Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Recuperarea banilor dupa un accident

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recuperarea banilor dupa un accident

    Care este termenul legal de plata a unei despagubiri? Soferul pagubit este obligat sa efectueze reparatiile la o unitate service indicata de asigurator?

    Unde ma adresez daca am avut un accident rutier pe teritoriul Romaniei, din vina unui sofer care conducea un autovehicul inmatriculat in strainatate? Sunt doar cateva intrebari frecvente in randul soferilor.

    Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, institutia care vegheaza la ce se intampla pe piata asigurarilor vine cu raspunsurile. "Termenele de plata difera in functie de forma de asigurare. Pentru evenimente produse din vina unei terte persoane, dosarul de dauna se instrumenteaza de societatea de asigurare in baza politei de raspundere civila (RCA).

    Termenul de plata este de maximum 15 zile de la data la care asiguratorul a definitivat investigatia necesara evaluarii sumei pe care este obligat sa o plateasca, sau de la data la care asiguratorul a primit o hotarare judecatoreasca definitiva cu privire la suma de despagubire pe care este obligat sa o plateasca", arata reprezentantii CSA.

    Conform acestora, pentru evenimente avizate in baza politei de asigurare facultative Casco, termenul de plata este cel prevazut contractual, contractul avand putere de lege intre parti. La intrebarea daca asiguratul/pagubitul este obligat sa efectueze reparatiile la o unitate service indicata de asigurator, CSA raspunde ca nu.

    "Asiguratul/pagubitul nu are obligatia sa repare autovehiculul la service-ul indicat de asigurator. Aceasta trebuie privita doar ca o recomandare. De regula, cu unitatile service recomandate, asiguratorii au incheiate conventii de colaborare de decontare directa.

    Avantajul il constituie faptul ca, la finalizarea reparatiei, autovehiculul poate fi predat proprietarului in baza unui accept de plata dat de asigurator intr-un termen cat mai scurt", explica CSA.

    Cat despre cazurile de soferi care au fost implicati intr-un accident rutier pe teritoriul Romaniei, din vina unui sofer care conducea un autovehicul inmatriculat in strainatate, acestia trebuie sa se adrese la Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania (B.A.A.R.), din Str. Vasile Lascar nr. 40.

    (sursa: ziare.com)

  • #2
    Bun post Tzunny.
    Eu chiar am patit asa ceva in data de 17.10.2009 in cluj. UN "conducator auto" m-a lovit in spate, eu fiind in coloana de masini. Am fost la politie, am incheiat proces verbal, vinovat fiind conducatorul de mai sus cu carte verde la masina. (Masina tocmai o cumparase din targul de masini si era inmatriculata in Germania, cu carte verde la societatea de asigurari Sparkassen Sachsen din Dresda). Cand am vazut am ramas blocat. Nu stiam cum se procedeaza. Am aflat de BAAR si acolo, in urma completarii unui formular am aflat ca firma corespondenta in Romania a societatii Sparkassen este SC AVUS SRL din Bucuresti. Sun acolo, imi recomanda un evaluator de daune din Cluj (de la societatea de asigurari TIRIAC), care imi face o evaluare a pagubelor la masina, incheie o constatare si imi recomanda un service.
    DAR: intrebarea este: cat de mult poate fi reparatia? cineva imi zicea ca masina trebuie evaluata (Peugeot 406 an 2000, km: aprox. 99000, 2000HDI, break, albastra) si daca devizul este mai mare decat evaluarea se primesc banii conform evaluarii masinii (restul platind, cine oare?).
    Mai multe detalii stie cineva? A mai patit cineva asa ceva? Puteti sa-mi dati niste sugestii?

    Comment


    • #3
      Daca nu este lovita rau,mai bine soliciti regie proprie.Ti se vor calcula piesele la pret de nou iar tu vei putea sa la cumperi s.h.Cred ca e vorba de bara,triple,capota spate.Cu evaluarea masinii e mai complicata treaba.Oricum,daca devizul depaseste valoarea masinii la ora actuala(valoare calculata in functie de an,kilometri si pret de catalog) ai doua sanse:iti iei banii care ti se ofera sau platesti diferenta de la suma maxima ce poate fi platita de asigurator service-ului(alta decat cea oferita in situatia regiei proprii si mult mai mare)si devizul calculat de acestia.

