PDA

View Full Version : Pompa injectie sau pompa inalta presiune?



tomugur
20-03-2007, 07:09 PM
Salut! Ma puteti lamuri si pe mine daca pompa de injectie este identica cu pompa de inalta presiune? Am un Peugeot 406 din 2001 motor 2.0 HDI... si unde as putea gasi asa ceva si la ce preturi? Multumesc.

tomugur
21-03-2007, 12:13 PM
Multumesc. Inseamna ca mi-a cazut pompa de inalta presiune...Poate sa-mi spuna cineva unde gasesc una si la ce pret?

tomugur
21-03-2007, 12:29 PM
Sa va povestesc ce am patit... din mers, masina s-a oprit, pe display mi-a aparut "ANTIPOLLUTION FAULT" si s-a aprins becul martor pentru motor... Am lasat-o putin, am pornit din nou, au aparut aceleasi mesaje, dar am putut sa-mi continui drumul pana la primul service. Acolo, un nene mecanic, mi-a zis ca s-a infundat filtrul de particule si trebuie schimbat sau in cel mai rau caz, spart, ca sa-mi pot continua drumul. Cand sa pornesc masina sa o bag in service, nu a mai vrut sa porneasca deloc... Am impins-o, a spart "meseriasul" filtrul ala, dar tot a pornit greu... In fine, pana la urma a pornit, nu se mai aprindea martorul din bord, nu mai afisa mesajul pe display, am platit si am plecat. Dupa vreo 5-6 km, aceiasi problema, aceleasi mesaje...Era destul de tarziu, sambata dupmasa, iar la service se inchidea, asa ca am lasat pe luni, cand m-am dus la un alt service, tras, pt ca nu am mai putut porni deloc... Acolo, meseriasul a pus testerul pe masina, a verificat cate ceva simi-a zis ca a picat pompa de inalta presiune, e blocat ceva, o supapa sau un vintil... si trebuie alta pompa :( Ce ma sfatuiti sa fac?

tomugur
21-03-2007, 12:31 PM
Am uitat sa va spun, toate astea s-au intamplat pe la Vatra Dornei, iar eu sunt din Radauti, adica le vreo 120 km distanta si am vb cu mecanicul numai prin telefon... masina fiind dusa de alta persoana la service

Moofy
21-03-2007, 06:11 PM
Salut! Vezi ca gasesti foarte multa informatie despre "ANTIPOLLUTION FAULT". Nu intra in panic. Cauta aici pe forum si ai sa te lamuresti ;)

turbojack
25-03-2007, 08:21 PM
[quote=tomugur]... Am impins-o, a spart "meseriasul" filtrul ala, dar tot a pornit greu... quote]


respectiva "spargere" s-ar putea sa te coste cca 1000 euro ...:mad:
Respectivele erori pot fi remediate doar pe tester cu softul pt. pug.Prima problema ce trebuie remediata este cea legata de FAP care da toata partea de gestiune a aprinderii peste cap.
Deci ca idee se remediaza acea problema ,se face resetarea de cuviinta si abia dupa aceea se dau verdicte gen pompe de injectie si alte piese care costa o carca de bani.Pina la pompa de injectie mai sint o multime de lucruri de verificat,iar una dintre masurile simple este cum se spunea si mai sus :schimbarea motorinei cu alta de calitate superioara.

