Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

24 ore Le Mans - 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 24 ore Le Mans - 2010

    Peugeot spulberă Audi în prima rundă de calificări la Le Mans.

    Prima serie a calificărilor pentru cursa de 24 de ore de la Le Mans a reconfirmat superioritatea prototipurilor Peugeot în materie de rapiditate. Cele patru Peugeot-uri înscrise în competiţie au ocupat primele patru locuri în sesiunea de calificări, maşina echipajului Lamy/Bourdais/Pagenaud fiind cea mai rapidă.

    Timpul de 3min19.711s a fost stabilit de fostul pilot de Formula 1 Sebastien Bourdais, fiind totodată şi un record pentru Peugeot 908 HDi la Le Mans.

    În bătălia diesel-urilor, Audi nu a avut replică la ritmul impus de Peugeot-uri, cel mai rapid prototip al germanilor fiind cu 3,8 secunde mai lent decât cel mai rapid 908. “La o asemenea diferenţă, nu suntem în poziţia de a lupta pentru pole-position“, a declarat pilotul Audi Allan McNish.

    Rămâne de văzut ce se va întâmpla diseară, când este programată a doua sesiune de calificări, desfăşurată în timpul nopţii. Şi oricum, pole-position-ul într-o cursă de 24 de ore nu este nici pe departe la fel de important ca în Formula 1.

    Nici BMW nu a avut o zi fastă la revenirea oficială pe La Sarthe, cele două M3-uri GT2 clasându-se doar pe locurile 10 şi 11 ale clasei GT2.

    Le Mans - Peugeot în pole pentru al patrulea an consecutiv !

    După cum era de aşteptat, în seara de joi, 10 iunie, ploaia şi-a facut apariţia pe circuitul de la Le Mans, transformând într-o adevărată misiune imposibilă dorinţa piloţilor de a îmbunătăţi timpii realizaţi în prima sesiune de calificări, desfăşurată miercuri.
    Chiar dacă pista s-a uscat până la finalul sesiunii, mult aşteptata confruntare din calificări dintre piloţii Peugeot şi cei Audi s-a amânat pentru cursa propriu-zisă, al cărui start se va da sâmbătă, 12 iunie, la ora locală 15.00.

    Graţie rezultatului obţinut de Sébastien Bourdais miercuri seara, Peugeot şi-a asigurat, pentru al patrulea an consecutiv, prima poziţie a grilei de start. Urmează, în ordine alte trei maşini ale constructorului francez (2. #1 Marc Gene - Alexander Wurz - Anthony Davidson, 3. #2 Franck Montagny - Stephane Sarrazin - Nicolas Minassian, 4. #4 Olivier Panis - Nicolas Lapierre - Loic Duval), cel mai bine clasat dintre bolizii Audi fiind cel cu numărul 9, pilotat de tripleta Timo Bernhard - Romain Dumas - Mike Rockenfeller.


  • #2
    O mica remarca: timpul de 3.19.7 nu este recordul lui 908, pentru ca in 2008, de exemplu 908ul a scos un timp de 3.18.5 pentru pole position.
    Oricum, asta e mai putin important, ceea ce conteaza este determinarea francezilor de a "rupe" concurenta anul acesta: 4 masini angajate, toate calificate pe locurile 1, 2, 3, 4.
    Sunt convins ca astea sunt si locurile pe care le vizeaza in cursa, in orice caz vor incerca sa realizeze tripla, care, dupa mine, se poate face anul acesta.

    Inca o data, pentru a cata oara (m-am obisnuit deja), Audi nu se poate ridica la nivel.
    Astept cu nerabdare cursa.


    Bravo Peugeot, hai cu quadrupla!
    '06 407 2.0HDI FAP BVA6

    Comment


    • #3
      Da' sunt si eu curios: se astepta careva sa faca ceva Audi?! Bine acuma, trebuie sa fiu totusi fair-play si sa se apreciez abneganta celor de la Audi, care dupa ce si-au luat-o de au uitat ca mai este si un podium de premiere, inca persevereaza si participa, pe principiul ca poate li s-o face mila de ei, astora de la peugeot si o-r sa-i lase si pe ei pe podium, sa nu mai planga!

      Comment


      • #4
        Daca abandoneaza toate 908 :naughty: sau strategia de echipa da gres, lucru intamplat acum cativa ani, cand Audi a iesit castigator ?

        Comment


        • #5
          "Daca se suie pisica si da drobul de sare jos......"