      Comment


      • #4
        Cea mai buna varianta este cea sugerata de cosmin. Daca te bagi in service, valoarea lucrarii o sa fie mare datorita manoperei.

        Comment


        • #5
          Cosmine, oare cine ar putea face un calcul pentru valoarea masinii?
          Deci la masina ar trebui inlocuita capota, spoilerul fata si spate, farurile si suportul pentru roata de rezerva. Bineinteles si vopsite.

          Comment


          • #6
            Asta seamana a lovitura fata-spate caz in care este afectat si tregarul nu doar spoileriul.
            Un antecalcul de costa 250RON la Eurial,unde vor fi trecute valorile pieselor originale ,deci mai mare,in plus va avea un antet de reprezentanta ce are o alta valoare la orice asigurator.

            Comment


            • #7
              Am patit-o si eu...

              Originally posted by Vasileh View Post
              Bun post Tzunny.
              Eu chiar am patit asa ceva in data de 17.10.2009 in cluj. UN "conducator auto" m-a lovit in spate, eu fiind in coloana de masini. Am fost la politie, am incheiat proces verbal, vinovat fiind conducatorul de mai sus cu carte verde la masina. (Masina tocmai o cumparase din targul de masini si era inmatriculata in Germania, cu carte verde la societatea de asigurari Sparkassen Sachsen din Dresda). Cand am vazut am ramas blocat. Nu stiam cum se procedeaza. Am aflat de BAAR si acolo, in urma completarii unui formular am aflat ca firma corespondenta in Romania a societatii Sparkassen este SC AVUS SRL din Bucuresti. Sun acolo, imi recomanda un evaluator de daune din Cluj (de la societatea de asigurari TIRIAC), care imi face o evaluare a pagubelor la masina, incheie o constatare si imi recomanda un service.
              DAR: intrebarea este: cat de mult poate fi reparatia? cineva imi zicea ca masina trebuie evaluata (Peugeot 406 an 2000, km: aprox. 99000, 2000HDI, break, albastra) si daca devizul este mai mare decat evaluarea se primesc banii conform evaluarii masinii (restul platind, cine oare?).
              Mai multe detalii stie cineva? A mai patit cineva asa ceva? Puteti sa-mi dati niste sugestii?
              ...ce e adevarat... cu Solenza lui tata. Eram in parcare la Automobile Dacia... in fata mea un camion inmatriculat in Polonia... care s-a decis sa de-a cu spatele... eu in spatele lui... stationat... si BUFFF... Am reparat in regie proprie (daune de aprox 1700 RON, in dec. 2007). Am dus devizele la un reprezentant AVUS (firma care este broker pentru mai toti asiguratorii din EU pentru RO)... banii au intrat in cont dupa 5 SAPTAMANI, si numai 1200 RON... asa ca e cu risc...

              Subiectul e vast, depinde de noroc!

              Multa bafta!
              Ma mai leg la cap fara sa ma doara din cand in cand.
              Stie si d-alea si d-alea... relatii la 0765017503... in caz de Doamne fereste...

              Comment


              • #8
                In principiu asiguratorul este obligat sa-ti aduca masina la starea anterioara acidentului. De aici incepe circul caci numai o masina sub doua luni se considera noua, restul au grade de uzura incluse chiar daca au 1 sau 100000 km parcursi. Asa ca ei spun ca-ti pun piese noi pe masina dar trebuie sa platesti tu uzura...diferenta dintre piesa noua si cea "uzata" avuta inainte de accident...De aceea , orice modificare sau schimbare de piesa ati face la masina , pastrati facturile! Sunt mai noi ca cele initiale si in caz de trebuie schimbate dupa un accident, au grad de uzura diferit de al masinii. Eu nu am stiut si am pierdut la o Dacie la care abia schimbasem multe...
                Mereu revenim la dragostea dintâi...