40six
20-06-2007, 05:55 PM
de vreo 3 zile imi apare antipolutionfault si un martor la bord.masina porneste f bine dar mai mult de 3000 de turatii nu vrea numai dimineata ldupa prima pornire dar numai vreo 2-3 min dupa care nu mai vrea mai mult de 3000 turatii.inastea 3 zile am inlocuit,fitrul de motorina ,motorina,filtrul de aer,am verificat tobea si catalizatorul,am "inchiriat'si un debitmetru de aer insa problema a ramas.azi am fost la reprezentanta si am facut un test,nu mi au gasit nimic defect la masina,chiar si injectoarele is f bune.ar putea fi pompa de inalta presiune doamne fereste?cam cat ar fi una second ca noua de omoara?
Pompa de inalta presiune gasesti secod la vreo 300 euro.
Eu zic sa mergi la un test si sa ti spuna exact ce zice testul nu schimba aiurea pompa


Omule, esti fenomenal pe cuvantul meu. Efectiv imi racesc gura degeaba. Ai postat de 3 ori consecutiv fara sa folosesti butonul EDIT cu care poti adauga ce vrei si cat vrei mesajului anterior, propozitiile le incepi cu litera mica, cratima nu pui intre cuvinte. O sa-ti dau avertismente pana te inveti minte. Tu nu te uiti putin ca nimeni nu mai scrie ca tine ?!?!? Acesta este al 3-lea avertisment in 7-8 zile. Imi pare rau pentru tine dar baga-ti mintile-n cap odata ca mi s-a luat sa-ti tot fac observatie. Pune mana si citeste regulamentul.

Yoooo
28-11-2008, 05:53 PM
Eu am un 406 de 2.1 TD din 1995. In prezent pompa de injectie curge pe la jumatate unde se incheie. Merge daca i-as pune o pompa de injectie de 1.9 de exemplu?

Yoooo
01-12-2008, 10:24 AM
Dar ar merge sa inlocuiasca acea garnitura fara sa afecteze pompa de injectie? Se gasesc astfel de garnituri?

Yoooo
16-03-2009, 08:09 PM
Stie cineva un sercice (atelier ) de reparat pompe injectie, de fapt de schimbat garniturile la pompa, in Bucuresti? Eu sunt din Teleorman, dar nu cred ca exista asa ceva la noi. Cam ce preturi or avea?

cvg
18-03-2009, 11:28 PM
In Pantelimon este un service Delphi reparatii pompe injectie tel 0788.998.709 bafta

Yoooo
24-03-2009, 07:30 PM
Am vorbit cu cei din Pantelimon pentru saptamana asta, dar a reparat cineva acolo? E scump? Repara bine?

Yoooo
07-04-2009, 08:05 AM
Daca la motorul de 2.1 td ii pun o pompa de injectie de la un 1.9 td, merge?

Yoooo
10-04-2009, 09:39 PM
Am ajuns la concluzia ca toate nmi se intampla numai mie: intai nu am schimbat la timp radiatorul, mi s-a incins motorul de mai multe ori, apoi a inceput sa curga pompa de injectie pe la jumatate, din ce in ce mai mult. A inceput sa se opreasca motorul dupa 4, 5, iar acum vreo 8 secunde, acum cateva zile nu mai vrea sa mai porneasca din prima, trebuie sa invart motorul cu piciorul pe accel;eratie si o ia din a 2 a, a 3 a. Astazi am rezolvat pompa de injectie sa nu mai curga (schimbat garnituri), msi pe drum spre casa, dupa ce am facut o depasire cu motorul mai turat, a inceput sa urle toba din fata de zici ca e avion. Am pus piciorul la esapament, si da piciorul inapoi, adica nu are pierderi, dar totusi urla rau.
Deci am doua probleme: cu toba, si a 2 a, din cate am mai citit pe forum, faptul ca mai merge mortorul dupa ce iei contactul si faptul ca nu mai porneste ar fi de la regulatorul de presiune. Unde e, ce face, se poate inlocui doar asta? Pompa de injectie este lucas.

Yoooo
10-04-2009, 10:04 PM
Fii mai explicit te rog, ce merge pe banc, sa schimbi doar regulatorul? Asta este cauza pentru care nu mai porneste ca inainte?

