Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

205 GTI 999

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 205 GTI 999

    After recently selling my Black 205 GTI 1.9, I haven't planned on buying another 205 GTI but this one was simply too good to pass.
    XU9JAZ (1.9 Motronic Cat, 120 bhp). First registered in 1991, but it's a 1989 model. 205 GTIs are very rare in Bosnia (and we're not
    able to import such old cars), let alone ones in original unmolested condition, that have never been crashed - actually, this must be
    the best example in Bosnia! I wished to have such a 205 GTI but I didn't even know this one existed, up until recently - so, miracles
    do happen!



    However, the real reason I bought it is a tribute to a silver 205 GTI 1.9, which made me and my father fall in love with 205 GTIs,
    20 years ago! You only live once and 205s have been a big part of my life so far, therefore I owed this one to buy it and cherish it.



    It initially drove like a dream but all of a sudden developed some electric problems, which made it stall upon warm up. After quite
    a bit of troubleshooting, I traced it to a duff ECU relay, but unfortunately the starter died because of all the cranking. Not exactly
    what I was hoping I'd be doing with my "new" 205 in the first days of ownership :-(. I had to get the PAS bottle fixed too.



    The tail lamps were the biggest bodge-up I've ever seen on a 205 - a mixture of Ph1 electrics, Ph2 reflectors and a Ph2 cover
    and no revers lamp! I replaced the tail lamps for Ph1 items. I put some old orange front indicators on it too, for the retro look
    and becuase one of the clear ones fell apart. The car back together and it fired up straight away and ran for 20 minutes with
    no problems... and then the same problem came back! I was devastated. Spent next couple of days replacing EVERYTHING
    electrical. It turned out to be a duff rotor arm in the end.




    The car got it's first wash, at last! Then it was time for an obligatory photosession. A dull day, but it pics came out not too bad.
    As it stands, it's completely original, even has the original faded bumpers, except for the aftermarket lower driving/spot lamps.








    It's got the early interior - to be honest, I've always hated it and preferred the later black/red chequer trim, but it has grown on me,
    as it goes really well with silver exterior. No rips, holes or missing bits. Only one of the driver's side seat bolsters is a little bit saggy.
    Seats and carpet could do with a wash but that will have to wait for spring.




    And the small, but all-important, finishing touch!



    Not quite sure about the plans with the car, I'll give it some more thought and present my ideas later.


    Photos here: http://photos.cybernck.com/205gti999

  • #2
    Nice car,and it really looks good for it's age.Have fun wile driving it.
    Peugeot 206 1.4 HDi 90 CP
    Linhai Worker 300 4x4 :naughty:

    Comment


    • #3
      Wow, I can't believe that I got the car nearly two years ago now and I've not done any work on it since,
      except having to repair the radiator, but I've just started making it nicer and better, so you can expect
      an update soon!

      Comment


      • #4
        Nearly two years and only 4000 km later, we're in September 2011. Better late than never - starting a small
        overhaul from inside out. Dirty interior was making me sick and I was eagerly awaiting to see it out.



        Fashionable red carpet, one of the 205 GTI iconic features, was past its best too and also going out.



        Everything removed and sent to an upholsterer, for side bolsters repair and general tidy-up.



        A classic example of side bolster damage. It's actually not too extensive, especially not on the other seat.
        It was an easy job for the professional. Next up, the cleaners.



        Meanwhile, since about half of the bulbs had been blown, I took the dash apart and changed them.



        At the same time, I got a better condition steering wheel, gear knob and gear gator from my parts collection




        To be continued...


        Photos here: http://photos.cybernck.com/205gti999?page=2

        Comment


        • #5
          Subscribed!
          Cumpar urgent bare portbagaj !

          Comment


          • #6
            With the interior parts back from the cleaners, the first job was to put the clean carpet back in the car.
            I've also put the dash back together. What a massive difference! Apart from some fade in the driver's
            footwell, it looks pristine.



            The rear seats - fitted back in place looking like they've never been sat on.



            The finished front seats look pretty good! Also, I swapped the sides to even out the wear, so my passenger
            side seat is now my driver's seat.



            All done! I'm now in love with the interior . Ironically, new floor mats I've had on my disposal have "Tuning"
            written on them, haha. As you can see, the reclining adjuster is on the outside side now, so the lower plastic
            cover can't be used, but I don't really miss it .



            205 GTI dash layout and illumination - a fascination from my childhood days.



            All in all, I'm very pleased with the results - it was well worth the effort!


            Photos here: http://photos.cybernck.com/205gti999?page=3

            Comment


            • #7
              To firm up and lower the suspension a bit, I've installed Koni Sport adjustable shocks absorbers with
              Jamex -30 mm springs and BakerBM Grp.N top mounts in the front of the car...



              ...and matching Koni Sport adjustable dampers in the rear. I haven't altered the rear beam height.




              Full size photos here: http://photos.cybernck.com/205gti999?page=3

              Comment


              • #8

                Comment


                • #9
                  Pictures
                  Cumpar urgent bare portbagaj !

                  Comment


                  • #10
                    No new pictures yet, because of the bad weather.

                    But it's not lowered too much, just 25-30 mm in front, but it looks much better now .

                    Comment


                    • #11
                      Meanwhile, I got offered a Phase 2 Miami Blue 1.9 - a car I've been dreaming about
                      for many years, as I've never had a Ph2 205 GTI and it was my favourite colour for
                      that model, so I've simply had to buy it.



                      Unfortunately, with both of them in need of restoration, one had to go. I decided
                      in favour of the Miami Blue and eventually managed to sell the Silver one. I'm not
                      happy about it but I've had no other choice.



                      BYE BYE 205 GTI 999! :-(


                      Full size photos here: http://photos.cybernck.com/205gti999?page=3

                      Comment


                      • #12
                        Cool !!!! LIKE !!!
                        406 206 C4 508

                        Comment

                        Working...
                        X