                Comment


                • #9
                  Asa este, numai ca o consider inselatorie, pt ca atunci cand ei iti calculeaza prima de asigurare, iti iau de baza valoarea de nou a masinii. Cand i-am intrebat de ce iau valoarea de nou, deoarece o masina noua acum nu mai este 20.000 euro ci 13.000 (in cazul meu), raspunsul a fost ca a scazut pretul masinii pt ca e criza, dar daca faci masina din piese, ajungi la suma de nou.
                  Si atunci se pune intrebarea, de ce sunt obligat sa-mi fac RCA, daca ei nu acopera in totalitate dauna si pt recuperarea restului, trebuie sa ma indrept impotriva vinovatului de accident in instanta?

                  Comment


                  • #10
                    Dupa ce au fost multe cazuri de accidente facute de unii care nu aveau asigurare, s-a infiintat cu greu o agentie care despagubeste victimele urmand sa recupereze in justite banii de la vinovati. De aceea, in acest caz, trebuie apelat la ei, nu la instanta.
                    Atentie la defectele constatate in caz de accident, ce nu este trecut in foaie , nu se acorda. E greu ca instanta sa va dea bani in plus, metodologia este aprobata si doar nerespectarea ei v-ar aduce castig de cauza (doar sa demonstrati ca uzura era mai mica decat cea socotita de ei sau legat de nivelul pretului socotit la piesa noua si cea uzata).
                    Mereu revenim la dragostea dintâi...

                    Comment


                    • #11
                      Fondul de despagubire nu este operational pt ca "dragii" nostrii politicieni au facut o "greseala": textul de lege stipuleaza ca se vor acorda despagubiri celor care sufera pagube in urma actiunii unor terti care nu au asigurare RCA si autori necunoscuti. In loc de si, trebuia sau. Astfel, sutele de mii, daca nu milioanele de euro care se aduna in contul fondului, nu sunt folositi, probabil pt ca cineva se gandeste sa le dea o alta destinatie.

                      Comment


                      • #12
                        Am auzit de minunea BICAMERALULUI cu si/sau dar am inteles ca s-a remediat. Cel putin am auzit un interviu acum luni de zile cu seful agentiei care a prezentat cine sunt si cu ce se ocupa. De acolo stiam de existenta ei...
                        Mereu revenim la dragostea dintâi...

                        Comment


                        • #13
                          Nu s-a remediat. am un prieten care a suferit un accident, cel vinovat neavand asigurare. L-am indrumat sa ia legatura cu CSA pt a beneficia de despagubire din fondul de asigurare. De la el am aflat chestia cu si/sau.

                          Comment


                          • #14
                            Sau isi face masina pe Casco, asiguratorul facand regres catre vinovat. N-are Casco?

                            @n_costique, e prima oara cand aud ca-ti calculeaza uzura la piesele de schimb. Poti detalia te rog ca sincer nu am inteles? Poate era masina subasigurata ca altfel nu-mi explic.

                            Uzura este compensata de cresterea cotei de prima anuale in functie de vechime. Daca o masina noua poate avea o cota de 4,5-5% una de 5 ani deja sare la 9-10%.

                            Comment


                            • #15
                              Da, din ce stiu , functioneaza asa : in caz de accident se face un raport de daune iar ei socotesc cat iti dau pentru reparatie avand in vedere uzura masinii (spun ei ca piesele nu erau noi!). Daca pentru vreuna din piesele schimbate ai factura cu care poti dovedi ca nu are vechimea masinii, atunci ei trebuie sa tina seama separat de uzura acestei piese , nu mai fac procent total ca in cazul in care nu exista. de exemplu ai schimbat motorul cu unul nou. Asta la daune pe RCA. La Casco stiu ca trebuie sa ti-o faca dar daca valoarea reparatiei depaseste suma aia din care au scazut uzura, iti dau banii de reparatie si masina sa te descurci cum poti. La casco se trec separat chestile schimbate ( imbunatatirile care nu sunt in masina stock). Din valoarea asigurata iti scad valoarea epavei si-ti dau restul...Azi am primt cotatia casco pentru un logan de 2 ani. La 20.000km au pus uzura ...33% ! Conteaza si firma de asigurare , au valori diferite.
                              Mereu revenim la dragostea dintâi...

                              Comment

                              Working...
                              X