Sorin Gica
06-08-2009, 07:15 PM
Am un peugeot 306 2.0HDI 90CP, am probleme la pompa de inalta presiune si toata instalatia de motorina e plina de span.motoru nu mai mere nu mai porneste ramane martoru de bord aprins ..nu se mai tureaza peste 2200...ce sa fac ? sa incerc un filtru cu magneti ?> sau ce ???

Pytyyk
07-08-2009, 04:00 PM
De unde poate aparea spanul,la mine e numai in filtrul de motorina,si banuiesc ca ar trebui sa vina din rezervor,din cand in cand masina da in nas,apare antipolution fault si nu se mai tureaza peste 2000 rot,opresc motorul,apas de vre-o 10 ori pe pompita de amorsare dupa care nu mai am treaba un timp,am zis ca poate e de vina pompa din rezervor si nu mai impinge motorina la motor,am luat una identica si surpriza,nici una dintre cele doua nu sunt alimentate la curent,mufa ce intra in ele are 4 fire dar in interior nu se continua decat daua care merg la plutitor,curios este cum impinge motorina spre pompa de injectie,sau aceasta si-o trage singura din rezervor?
Cred ca am raspunsul pentru pilitura dupa ce am dat mai multe telefoane,majoritatea mi-au zis ca e produsa de pompa de injectie,e trimisa in rezervor,dupa care e trasa din nou in filtrul de motorina,concluzia-pompa de injectie noua sau sh dar buna,poate cineva sa isi de-a cu parerea cam cat ar fi amenda in ambele cazuri?

Eduard
07-08-2009, 08:59 PM
Ceva nu e ok la mijoc. Pompa de joase are curent electric pt e motorasul care trage motorina non-stop, cu diverse presiuni insa, in functie de turatia masinii.

Eu am schimbat pompa acum 1 sapt si am observat asta.

Pytyyk
07-08-2009, 11:11 PM
La mine injectia e siemens,pompa din rezervor nu are motoras,am luat o pompa de pe un 307,tot cu injectie siemens si la fel fara motoras,din instalatia electrica a ambelor masini,mufa ce se conecteaza la pompa are 4 fire din care doar doua au continuitate in partea cealalta si care au treaba doar cu plutitorul,azi am mers toata ziua cu mufa scoasa si masina a mers ok,in afara de faptul ca imi palpaia becul din bord de la motorina.E posibil ca injectia bosch si fie diferita.Si spanul e produs de pompa de inalte,probabil de la motorasul care trage motorina din rezervor,am dat jos rezervorul,l-am spalat,am curatat toate conductele posibile,am schimbat filtrul de motorina,c sa nu mai fie urma de span,iar acum cand am ajuns acasa,am scos din nou filtrul de motorina si surpriza,acolo tot se aduna span.Azi nu mi-a mai dat masina in nas probabil ca am pus filtrul nou si nu mai era imbacsit.Intrebarea e ce anume din pompa de injectie produce span,a desfacut cineva asa ceva,sincer mie imi e can frica sa o desfac sa vad cauza,sa nu sara cine stie ce chestii de prin ea si sa nu le mai pot pune la loc

Pytyyk
08-08-2009, 06:33 PM
Nimeni,nimic,sugestii pareri????
http://www.youtube.com/watch?v=WQsBMPLYMDA&feature=PlayList&p=DBD6F6115A398C07&index=10

SonyAD
08-08-2009, 09:59 PM
Te-ai uitat dacă scoate şpan pe returul de motorină?

Sorin Gica
09-08-2009, 01:11 PM
Salut,pompa de inalta presiune lucreaza la presiune si turatie f mare din cauza ca ,motorina este cum este apare uzura ,uzura metalica ma refer la ce se gaseste in pompa ( pistonase si roti dintate) deci ,uzura din pompa este o pilitura f marunta care nu este oprita de filtru si se plimba prin toata instalatia de alimentare si rezervor.Un singur span daca se lipeste deregulator si senzor apare acea avertizare la bord (un indicator galben portocaliu cu o forma de robinet )si nu se mai tureaza motorul peste 2200 si dupa un timp se opreste.Am desfacut regulatorul se gaseste in parte drepta a pompei iti trbuie cheie imbus stelata de 5 ,pe regulator se depun span il stergi montezi la loc dai cheie si merge se tureaza dupa care se opreste ,dai jos reg si acelasi lucru plin de span.NU STIU CUM SA SCP DE ACEL SPAN de 2 ani nu pot sa circul cu masina ;daca stie careva cum se poate rez problema fara sa schimb motorul il rog s-mi dea oidee.

