Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

IRC Intercontinental Rally Challenge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IRC Intercontinental Rally Challenge

    Peugeot S2000 domina de catva ani si in IRC, aici chiar nu are adversari.

    Situl oficial http://www.ircseries.com/html/ Click image for larger version

Name:	4a04586b652de_media.jpg
Views:	1
Size:	39.3 KB
ID:	953282

  • #2
    Peugeot S2000:

    Motor: 1998 cmc, transversal, 4 cilindrii in linie, 16 valve, 2 axe came, aspirat, turatie maxima 8500 rpm.
    Putere: 280 cp / 8250 rpm
    Cuplu: 250 Nm / 6500 rpm
    Transmisie 6-viteze secvenţială, 4x4
    Viteza maxima 170-190 km/h
    Frâne: fata 355mm pistă (300mm pietris), spate 300mm
    Suspensie faţă şi spate MacPherson cu amortizoare Peugeot Sport
    Lungime 4030 mm
    Latime mm 1800
    Inaltime depinde de setare
    Ampatament 2560
    Greutate FIA minim 1150kg pistă, 1200kg pietriş
    Jante de 18 "pistă, 15" pietriş

    Cateva poze din Raliul Portugaliei desfasurat in insulele Azore, o locatie de vis.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Urmeaza IRC Rusia in 2 saptamani.

      Comment


      • #4
        http://www.ircseries.com/html/readnews.asp?id=1203

        Clasament: http://www.ircseries.com/html/Standi...asp#IRCDrivers

        Comment


        • #5
          In Rusia au castigat cei de la Skoda!

          Comment


          • #6
            Tzunny, hai sa-ti dau atunci o veste foarte buna...:thumbup::thumbup:
            Chiar daca nu tine neaparat numai de Peugeot.

            http://www.raliulsibiului.ro/index.php?link=stiri&id=16


            Last edited by nos2techno; 21-07-2009, 12:07 PM.
            Le lion du Sinaia

            Comment


            • #7
              Din cate am inteles de pe Eurosport, la Sibiu se va desfasura o etapa IRc in 2010!?

              Comment


              • #8
                Da, asa e.
                Mon noire vagabonde: Citroen C4 1600

                Comment


                • #9
                  Rallye San Remo 2009 - Meeke este campion !

                  Kris Meeke este noul campion al Intercontinental Rally Challenge, dupa ce s-a impus astazi in Raliul Sanremo, penultima etapa a campionatului. Britanicul obtine titlul, trecand la un avans de 11 puncte inainte de etapa finala a sezonului, Raliul Scotiei.

                  http://www.ircseries.com/html/readNews.asp?id=1354
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Eurosport Events, promotorul Intercontinental Rally Challenge, a dat publicitatii calendarul competitional al sezonului 2010.
                    Sezonul va fi deschis ca si in 2009 de clasicul Monte Carlo, ai carui organizatori au refuzat revenirea in WRC in 2010 cosiderand ca formatul IRC se potriveste mai bine unei competitii clasice. Raliul Monte Carlo va marca anul viitor un nou record in ceea ce priveste televizarea unei astfel de competitii, Eurosport anuntand un ambitios program de transmisii live ce va include nu mai putin de 14 probe speciale si un total de 14 ore de transmisiuni TV.Click image for larger version

Name:	J_LL01181.jpg
Views:	1
Size:	19.0 KB
ID:	923361
                    Scoase din calendarul 2010 al Campionatului Mondial de Raliuri, Raliul Argentinei, Raliul Sardiniei respectiv Raliul Ciprului au fost “recuperate” de IRC si reprezinta noutatile sezonului viitor.
                    Din punct de vedere al suprafetei de concurs, sezonul 2010 al IRC este impartit in doua jumatati egale asfalt-macadam la care se adauga doua etape mixte.

