Announcement

Collapse

REGULAMENT SI GHID DE UTILIZARE A FORUMULUI Peugeot Club Romania

1. Generalitati

Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre Peugeot Club Romania, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite moderatorilor sau administratorilor Peugeot Club Romania sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. Administratori Peugeot Club Romania isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit.
Peugeot Club Romania are dreptul sa modifice oricand prevederile Regulamentului; recomandarea noastra este ca userii sa citeasca periodic prezentul document, pentru a cunoaste eventualele actualizari.

2. Interdictii

Pe forumul Peugeot Club Romania urmatoarele activitati ale membrilor sunt strict interzise:

a. crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 15 de zile a contului principal.

b. atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

c. postarea de informatii, fisiere etc cu incalcarea dreptului de autor si a drepturilor conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. Reproducerea lor (pe orice suport) fara permisiunea autorilor reprezinta o incalcare a legilor in vigoare. Daca doriti sa le folositi va rugam sa contactati autorii lucrarilor. Peugeot Club Romania nu isi asuma in niciun fel obligatia de a proteja pozele afisate in cadrul forum-lui, de a despagubi autorii si nici de a ajuta autorii sa fie despagubiti pentru pagubele pe care le-au suferit.

d. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte care contravin legilor Romaniei (incluzand dar fara a se limita la informatii false, vulgare, defaimatoare, rasiste, cu orientare sexuala sau orice alte date considerate ilegale pe teritoriul Romaniei) sau care instiga la incalcarea acestor legi

e. postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood")

f. postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza.

g. scrierea mesajelor cu deformari ale limbii romane, de genul: tz, sh, k, etc. Pentru a se face mai bine intelesi, userii pot folosi diacritice. (ţ, ş, etc)

h. folosirea abuziva a smiley-urilor in mesajele postate (iconitele animate), scrierea de mesaje alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor

i. postarea de reclame sub orice forma (inclusiv imaginile/link-urile din avataruri, semnatura, posturi ce nu au legatura cu subiectul...etc). Este interzisa postarea oricarui link din afara domeniului Peugeot Club Romania in semnatura. In plus, este interzisa postarea de informatii ce pot fi considerate reclama.

j. folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname a numelui unei societati sau a unei pagini personale web (sanctiunea este banarea imediata)

k. folosirea de proxy-uri anonime

l. atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

m. trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate altor membri, chiar daca este facuta prin intermediul PM, trimiterea de "mailuri nesolicitate", "scrisori in lant" ori mailuri in masa, mesaje instant etc; este de asemenea interzisa publicarea, transmiterea sau referirea la orice joc de tip "piramidal" sau orice alta activitate menita a insela increderea unor alte persoane, precum si orice activitati similare unor fapte in privinta carora s-a probat in trecut potentialul infractional.

n. colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului

p. restrictionarea in orice mod a accesului altor membri la platformele de comunicatie puse la dispozitie de administratori prin intermediul forumului.

q. folosirea de mijloace ce blocheaza si/sau restrictioneaza contorizarea userilor, afisarea mesajelor comerciale sau a contentului original al forumului.

r. utilizatorii care au permisiunea de a isi modifica campul member title (utilizatorii cu peste 1000 de posturi), nu trebuie sa foloseasca acest camp pentru a induce pe ceilalti utilizatori in eroare (ex: Admin, Administrator, Mod, Moderator, Super Moderator etc) sau pentru a face reclama.

s. folosirea in semnatura a unor elemente (imagini, link-uri, etc) menite sa induca in eroare alti utilizatori ai forumului

t. postarea de discutii sau deschiderea de topicuri despre subiecte ce implica sex, politica si religie

Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a investiga si de a lua masurile legale cuvenite impotriva oricarei persoane care, in opinia sa discretionara, incalca aceste prevederi, incluzand, fara a se limita la aceasta, indepartarea continutului nepotrivit din cadrul forumului sau incetarea calitatii de membru a acestor persoane. In plus, in caz de suspiciune asupra legalitatii mesajelor postate, Peugeot Club Romania isi pastreaza dreptul de a denunta situatia catre autoritatile in masura sa aplice legea, acest fapt implicand inclusiv divulgarea catre aceste autoritati a datelor personale ale celor in cauza.

Prin postarea mesajelor dvs. pe forumul Peugeot Club Romania sunteti de acord ca dumneavoastra sunteti singurul responsabil si veti despagubi Siteul sau tertii pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a postarii, transmiterii sau referintei de de catre dvs. a unor mesaje al caror continut incalca prevederile de mai sus.

3. Recomandari

Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului Peugeot Club Romania:

a. sa respecte toate interdictiile de mai sus, in caz contrar administratorii si moderatorii Peugeot Club Romania putand apela la sanctiuni, de la un simplu avertisment pana la stergerea contului si restrictionarea accesului, iar daca este cazul, la autoritatile competente potrivit legislatiei romane in vigoare.