Pytyyk
09-08-2009, 06:07 PM
pune te rog o poza,sper sa nu ma pedepsesca cel de sus,dar azi am dat din nou rezervorul jos si toata tubulatura,mai putin injectoarele,am curatat tot,am schimbat din nou filtrul de motorina,si vad ca merge ok,dar poate pana deseara,tot un coleg de pe forum ma sfatuit sa bag ulei T2 inrezervor,200 ml la 40 de litrti de motorina ,sa isi fac si pompa de injectie ungerea cum trebuie,din cauza ca si motorina de la noi e din ce in ce mai lipsita de aditivi

Sorin Gica
12-08-2009, 03:11 PM
Salut, cum ai dat rezervoru jos ?este complicat ,trebuie sa mergi la un servis s-au te descurci singur.traseul motorinei cum se curata?

Pytyyk
12-08-2009, 11:51 PM
Nu e complicat sa dai rezervorul jos,ajunge dor sa ridici pe cric partea dreapta,dar sa ai grija sa asiguri masina sa nu pice pe tine,dai roata dreapta spate jos,eliberezi esapamentul din acele gume in gare se tine,il lasi doar sa atarne pe jos,desfaci cablul de la frana de mana,si dupa care ai doua grilaje,fiecare prins in cate 3 suruburi care tin rezervorul,ar fi de preferat sa il golesti inainte sa il dai jos,si poti face asta pe la conducta de retur,scoti returul te aprovizionezi cu sticle,pornesti motorul si astepti sa se goleasca rezervorul,si conductele le-am suflat cu aer

Pytyyk
14-08-2009, 01:37 AM
Gata si problema mea,nu era pompa de vina,asa ca degeaba am demontat jumate de masina,era doar un injector,pe care l-am dat afara si am pus altul

djeleanor
23-08-2009, 04:06 AM
O pompa de inalta presiune la ora actuala la Eurial este 4700 de lei (TVA inclus), mi sa stricat mie si a trebuit sa o schimb, bineinteles ca nu am cumparato de la Eurial unde e pretul dublu, am gasit la un magazin de piese import la jumatate de pret, cu 2 ani garantie.

clau74
09-05-2010, 08:11 PM
am un peugeot si eu

406 19 td 1998 si am oproblema ; cind pun contactul se aude un zgomot ciudat la pompa de injectie moment in care turometrul o ia razna se da peste cap si apoi revine la normal ;se mai intimpla sa se opreasca motorul in mers ce poate fi?

PaunFD
10-05-2010, 10:19 PM
Motorul tau e ceva mai vechi si e mai greu cu el. Cu siguranta ca problema e de la pompa de injectie, intrebarea este cam de unde vine. Acum, mai lasa-ne si noua ceva timp in special, lasa timp sa citeasca si sa poata formula un raspuns, cei care se pricep.

turbojack
10-05-2010, 10:52 PM
... se aude un zgomot ciudat la pompa de injectie moment in care turometrul o ia razna se da peste cap si apoi revine la normal ;se mai intimpla sa se opreasca motorul in mers ce poate fi?
Verifica fiecare fir de masa legat la motor sau caroserie,asta insemnand demontare,curatare mecanica si chimic cu spray de contacte electrice.Restu-i can-can.

clau74
14-05-2010, 10:06 PM
Dupa ce am bagat aditiv in motorina, si-a revenit si acum totul e ok.

