Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Chiptuning Peugeot - Primele impresii dupa remapare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiptuning Peugeot - Primele impresii dupa remapare

    Fara cuvinte.
    Este cu totul alta masina.
    Nu mai vibreaza , e mai silentioasa , se misca altfel.
    Acum sunt ametit dupa prima plimbare si urmeaza restul impresiilor.

    Daca inainte era tractor , acum e limuzina , sau intr-un cuvant : MERITA.


    PS. Multumesc Doc , este cel mai bun cadou pe care l-am putut face leoaicei.

  • #2
    :thumbup: Sunt in al 9-lea cer..... am primit 30 de cai in 5 minute!!!
    Acum am o rachetuta economica.....

    Diferenta este uriasa.....

    Motorul merge mai "rotund" nu mai vibreaza.... mi-au disparut "greierasii" de la 3000 de ture... dar cel mai important lucru se intampla dupa 2500 de ture cand raspunsul la aceeleratie este beton!!!

    M-am plimbat 1 ora prin oras si de fiecare data cand acceleram mai serios radeam singur in masina... E exact ce aveam nevoie pentru a ma simiti in siguranta cand depasesc si cand am nevoie de raspuns instantaneu la acceleratie....

    E cu totul alta masina... nu credeam dar asa e...
    E pentru prima data cand la accelerari sanatoase ma simt asa cum ma simteam in S16...

    Cred ca e singura modificare ce isi merita cu adevarat banii!

    Mersi Doc!

    P.S. Bai ce mi-a luat-o Mighty asta inainte si io care credeam ca voi fi primul sa ma laud..... :roll2:

    Comment


    • #3
      kerosen :clapping:
      PEUGEOT 406 2.0 HDI blu metal 136 CP

      Comment


      • #4
        M-am miscat mai repede acasa ca sa pot sa scriu.
        Stiam cum se misca inainte , am mers cu masina lui DOC , si am vazut diferenta. Dupa modifcare m-a surprins felul in care merge motorul.In oras nu am putut sa-mi dau seama prea tare de difereta de putere , mai ales cu mizeria de afara. Dupa primul drum in afara o sa vin cu noi impresii.

        PS. 307 , 406 si Golful lui Toxic , astept cu interes un 206 sa vedem ce zice ....

        Comment


        • #5
          Io mai astept pana fac Mighty si Toxic vreo 20-25 mii de km, poate chiar mai mult, si atunci o sa vad daca mai sunt sau nu multumiti. Si daca baietii vor spune "Dupa 30 de mii nu se simte nici o diferenta la fiabilitate, nu consuma ulei" atunci imi voi duce si eu 206-le la 115 cai. Pana atunci insa, le urez multa bafta celor doi, sa se bucure din plin de herghelia de cai pe care o au in plus!!!!!
          206 2.0 HDI 90CP

          Comment


          • #6
            @ Catalin 2005.... am uitat sa precizez ca inainte de a ma hotara sa fac remaparea am studiat toata treaba foarte in amanunt... si am verificat la mai multe persoane care si-au facut cu ceva timp in urma exact aceelasi tuning..... bineinteles pe acelasi motor ca si al meu...

            Si eu am fost suspicios la inceput... dar dupa ce am vazut masini care dupa 20 de mii de la tuning merg brici si nu consuma ulei....

            Acuma daca esti disperat sa ii dai raliu non-stop te asigur ca iti va manca ulei si fara sa tunezi motorul...totul sta in felul tau de a trata masina.....

            Surplusul de putere pe care l-am castigat nu ma face sa fiu mai agresiv in condus ci pur si simplu imi da rezerva aia de power necesar in situatii delicate si depasiri.... plus ca nu mai am vibratii.....

            Comment


            • #7
              Nu imi mai faceti in ciuda ca imi i-au diesel, sau imi pun kompresor :naughty:
              CHECK OUT MY CAR http://www.peugeotclubromania.ro/for...ead.php?t=1858 :naughty: :naughty: :naughty:
              Peugeot 407 & Vw GTI

              Comment


              • #8
                Sa vedem ce spun dupa ce se incalzeste vremea si se poate da talpa mai usor. Acum este asa nasol pe jos ca nici nu ai unde sa o calci. Oricum pana acum sunt multumiti ca au disparut anumite probleme legate de vibratii si sound motor.
                Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
                Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