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Locatia, Masina, ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti sau ce masina ai?"...

c. sa nu posteze inutil replici de 1-2 cuvinte de genul "Cool", "lol" etc; de asemenea sa nu dea un raspuns doar pentru a scrie ceva, ci doar daca au cateva idei coerente si pertinente la subiect

d. daca fac un comentariu la un mesaj postat imediat anterior, sa nu mai foloseasca citarea integrala a acestuia, pentru a nu ingreuna citirea de catre ceilalti utilizatori a textului

e. sa caute cu atentie (folosind functia "search") inainte de a deschide un subiect nou

f. sa nu abuzeze de mesajele PM

g. sa nu posteze comentarii deplasate la adresa altor membrii si sa incerce sa ii ajute pe cei care nu cunosc anumite aspecte, chiar daca unele pot parea foarte "banale" si "simple"

h. sa respecte deciziile moderatorilor si sa nu le comenteze pe forumul public; pentru aceste probleme se va folosi PM (private message)

i. sa incerce sa creeze topicuri cat mai scurte si clare (a se evita topicuri confuze de genul "Am o problema. Cine ma poate ajuta?")

j. in cazul mesajelor postate de catre persoane juridice, sa obtina in prealabil acordul administratiei Peugeot Club Romania

k. sa nu posteze topicuri in care sa explice de ce intentioneaza sa renunte la forumul Peugeot Club Romania; aceasta este o alegere personala, fara relevanta pentru forum.

4. Drepturile si obligatiile moderatorilor

Moderatorii sunt obligati:

- sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia
- sa inchida/stearga thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul
- sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul
- sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user
- sa nu abuzeze de thread-urile lipite sus. (importante)

In acelasi timp, moderatorii au dreptul:

- sa stearga orice post considerat offtopic
- sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
- sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
- sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
- sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial

5. Drepturile si obligatiile super-moderatorilor

Dintre drepturile de care se bucura super-moderatorii amintim:

- sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/avatari/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului.
- sa baneze fara avertizare userii ce injura
- sa propuna banarea userilor ce incalca repetat regulamentul
- sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle
- sa stearga fara avertizare thread-urile spam. (de genul "Cumpara viagra si.... etc) si sa baneze autorii acestora
Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum in general.

6. Responsabilitati

In conformitate cu prevederile termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului www.PeugeotClubRomania.ro, Peugeot Club Romania nu are nici un fel de responsabilitate pentru continutul comentariilor postate de catre membri.

Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine Peugeot Club Romania, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje. Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Peugeot Club Romania nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum, cu atat mai mult cu cat caracterul "real time" al postarilor face posibila oricand incalcarea accidentala a legii.

Daca considerati ca ati fost lezat de mesajele postate in Forum

In cazul in care o persoana considera ca i-a fost incalcat dreptul de autor sau ca i-au fost cauzate prejudicii prin postarea de mesaje pe forumul Peugeot Club Romania, noi nu putem dezvalui datele personale ale autorului mesajului, comunicarea acestor date catre terti nefiind permisa in lipsa acordului expres al persoanei vizate, in conformitate cu dispozitiile art. 5(1) al legii 677/2001.
Daca va considerati nedreptatit in orice mod datorita unui mesaj de pe forum, puteti proceda la sesizarea justitiei sau a altui organ abilitat de lege. Noi ne vom conforma si vom raspunde solicitarilor venite din partea unei astfel de autoritati publice, atata timp cat ele corespund rigorilor legale, urmand sa facem cunoscute datele autorului acestuia catre autoritatea competenta si sa ne conformam dispozitiilor acesteia, daca este cazul.

7. Colaborari

In cazul in care considerati ca ati putea fi un bun moderator, puteti trimite oricand o propunere la suport(at)peugeotclubromania(dot)ro. Asteptam maxima seriozitate din partea voastra, deoarece munca de moderator nu este asa de simpla cum pare.

8. Prevederi finale

Acest regulament intra in vigoare de astazi 03.12.2009 si poate fi modificat fara instiintari prealabile atunci cand situatiile noi o impun. Este bine sa verificati aceasta pagina periodic.
Toti userii (indiferent de rang, vechime...etc) sunt rugati sa faca modificarile necesare in propriul profil pentru a intra in legalitate! Nu ne puneti in postura de a edita noi pentru ca nu o sa va placa.
See more
See less

Peugeot 307 vs Citroen C4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peugeot 307 vs Citroen C4

    Salutare....Sunt intr`o dilema... defapt sunt cam usor de influentat si prietena mea spune sa optam pt un Citroen c4 eu doresc un P 307 pretul la ele fiind la fel.. in jur de 8500 an fab 2005 in afara de senzor de parcare ( care nu am nevoie) p307 are cam aceleasi dotari cu C4...ceva pareri,opinii.. in jautorul achizitiei..
    thx

  • #2
    Mai bine 307, decat C4, parerea mea, deoarece, oricum, in caz de Doamne fereste, probleme pe la motor, tot la service-urile lu' pug ajungi.