          Momentan Peugeot este favorita, iar ca strategia echipei sa dea gres pentru toate patru echipajele este putin probabil.
          Momentan cred ca ar trebui sa le uram fanilor AUDI rabdare si tutun dar, mai ales, viata lunga in asteptarea unei noi victorii la Le Mans...
          Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

          Tigaia

          Comment


          • #6
            Vezi tu, acuma sunt cateva lucruri care ... au caracter de axioma: usa-i usa, pomul e pom, iarba este verde, cerul este albastru, Peugeot castiga Le Mans-ul, pasarile zboara, Peugeoatele au greierasi, apa e uda si tot asa. Acuma, ca iarba sa fie maro - ceva trebuie sa se intample, in cazul de fata sa vina toamna, ca pasarile sa nu mai zboare - le trebuie taiate aripile sau penele, ca Peugeot sa nu mai castige Le Mans-ul - sa nu mai participe si tot asa ...

            Comment


            • #7
              Evident, cursa nu este castigata din start, dar hai sa fim sinceri, tinand cont de nivelul de performanta al 908urilor, fiabilitatea dezvoltata dupa atatea curse, concurenta cerculista in deriva si altele, e greu sa piarda anul asta.
              Pe de alta parte, tinand cont si de aroganta specifica si nejustificata a cerculistilor, o noua umilinta le-ar face bine celor de la Audi, ca sa ia in considerare renuntarea la Le Mans si de ce nu la Motorsport (hi hi hi). - Aici tre' sa fac o remarca: singurul de la ei care nu e arogant e dr. Ullrich, jos palaria!

              Cred ca vom vedea o cursa frumoasa, o victorie frumoasa a Peugeot si multe lacrimi pe obraz de tracto...tedeist!
              '06 407 2.0HDI FAP BVA6

              Comment


              • #8
                Da, adevarul e ca pejourile care participa la Le Mans merita sa castige. Au dat dovada de tarie de caracter dupa ce ,in ultimii 10 ani au fost batuti de nemti la ei acasa si au rezistat fara sa se retraga. Perseverenta da rezultate si e foarte bine ca au putut inteti concurenta chiar daca Audi nu se ridica la nivelul lor.

                Comment


                • #9
                  Sincer prefer la orice ora ca Pejo sa iasa pe 2 la Le Mans dar masinile lor de strada sa fie la distanta uriasa de Audi asa cum in realitatea 'de strada' Audi sunt la o distanta enorma fata de PSA.
                  Asta apropo de aroganta

                  A inceput cursa.
                  Mon noire vagabonde: Citroen C4 1600

                  Comment


                  • #10
                    Da a inceput cursa ,live pe eurospot cele 3 Peugeoturi conduc detasat dupa 1 ora de cursa,incerc sa ignor comentatorii,aceasi de anul trecut mari fani Audi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Grofu View Post
                      ...........si e foarte bine ca au putut inteti concurenta chiar daca Audi nu se ridica la nivelul lor.
                      Concurenta exista atunci cand doi sau mai multi competitori se situeaza la acelasi nivel pe scara evolutiei.

                      Din pacate pentru fanii grupului VAG in acest moment nu se poate vorbi de faptul ca Audi ar face concurenta Peugeot-urilor, poate doar celor de la Mansell Motorsport care conduc "binecunoscuta" masina Ginetta-Zytek sau team-ului Oreca.
                      Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

                      Tigaia

                      Comment


                      • #12
                        Am zis ca Audi , anul acesta nu se ridica la nivelul Peugeot in aceasta cursa. Pe scara evolutiei, ai dreptate cu un mic amendament si anume ,pe scara evolutiei (ultimii 10 ani) Audi sta in fata cu 8 victorii. Peste 10 ani poate o sa avem si Peugeot la acelasi nivel cu 8 victorii din 10. Nu sunt fan VAG,dar avand o masina din concern e normal sa simpatizez cu Audi chiar daca nu au nicio sansa anul asta nici cu masinile si nici cu pilotii.
                        Oricum, e bine ca Peugeot isi tine motoarele performante doar pe circuit si rupe tot.Pe strada poate ca nici nu e asa important nu?

                        Comment


                        • #13
                          Extrapolare 10 ani? De ce nu la 20? Si mai adunam doua victorii Peugeot(in 1992 cu modelul 905 si in 1993 cu 905. Ceea ce face ca scorul sa devina 8-4 pentru Audi. Astfel nu vor mai fi nevoie decat de 5 ani pentru ca Audi sa devina cu adevarat istorie, iar fanii acestei marci sa traiasca din amintiri. Nu ca acest lucru nu s-ar intampla si acum...
                          Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

                          Tigaia

                          Comment


                          • #14
                            Extrapolare... hmm, atunci nu inteleg la ce anume te referi cand vorbesti de scara evolutiei.

                            Comment


                            • #15
                              Peugeot nr 3 (cel care luase pole-ul) - out, probleme la suspensie.
                              Mon noire vagabonde: Citroen C4 1600

                              Comment

                              Working...
                              X