                    Calendar competitional IRC 2010
                    1 – Rallye Monte-Carlo / Monaco – 19-23 Ianuarie (a)
                    2 – Rally Internacional de Curitiba / Brazilia – 4-6 Martie (m)
                    3 – Rally Argentina** / Argentina – 19-21 Martie (m)
                    4 – Rally d’Italia Sardegna / Italia – 4-6 Iunie (m)
                    5 – Belgium Ypres Rally / Belgia – 24-26 Iunie (a)
                    6 – Sata Rally Açores / Portugalia – 15-17 Iulie (m)
                    7 – Rali Vinho Madeira / Portugalia – 5-7 August (a)
                    8 – Barum Czech Rally Zlín / Republica Ceha – 27-29 August (a)
                    9 – Rally Principe de Asturias / Spania – 9-11 Septembrie (a)
                    10 – Rallye Sanremo / Italia – 23-25 Septembrie (a-m)
                    11 – RAC MSA Rally of Scotland / Marea Britanie – 14-16 Octombrie (m)
                    12 – FxPro Cyprus Rally / Cyprus – 4-6 Noiembrie (a-m)

                    * Sub rezerva aprobarii FIA
                    ** Negocieri comerciale in curs de finalizare cu organizatorul etapei
                    a / asfalt
                    m / macadam
                    a-m / raliu mixt asfalt – macadam

                    Comment


                    • #11
                      Sper sa nu fiu considerat offtopic, dar nu pot sa ma abtin sa nu postez o stire: Bulgaria, confirmata ca gazda a unei etape de WRC in 2010!!!
                      Iar ne-au luat-o inainte fratii nostri....(

                      PS Cred ca dau o fuga sa-i vad pe maestrii in actiune....:naughty:
                      Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

                      Tigaia

                      Comment


                      • #12
                        Raliul Sibiului 2010 este in calendarul Intercontinental Rally Challenge

                        Cea de-a zecea etapa a Raliului Sibiului va avea loc in perioada 15-18 iulie 2010. Startul festiv are loc pe 15 iulie in Piata Mare a orasului Sibiu.
                        zoom
                        Etapa 2010 a Raliului Sibiului este cea de-a cincea etapa din Campionatul National de Raliului si, totodata, etapa eveniment in Intercontinental Rally Challenge. Astfel, competitia care se va desfasura la Sibiu in perioada 15-18 iulie 2010 a devenit eveniment international. Startul festiv al acestui eveniment va porni, la fel ca anul trecut, din Piata Mare a orasului Sibiu.

                        Consiliul federal al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv a inclus Raliul Sibiului pe lista celor opt etape in care pilotii din competitia interna se vor bate pentru tilul din 2010. Conform traditiei, Raliul Sibiului se va desfasura in cel de-al treilea weekend din luna iulie. Cea de-a zecea editie a Raliului Sibiului va fi promovata inca din luna februarie in tari ca Ungaria, Bulgaria, Cehia, Slovacia si Polonia, in incercarea de a atrage cat mai multi piloti straini la start.

                        Raliul Sibiului este considerat ca fiind cel mai dur si spectaculos din calendarul intern si este prima etapa de macadam a sezonului 2010 din Campionatul National de Raliuri. Celelalte sapte etape din calendar sunt: Raliul Brasovului, Raliul Argesului, Raliul Targu Mures, Raliul Clujului, Raliul Tara Barsei, Raliul Aradului si Raliul Argesului. Dintre acestea, Raliul Sibiului este cel de-al cincilea eveniment din calendarul CNR 2010. In cele noua editii precedente doar patru piloti au reusit sa se impuna pe specialele de macadam, piloti care au in palmaresc cel putin un titlu national: Mihai Leu, Titi Aur, Bogdan Marisca si Jarkko Miettinen.

                        Sursa
                        Cele mai interesante sunt aici si aici, intrati si nu veti regreta!

                        Tigaia

                        Comment


                        • #13
                          Ford declanseaza Fiesta S2000
                          Cu toate ca anul acesta le-ar fi venit randul prin rotatie sa revina in calendarul WRC, organizatorii Raliului Monte Carlo au optat sa ramana etapa in Intercontinental Rally Challenge (IRC), campionatul de profil cu o spectaculoasa crestere de nivel in ultimii ani. Ford a devenit cel mai recent constructor care arunca in lupta un model Super 2000 dezvoltat de propria echipa de competitii.