    Comment


    • #3
      In ceea ce priveste partea mecanica si aproximativ 90% din partea electrica/electronica 307-ele si C4 sunt identice. In ceea ce priveste eventualele probleme la motor, tind sa nu fiu de parere cu PaunFD, adica cel putin in Baia Mare treaba sta exact invers: cam toata lumea, atat posesorii de Peugeot cat si cei de Citroen, se orienteaza spre service-ul Citroen, acestia avand personal mult mai competent.
      Revenind strict la subiect, eu personal as opta pentru 307, deoarece nu imi place interiorul de la C4
      Cand esti mort, nu stii ca esti mort. E greu doar pt ceilalti. La fel si cand esti prost.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ionut159 View Post
        In ceea ce priveste partea mecanica si aproximativ 90% din partea electrica/electronica 307-ele si C4 sunt identice. In ceea ce priveste eventualele probleme la motor, tind sa nu fiu de parere cu PaunFD, adica cel putin in Baia Mare treaba sta exact invers: cam toata lumea, atat posesorii de Peugeot cat si cei de Citroen, se orienteaza spre service-ul Citroen, acestia avand personal mult mai competent.
        Revenind strict la subiect, eu personal as opta pentru 307, deoarece nu imi place interiorul de la C4
        Frate... asta e singurul lucru care urasc la C4.. Interiorullll si ca pret care credeti ca isi tine cat de cat din pret din ce am obs lumea sta si 3 luni sa vand un P307.. sincer nu stau pe alte forumuri cum ar fi pt citroen sa avd acolo in cat timp vinde lumea masina... dar cu 307 obs ca e o mica problema la vanzare... Ms pt raspunsuri

        Comment


        • #5
          @Ionut: majoritatea personalului de la citroen Baia Mare este plecat de la peugeot, dupa ce sa schimbat conducerea peugeot.

          @ferrell: Eu iti recomand sa citesti si forumul citroen. Aici majoritatea o sa-ti recomande 307, iar acolo c4 pt ca cei care activeaza pe forum sunt deobicei fani ai marci si din acest punct de vedere o sa ai pareri subiective. Apoi incearca sa conduci ambele masini sa vezi in care te simti tu mai bine. Eu acuma dupa ce am condus 2 ani 307-le as merge pe c4, nu pentru ca 307-le nu mi-a placut, ci pentru ca de la un momendat te saturi de acelasi design. Dar dupa ce am citit pe ambele forumuri, totusi 307 mi se pare mai fiabil.

          Comment


          • #6
            Incompetenta celor de la reprezentanta Citroen Constanta, nu cunoaste limite. Din nefericire foarte multe masini Citroen le vezi fie la Dega Motors (personal plecat in majoritate de la Motorex - reprezentant Peugeot), fie la Motorex. Daca nu vedeam, nu vorbeam/scriam. Acuma nu stiu daca sunt comparabili cu cei de la Eurial, despre care am citit pe acest forum numai "lucruri bune", insa ...

            Comment


            • #7
              Sa bag si eu una subiectiva .. parca 307 e mai masina. Si eu am avut aceeasi dilema: 307 sau C4. Iar acum nu regret deloc, din contra.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vladboy View Post
                @Ionut: majoritatea personalului de la citroen Baia Mare este plecat de la peugeot, dupa ce sa schimbat conducerea peugeot.

                @ferrell: Eu iti recomand sa citesti si forumul citroen. Aici majoritatea o sa-ti recomande 307, iar acolo c4 pt ca cei care activeaza pe forum sunt deobicei fani ai marci si din acest punct de vedere o sa ai pareri subiective. Apoi incearca sa conduci ambele masini sa vezi in care te simti tu mai bine. Eu acuma dupa ce am condus 2 ani 307-le as merge pe c4, nu pentru ca 307-le nu mi-a placut, ci pentru ca de la un momendat te saturi de acelasi design. Dar dupa ce am citit pe ambele forumuri, totusi 307 mi se pare mai fiabil.
                Da stiu ca asa este .Mai mult asteptam sa imi aduca lumea argumente de genu: 307 e asa.. si are asa care face asa.. si c4 nu e asa.. si nu face asa.. nu neaparat din gama dotarilor .. ci general.. si cum spuneam.. ca nu vreau sa o tin decat max pana la vara anului viitor.. nu cred ca dau in ipostaza de a ma plictisi de acelasi design.. sau macar sper...
                Thx