                Comment


                • #9
                  @Toxic: Sa stii ca nu am vrut deloc sa sune "si-au stricat fraierii motoarele". Din contra. Ma gandesc ca un om care investeste in plus in masina lui, fata de ce a fost in fabrica, trebuie si sa tina mult la ea. A mea recunosc ca nu e ce am vrut. Dupa ce am cumparat-o am aflat ca a fost facuta praf si reparata. Chiar si asa, am mare grija de ea. Ca si cum ar fi fost noua. Ma doare ca am dat o groaza de bani pe ea, si singurul lucru in masina asta care e OK e motorul. Poate peste 1 an sau 2 o sa iasa rugina peste tot. O sa-i schimb caroseria atunci. Amortizoarele is praf. Dar tot am grija cand trec peste o linie de tramvai, ma doare cand dau intr-o groapa pe care n-am observat-o. Mi-as dori enorm sa-i fac un tuning. As face economii un an intreg numai ca sa o fac sa arate cum imi doresc. Dar sa bag inca vreo 2000 intr-o gramada de chit...nu merita. Mi-ar place sa am acceasi elasticitate si intre 3-4 mii de ture pe care o am intre 2-3 mii. 300 de euro n-ar fi o problema. Deocamdata sunt in faza in care chiar nu mai stiu ce am cumparat. Nu stiu daca cauciucurile de pe spate le toceste pentru ca e stramba caroseria(i-am facut 2 geometrii si au iesit OK, am verificat puntea si e OK) sau pentru ca sunt ele proaste. Asa ca un tuning la motor e ultimul lucru la care m-as gandi.
                  Nu sunt deloc agresiv la volan. Dar imi place senzatia pe care ti-o ofera o acceleratie brutala.
                  Stau si citesc de multe ori mesajele voastre si ma gandesc ce fericiti sunteti ca aveti masini cu care va puteti mandri. Sper ca intr-o zi sa pot si eu sa fiu mandru de masina mea. Poate va fi tot 206-le asta la care ii voi schimba caroseria. Sau poate va fi alt Peugeot. Si o sa-l tunez. Promit.
                  Pana atunci chiar imi doresc sa nu aveti nici cea mai mica problema. Pentru ca asa voi putea sa fac si eu acelasi lucru!!!!
                  206 2.0 HDI 90CP

                  Comment


                  • #10
                    ce ma enervati voi "dizelarii" :rant:
                    Pug 206 1,4 75CP 3usi negru met.

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu noi impresii dupa o plimbare pana la Predeal si o fuga pana la la Raznov , prin Paraul Rece.Sigura dezamagire e ca drumul este execrabil , parca au pus asflat de se spala cu furtunu.
                      Masina este de nerecunoscut , are reprize super , distana in depasiri a scazut vizibil. Peste 2500 - 3000 de ture , in momentul in care o calci fuge de sub tine.
                      Pe urcare , se infige mai repede.
                      Pe portiunea dintre Ploiesti si Campina , nu am putut sa alerg pt. ca era multa politie , dar pe o mica portiune , m-am jucat cu un BMW 320d , nu stiu din ce an era , dar oricum dupa 2000.
                      Era cam ofuscat omu, el BMW , eu Peugeot si dupa ce l-am lasat sa ma depaseasca l-am presat :laugh:, si asta pe line drepata , unde inainte de tuning nici nu discuta cu mine.
                      Masina este mult mai silentioasa.
                      Acum cateva date de consum la mers normal ( Setat cu Cruise )
                      La 78 Km/h - 4,6 l/100
                      La 108 Km/h - 5,2 l/100

                      Inca o data , recomandarea mea este sa faceti acest pas. Chiar Merita.

                      Comment


                      • #12
                        Eu inca nu am apucat sa o scot la drum intins.... dar sunt sigur ca voi fi placut surprins chiara daca deja m-am obisnuit cu surplusul de putere...

                        Ce am observat insa mergand prin oras cateva zile e ca consumul la mers normal a scazut.... spun mers normal nu subturat... cu accelerari mai serioase, trombe si tot tacamul necesar la mersul vioi prin Buc.....

                        Inainte nu scadea sub 6.6 acum am o medie de 6.1 si asta doar in oras!!!

                        Comment


                        • #13
                          VREAU SI EU PE 1.4 HDI :worthy:
                          Pug 206 1.4 HDi

                          Comment


                          • #14
                            @Toxic: este exact ce am spus si eu: consumul scade la un mers normal, cu toate ca acum mai profiti din cand in cand de acest surplus.

                            @sebastianjercan: o sa apara si aceasta varianta in curand. Te voi anunta personal cand este disponibila pentru motorizarile de 1.4HDi.

                            @Mighty: eu dupa modificare, pe la Predeal, m-am alergat cu un 407 2.0HDi si pot sa spun ca m-am jucat cu el. Cum se apropia de mine, eu o calcam si saracul ramanea in spate mult. Intr-un final, s-a suparat si a facut o triplare pe linie continua ca sa ma depaseasca. :thumbdown: Eu asteptam cuminte in spatele unui autobuz. :nono:
                            Resoftari, chiptuning, dpf fix Peugeot si Citroen | Preturi incepand de la 250 lei. Detalii la 0751.194.100.
                            Afla mai multe detalii www.obdtuning.ro / facebook: https://www.facebook.com/obdtuning.ro/

                            Comment


                            • #15
                              Pentru benzinare nu se aude nimic? :sad:
                              307 T6 Sport 1,6E 110CP

                              Comment

                              Working...
                              X