Si apropo care e butonul ,,EDIT"-Scuze dar sunt nou .

MOD EDIT: Butonul este, de fapt, "Edit Post"(are o pictograma reprezentind un creion) si se afla in partea dreapta jos a postului.

clau74
21-11-2010, 07:52 PM
scuze am si eu o intrebare: azi am vrut sa schimb cureaua de distributie,din gresala ,,mecanicu" mi-a miscat arborele cotit( a uitat sa il blocheze) cum il aduk la punct ca nu are nici un semn?
Multumesc mult

clau74
26-11-2010, 06:10 PM
Multumesc mult pt raspuns.Am rezolvat-o, dar e bine de stiut pt viitor.

anymus
08-01-2011, 05:47 PM
salut problema cu spanul am avut-o si eu, 1 an jumate m-am chinuit cu regulatorul de presiune se infunda cu span piliura il scoteam il suflam dupa 1,2 saptamani iar se infunda asta pana acum 2 zile cand a inceput sa se opreasca in mers si sa nu mai porneasca, pornea dupa 10 minute si mergeam cu ea 1 km si iar se oprea motorul pana la urma nu a mai pornit deloc , am dus-o tractata la service si aici se stia deja problema ca acel span este de la pompa de inalte , noroc ca am 1 prieten care lucreaza la pompe si o repara el [ acum pana repara el pompa tre sa scot motorina din rezervor sa suflu pe toate conductele filtru motorina nou ] pt ca am mai luat o teapa am cumparat regulator nou [6 mil] dar mecanicul nu a curatat instalatia si l-am schimbat de pomana pt ca dupa 2 saptamani sa infundat. Sper sa faca treaba buna prietenul asta al meu . nu sunt singurul cu problema asta deci contactati-ma am uitat [ 406 hdi 90 kp 2000an]

cty
18-01-2011, 05:24 PM
Sunt de curand posesorul unui Peugeot 406 fabricat in 98 motor 2088 diesel la care am obesrvat ca pe la pompa injectie curgea motorina , de frica unui incendiu si la recomandarea unui prieten am fost la un nene care mi-a schimbat inelele la pompa injectie tip lucas electronica ,dupa asta distractie mare nu mai pierde motorina dar la pornire dupa circa 10 15 secunde urca singura in turatie aproximativ 1400 1500 r/min si acolo ramane osciland ,daca in intervalul acesta de 10 15 secunde accelerez eu la revenire tot 1400 ramane
este a doua oara cand dau pompa jos platind manopera etc si degeaba deja sunt disperat:blush4:
ce e de facut se mai poate repara pompa sau necesita alta. Multumesc anticipat.

clau74
22-04-2011, 10:36 PM
Azi din mers, Peugeotul meu a inceput sa fluiere > Am oprtit si se auzea ceva in toba din fata(catalizator) dupa inca un km a inceput sa scoata fum, mult fum de credeam ca ia foc, avea si miros de cauciuc ars. De la ce sa fie? Scuze, am uitat sa precizez Peugeot 406 1,9 td 90 cp.

turbojack
23-04-2011, 01:41 AM
Turbina e praf.A nu se porni motorul.La service pe platforma,"la cravata" sau orice alt mod.

clau74
23-04-2011, 07:56 AM
Merci mult. Ai idee cit costa una si cit de dificila e inlocuirea ei?

militistu
23-04-2011, 08:31 AM
Am reconditionat eu una acum 3 saptamani,400 eur plus manopera demontat montat aparte.Una noua este mult mai scumpa!

clau74
24-04-2011, 05:17 PM
Merita reconditionata sau mai bine iau una second?

turbojack
24-04-2011, 06:07 PM
Clar reconditionata.Daca e Garrett.Altceva nu merita.Le repar in general cu 300-350e,functie de avarii.
SH de evitat.