                Comment


                • #9
                  Ca sa te ajut si eu putin iti dau cateva argumente pro 307. Interiorul este mai simplu si dupa parerea mea mai elegant, mai ales daca are consola centrala din mahon, cum este la mine, butucul central fix de la citroen m-ar incomoda foarte mult la condus. Nu mai stiu exact scaunele de pe c4 cum erau, dar eu am tapiterie din stofa si sunt foarte confortabile, chiar si bancheta spate. La c4 am citit ca ar fi cateva probleme la suspensia spatem care este foarte zgomotoasa. Designul exterior este o chestie subiectiva, aici nu ma bag. Trebuie si conduse amandouam pentru ca din cate stiu eu nu sunt setatate la fel suspensiile si alte chestii, ceia ce ar putea influenta tinuta de drum. Eu ti-am dat cateva argumente pro 307. Intra si la ei pe forum sa vezi ce argumente iti dau ei pro c4. Pana la urma o sa simti care este alegerea ideala pentru tine, dar sa ne anunti si pe noi.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vladboy View Post
                    Ca sa te ajut si eu putin iti dau cateva argumente pro 307. Interiorul este mai simplu si dupa parerea mea mai elegant, mai ales daca are consola centrala din mahon, cum este la mine, butucul central fix de la citroen m-ar incomoda foarte mult la condus. Nu mai stiu exact scaunele de pe c4 cum erau, dar eu am tapiterie din stofa si sunt foarte confortabile, chiar si bancheta spate. La c4 am citit ca ar fi cateva probleme la suspensia spatem care este foarte zgomotoasa. Designul exterior este o chestie subiectiva, aici nu ma bag. Trebuie si conduse amandouam pentru ca din cate stiu eu nu sunt setatate la fel suspensiile si alte chestii, ceia ce ar putea influenta tinuta de drum. Eu ti-am dat cateva argumente pro 307. Intra si la ei pe forum sa vezi ce argumente iti dau ei pro c4. Pana la urma o sa simti care este alegerea ideala pentru tine, dar sa ne anunti si pe noi.
                    Ms de argumente in opinia mea este 307-le doar ca ma inebuneste prietena mea sa luam c4.. imi place f mult peg. si la banii astia.. nu mai stau sa ma gandesc prea mult ca nu am prea multe optiuni .la interior si nu o lua in nume de rau este doar parerea mea pers.. eu cred ca interiorul este mai frumos acela cu aluminiu sau din ce este adik silver decat cel cu mahon.. aici intervine doar gustul omului.. am citit si pe forum la citroen avantaje si dezavantaje la orice masina.. Cert este ca eu personal C4 in interior il cataloghez un megane.. adik cand ma urc in c4 sunt sigur ca imi da senzatia ca sunt intr`un megane.. taxi ) lol materialul de bord imi inspira .. o neplacere totala.. la treaba cu volanul.. nu stiu daca ar fii f incomoda.. oricum eu sunt pt 307.. am si facut o oferta unui membru de aici care are un 307 la vanzare sa vedem daca il mai are si daca e deacord.. Succes

                    Comment


                    • #11
                      Nu mai deschid un thread separat, dar...
                      Sunt interesat sa imi iau un Citroen C4 berlina, 1.6 hdi, SX cu pavilion vitrat panoramic. As dori sa aflu parerile voastre pro si contra acestei alegeri.

                      Va multumesc!
                      Citroėn Xsara Picasso 1.6 HDi 92CP

                      Comment


                      • #12
                        Cum spunea cineva mai sus, masinile sunt indentice, folosesc aceeasi platforma doar interiorul si caroseria la exterior difera. Au aceleasi motoare, aceeasi susupensie aici ceea ce-ti place mai mult alegi
                        Vand piese auto originale si aftermarket. Pentru cereri si oferte vezi sectiunea Vanzari Piese, Roti, Accesorii / [Vānd] Piese Peugeot originale si producator (aftermarket)

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic sa nu te lasi influentat de femei! )
                          Cel mai bun mod de a prezice viitorul este sa-l creezi!

                          http://www.peugeotclubromania.ro/for...ead.php?t=8640

                          Comment


                          • #14
                            Īncerc să nu fiu subiectiv, īnsă la Citroen anumite materiale sunt nu mai proaste ci mai "subţiri"! De aici şi diferenţa de preţ. Mie īmi plac amāndouă, īnsă īn Franţa există o ierarhie care de 40 de ani īncoace are Peugeotul īn frunte. Cāna m-am hotărāt să iau 307, nici prin cap nu mi-a trecut varianta Citroen, mi se pare a fi fiind "un frăţior cu ceva probleme de sănătate īn tinereţe".

                            Comment


                            • #15
                              307 e mai ok ,la design rupe tot ;p

                              Comment

                              Working...
                              X