                          Preparatorul oficial M-Sport a lucrat din greu anul trecut la proiectul Ford Fiesta Super 2000, iar testele s-au desfasurat in paralel cu a doua jumatate a campaniei de WRC din 2009. Lui Mikko Hirvonen, varful de lance al team-ului Ford, i-a revenit onoarea de a pilota noul bolid la prima sa participare oficiala: Raliul Monte Carlo 2010. Finlandezul nu mai concurase niciodata in IRC si nici la volanul vreunui model S2000, dar exista un inceput in toate, nu-i asa?

                          Si ce debut de vis au avut Fiesta S2000 si Hirvonen in IRC, care au impus ritmul inca din start. Castigatorul de anul trecut de la Monte Carlo, Sebastien Ogier (Peugeot 207 S2000), a fost cel mai incomod adversar, insa a pierdut contactul cu Hirvonen dupa ce a alunecat pe zapada aruncata pe proba de catre spectatori... pentru a face traseul mai palpitant. Tanarul francez a pierdut peste 2 minute in acest incident, insa a revenit furibund cu o serie de victorii pe probele speciale de vineri si sambata.

                          Cand deja urcase pe locul 3 in clasament si mai avea de recuperat doar 40 de secunde in raport cu liderul, Ogier a abandonat din motive electrice (alternator) pe sectorul de legatura care ducea spre cele doua probe de noapte din final. Lipsit de presiunea celui mai feroce rival, Hirvonen si-a gestionat cu precautie avansul si a castigat lejer, urmat de un alt finlandez, Juho Hanninen, si de campionul IRC din 2008, Nicolas Vouilloz (ambii pe Skoda Fabia S2000).

                          Comment


                          • #14
                            Frumoasa sinteza cry. Am urmarit cu sufletul la gura aproape toate probele live pe Eurosport. Eram sigur ca va reveni Ogier, dar pe rand toate Peugeoturile s-au dat la o parte. Ford a beneficiat de un pilot experimentat, dar nu stiu ce piloti vor cumpara masina si vor veni sa se bata pentru campionat. Poate la anul se vor bate pentru tiltu. Lupta se da intre Peugeot si Skoda. Meeke, Vouilloz, Hanninen, Kopecky.
                            Forta Peugeot!
                            GOD IS MY COPILOT

                            Comment


                            • #15
                              Cetinkaya este prima femeie care va participa in IRC.

                              Burcu Cetinkaya va fi prima femeie ce va lua parte in Intercontinental Rally Challenge, primul raliu la care va fi prezenta find etapa din Sardinia ce se va desfasura intre 4 si 6 iunie.
                              Cetinkaya va pilota un Peugeot 207 Super 2000, avand sprijinul importatorului Peugeot din Turcia. Ea va participa alaturi de navigatorul sau, Cicek Guney, la etapele desfasurate pe asfalt din Ypres, Madeira si Zlin, la raliurile de macadam din Azores si Scotia precum si la etapa desfasurata pe suprafata mixta din San Remo.Participarea lui Burcu Cetinkaya in raliul Ciprului este inca incerta, dar o decizie va fi luata pana la sfarsitul lunii august.
                              “Sa pilotez o masina Super2000, a fost mereu visul meu, iar Peugeot-ul S2000, a fost o masina de succes in ultimele sezoane din IRC, deci este alegerea perfecta” a afirmat Cetinkaya. “Totodata sprijinul Eurosport in IRC este foarte bun si foarte important pentru sponsorii mei, acesta find motivul pentru care am ales IRC” a afirmat Cetinkaya.
                              Cetinkaya a mai participat la competitii desfasurate in paralel cu IRC, in raliul Geko Ypres si raliul Cehiei la Zlin.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X