clau74
25-04-2011, 09:06 AM
Dar cit de sigur e?
Sint din Severin si nu cred sa gasesc prin zona pe cineva care sa repare. Unde as putea-o face?

turbojack
25-04-2011, 10:25 AM
Se poate si prin curier,nu este o problema distanta.

clau74
25-04-2011, 04:06 PM
Cit de sigur e prin curier?

dj01fad
26-04-2011, 03:01 PM
E foarte sigur prin curier, nu are ce sa se intample atata timp cat ambalajul este facut bine.

militistu
26-04-2011, 06:08 PM
Si eu am facut treaba tot prin curier fara probleme:D!

georgeB
26-04-2011, 11:30 PM
@clau74
Se stie din ce motiv a cazut turbina? Cati km avea?

clau74
04-05-2011, 08:07 PM
@clau74
Se stie din ce motiv a cazut turbina? Cati km avea?

Da. 260000 km si sa rupt acsul.Am reconditionat-o si acum merge dar de atuncii i-mi bate un injector la pornire pt citeva minute

militistu
04-05-2011, 08:23 PM
Cum adica bate un injector,fii te rog mai explicit:D?

turbojack
04-05-2011, 11:24 PM
De masurat compresia pe cilindrul ala.

clau74
06-05-2011, 10:37 PM
Postat Ón original de militistu
Cum adica bate un injector,fii te rog mai explicit?
Motorul porneste in trei pistoane si scoate fum. Injectorul ala face zgmot pina se aprinde.


Azi am bagat aditiv in motorina , pentru curatat injectie. Sa zic ca merge bine, mie frica sa nu o deochi.

tugulea
16-02-2012, 01:04 AM
Salut
am si eu un Peugeot 307 HDi de 90 CP din 2002
de curand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu
azi a refuzat sa mai porneasca
am dus-o la service si mi-a suflat circuitul de motorina crezand ca e infundat dar totul era ok
am schimbat filtrul de motorina si am constatat ca am span in vasul de la filtru
nici asa nu a vrut sa porneasca
apoi am mai desfacut inca o data filtrul de motorina impreuna cu mecanicul si am constatat ca aveam din nou span in vas desi il curatasem in prealabil
cine ma poate sfatui despre ce e vorba?
multumesc

40six
16-02-2012, 02:37 PM
Si eu am avut aceasi problema acum3 ani dadeam la automat si nu pornea.
Daca sistemul de injectie -i bosh poti schimba regulatorul de pe pompa daca-i siemens trebuie schimbata pompa de inalta presiune.In timp ce dai la automat uitate daca scoate vreun pic de fum pe toba.Daca nu scoate ,iti trebuie pompa de inalta presiune sau regulatorul de pe pompa.Eventual poti sa dai pompa jos sa o duci la verificat.Ar fi bine sa cureti si rezervorul dupa ce schimbi pompa(sau curata-l inainte de a schimba pompa poate i de vina chiar motorina proasta dar nu prea cred),eu nu l-am curatat dar depinde si cata motorina ai in rezervor si cat de proasta .Eu am o pompa(siemens) ti-o dau ieftin daca vrei doar ca trebuie sa o duci la verificat ca pe oasului mi au zis ca-i stricata dar in alte 2 ateliere mi au zis ca i buna.Pe oasului am mai dus vreo 3 pompe care le dadea ca stricate dar puse pe masina, la risc, au fost bune.Daca sti un atelier de verificat pompe in care ai incredere eu ti-o vand la un pret bun ptr tine.

