi

                    Comment


                    • #11
                      @PaunFD - spui ca intercoolerul nu are nici un efect fara modificari in soft. Eu cand merg cu masina la Timisoara la Fagaras, cand ajung la Sibiu si incep sa urc putin in altitudine temperatura scade cam cu 10 grade fata de campia din Timisoara. De fiecare data am observat ca motorul trage incomparabil mai bine la 16-20 grade fata de 32 temperatura ambientala. Sunt absolut sigur de asta, imi dau foarte bine seama de diferenta. Daca pun un intercooler aerul o sa intre in motor tot pe la 16 grade sa zicem. La ce mai am nevoie de soft pentru asta? Singura diferenta ar fi ca aerul de afara e la 32 de grade iar cel din motor la 16. Probabil e un senzor de temperatura undeva care spune ECU-ului de temperatura aerului de afara. Ala ar trebui mutat dupa intercooler si totul ar fi la fel.
                      206 2.0 HDI 90CP

                      Comment


                      • #12
                        Cu toate ca nu a mai scris nimeni in acest topic ( de 1 an)......intreb si eu..... bucifal, ai pus pana la urma intercooler pe Berlingo ?
                        "I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want."

                        Comment


                        • #13
                          Asa s-a marit puterea de la 90 cp (DW10TD) la 110cp (DW10ATED) - prin montare intercooler. Acum in ceea ce priveste modificarile de soft si surplusul de senzori, va las pe voi. Fizic vorbind, pe turbina cu geometrie fixa montarea unui intercooler le-a permis celor de la Peugeot upgradarea motorului de 2.0 de la 90 la 110.
                          '06 407 2.0HDI FAP BVA6

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Anul asta il montez sigur .
                            Am mai cumparat un 307 cu motor de 110 cp 2.0 hdi si o sa am cu ce sa merg deci o sa am si timp sa ma ocup de partner.

                            Comment


                            • #15
                              Un lucru e clar: intercooler-ul nu mareste presiunea la admisia in cilindri. Acest lucru e treaba turbinei. El doar raceste aerul pentru a intra un volum mai mare la admisie. De aceea este montat dupa turbina, in circuitul de admisie. Turbina se incalzeste de la gazele de evacuare si implicit incalzeste si aerul care intra in cilindri la admisie. Deci intercooler-ul isi face treaba fie vara, fie iarna. Rau nu are cum sa faca. Creste puterea motorului si scade consumul de combustibil.
                              In viata regreti numai riscurile pe care nu ti le-ai asumat !

                              Comment

                              Working...
                              X