AlbertoC
18-02-2012, 05:18 PM
Imi scuipa motorina pe sus si de sub carenajul acela negru... Cunoasteti pe cineva care repara pompe de injectie? Are cineva aceasta pompa din injectie de vanzare? Sunt din Craiova, ms!

durdut
18-02-2012, 07:34 PM
In mers nu am nico problema, doar la pornirea la rece, dupa 3-4 chei lungi de cel putin 10 sec fiecare, dar imi scoate fum pe toba dupa ce dau mult la automat si nu porneste (nu stiu daca si in timp ce dau la automat, am sa verific cu cineva). Ce poate sa mai fie in afara de bujii, releu, filtru OK?

turbojack
20-02-2012, 12:39 AM
... Ce poate sa mai fie in afara de bujii, releu, filtru OK?
Sorb rezervor imbacsit , conducte alimentare cu dop de gheata , compresie slaba pe cilindri.


Salut
am si eu un Peugeot 307 HDi de 90 CP din 2002
...
am schimbat filtrul de motorina si am constatat ca am span in vasul de la filtru...

Ce culoare avea spanul ?
In acest caz se cere demontat si rezervorul pentru curatare si suflate dumnezeieste conductele de alimentare. In proceduri se specifica inlocuirea lor ...

b9234pm
23-02-2012, 01:59 PM
Va salut cu respect !
Am o intrebare pentru cine cunoaste si ma poate ajuta:
De ceva timp imi picura motorina pe la pompa de injectie
Aveti idee ce poate fii...garnitura sau eu stiu ce...si alta chestie cum imi dau seama daca e pompa clasica sau electronica
Va multumesc !

turbojack
24-02-2012, 02:00 AM
Din ce an este ?

b9234pm
25-02-2012, 11:23 AM
1996

Yoooo
29-02-2012, 09:04 PM
Este Luicas electronica si da, sunt garniturile duse. Eu le-am schimbat si nu mai curge. In schimn eu am altceva acum. Am gasit mult ulei gros pe furtunul de la joja de ulei spre filtrul de aer si nu prea mai porneste, a murit si bateria, dar. . . nu curge motorina.
Acum mai am si un opel vectra B2 tot din 96, dar nu se compara cu peugeotul 4o6 care are un confort mult mai mare.

piticu666
22-05-2012, 09:42 AM
Salut daca va intereseaza o pompa de injectie Lucas 2.1 TD dezmembrez un Peugeout 406 2.1TD sau il dau complet

iudas1984
12-01-2013, 05:41 PM
salut am si eu una cu motor 2.1 tdi si imi curge pe la jumatatea ei motorina,ce ma sfatuiti sa fac.Sa o repar sau sa incerc sa o schimb cu alta.

dj01fad
13-01-2013, 02:21 PM
Sa o repari. Garnituri se gasesc in germania, eu am luat de la dieselkontor.de si au fost cam 46 euro parca. Alta... poti sa o iei si sa faca tot la fel in scurt timp.

iudas1984
02-03-2013, 09:37 PM
am gasit si eu pe site.ms.dar cred ca ma duc la un mecanic sa o faca mi a cerut 400 de lei cu garniturile lui,adica cam tot aia e.

dj01fad
03-03-2013, 01:52 AM
Pai ti-a cerut foarte bine, mie mi-au cerut toti cam 1000-1200 lei cand am avut probleme, si treaba asta m-a facut sa mi-o repar singur.

andreitl
05-03-2014, 11:21 PM
Salutare,

Am un Peugeot 406 2.0 hdi din 2001.Ieri i-am facut schimbul de ulei si ''mesterul'' a gasit niste pete galbene in filtru de motorina.Mi-a spus ca peste 1000 km o sa-mi ''pice'' pompa de injectie:(.Mentionez ca in urma cu aprox 2 ani imi scapa motorina pompa si am dus-o la reconditionat si s-a rezolvat problema.In rest masina merge ff bine(nu am probleme la pornire,nu raman aprinsi ''martori'' in bord,etc).Acum nush ce sa cred/fac mai ales cand am vazut cat costa una noua:((.Ma poate indruma cineva in acest sens..
Multumesc

turbojack
06-03-2014, 12:21 AM
Baga ulei 2T in motorina si nu-ti mai face griji pana ce motorul nu se manifesta negativ.